close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Ασφαλιστής
  • Πωλήσεις

ΠΩΛΗΣΕΙΣ

Πώς η ιδέα του πωλητή για τον εαυτό του επηρεάζει τη συμπεριφορά του
Δημήτρης Μπάτρης
Δημήτρης Μπάτρης,
17/10/2022 - 08:15
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Πώς η ιδέα του πωλητή για τον εαυτό του επηρεάζει τη συμπεριφορά του

Δημήτρης Μπάτρης, 17/10/2022
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Όπως γνωρίζουμε, υπάρχει ένα σημαντικό στοιχείο που επηρεάζει την υποκίνηση των πωλητών και αυτό είναι η «ιδέα - εικόνα», που έχουν για τον εαυτό τους. Η εικόνα που έχουμε για τον εαυτό μας είναι ο τρόπος που εμείς τον βλέπουμε. Ταυτόχρονα, είναι και η εικόνα που πιστεύουμε ότι έχουν οι άλλοι για μας. Ορισμένοι διακρίνονται δια της «πραγματικής ιδέας που έχουν  για τον εαυτό τους», (του τρόπου που βλέπουν πράγματι τον εαυτό τους) και άλλοι της «ιδανικής εικόνας που έχει κανείς για τον εαυτό του» (του τρόπου που θέλει να τον βλέπουν οι άλλοι ή που θα ήθελε να βλέπει τον εαυτό του).

Η εικόνα ενός πωλητή για τον εαυτό του επηρεάζεται από έμφυτες και επίκτητες φυσιολογικές και ψυχολογικές ανάγκες. Εξαρτάται επίσης, από οικονομικούς και δημογραφικούς παράγοντες και επιδράσεις διαφόρων κοινωνικών ομάδων.

Η εικόνα ενός πωλητή για τον εαυτό του, επηρεάζει τους στόχους του, και οι στόχοι αυτοί με τη σειρά τους, επηρεάζουν την συμπεριφορά του. Για να υποκινήσει λοιπόν αποτελεσματικά έναν πωλητή, ο Manager ή Διευθυντής Πωλήσεων θα πρέπει να εντοπίσει τους στόχους του. Σε πολλές περιπτώσεις, ο Manager  ή ο Διευθυντής Πωλήσεών του, μπορεί να εντοπίσει αυτούς τους στόχους (ΑΝ) ξέρει ποια ιδέα έχει για τον εαυτό ο πωλητής του.

Η υπερβολική αυτοπεποίθηση ορισμένες φορές, δημιουργεί μεγάλη ιδέα για τον εαυτό τους, ενώ έχει διαπιστωθεί ότι δημιουργεί προβλήματα στους ίδιους αλλά και στους πελάτες, όπως επίσης φίλους, συναδέλφους και συνεργάτες.

Για να μπορούν να διαχειριστούν καλύτερα οι εποπτεύοντες των πωλήσεων, κάποιον που βρίσκεται σε τέτοια κατάσταση, θα πρέπει να διακρίνουν τα εξής χαρακτηριστικά:

  • Έχει κάτι να πει. Εκφράζει την γνώμη του για τα πάντα, υψώνει την φωνή για να βεβαιωθεί ότι ακούγεται, για αυτό που είναι παθιασμένος μιλάει με τις ώρες. Εάν οι συμβουλές του είναι ανεπιθύμητες, αυτός θα τις παραθέσει παρόλα αυτά. 
  • Τα δίνει όλα μέχρι τέλος για να αποδείξει στον άλλον ότι έχει δίκιο και μάλιστα για ασήμαντα θέματα. Χαίρεται να κερδίζει διαμάχες γιατί τον ικανοποιεί. Όταν όμως αποδειχθεί ότι έχει άδικο, δεν το παραδέχεται .
  • Γίνεται πολύ επικριτικός προς τους άλλους. Βγάζει εύκολα συμπεράσματα όταν κρίνει ανθρώπους, εάν δει το παραμικρό λαθάκι θα σε πει απρόσεκτο, κριτικάρει τους άλλους και τους απογοητεύει. Ο λόγος που το κάνει αυτό είναι για να νιώσει ανώτερος, όμως κατά βάθος είναι πολύ ανασφαλής.
  • Την κριτική από άλλους δεν την δέχεται. Του αρέσει υπερβολικά η κριτική που ασκεί στους άλλους . Όχι όμως την κριτική που ασκούν οι άλλοι σε αυτόν. Αυτή τη θεωρεί άδικη και οι επικριτές του κάνουν πάντα λάθος.
  • Πιστεύει πάντα ότι είναι το καταλληλότερο άτομο για την θέση εργασία αυτός. Πιστεύει ότι είναι το πιο έξυπνο άτομο στην ομάδα, στην πραγματικότητα δεν είναι τόσο γνωστής και εξειδικευμένος όσο αυτός του αρέσει να πιστεύει. Αν παραδεχτεί ότι δεν έχει εμπειρία, πιστεύει ότι γρήγορα θα καλύψει τις γνώσεις που έχουν ίσως οι άλλοι. Υποτιμά τον χρόνο και δεν είναι συνεπής στις προθεσμίες αλλά και καθυστερεί στα ραντεβού προβάλλοντας ασήμαντες δικαιολογίες. 

Τα παραπάνω χαρακτηριστικά, όπως καταλαβαίνετε αντικατοπτρίζουν την αρνητική εικόνα του πωλητή για τον εαυτό του, στο υποψήφιο πελάτη ή και στον υπάρχοντα πελάτη, ενώ αυτός πιστεύει το αντίθετο.

Πιστεύω θα είναι δύσκολη η επιλογή ενός πωλητή για διαχρονική συνεργασία εφόσον διαθέτει την εικόνα αυτή για τον εαυτό του, διότι επηρεάζει σημαντικά την εικόνα που θα δημιουργήσει ο πελάτης για εκείνο και που δύσκολα θα αλλάξει.

Απαιτείται προσοχή στην διοίκηση των ομάδων πωλήσεων, διότι μπορεί να καλλιεργείται προς το πωλητή, στα πρώτα στάδια, μια μεγαλύτερη ιδέα για τον εαυτό του και εν συνέχεια να βρεθεί στο άλλο επίπεδο που προανάφερα.

Τέλος, διαπιστώνεται ότι η ιδέα (εικόνα) που έχετε για τον εαυτό σας, επηρεάζει τους στόχους σας, οι οποίοι επηρεάζουν την συμπεριφορά σας. Είναι μια αλυσίδα με κρίκους που δεν πρέπει να σπάσει κανένας, γιατί το αποτέλεσμα που θέλετε είναι μια θετική επαγγελματική εικόνα προς τον πελάτη σας.

Αξίζει να την έχετε, γιατί αυτήν θα έχει σαν φωτογραφία σας ο πελάτης!


Ποιος είναι ο Δημήτρης Μπάτρης

Απόφοιτος Σχολής Ικάρων Ιπτάμενος, Πιλότος μαχητικών αεροσκαφών 
Σχολή εκπαιδευτών και επικοινωνίας, Σχολή Πολέμου, Διεύθυνση Σπουδών Σχολής Ικαρων.
Αποστρατεύτηκε με το βαθμό του Σμήναρχου (Ι)
Ισόβιο Μέλος της Αεροπορικής Ακαδημίας Ελλάδος &
Μέλος του Βετεράνων Πιλότων ΠΑ.ΣΥ.ΒΕΤ.Α
Ξεκίνησε την καριέρα στον ασφαλιστικό χώρο από την Interamerican
Το 1988 Δ/ντης Υποκ/ματος στην AGF KOSMOS 
1990-1995 Δ/ντης Πωλησεων και το 1995-99
Εμπορικός Δ/ντης της ίδιας εταιρίας 
Το 1999-2014 Εμπορικός Δντης στη ALLIANZ Ελλάδος 
2015-2018 Δ/ντης της BATRIS INSURANCE Από το 2011 Δντης εκπαίδευσης στο ΙΧΟΣ 
Σεμινάρια Marketing και πωλήσεων στην Ελλάδα και Εξωτερικό 
Συστήματα Εκπαίδευσης και Ανάπτυξης πωλήσεων Ασφαλειών Ζωής στην Metropolitan & New York Life USA
Μέλος της Ε.Ε.Δ.Ε και Ε.Ι. Μ Ελληνικό Ινστιτούτο Marketing
Συμμετοχή ως ομιλητής σε συνέδρια στην Ελλάδα και Κύπρο 
Σύμβουλος Ανάπτυξης Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών και Πρακτόρων 
Αρθρογράφος στο Nextdeal.

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
  • TAGS:
  • πωλήσεις
  • πωλητές
  • συμπεριφορά

ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΔΩ...

  • Γιατί φοβάται ο πωλητής τον υποψήφιο πελάτη και αντιστρόφως, στο ραντεβού!
    Δημήτρης Μπάτρης, 23/06/2025 - 09:35

    Γιατί φοβάται ο πωλητής τον υποψήφιο πελάτη και αντιστρόφως, στο ραντεβού!

  • Δημήτρης Μπάτρης: Ποιο είναι το καλύτερο προσόν για να γίνει κάποιος πωλητής
    Δημήτρης Μπάτρης, 10/06/2025 - 10:00

    Δημήτρης Μπάτρης: Ποιο είναι το καλύτερο προσόν για να γίνει κάποιος πωλητής

  • Στοχοπροσήλωση: Μια λέξη που δεν ακούγεται, αλλά αξίζει πολύ!
    Δημήτρης Μπάτρης, 12/05/2025 - 10:00

    Στοχοπροσήλωση: Μια λέξη που δεν ακούγεται, αλλά αξίζει πολύ!

  • Δημήτρης Μπάτρης: Τι κάνει έναν Πωλητή τον κορυφαίο στην Αγορά σήμερα!
    Δημήτρης Μπάτρης, 29/04/2025 - 12:34

    Δημήτρης Μπάτρης: Τι κάνει έναν Πωλητή τον κορυφαίο στην Αγορά σήμερα!

  • Δημήτρης Μπάτρης: Πώς μπορεί ο πωλητής να χάσει την εμπειρία του!

    Δημήτρης Μπάτρης: Πώς μπορεί ο πωλητής να χάσει την εμπειρία του!

    Όπως γνωρίζετε, ο κάθε επαγγελματίας πωλητής προϊόντων ή υπηρεσιών θέλει να αποκτήσει εμπειρία στον κλάδο του, ώστε να είναι ορθός...
    Δημήτρης Μπάτρης, 02/04/2025 - 11:52
  • Δημήτρης Μπάτρης: Πώς ο Πελάτης σας καταλαβαίνει εάν έχετε εμπειρία!

    Δημήτρης Μπάτρης: Πώς ο Πελάτης σας καταλαβαίνει εάν έχετε εμπειρία!

    Όλοι οι Άνθρωποι των πωλήσεων θέλουν να εμφανίζονται και να πιστεύουν ότι δείχνουν στους πελάτες τους πως έχουν εμπειρία στο αντικείμενο τους για...
    Δημήτρης Μπάτρης, 27/03/2025 - 10:30
  • Δημήτρης Μπάτρης: Ας μη φοβάστε την αποτυχία!

    Δημήτρης Μπάτρης: Ας μη φοβάστε την αποτυχία!

    Όπως έχετε αντιληφθεί στην χώρα μας από μικρή ηλικία και στα σχολεία - σχολές δεν διδάσκεται η αποτυχία, αλλά τα παρουσιάζουν...
    Δημήτρης Μπάτρης, 11/03/2025 - 13:15
  • Δ. Μπάτρης: Ποιος είναι ο Μεγαλύτερος εχθρός του Πωλητή;

    Δ. Μπάτρης: Ποιος είναι ο Μεγαλύτερος εχθρός του Πωλητή;

    Βλέποντας τις σημειώσεις μου από την συμμετοχή μου στα συνέδρια των εταιριών που συνεργάστηκα, έπεσα στο συνέδριο του 1986 της...
    Δημήτρης Μπάτρης, 17/02/2025 - 13:36
  • Μια ερώτηση στον υποψήφιο πελάτη μιας κρίσιμης πώλησης!

    Μια ερώτηση στον υποψήφιο πελάτη μιας κρίσιμης πώλησης!

    Όπως γνωρίζετε σήμερα οι περισσότεροι υποψήφιοι πελάτες έχουν ή είχαν συνεργαστεί με διάφορους συναδέλφους σας ή με διαφορετικές εταιρείες που...
    Δημήτρης Μπάτρης, 05/02/2025 - 12:20
  • Δ. Μπάτρης: Πριν κλείσεις την πρώτη πώληση ετοίμασες την δεύτερη;

    Δ. Μπάτρης: Πριν κλείσεις την πρώτη πώληση ετοίμασες την δεύτερη;

    Ο επαγγελματίας Πωλητής σκέφτεται μονίμως πως μπορεί να βοηθήσει τον πελάτη, πως οι πωλήσεις του πελάτη, τα κέρδη του ή...
    Δημήτρης Μπάτρης, 30/01/2025 - 09:04

Σελίδες

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • …
  • ΕΠΟΜΕΝΗ
  • τελευταία »

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Ασφάλιση υγείας: Οι εταιρείες εκπέμπουν SOS
16:30 Ασφάλιση υγείας: Οι εταιρείες εκπέμπουν SOS
  • 16:05 Η Εθνική Ασφαλιστική, ως ηγέτιδα, αναδιαμορφώνει και πάλι την αγορά
  • 14:45 Η μεγάλη γιορτή της Unipol στο γήπεδο Σαν Σίρο του Μιλάνου
  • 14:25 Αριστείο Γυναικείας Επιχειρηματικότητας στην Ιουλία Τσέτη - Στα βραβεία του ελληνικού επιχειρείν «Πρωταγωνιστές της Ελληνικής Οικονομίας»
  • 13:56 Νέο Διοικητικό Συμβούλιο στην Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα Επενδύσεων
  • 13:35 Η Audi ενισχύει την αποδοτικότητα της παραγωγής με Τεχνητή Νοημοσύνη
  • 13:15 Χρήστος Γεωργόπουλος: «Πολύμορφο γλοιοβλάστωμα - Δεν θεραπεύουμε μόνον τη νόσο. Στεκόμαστε δίπλα στον άνθρωπο»!
  • 12:58 NBG Pay tom: Η νέα λύση αποδοχής πληρωμών που μετατρέπει την android συσκευή σας σε φορητό POS
  • 12:25 Mε πρώτο θέμα τις ασφαλίσεις υγείας και την συνάντηση Βασίλη Αποστολόπουλου-Ένωσης Ασφαλιστικών Εταιρειών Ελλάδος κυκλοφορεί το Nextdeal
  • 12:15 Το KPMG Advisory, Tax & Legal Graduate Recruitment Program για το έτος 2025 μόλις άρχισε!
  • 12:08 Η Άννα Παπακοσμοπούλου νέα Head of Communications & Patient Advocacy στη Novartis Hellas!
  • 11:52 Στρατηγική συνεργασία Attica Bank - Faria Renewables για τη χρηματοδότηση έργου αποθήκευσης ηλεκτρικής ενέργειας
  • 10:37 ΕΝΔΙΣΥ σε Ευρωπαϊκή Ένωση: Κάτω τα χέρια από τα αποθεματικά των ασφαλιστικών Ταμείων - Οι συνταξιούχοι δεν θα χρηματοδοτήσουν την πολεμική βιομηχανία
  • 10:11 ΙΣΑ: Ζητά από τον ΕΟΠΥΥ τη δυνατότητα υποβολής αδειών από τους προσωπικούς γιατρούς και κατά τους καλοκαιρινούς μήνες
  • 09:54 Φωτιά σε μεγάλη επιχείρηση ελαστικών στην Μιχαλακοπούλου: Μεγάλη κινητοποίηση της Πυροσβεστικής
  • 09:52 Ανησυχία ΙΣΠ στον ΕΟΠΥΥ να μην προκαλέσει λουκέτα σε ιδιωτικές κλινικές
  • 09:22 Πότε θεωρείται ένα όχημα σε στάση και τι προβλέπει ο Φιλικός Διακανονισμός για το διπλοπαρκάρισμα;
  • 09:21 Η διασταύρωση στοιχείων από την ΑΑΔΕ έδειξε πάνω από 300. 000 ανασφαλιστα οχήματα
  • 09:13 16 Ιουλίου τιμάται η μνήμη του Ιερομάρτυρος Αθηνογένους και των συν αυτώ
  • 09:11 Η KPMG παρουσιάζει την πλατφόρμα KPMG Workbench: μια πλατφόρμα τεχνητής νοημοσύνης πολλαπλών agents («πρακτόρων»), που μεταμορφώνει την εξυπηρέτηση των πελατών και τον τρόπο εργασίας στον παγκόσμιο οργανισμό
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 14/7 Ασφαλιστικό...σταυρόλεξο: Παρκαδόρος προκάλεσε σοβαρό ατύχημα χωρίς να οδηγεί το...όχημα - Ποιος φταίει;
  2. 10/7 Αποχαιρετώντας έναν Άνθρωπο που άφησε πίσω του φως και πέρασε στο φως του Θεού
  3. 16/7 Ασφάλιση υγείας: Οι εταιρείες εκπέμπουν SOS
  4. 15/7 Πρόταση της Τράπεζας Πειραιώς και Ergo Ασφαλιστικής για ασφάλιση των φαρμακείων έναντι φυσικών καταστροφών
  5. 11/7 Τα Δυνατά σημεία στην πρωτιά κλάδου αυτοκινήτου της Allianz (που ασφαλίζει κοντά στα 900.000 αυτοκίνητα)
  6. 11/7 Αποκαλυπτήρια για το «Μνημείο των 120» στο Αγρίνιο
  7. 11/7 Contract: Ένα εντυπωσιακό συνέδριο συνεργατών με το βλέμμα στο μέλλον και τον πολιτισμό (βίντεο)

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube