close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Ασφαλιστής
  • Πωλήσεις

ΠΩΛΗΣΕΙΣ

Η πρόκληση του «απαιτητικού πελάτη» ως ευκαιρία εξέλιξης
Αντώνιος Δουνδουλάκης
Αντώνιος Δουνδουλάκης,
4/9/2025 - 09:24
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Η πρόκληση του «απαιτητικού πελάτη» ως ευκαιρία εξέλιξης

Αντώνιος Δουνδουλάκης, 4/9/2025
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Στον χώρο της ασφάλισης, έναν κλάδο που βασίζεται πάνω απ’ όλα στην εμπιστοσύνη και τη συνεχή ανθρώπινη επαφή, δεν είναι σπάνιο να ερχόμαστε αντιμέτωποι με πελάτες που παρουσιάζουν δυσπιστία και επιφυλακτικότητα. Συνήθως πρόκειται για ανθρώπους που έχουν απογοητευτεί στο παρελθόν από συνεργασίες ή εμπειρίες που δεν ανταποκρίθηκαν στις προσδοκίες τους. Αν και απευθύνονται σε εμάς για βοήθεια, η εμπιστοσύνη δεν έρχεται εύκολα.

Ωστόσο, τέτοιες περιπτώσεις δεν πρέπει να τις αντιμετωπίζουμε ως εμπόδιο, αλλά ως ευκαιρία για προσωπική και επαγγελματική ανάπτυξη.

Το πρώτο βήμα είναι να κατανοήσουμε την ψυχολογία του πελάτη. Η δυσπιστία του δεν είναι προσωπική επίθεση, αλλά φυσική αντίδραση σε προηγούμενες απογοητεύσεις. Η αποδοχή αυτής της στάσης, χωρίς κριτική, και η ειλικρινής πρόθεση κατανόησης, μπορούν να γίνουν το θεμέλιο για μια ισχυρή και αμοιβαία σχέση.

Η εμπιστοσύνη δεν χτίζεται από τη μία μέρα στην άλλη. Απαιτεί σταθερότητα, διαφάνεια και αυθεντικότητα. Όπως αναφέρει ο Αμερικανός συγγραφέας και ειδικός σε θέματα ηγεσίας Stephen Covey, η εμπιστοσύνη είναι «η μεγαλύτερη ταχύτητα» που μπορεί να αποκτήσει μια σχέση. Δηλαδή, όταν υπάρχει εμπιστοσύνη, η επικοινωνία και η συνεργασία γίνονται πιο άμεσες, πιο αποτελεσματικές και πιο αποδοτικές.

Η καθημερινή συνέπεια, η ειλικρινής επικοινωνία και η υποστήριξη με σεβασμό είναι πράξεις που πραγματικά κάνουν τη διαφορά. Η Αμερικανίδα ερευνήτρια και συγγραφέας Brené Brown, η οποία έχει ασχοληθεί εκτενώς με την έννοια της εμπιστοσύνης και της ανθρώπινης σύνδεσης, υπογραμμίζει ότι η εμπιστοσύνη χτίζεται μέσα από μικρές, αυθεντικές στιγμές, εκεί όπου ο επαγγελματισμός συναντά την ανθρώπινη παρουσία.

Η Brown έχει αναπτύξει ένα μοντέλο που περιγράφει τα βασικά στοιχεία της εμπιστοσύνης, με το ακρωνύμιο BRAVING, το οποίο συνοψίζει τις επτά θεμελιώδεις αρχές που πρέπει να υπάρχουν για να χτιστεί ουσιαστική εμπιστοσύνη. Αυτές είναι:
Boundaries (Όρια) – να θέτουμε και να σεβόμαστε σαφή προσωπικά και επαγγελματικά όρια.
Reliability (Αξιοπιστία) – να τηρούμε τις υποσχέσεις μας με συνέπεια.
Accountability (Υπευθυνότητα) – να αναλαμβάνουμε την ευθύνη για τις πράξεις μας και να ζητάμε συγγνώμη όταν χρειάζεται.
Vault (Εχεμύθεια) – να διαχειριζόμαστε εμπιστευτικές πληροφορίες με απόλυτη διακριτικότητα.
Integrity (Ακεραιότητα) – να επιλέγουμε το σωστό, ακόμη κι όταν είναι δύσκολο, και να ενεργούμε σύμφωνα με τις αξίες μας.
Non-judgment (Μη Κριτική Στάση) – να επιτρέπουμε στον άλλον να εκφράζεται ελεύθερα, χωρίς φόβο κριτικής.
Generosity (Καλοπροαίρετη Στάση) – να αποδίδουμε θετική πρόθεση στις πράξεις και στα λόγια του άλλου.

Οι απαιτητικοί πελάτες δεν είναι πρόβλημα. Είναι καθρέφτης των ικανοτήτων μας. Μας καλούν να εξελίξουμε βασικές δεξιότητες, όπως η ενσυναίσθηση, η υπομονή, η ικανότητα επίλυσης προβλημάτων και η επικοινωνιακή ευελιξία. Αντί να επιλέγουμε την ασφάλεια των «εύκολων» συνεργασιών, αυτοί οι πελάτες μάς ωθούν να γίνουμε πιο αποτελεσματικοί επαγγελματίες.

Όταν η εμπιστοσύνη κερδίζεται με κόπο και αυθεντικότητα, μετατρέπεται σε μια σταθερή, μακροχρόνια και αμοιβαία επωφελή συνεργασία. Και το σημαντικότερο: μέσα από αυτή τη διαδικασία εξελισσόμαστε και προσωπικά. Καλλιεργούμε μια πιο ώριμη, ανθεκτική και αυθεντική εκδοχή του εαυτού μας, ικανή να ανταποκριθεί σε κάθε επαγγελματική πρόκληση με σταθερότητα, επαγγελματισμό και ανθρωπιά.

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .

ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΔΩ...

  • Πρόληψη αντί Θεραπείας: Πώς η Ασφάλιση Υγείας μπορεί να σας προστατεύσει πριν καν χρειαστεί
    Αντώνιος Δουνδουλάκης, 16/10/2025 - 09:10

    Πρόληψη αντί Θεραπείας: Πώς η Ασφάλιση Υγείας μπορεί να σας προστατεύσει πριν καν χρειαστεί

  • Το μέλλον σου θα είναι καλό, αν τακτοποιήσεις σωστά το παρόν - «Εὔ σοι τὸ μέλλον ἔξει, ἐὰν τὸ παρόν εὖ τιθῇς.» Ισοκράτης
    Αντώνιος Δουνδουλάκης, 01/10/2025 - 10:30

    Το μέλλον σου θα είναι καλό, αν τακτοποιήσεις σωστά το παρόν - «Εὔ σοι τὸ μέλλον ἔξει, ἐὰν τὸ παρόν εὖ τιθῇς.» Ισοκράτης

  • Ασφάλεια ζωής: Μια απόφαση αγάπης, μια πράξη ευθύνης
    Αντώνιος Δουνδουλάκης, 22/09/2025 - 13:48

    Ασφάλεια ζωής: Μια απόφαση αγάπης, μια πράξη ευθύνης

  • Η πρόκληση του «απαιτητικού πελάτη» ως ευκαιρία εξέλιξης
    Αντώνιος Δουνδουλάκης, 04/09/2025 - 09:24

    Η πρόκληση του «απαιτητικού πελάτη» ως ευκαιρία εξέλιξης

  • Απλές vs Επεμβατικές Εξετάσεις: Όσα Πρέπει να ξέρετε για την Ορθή Χρήση του ασφαλιστηρίου υγείας σας

    Απλές vs Επεμβατικές Εξετάσεις: Όσα Πρέπει να ξέρετε για την Ορθή Χρήση του ασφαλιστηρίου υγείας σας

    Σε μια εποχή όπου η υγεία αναγνωρίζεται ως το πολυτιμότερο αγαθό και το δημόσιο σύστημα υγείας συχνά αδυνατεί να προσφέρει...
    Αντώνιος Δουνδουλάκης, 28/08/2025 - 11:09
  • Η Προσωπική Αξία και η Δύναμη του "Γνώθι σαυτόν"

    Η Προσωπική Αξία και η Δύναμη του "Γνώθι σαυτόν"

    Στη ζωή μας συχνά αναρωτιόμαστε από πού πηγάζει η αξία που έχουμε ως άνθρωποι. Πολλοί την συνδέουν με την αποδοχή...
    Αντώνιος Δουνδουλάκης, 21/08/2025 - 09:13
  • Η αξία των διακοπών για τον ασφαλιστή - εκείνον που φροντίζει για όλους τους άλλους

    Η αξία των διακοπών για τον ασφαλιστή - εκείνον που φροντίζει για όλους τους άλλους

    Η λέξη «διακοπές» φέρνει χαμόγελο στα χείλη. Είναι μια περίοδος που σταματούμε την καθημερινή μας ρουτίνα και αναζητούμε κάτι διαφορετικό,...
    Αντώνιος Δουνδουλάκης, 01/08/2025 - 09:48
  • Η τέχνη της + ομιλίας στην ασφάλιση

    Η τέχνη της + ομιλίας στην ασφάλιση

    Η ζωή μας είναι γεμάτη απρόβλεπτες στιγμές και προκλήσεις. Κάθε μέρα, παίρνουμε αποφάσεις που επηρεάζουν το μέλλον μας: από τη...
    Αντώνιος Δουνδουλάκης, 23/07/2025 - 15:48
  • Ο ρόλος του ηγέτη στην εποχή  της Τεχνητής Νοημοσύνης

    Ο ρόλος του ηγέτη στην εποχή της Τεχνητής Νοημοσύνης

    Ζούμε σε μια εποχή που χαρακτηρίζεται από διαρκή τεχνολογική πρόοδο, ραγδαίες κοινωνικές μεταβολές και μετασχηματισμό των εργασιακών σχέσεων. Η τεχνητή...
    Αντώνιος Δουνδουλάκης, 15/07/2025 - 08:58
  • Ο κίνδυνος της αδράνειας: Πώς να μην εγκλωβιστείς σε ένα χαρτοφυλάκιο «ρουτίνας»

    Ο κίνδυνος της αδράνειας: Πώς να μην εγκλωβιστείς σε ένα χαρτοφυλάκιο «ρουτίνας»

    Στον κόσμο της ασφάλισης, όπου η εμπειρία και η συνέπεια θεωρούνται θεμέλια της επιτυχίας, παραμονεύει ένας ύπουλος και συχνά αόρατος...
    Αντώνιος Δουνδουλάκης, 09/07/2025 - 14:08

Σελίδες

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • ΕΠΟΜΕΝΗ
  • τελευταία »

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Χωρίς ταξί και σήμερα Πέμπτη η Αττική - Το ΣΑΤΑ παρατείνει την απεργία
08:45 Χωρίς ταξί και σήμερα Πέμπτη η Αττική - Το ΣΑΤΑ παρατείνει την απεργία
  • 08:40 Σήμερα γιορτάζει η Αγία Βαρβάρα
  • 19:45 ΣΕΠΑΥ: Αντιδράσεις για το ποσοστό Clawback – Αίτημα συνάντησης με το Υπουργείο Υγείας
  • 16:27 Καταγγελίες συμβάσεων συντονιστών-διαμεσολαβητών στην Groupama
  • 15:55 Βουλή TV - Βιβλιοβούλιο: Καλεσμένος ο Γιώργος Λογοθέτης (24/11/2025) - Αναφορά στον εκδότη Ευάγγελο Σπύρου στο 38ο λεπτό
  • 15:11 ΠΑΝΟΡΜΟΣ: Τι ειπώθηκε στο 4o Συνέδριο, τι κέρδισαν οι ασφαλιστές (video)
  • 13:19 Όμιλος ΙΜΙΤΗΕΑ: Στην πρώτη γραμμή για το Rebrain Greece
  • 13:03 Το ΥΓΕΙΑ και το Α΄ Εργαστήριο Ακτινολογίας ΕΚΠΑ διοργανώνουν το 9ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ογκολογικής Απεικόνισης
  • 12:58 Ρωσοουκρανικό: Το 20% του Ντονμπάς το μεγάλο αγκάθι στις διαπραγματεύσεις
  • 12:33 Ομιλία Φ. Καραβία στην Έκτακτη Γενική Συνέλευση της Eurobank Holdings A.E
  • 12:30 ΕΙΑΣ: Εκπαιδευτικό Σεμινάριο Ασφαλίσεων Κινδύνων Φυσικών Καταστροφών
  • 12:25 Συμμετοχή του Υπουργού Υγείας Άδωνι Γεωργιάδη στο Συμβούλιο Υπουργών Υγείας της Ευρωπαϊκής Ένωσης
  • 12:04 Γ. Κεφαλογιάννης για Εθνικό Χάρτη Εκτίμησης Κινδύνου Πυρκαγιών: Η χώρα διαθέτει επιστημονικό εργαλείο για σχεδιασμό και πιο αποτελεσματική πρόληψη
  • 12:00 Νομοσχέδιο για την ψηφιακή ενίσχυση της οδικής ασφάλειας - Ψηφίζεται στην ολομέλεια της Βουλής - Τί προβλέπει - Τι λένε τα κόμματα
  • 11:57 4ο Ελληνικό Επενδυτικό Συνέδριο: Υψηλό το ενδιαφέρον των διεθνών επενδυτών για την Ελλάδα - Πάνω από 650 συναντήσεις μεταξύ των επενδυτών και εισηγμένων
  • 11:54 Ε.Σ.Α.μεΑ.: Το 2025 ήταν χειρότερο για τα άτομα με αναπηρία, χρόνιες/ ή και σπάνιες παθήσεις - 3η Δεκέμβρη 2025 Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία
  • 11:33 Το NBG Pay tom διαθέσιμο με 100% επιδότηση μέσω του προγράμματος «Ψηφιακές Συναλλαγές - Β’ Φάση»
  • 11:20 The Fair Five: Η Eurolife FFH μεταμορφώνει τη διαδικασία των αποζημιώσεων στην ασφάλιση οχήματος
  • 10:27 Με εξαιρετική επιτυχία ολοκληρώθηκε το 1ο Πανηπειρωτικό Ασφαλιστικό Συνέδριο «Future of Insurance - Epirus Edition 2025»
  • 09:55 ΕΑΕΕ: Δημοσίευση από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή στατιστικών στοιχείων έτους 2024 για την οδική ασφάλεια
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 29/11 Ο Χρήστος Μεγάλου στέλνει μήνυμα εμπιστοσύνης: «Το δίκτυο της Εθνικής Ασφαλιστικής είναι η καρδιά της νέας εποχής»
  2. 2/12 Η Εθνική Ασφαλιστική και ο ρόλος του agency στο νέο μοντέλο ανάπτυξης
  3. 3/12 Καταγγελίες συμβάσεων συντονιστών-διαμεσολαβητών στην Groupama
  4. 28/11 Εάν δεν έχετε καλύψει το Στόχο σας, τι μπορείτε να κάνετε έως το τέλος της χρονιάς για να πετύχετε!
  5. 2/12 Δικαίωμα συμβολαίου εφαρμόζει η Groupama χωρίς να αυξάνεται το κόστος για τους ασφαλισμένους
  6. 27/11 Η Τράπεζα Πειραιώς ολοκλήρωσε την εξαγορά της Εθνικής Ασφαλιστικής
  7. 2/12 Υπασφαλισμένος: Από το 2027 οι ουσιαστικές αλλαγές στα δίκτυα του bancassurance Εθνικής Τράπεζας και Τράπεζας Πειραιώς

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube