close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Ασφαλιστής
  • Πωλήσεις

ΠΩΛΗΣΕΙΣ

Πώς ο σχεδιασμός δράσης συμβάλλει στην επιτυχία του στόχου
Δημήτρης Μπάτρης
Δημήτρης Μπάτρης,
20/6/2022 - 15:17
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Πώς ο σχεδιασμός δράσης συμβάλλει στην επιτυχία του στόχου

Δημήτρης Μπάτρης, 20/6/2022
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Όπως γνωρίζετε, σε λίγες ημέρες τελειώνει το πρώτο εξάμηνο του έτους και μπαίνουμε στο δεύτερο και σημαντικό εξάμηνο του έτους, με την τελική αξιολόγηση των Στόχων.

Ορισμένοι, έχουν πετύχει τον μεγάλο στόχο πωλήσεων και άλλοι δεν το έχουν πετύχει, πιστεύοντας ότι θα το καλύψουν στο νέο εξάμηνο. Εύχομαι να το πετύχουν αλλά ας προσέξουν, να σχεδιάσουν ένα νέο διαφορετικό, «Σχεδιασμό δράσης».

Όποιον Στόχο και αν θέσετε, όσο οραματισμό και αν κάνετε, όσο αφοσιωμένοι και αν είστε στην υλοποίηση του, όση θέληση, ενθουσιασμό και αν έχετε, αν δεν περάσετε σε δράση δεν πρόκειται να συμβεί τίποτα. Για να είναι σωστή η δράση, χρειάζεται «εστιασμένος και λεπτομερής σχεδιασμός».

Η εστίαση της δράσης γίνεται με τη δημιουργία σχεδίου.

  • Πρώτα, προσδιορίσετε  ξεκάθαρα το Στόχο σας, τι θέλετε να κάνετε. 
  • Δεύτερο, καθορίσετε ένα ρεαλιστικό χρονοδιάγραμμα για την επίτευξη του. 
  • Τρίτο, ο παραγωγικός σας Στόχος και η επιτυχία του πόσο είναι εναρμονισμένος με τον προσωπικό σας Σκοπό.

Μόνο τότε μπορείτε να καταστρώσετε το σχέδιο που θα σας επιτρέψει να πραγματοποιήσετε τον Στόχο σας. 

Η μεγάλη αυτοπεποίθηση, η σιγουριά, η αφοσίωση, η αποφασιστικότητα, είναι όλες εξαιρετικές ιδιότητες, αλλά πρέπει να εστιάζονται στο στόχο με τη χρήση ενός σχεδίου που είναι εύκολο να το ακολουθήσετε και να το εφαρμόσετε. Ένας μεγάλος αριθμός Πωλητών, κάνουν το λάθος να νομίζουν ότι θα πετύχουν τους στόχους τους μέσα από την αποφασιστικότητα και την επιθυμία τους και μόνο. Ορμούν με ενθουσιασμό και πέφτουν με τα μούτρα στη δράση των πωλήσεων. Εργάζονται σκληρά, αλλά δεν είναι σίγουρο ότι «εργάζονται  έξυπνα». 

Για να αποδίδεις στις πωλήσεις πρέπει να εργάζεσαι έξυπνα, κατευθυνόμενος προς τους Στόχους, κάνοντας βήματα που προχωρούν μπροστά. Το Σχέδιο Δράσης γίνεται σαν ένας «οδικός χάρτης». Έτσι θα μετρήσετε το χρόνο, την απόσταση και την κατεύθυνση προς το Στόχο σας (λες και έχετε ένα GPS). Όταν έχετε καθορίσει ξεκάθαρα το στόχο σας και το χρόνο στον οποίο θέλετε να τον πετύχετε, θα μπορείτε πλέον να εργαστείτε πάνω στο «Πώς, και το Πώς» είναι το σημείο αφετηρίας του Σχεδίου σας. 

Όπως ανέφερα, πίσω από τους παραγωγικούς πωλησιακούς σας Στόχους, υπάρχει ένας «Σκοπός». Επιβάλλεται να θυμάστε ότι, τι σας προσφέρει η επιτυχία των Στόχων σας π.χ. οικονομική ασφάλεια, απόκτηση ενός αυτοκινήτου ή και σπιτιού, εκπαίδευση των παιδιών σας, αλλά σε γενικές γραμμές ο Στόχος σας επιτρέπει να πετύχετε  ένα Σκοπό, χωρίς αυτόν Στόχος δεν υπάρχει στην καρδιά σας. 

Οι μεγάλοι Στόχοι της ζωής συχνά μας σαστίζουν, ακόμη και όταν είναι ρεαλιστικοί, το μέγεθος και η κλίμακα τους μπορεί να τους κάνουν να μας φαίνονται απρόσιτοι. Όταν κοιτάζουμε τις προκλήσεις των Στόχων μας, δυσκολευόμαστε να τους αναλύσουμε σε μικρότερους επιμέρους στόχους, σε ορόσημα με τα οποία να μετράμε την πρόοδο μας. 

Στην σημερινή κοινωνία με τους γρήγορους ρυθμούς της, οι άνθρωποι θέλουν αυτά που θέλουν τώρα. Βιάζονται, δεν θέλουν να περιμένουν και να αφιερώσουν τον απαραίτητο χρόνο για να πετύχουν τους Στόχους τους. Όμως, η ζωή και οι πωλήσεις δεν λειτουργούν  έτσι. Αν σχεδιάσετε το χρονοδιάγραμμα του Στόχου σας θα έχετε μια σωστή εικόνα για το τι πρέπει να κάνετε, με ποια σειρά και πότε. Έτσι, δεν θα απογοητευθείτε ούτε θα εκνευριστείτε από μια φαινομενική έλλειψη προόδου.  

«Οι άνθρωποι, στην πλειονότητα τους, αποτυγχάνουν επειδή δεν δείχνουν την απαραίτητη επιμονή όταν καταστρώνουν νέα σχέδια στη θέση εκείνων που αποτυγχάνουν». 
(Ναπολέων Χιλ, ΗΠΑ συγγραφέας 1883-1970).

Σας εύχομαι, έναν πολύ καλό Σχεδιασμό δράσης Στόχου Πωλήσεων με σωστή παρακολούθηση, σίγουρα θα απολαύσετε την επιτυχία στο τέλος του χρόνου. 

Η επιτυχία σας ανήκει!


Ποιος είναι ο Δημήτρης Μπάτρης

Απόφοιτος Σχολής Ικάρων Ιπτάμενος, Πιλότος μαχητικών αεροσκαφών 
Σχολή εκπαιδευτών και επικοινωνίας, Σχολή Πολέμου, Διεύθυνση Σπουδών Σχολής Ικαρων.
Αποστρατεύτηκε με το βαθμό του Σμήναρχου(Ι)
Ισόβιο Μέλος της Αεροπορικής Ακαδημίας Ελλάδος &
Μέλος του Βετεράνων Πιλότων ΠΑ.ΣΥ.ΒΕΤ.Α
Ξεκίνησε την καριέρα στον ασφαλιστικό χώρο από την Interamerican
Το 1988 Δντης Υποκ/ματος στην AGF KOSMOS 
1990-1995 Δντης Πωλησεων και το 1995-99
Εμπορικός Δντης της ίδιας εταιρίας 
Το 1999-2014 Εμπορικός Δντης στη ALLIANZ Ελλάδος 
2015-2018 Δντης της BATRIS INSURANCE Από το 2011 Δντης εκπαίδευσης στο ΙΧΟΣ 
Σεμινάρια Marketing και πωλήσεων στην Ελλάδα και Εξωτερικό 
Συστήματα Εκπαίδευσης και Ανάπτυξης πωλήσεων Ασφαλειών Ζωής στην Metropolitan & New York Life USA
Μέλος της Ε.Ε.Δ.Ε και Ε.Ι. Μ Ελληνικό Ινστιτούτο Marketing
Συμμετοχή ως ομιλητής σε συνέδρια στην Ελλάδα και Κύπρο 
Σύμβουλος Ανάπτυξης Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών και Πρακτόρων 
Αρθρογράφος στο Nextdeal.

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
  • TAGS:
  • Δημήτρης Μπάτρης
  • πωλητές
  • πωλήσεις
  • πελάτες
  • δράση
  • στόχος

ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΔΩ...

  • Ποιο είναι το σπουδαιότερο προσόν για την ανάπτυξη του Πωλητή;
    Δημήτρης Μπάτρης, 15/10/2025 - 09:44

    Ποιο είναι το σπουδαιότερο προσόν για την ανάπτυξη του Πωλητή;

  • Πώς η απογοήτευση του πωλητή μετατρέπεται σε δράση επιτυχίας του στόχου
    Δημήτρης Μπάτρης, 06/10/2025 - 11:24

    Πώς η απογοήτευση του πωλητή μετατρέπεται σε δράση επιτυχίας του στόχου

  • Τι αγοράζει πρώτα ο υποψήφιος πελάτης από τον Πωλητή;
    Δημήτρης Μπάτρης, 24/09/2025 - 10:55

    Τι αγοράζει πρώτα ο υποψήφιος πελάτης από τον Πωλητή;

  • Δημήτρης Μπάτρης: Η φιλοσοφία των Πωλήσεων!
    Δημήτρης Μπάτρης, 15/09/2025 - 14:27

    Δημήτρης Μπάτρης: Η φιλοσοφία των Πωλήσεων!

  • Ποιο είναι το μεγαλύτερο κίνητρο για την αύξηση των πωλήσεων υπηρεσιών;

    Ποιο είναι το μεγαλύτερο κίνητρο για την αύξηση των πωλήσεων υπηρεσιών;

    Όπως γνωρίζετε δεν υπάρχει εταιρία ή ομάδα πωλήσεων υπηρεσιών που να μην θέλει να αυξήσει τις πωλήσεις. Τι συμβαίνει που...
    Δημήτρης Μπάτρης, 10/09/2025 - 14:50
  • Ένα σχόλιο του Δημήτρη Μπάτρη για το ΝΑΙ

    Ένα σχόλιο του Δημήτρη Μπάτρη για το ΝΑΙ

    Ο Δημήτρης Μπάτρης μας έστειλε ένα σχόλιο για το περιοδικό «Ασφαλιστικό ΝΑΙ». Διαβάστε παρακάτω το σχόλιο που ακολουθεί: "Αγαπητέ Βαγγέλη, διαβάζοντας...
    Δημήτρης Μπάτρης, 10/09/2025 - 09:55
  • Γιατί φοβάται ο πωλητής τον υποψήφιο πελάτη και αντιστρόφως, στο ραντεβού!

    Γιατί φοβάται ο πωλητής τον υποψήφιο πελάτη και αντιστρόφως, στο ραντεβού!

    Υπάρχει μια παλιά παροιμία που λέει «φοβάται ο Γιάννης το θεριό και το θεριό το Γιάννη». Λέτε η παροιμία αυτή...
    Δημήτρης Μπάτρης, 23/06/2025 - 09:35
  • Δημήτρης Μπάτρης: Ποιο είναι το καλύτερο προσόν για να γίνει κάποιος πωλητής

    Δημήτρης Μπάτρης: Ποιο είναι το καλύτερο προσόν για να γίνει κάποιος πωλητής

    Όπως γνωρίζετε, τα εμπλεκόμενα στελέχη για την επιλογή των ατόμων, για την ένταξη τους στο δυναμικό των πωλησεων της εταιρείας...
    Δημήτρης Μπάτρης, 10/06/2025 - 10:00
  • Στοχοπροσήλωση: Μια λέξη που δεν ακούγεται, αλλά αξίζει πολύ!

    Στοχοπροσήλωση: Μια λέξη που δεν ακούγεται, αλλά αξίζει πολύ!

    Ο δρόμος προς την επιτυχία είναι συχνά γεμάτος εμπόδια, προκλήσεις, αθέμιτο ανταγωνισμό και δεν είναι ασυνήθιστο οι άνθρωποι να εγκαταλείπουν...
    Δημήτρης Μπάτρης, 12/05/2025 - 10:00
  • Δημήτρης Μπάτρης: Τι κάνει έναν Πωλητή τον κορυφαίο στην Αγορά σήμερα!

    Δημήτρης Μπάτρης: Τι κάνει έναν Πωλητή τον κορυφαίο στην Αγορά σήμερα!

    Τι κάνει σήμερα έναν Πωλητή, "Κορυφαίο στην Αγορά" Ο όρος «κορυφαίος» στην πώληση αναφέρεται σε έναν πωλητή που έχει καταφέρει να...
    Δημήτρης Μπάτρης, 29/04/2025 - 12:34

Σελίδες

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • …
  • ΕΠΟΜΕΝΗ
  • τελευταία »

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Δημήτρης Τσεκούρας (CEO Arag Hellas): Ανθολόγιο εγκληματικότητας 2025
15:10 Δημήτρης Τσεκούρας (CEO Arag Hellas): Ανθολόγιο εγκληματικότητας 2025
  • 14:49 ΟΑΣΕ: Ανακοίνωση-διάψευση για 6ημερη εργασία στην ΣΣΕ μεταξύ ΟΑΣΕ και ΕΑΕΕ
  • 12:00 Συγχωνεύσεις και Εξαγορές σε Ελλάδα, Κύπρο και στην ευρύτερη περιοχή - Από την Ενοποίηση στην Επιχειρηματική Συνέχεια
  • 11:49 Το πλοίο της Ελευθερίας» σαλπάρει στα σχολεία της Αιτωλοακαρνανίας
  • 11:43 Συνεχίζει πτωτικά το Χρηματιστήριο: Στις 1.974,61 μονάδες ο Γενικός Δείκτης Τιμών, με ισχυρή πτώση 1,94%
  • 11:40 Από τη μια στιγμή στην άλλη…Αληθινή ιστορία
  • 10:40 Η 7η Εθνική Συνδιάσκεψη Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών φέτος στην Αθήνα- Ζάππειο Μέγαρο 18 Οκτωβρίου
  • 10:30 Η Ευρώπη στο επίκεντρο της κυβερνοεγκληματικότητας σύμφωνα με νέα έκθεση της Microsoft
  • 10:25 ΕΕΑ: Αποκαλυπτήρια του πρώτου αγάλματος αφιερωμένου στους μικρομεσαίους από τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας
  • 10:10 Πλαγίως: Στην Ελλάδα σήμερα
  • 09:30 Φτωχοί κι εκτεθειμένοι στις κλιματικές απειλές: Διπλός κίνδυνος για σχεδόν 900 εκατ. ανθρώπους παγκοσμίως
  • 09:17 Οι κίνδυνοι των επενδύσεων σε μετοχές και μετοχικά χαρτοφυλάκια των Unit Linked!
  • 09:10 Ειρήνη Αγαπηδάκη: Δημιουργία Γραφείου Εντοπισμού και Αντιμετώπισης Fake News στον ΕΟΔΥ
  • 09:00 ΥΠΕΚΑ Ν. Κεραμέως: Με ευρεία πλειοψηφία υπερψηφίστηκαν τα μισά άρθρα του εργασιακού νομοσχεδίου παρά τις μεγάλες κοινοβουλευτικές αντιδράσεις
  • 08:55 Τι ζητάει η αγορά από τον Ασφαλιστικό Διαμεσολαβητή;
  • 08:50 Η μνήμη ως μνημείο, το νερό ως αφήγηση
  • 08:45 Όταν ο ουρανός αλλάζει μορφή
  • 15:51 Η GP Ασφαλιστική μεγαλώνει και υποδέχεται νέα στελέχη
  • 15:49 Αρσάκεια-Τοσίτσεια Σχολεία Εκάλης: Η Eurohoops Academy υποδέχεται τη νέα σεζόν με ένα ξεχωριστό Opening Festival!
  • 15:12 Η Marsh McLennan μετονομάζεται σε Marsh και δημιουργεί νέα μονάδα Business and Client Services
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 13/10 Η Eurobank προχώρησε στην υπογραφή Σχεδίου Συμφωνίας (Term Sheet) με τη Fairfax για την απόκτηση της Eurolife FFH Life Insurance
  2. 16/10 Η μέρα που ο πόνος σώπασε, ένα θαυμαστό γεγονός που άλλαξε για πάντα την ιστορία της ιατρικής
  3. 15/10 Τι σηματοδοτεί η εξαγορά της Eurolife Ζωής από την Eurobank, στο NextDeal που κυκλοφορεί σε ηλεκτρονική μορφή
  4. 16/10 Στα Μελίσσια ο Κυριάκος Μητσοτάκης το ερχόμενο Σάββατο
  5. 15/10 Αντίστροφη μέτρηση για την Ψηφιακή Κάρτα Εργασίας στις ασφαλιστικές: κυρώσεις από τον Νοέμβριο
  6. 15/10 Ανασφάλιστα Οχήματα: Η δικαίωση του Δημήτρη Ζορμπά
  7. 16/10 Αρσάκεια-Τοσίτσεια Σχολεία Εκάλης: Η Eurohoops Academy υποδέχεται τη νέα σεζόν με ένα ξεχωριστό Opening Festival!

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube