Nextdeal newsroom, 20/1/2011 - 16:33 facebook twitter linkedin Αφήστε στον Ήλιο τις Αμυγδαλιές σας Nextdeal newsroom, 20/1/2011 facebook twitter linkedin Ανασχεδιάστε τις παλιές πρακτικές σας με νέες. Όπως οι άνθρωποι έτσι και οι εταιρείες σαν «ζώντες» οργανισμοί δίνουν μάχη για επιβίωση. Για να επιβιώσεις σήμερα απαιτείται προσανατολισμός στον πελάτη, απλές διαδικασίες και δυνατή ηγεσία. Ο ανασχεδιασμός είναι δύσκολη δουλειά. Δε γίνεται με τρίτους, δε γίνεται με ομιλίες και internet, ούτε με δελτία τύπου. Δε γίνεται με προσανατολισμό στην ιεραρχία. Γίνεται με αλλαγή διαδικασιών, με φαντασία και… «τρέλα»!*Από το περιοδικό «Ασφαλιστικό ΝΑΙ», τεύχος 127, Σεπτέμβριος-Οκτώβριος 2010Συνεχίστε την ανάγνωση του άρθρου πατώντας εδώ Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Βαγγέλης Βερτόπουλος, 13/3/2024 Βαγγέλης Βερτόπουλος: Μήπως η πολλή εμπειρία βλάπτει; Διδάγματα από την Αθλητική Ψυχολογία στο επιχειρείν
Δημήτρης Μπάτρης, 11/3/2024 Δημήτρης Μπάτρης: Ερωτήσεις για την ανακάλυψη των συναισθημάτων στην πώληση!
Δημήτρης Μπάτρης: Υπάρχει και Λανθασμένη μέθοδος παροχής Συμβουλών στην Πώληση; Ο χώρος των πωλήσεων είναι φυσικό να θέλει να προοδεύει, αποκτώντας αρκετές γνώσεις σχετικά με την Συμπεριφορά και την Λειτουργία... Δημήτρης Μπάτρης, 04/03/2024 - 09:43 4/3/2024
Δημήτρης Μπάτρης: Πώς παρακινείται ο πελάτης στην πώληση! Όπως έχει διαπιστωθεί, οι αρχές της παρακίνησης και οι σχέσεις μεταξύ αναγκών και επιθυμιών του υποψηφίου πελατών, είναι στοιχεία κλειδιά... Δημήτρης Μπάτρης, 26/02/2024 - 11:30 26/2/2024