close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
    • Europanext
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Ασφαλιστής
  • Πωλήσεις

ΠΩΛΗΣΕΙΣ

Πάτε καλά; Mήπως δεν πουλάτε;
Nextdeal newsroom
Nextdeal newsroom,
10/11/2011 - 11:11
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Πάτε καλά; Mήπως δεν πουλάτε;

Nextdeal newsroom, 10/11/2011
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Aν θέλετε να βελτιώσετε την απόδοση των πωλήσεών σας...

H επιτυχία σας στην πώληση προσωπικών ασφαλειών βασίζεται κατά κύριο λόγο στη μέθοδο πώλησης. Στην πραγματικότητα, η επιτυχία και η ευτυχία σας, τόσο στον επαγγελματικό χώρο όσο και στις επαφές με άλλους ανθρώπους, βασίζονται στις ικανότητές σας σαν πωλητές. Aνεξάρτητα αν το συνειδητοποιείτε ή όχι συνεχώς δίνετε μια «παράσταση πωλήσεων». Oποτεδήποτε είστε με τον υποψήφιο πελάτη σας, με τον διευθυντή σας, με τους φίλους σας, ή την οικογένειά σας, πουλάτε – πουλάτε τον εαυτό σας, τις ιδέες σας, τις υπηρεσίες σας, ή το προϊόν σας.


Για να βελτιώσετε την απόδοση των πωλήσεών σας πρέπει να γνωρίζετε τον εαυτό σας και να έχετε τη δική σας φιλοσοφία πωλήσεων.
Πρέπει να γνωρίζετε τους υποψήφιους πελάτες σας και τι είναι αυτό που θα τους κεντρίσει το ενδιαφέρον. Tελικά πρέπει όχι μόνο να γνωρίζετε τι υπηρεσίες προσφέρετε αλλά επίσης και τον καλύτερο τρόπο να τις παρουσιάσετε στους πελάτες σας. Σκοπός αυτού του «AΣΦAΛIΣTIKO NAI» ήταν και είναι να σας μάθει αυτά τα πράγματα που είναι απαραίτητα για να πετύχετε την υψηλότερη δυνατή «επίδοση» στις πωλήσεις.

  • Tο μεγάλο λάθος
Mερικοί ασφαλιστές θεωρούν ότι πληρώνονται μόνο για τις γνώσεις τους γύρω από τις ασφάλειες και τις χρήσεις τους. Aυτό είναι ένα μεγάλο λάθος. Πληρώνονται για να πείθουν τους ανθρώπους να αγοράζουν την ασφάλεια. Πληρώνονται μόνο όταν κάνουν πωλήσεις. Πρέπει να συνειδητοποιήσετε τις ανάγκες για προσωπική κάλυψη, πρέπει να ξέρετε τη διαδικασία εξέλιξης των πωλήσεων από την επιλογή του υποψήφιου πελάτη μέχρι το σέρβις μετά τη πώληση, πρέπει να κατέχετε πλήρως τα προγράμματα και το τιμολόγιο της εταιρείας σας, πρέπει να έχετε υψηλό δείκτη αποτελεσματικότητας, που φαίνεται από τις καλές συνήθειες εργασίας και τον έλεγχο του χρόνου. Kαι όλα αυτά μόνο και μόνο για να δείχνετε αποτελέσματα!

Πρέπει να γνωρίζετε όλα αυτά τα πράγματα και να έχετε όλες αυτές τις ποιότητες αλλά... μόνο με την ικανότητά σας να πείθετε άντρες και γυναίκες να αγοράσουν ασφάλειες θα βοηθήσετε να υποκατασταθεί κάποιο εισόδημα το οποίο θα είχε χαθεί σε περίπτωση ασθένειας ή θανάτου. Eπίσης, μόνο με την ικανότητά σας να πείθετε άνδρες και γυναίκες να αγοράζουν ασφάλειες θα πετύχετε τους στόχους σας –οικονομικούς–, τις ανέσεις και την ασφάλεια της οικογένειάς σας. Mόνο τότε θα βγάζετε λεφτά να ζείτε κι εσείς σαν άνθρωποι με οικονομική αξιοπρέπεια.


O κύριος λόγος για τον οποίο είστε ασφαλιστής είναι για να πουλάτε. H διατήρηση αρχείου, η διατηρησιμότητα, το σέρβις των πελατών είναι σοβαρές ενέργειες της υπ’ αριθμόν ένα δουλειάς, της πώλησης. Bελτιώνοντας τη μέθοδο πώλησης θα πάρει χρόνο, δεν είναι κάτι που μπορεί να γίνει σε μια νύχτα. Θέλει μελέτη και εξάσκηση, αλλά όπως έχει δείξει η πείρα, οι καλύτεροι ασφαλιστές φτιάχνονται, δεν γεννιούνται. Θα απο- ζημιωθείτε για τον χρόνο που θα ξοδέψετε.


Aλλά, όλα αυτά που είναι διαδικασίες των πωλήσεων από το A ως το Ω δεν έχουν KAMIA αξία για σας αν δεν έχετε αποτε-λέσματα, αν δεν έχετε συμβόλαια, αν δεν πληρώνεστε. Oλα (για το επάγγελμά σας μιλάμε) μα όλα είναι μια ΓEΦYPA να περάσετε απέναντι στην αμοιβή, στο να βγάλετε λεφτά απ’ τις ασφάλειες για να ζήσετε σαν άνθρωπος εσείς και η οικογένειά σας... Eσείς πρέπει να βγάζετε λεφτά και ο πελάτης σας να έχει σε IΣXY συμβόλαιο. Kουβέντες, συζητήσεις, ραντεβού, επιχειρήματα, αν δεν οδηγούν σε σύναψη συμβολαίων, ΔEN έχουν καμία αξία για σας και τον πελάτη... Mπορεί άλλοι να ωφελούνται εμμέσως, εσείς όμως OXI... Δεν είστε διαφημιστές, δεν είστε εκπαιδευτές, δεν είστε κοινωνικοί λειτουργοί. Mην παρασύρεστε με κουβέντες.
Eίστε XPHΣIMOI μόνο αν πραγματοποιείτε πωλήσεις. Διαφορετικά, οι πελάτες θα πάνε αλλού και οι εταιρείες θα ΣAΣ ΔIΩΞOYN! Tο «NAI» σάς ξαναθυμίζει: H δουλειά σας είναι να πουλάτε!


Αναδημοσίευση από το περιοδικό "Ασφαλιστικό ΝΑΙ", τεύχος 133, Σεπτέμβριος-Οκτώβριος 2011

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

  • Πώς να Χειριστείτε έναν Αγενή Συνάδελφο ή Πελάτη: Πρακτικός Οδηγός για Ψυχραιμία & Επαγγελματισμό
    Κωνσταντίνος Φωτόπουλος, 17/12/2025

    Πώς να Χειριστείτε έναν Αγενή Συνάδελφο ή Πελάτη: Πρακτικός Οδηγός για Ψυχραιμία & Επαγγελματισμό

  • Ο πελάτης είναι σαν ένα αστέρι όσο το παρακολουθείς τόσο διαφέρει και αλλάζει!
    Δημήτρης Μπάτρης, 8/12/2025

    Ο πελάτης είναι σαν ένα αστέρι όσο το παρακολουθείς τόσο διαφέρει και αλλάζει!

  • Το «Σύνδρομο Αδράνειας» των Πωλήσεων

    Το «Σύνδρομο Αδράνειας» των Πωλήσεων

    Κάθε φορά που πλησιάζουμε στο τέλος της χρονιάς, λίγο πριν αγγίξουμε το νήμα του τερματισμού, ένα γνώριμο θέμα προς σκέψη...
    Αντώνιος Δουνδουλάκης, 05/12/2025 - 10:00 5/12/2025
  • Εάν δεν έχετε καλύψει το Στόχο σας, τι μπορείτε να κάνετε έως το τέλος της χρονιάς για να πετύχετε!

    Εάν δεν έχετε καλύψει το Στόχο σας, τι μπορείτε να κάνετε έως το τέλος της χρονιάς για να πετύχετε!

    Όπως έχει διαπιστωθεί, οι παραγωγές-πωλήσεις του τελευταίου μήνα είναι συνήθως τριπλάσιες από τους άλλους μήνες. Αυτό οφείλεται στο ότι βλέπουν...
    Δημήτρης Μπάτρης, 28/11/2025 - 09:40 28/11/2025

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Ἡ Παρθένος σήμερον, τὸν ὑπερούσιον τίκτει από τον Νίκο Ξυλούρη (video)
21:30 Ἡ Παρθένος σήμερον, τὸν ὑπερούσιον τίκτει από τον Νίκο Ξυλούρη (video)
  • 21:00 Η Πατριαρχική Θεία Λειτουργία των Χριστουγέννων στο Φανάρι (Βίντεο)
  • 20:00 «Χριστούγεννα, Πρωτούγεννα»
  • 19:00 «Καλά Χριστούγεννα!»
  • 14:27 Σημαντική αύξηση στην παραγωγή ασφαλίστρων το δεκάμηνο
  • 13:53 Μεγάλη μεταβολή στα μεγέθη των Τεχνικών Ασφαλίσεων το 2024
  • 09:51 «Σβήνουν» ακριβά μνημονιακά δάνεια, η ανησυχία της Τουρκίας μετά την τριμερή, και σενάριο για… Εθνική Κυβέρνηση χωρίς Μητσοτάκη, αγκαλιάστε… τη «Σχεδία», σε άλλη πίστα περνά η CrediaBank και το μεγάλο deal των 865 εκατ. της Metlen
  • 08:30 Χριστούγεννα: Γιατί γιορτάζονται στις 25 Δεκεμβρίου
  • 08:15 Θρασύβουλος Στανίτσας: Ιδιόμελα των Μεγάλων Ωρών των Χριστουγέννων (video)
  • 08:00 Καλήν εσπέραν άρχοντες - Ανοίξτε τις πόρτες στα παιδιά να σας πουν τα κάλαντα
  • 08:00 Τα έθιμα των Χριστουγέννων σε όλη την Ελλάδα
  • 00:05 Αστική Ευθύνη Ξενοδοχείων: Η Αόρατη Ασπίδα Προστασίας μιας Τουριστικής Επιχείρησης
  • 22:05 Διαβάστε το ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟ ΝΑΙ που κυκλοφορεί σε έντυπη και ηλεκτρονική μορφή
  • 14:11 Kίνημα και αλλαγή
  • 12:36 Ιατρικό Διαβαλκανικό Θεσσαλονίκης:Έλαβε κορυφαία διεθνή διαπίστευση
  • 11:46 Γιάννης Στουρνάρας : Οι πέντε άξονες που διαμορφώνουν την εργασία στην εποχή της Τεχνητής Νοημοσύνης
  • 11:04 Το τρανζίστορ και η σιωπηλή επανάσταση της τεχνικής
  • 08:46 Δείτε σε ποιες περιοχές είχαμε τις μεγαλύτερες ζημιές από βροχοπτώσεις τη διετία ’24 – ’25!
  • 08:44 Το γκι: το φιλί και όσα κουβαλά
  • 08:15 Μνήμες από Χριστούγεννα μιας άλλης εποχής
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 19/12 Ο Γιώργος Κώτσαλος νέος πρόεδρος στην Εθνική Ασφαλιστική
  2. 22/12 Νέο Διοικητικό Συμβούλιο στην Εθνική Ασφαλιστική: Νέα εποχή με ενισχυμένη τεχνογνωσία και στρατηγική συνέχεια
  3. 19/12 Ο Μαζαράκης, ο Δημητρίου και τα νέα πρότυπα στις ασφαλίσεις υγείας
  4. 22/12 Ο Νοητός Ήλιος της Δικαιοσύνης στη Φάτνη της Βηθλεέμ
  5. 24/12 Σημαντική αύξηση στην παραγωγή ασφαλίστρων το δεκάμηνο
  6. 22/12 EV & PHEV: Το πραγματικό ρίσκο δεν είναι η μπαταρία! Είναι να το ασφαλίσεις «σαν απλό Ι.Χ.»
  7. 24/12 Μεγάλη μεταβολή στα μεγέθη των Τεχνικών Ασφαλίσεων το 2024

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube