Nextdeal newsroom, 8/10/2010 - 13:18 facebook twitter linkedin Άλλο βγαίνω κυνήγι στο δάσος, άλλο καλλιεργώ για να φάω… Nextdeal newsroom, 8/10/2010 facebook twitter linkedin Λίγοι διευθυντές Πωλήσεων έχουν υπομονή και γνώσεις να εκπαιδεύσουν τους πωλητές του στο να οργανώσουν πελατειακές βάσεις αφιερώνοντας χρόνο στο να «καλλιεργήσουν» συγκεκριμένες αγορές με απόκτηση πολλών χρήσιμων πληροφοριών-δεδομένων. Έτσι, άλλο είναι η «μαζική αποστολή» προτάσεων για ασφάλιση και άλλο το προσωποποιημένο e-mail. Άλλο να βγεις «κυνήγι» και ό,τι περάσει το ντουφεκάς και άλλο να βγεις οργανωμένος ή αν θέλεις αμέσως φαγητό να κατέβεις για «δημητριακά» στον κήπο…Το internet είναι ένα βοηθητικό εργαλείο για πωλήσεις εξ αποστάσεως, που μπορεί να καλύψει ένα μικρό ποσοστό πωλήσεων, όχι όμως και την κύρια εργασία ενός ασφαλιστή. Μπορεί το internet να βοηθήσει όλες τις φάσεις της εργασίας των πωλήσεων. Λίγες εταιρείες έχουν "ανακαλύψει" το internet και το «μέγεθός» του στη εξέλιξη των ανθρώπων τους. Είναι τραγική η συμπεριφορά έναντι αυτού του εργαλείου για πωλήσεις εξ αποστάσεως και για το βοηθητικό του ρόλο στο service, στην ενημέρωση, στις προτάσεις κτλ. ΦΟΒΟΥΝΤΑΙ οι πιο πολλές εταιρείες να ανοίξουν προς το μέλλον.*Αναδημοσίευση από το περιοδικό «Ασφαλιστικό ΝΑΙ», τεύχος 126, Ιούλιος-Αύγουστος 2010Συνεχίστε την ανάγνωση του άρθρου πατώντας εδώ Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Βαγγέλης Βερτόπουλος: Μήπως η πολλή εμπειρία βλάπτει; Διδάγματα από την Αθλητική Ψυχολογία στο επιχειρείν Γράφει ο ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΒΕΡΤΟΠΟΥΛΟΣ - Ψυχολόγος / MSc αθλητικός ψυχολόγος Μπορεί η εμπειρία να είναι υπερβολικά πολλή; Μερικές φορές φαίνεται πως... Βαγγέλης Βερτόπουλος, 13/03/2024 - 15:59 13/3/2024
Δημήτρης Μπάτρης: Ερωτήσεις για την ανακάλυψη των συναισθημάτων στην πώληση! Έχει πολλές φορές τονιστεί πως ο πελάτης αγοράζει με το συναίσθημα και δικαιολογείται με τη λογική. Στη συνέντευξη που κάνετε... Δημήτρης Μπάτρης, 11/03/2024 - 08:59 11/3/2024