Ο καινοτόμος νικά. Αυτοί που τολμούν συνήθως κερδίζουν. Κάποιοι αυτόν τον καιρό μαζεύτηκαν. Κάποιοι άλλοι περιόρισαν όχι τα έξοδα, αλλά τα δίκτυα. Κάποιος περιόρισε το Agency και ανοίχθηκε σε πράκτορες και μεσίτες. Όμως τώρα του πρωτοεμφανίσθηκαν και οι απάτες και οι συμπαιγνίες με πελάτες. Πήρε ένα ρίσκο που ίσως το πληρώσει ακριβά η εταιρεία του και όχι αυτός, που θα βρει κάπου αλλού να συνεχίσει το λάθος management του. Κάποιοι άλλοι δεν κάνουν τίποτα και περιμένουν να σταματήσει η «βροχή». Όμως το μεγαλύτερο ρίσκο για έναν ηγέτη είναι να κρατά τους στρατιώτες του σε απραξία και άμυνα… Ένα άλλο ρίσκο είναι να αντιγράφει τους ανταγωνιστές του… Δυστυχώς, θα φτάσουν πρώτοι στους πελάτες τους και όταν πάει δε θα έχει θέση να κάτσει…
*Αναδημοσίευση από το περιοδικό «Ασφαλιστικό ΝΑΙ», τεύχος 126, Ιούλιος-Αύγουστος 2010
Συνεχίστε την ανάγνωση του άρθρου πατώντας εδώ