Nextdeal newsroom, 14/12/2010 - 16:27 facebook twitter linkedin Management-Οι ωκεανοί είναι πολλές σταγόνες και τα γραφεία πωλήσεων έχουν άτομα. Τιμήστε τα! Nextdeal newsroom, 14/12/2010 facebook twitter linkedin (Εξατομικευμένο) πρόγραμμα αναπτύξεως ενός ασφαλιστήΗ εργασία αυτή θα σας βοηθήσει να αναλύσετε και να εκτιμήσετε τις συγκεκριμένες εκπαιδευτικές ανάγκες ενός από τους ασφαλιστές σας, καθώς και να αναπτύξετε το πρόγραμμα με το οποίο θα επιτύχετε την εκπαίδευση. Από τη στιγμή που θα εφαρμόσετε αυτό το πρόγραμμα για τον ασφαλιστή, τα αποτελέσματα που θα δείτε θα μιλούν από μόνα τους. Συμπληρώστε ελεύθερα αυτό το έντυπο καθώς αναπτύσσετε ανάλογα προγράμματα για άλλους ασφαλιστές του υποκαταστήματός σας. *Από το περιοδικό «Ασφαλιστικό ΝΑΙ», τεύχος 123, Ιανουάριος-Φεβρουάριος 2010Συνεχίστε την ανάγνωση του άρθρου πατώντας εδώ Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Βαγγέλης Βερτόπουλος: Μήπως η πολλή εμπειρία βλάπτει; Διδάγματα από την Αθλητική Ψυχολογία στο επιχειρείν Γράφει ο ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΒΕΡΤΟΠΟΥΛΟΣ - Ψυχολόγος / MSc αθλητικός ψυχολόγος Μπορεί η εμπειρία να είναι υπερβολικά πολλή; Μερικές φορές φαίνεται πως... Βαγγέλης Βερτόπουλος, 13/03/2024 - 15:59 13/3/2024
Δημήτρης Μπάτρης: Ερωτήσεις για την ανακάλυψη των συναισθημάτων στην πώληση! Έχει πολλές φορές τονιστεί πως ο πελάτης αγοράζει με το συναίσθημα και δικαιολογείται με τη λογική. Στη συνέντευξη που κάνετε... Δημήτρης Μπάτρης, 11/03/2024 - 08:59 11/3/2024