Nextdeal newsroom, 10/11/2011 - 10:57 facebook twitter linkedin Πόσο παραγωγικό αλλά και πόσο επικερδές είναι το υποκατάστημα που διευθύνω; Nextdeal newsroom, 10/11/2011 facebook twitter linkedin Ένας μάνατζερ μπορεί λογικά να αναρωτηθεί: Ποια συνεισφορά κάνω εγώ στο υποκατάστημα προκειμένου να είναι παραγωγικό; Ποιοι είναι οι οικονομικοί παράγοντες και το οικονομικό αποτέλεσμα λειτουργίας του υποκαταστήματος; Πολλοί ειδικοί επί της παραγωγικότητας και του μάνατζμεντ τονίζουν την ανάγκη να έχουμε ικανοποιητικό βαθμό απόδοσης (παραγωγή) και θετικό οικονομικό αποτέλεσμα, με βασικό συντελεστή το κόστος της παραγωγής. O κ. Peter Drucker, ειδικός επί του μάνατζμεντ, είπε τα εξής για να δικαιολογήσει γιατί πρέπει να δώσουμε μεγάλη σημασία στην απόδοση και την αποτελεσματικότητα: «Ακόμη και η πιο υγιής επιχείρηση, με τον μεγαλύτερο δυνατόν δείκτη αποτελεσματικότητας, μπορεί να χαθεί από χαμηλή απόδοση, αλλά ακόμη και η πιο αποδοτική επιχείρηση δεν μπορεί να επιζήσει εάν στερείται αποτελεσματικότητας...». Ειδικότερα στο μάνατζμεντ της επιχείρησης που λέγεται υποκατάστημα, πρέπει να έχουμε την προσοχή μας στραμμένη, εκτός των άλλων, στους οικονομικούς παράγοντες λειτουργίας του υποκαταστήματος. Η προσπάθεια θα πρέπει να είναι πώς να διατηρήσουμε τα έξοδα σε κάποιο επίπεδο εν σχέσει με την παραγωγή, ώστε το υποκατάστημα να είναι αποδοτικό αλλά και αποτελεσματικό, δηλαδή να είναι μια επικερδής επιχείρηση. Αναδημοσίευση από το περιοδικό "Ασφαλιστικό ΝΑΙ", τεύχος 133 Σεπτέμβριος-Οκτώβριος 2011 Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Βαγγέλης Βερτόπουλος, 13/3/2024 Βαγγέλης Βερτόπουλος: Μήπως η πολλή εμπειρία βλάπτει; Διδάγματα από την Αθλητική Ψυχολογία στο επιχειρείν
Δημήτρης Μπάτρης, 11/3/2024 Δημήτρης Μπάτρης: Ερωτήσεις για την ανακάλυψη των συναισθημάτων στην πώληση!
Δημήτρης Μπάτρης: Υπάρχει και Λανθασμένη μέθοδος παροχής Συμβουλών στην Πώληση; Ο χώρος των πωλήσεων είναι φυσικό να θέλει να προοδεύει, αποκτώντας αρκετές γνώσεις σχετικά με την Συμπεριφορά και την Λειτουργία... Δημήτρης Μπάτρης, 04/03/2024 - 09:43 4/3/2024
Δημήτρης Μπάτρης: Πώς παρακινείται ο πελάτης στην πώληση! Όπως έχει διαπιστωθεί, οι αρχές της παρακίνησης και οι σχέσεις μεταξύ αναγκών και επιθυμιών του υποψηφίου πελατών, είναι στοιχεία κλειδιά... Δημήτρης Μπάτρης, 26/02/2024 - 11:30 26/2/2024