Nextdeal newsroom, 30/12/2010 - 14:56 facebook twitter linkedin Ανανεωθείτε! Οδηγίες χρήσεως Nextdeal newsroom, 30/12/2010 facebook twitter linkedin Κόψετε τα ξερόκλαδα-Η λειτουργική εργασία του ασφαλιστή Αποτελεσματικές πωλήσειςΑ. Αναζήτηση πελατών Παίρνει συστάσεις από υφισταμένους πελάτες για νέους πελάτες Πλησιάζει προσωπικούς φίλους ως υποψηφίους πελάτες Αναζητά εν ψυχρώ πελάτες Δημιουργεί και χρησιμοποιεί κέντρα επιρροής Χρησιμοποιεί ορισμένα κριτήρια με τα οποία επιλέγει τους πελάτες πριν από την αρχική προσέγγιση Διαγράφει τα ονόματα που δεν πληρούν ορισμένες προϋποθέσεις Επιδιώκει προσωπικές συστάσεις από πελάτες το στους υποψηφίους πελάτες Χρησιμοποιεί τεχνικές μαζικής αναζήτησης υποψηφίων πελατών Προσπαθεί να πουλήσει και άλλες ασφάλειες Ζωής στους ήδη υφιστάμενους πελάτες Αναζητά πελάτες από διάφορες πηγές (εφημερίδες, καταλόγους, λίστες μελών ενώσεων κλπ) Αναζητά συνεχώς πελάτες, ούτως ώστε να έχει να δει πάντα ορισμένους πελάτες *Από το περιοδικό «Ασφαλιστικό ΝΑΙ», τεύχος 124, Μάιος-Ιούνιος 2010Συνεχίστε την ανάγνωση του άρθρου πατώντας εδώ Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Βαγγέλης Βερτόπουλος: Μήπως η πολλή εμπειρία βλάπτει; Διδάγματα από την Αθλητική Ψυχολογία στο επιχειρείν Γράφει ο ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΒΕΡΤΟΠΟΥΛΟΣ - Ψυχολόγος / MSc αθλητικός ψυχολόγος Μπορεί η εμπειρία να είναι υπερβολικά πολλή; Μερικές φορές φαίνεται πως... Βαγγέλης Βερτόπουλος, 13/03/2024 - 15:59 13/3/2024
Δημήτρης Μπάτρης: Ερωτήσεις για την ανακάλυψη των συναισθημάτων στην πώληση! Έχει πολλές φορές τονιστεί πως ο πελάτης αγοράζει με το συναίσθημα και δικαιολογείται με τη λογική. Στη συνέντευξη που κάνετε... Δημήτρης Μπάτρης, 11/03/2024 - 08:59 11/3/2024