close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Ασφαλιστής
  • Πωλήσεις

ΠΩΛΗΣΕΙΣ

Πώς συμβάλλει στις πωλήσεις η απόκτηση και διατήρηση πείρας
Δημήτρης Μπάτρης
Δημήτρης Μπάτρης,
9/5/2022 - 07:10
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Πώς συμβάλλει στις πωλήσεις η απόκτηση και διατήρηση πείρας

Δημήτρης Μπάτρης, 9/5/2022
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Υπάρχει μια παροιμία που λέει πως «ένας πεπειραμένος αξίζει περισσότερο από δέκα μελετημένους».

Όπως έχετε ίσως διαπιστώσει στην καθημερινότητά σας, η πείρα ταυτίζεται με την εμπειρία. Ας δούμε σε τι διαφέρουν.

Η Εμπειρία, είναι ένα σημαντικό προσωπικό βίωμα, που καταγράφεται ως ένα ξεχωριστό γεγονός και χαράζεται βαθιά στην σκέψη.

Η Πείρα δηλώνει τη γνώση που αποκτούμε σταδιακά μέσω πολλών εμπειριών ή το σύνολο αυτών στη ζωή μας. Με άλλα λόγια, τη συσσωρευμένη γνώση ενός προσώπου, τη σύνθεση και το καταστάλαγμα των επιμέρους εμπειριών του.

Σήμερα σ’ όλα τα επαγγέλματα αλλά και στις πωλήσεις, προσπαθούμε να ξεχωρίσουμε τα άτομα που διαθέτουν «Πείρα» γιατί εκπέμπουν ένα σημείο αναφοράς αποτελεσματικότητας και μίμησης, θα έλεγα σαν «ο λαμπρότερος φάρος».

Προκειμένου να αυξήσουμε την αξία μας, όχι μόνο μαθαίνουμε από την πείρα αλλά βελτιωνόμαστε με την συνεχή εφαρμογή της ώστε να την διατηρούμε.

Η πείρα είναι αποτελεσματική όταν:

  • Την αλλαγή την νιώθετε άνετα. Όσοι αντιστέκονται στην αλλαγή βρίσκονται στο ίδιο σημείο.
  • Τις νέες ιδέες τις δέχεστε και τις καλωσορίζετε. Κάποιος άλλος θα κερδίσει, εάν εσείς δεν «κατεβάζετε» νέες ιδέες.
  • Σας προετοιμάζει για το σήμερα. Το να κοιτάζετε προς τα πίσω, μόνο όταν βάζετε όπισθεν και εάν είστε ιστορικοί.
  • Η εξερεύνηση δεν σταματά ποτέ. Να αποφεύγεις την αποτυχία δεν είναι το ίδιο πράγμα με την επιτυχία.
  • Κάνετε σφαιρικό έλεγχο για τα ανταγωνιστικά σας πλεονεκτήματα. Κανένας άλλος πέραν του εαυτού σας δεν μπορεί να σας κάνει πιο ανταγωνιστικούς.
  • Δεν επιτρέπετε τα στραβά να γίνουν συνήθειες.
  • Το μεγαλύτερο ρίσκο είναι να μην πάρετε ρίσκο και χωρίς κίνδυνο δεν υπάρχει κέρδος.
  • Δεσμεύεστε στην ανανέωση. Να θυμάστε ότι η αντίσταση στην αλλαγή είναι θάνατος για τον στόχο σας.
  • Αξιοποιείτε την πείρα σας στα τρέχοντα προβλήματα σας. Είναι άχρηστη η γνώση από μόνη της. Η εφαρμογή της θα κάνει την διαφορά.
  • Εφαρμόστε την απλοποιώντας και όχι περιπλέκοντας. Όταν προσπαθούν να εντυπωσιάσουν με πολύπλοκες λύσεις, θέλουν να δουν τους άλλους να αποτυγχάνουν.

Για να ανεβείτε σε νέα ύψη, τι χρησιμοποιείτε;

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

Δεν θα έχετε ανάπτυξη, όταν προστατεύετε τον εαυτό σας από κριτική. Η απόκτηση «καλής πείρας» απαιτεί πρωτοβουλία, δεν μπορείτε να περιμένετε κάποιον άλλο να σας τη δώσει. Πρέπει να ρισκάρετε, να κάνετε τα δικά σας λάθη.
Αυτοί που έχουν σταθερή αντί εντυπωσιακή πρόοδο, είναι πειθαρχημένοι. Δεν βασίζονται στα θαύματα ή στις απροσδόκητες καινοτομίες. Μπαίνουν σε μια σειρά, ενώ παραμένουν διαρκώς σε εγρήγορση και αναζητούν τρόπους με τους οποίους θα χρησιμοποιήσουν ότι έμαθαν, για να προχωρήσουν στο επόμενο βήμα προς την επιτυχία.

Την πείρα όταν την αποκτήσεις, θέλει μεγάλη προσπάθεια να τη διατηρήσεις, διότι εύκολα μπορεί να τη χάσεις και τότε σε θεωρούν άτομο μη πεπειραμένο.

Πότε μπορεί να συμβεί αυτό; 

Όταν:

  • Είστε εγκλωβισμένοι στις παλιές συνήθειες.
  • Οι δεξιότητες σας είναι ξεπερασμένες.
  • Αντιστέκεστε στην αλλαγή.
  • Εφαρμόζετε παλιές λύσεις σε νέα προβλήματα.
  • Αναζητάτε τις παλιές καλές ημέρες και μπλοκάρετε το σήμερα.
  • Ακολουθείτε λάθος ανθρώπους.
  • Σπαταλάτε την ενέργεια σας με λάθη του παρελθόντος.
  • Πιστεύετε πως οι επιτυχίες του παρελθόντος εγγυώνται το σήμερα.
  • Αναζητάτε την άνεση στην επανάληψη, ενώ η τεχνολογία αλλάζει αδιάκοπα.
  • Φοβάστε να κάνετε λάθη, περιορίζοντας τα επιτεύγματα σας.

Προσέξτε τα παραπάνω, γιατί εύκολα σας αλλάζουν το προφίλ του πεπειραμένου και αυτό σας αδικεί.

Σε κάθε επαγγελματικό ραντεβού ο πελάτης θέλει να καταλάβει, εάν ο σύμβουλος πωλήσεων είναι πεπειραμένος, ώστε να δώσει την καταλληλότερη λύση στο πρόβλημα του.

Να θυμάστε «Η γνώση διδάσκεται, η πείρα όχι! Μόνος σου την αποκτάς!»

Σας εύχομαι να αποκτήσετε πείρα σ’ αυτό που κάνετε επαγγελματικά και να την διατηρείτε, ώστε να ξεχωρίζετε γιατί «ακτινοβολεί στον πελάτη».


Ποιός είναι ο Δημήτρης Μπάτρης

Απόφοιτος Σχολής Ικάρων Ιπτάμενος, Πιλότος μαχητικών αεροσκαφών 
Σχολή εκπαιδευτών και επικοινωνίας, Σχολή Πολέμου, Διεύθυνση Σπουδών Σχολής Ικαρων.
Αποστρατεύτηκε με το βαθμό του Σμήναρχου(Ι)
Ισόβιο Μέλος της Αεροπορικής Ακαδημίας Ελλάδος &
Μέλος του Βετεράνων Πιλότων ΠΑ.ΣΥ.ΒΕΤ.Α
Ξεκίνησε την καριέρα στον ασφαλιστικό χώρο από την Interamerican Το 1988 Δντης Υποκ/ματος στην AGF KOSMOS 
1990-1995 Δντης Πωλησεων και το 1995-99
Εμπορικός Δντης της ίδιας εταιρίας 
Το 1999-2014 Εμπορικός Δντης στη ALLIANZ Ελλάδος 
2015-2018 Δντης της BATRIS INSURANCE Από το 2011 Δντης εκπαίδευσης στο ΙΧΟΣ 
Σεμινάρια Marketing και πωλήσεων στην Ελλάδα και Εξωτερικό 
Συστήματα Εκπαίδευσης και Ανάπτυξης πωλήσεων Ασφαλειών Ζωής στην Metropolitan & New York Life USA Μέλος της Ε.Ε.Δ.Ε
και Ε.Ι. Μ Ελληνικό Ινστιτούτο Marketing
Συμμετοχή ως ομιλητής σε συνέδρια στην Ελλάδα και Κύπρο 
Σύμβουλος Ανάπτυξης Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών και Πρακτόρων 
Αρθρογράφος στο Nextdeal.

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
  • TAGS:
  • πώληση
  • πωλήσεις
  • πωλητές
  • εμπειρία
  • πείρα

ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΔΩ...

  • Γιατί φοβάται ο πωλητής τον υποψήφιο πελάτη και αντιστρόφως, στο ραντεβού!
    Δημήτρης Μπάτρης, 23/06/2025 - 09:35

    Γιατί φοβάται ο πωλητής τον υποψήφιο πελάτη και αντιστρόφως, στο ραντεβού!

  • Δημήτρης Μπάτρης: Ποιο είναι το καλύτερο προσόν για να γίνει κάποιος πωλητής
    Δημήτρης Μπάτρης, 10/06/2025 - 10:00

    Δημήτρης Μπάτρης: Ποιο είναι το καλύτερο προσόν για να γίνει κάποιος πωλητής

  • Στοχοπροσήλωση: Μια λέξη που δεν ακούγεται, αλλά αξίζει πολύ!
    Δημήτρης Μπάτρης, 12/05/2025 - 10:00

    Στοχοπροσήλωση: Μια λέξη που δεν ακούγεται, αλλά αξίζει πολύ!

  • Δημήτρης Μπάτρης: Τι κάνει έναν Πωλητή τον κορυφαίο στην Αγορά σήμερα!
    Δημήτρης Μπάτρης, 29/04/2025 - 12:34

    Δημήτρης Μπάτρης: Τι κάνει έναν Πωλητή τον κορυφαίο στην Αγορά σήμερα!

  • Δημήτρης Μπάτρης: Πώς μπορεί ο πωλητής να χάσει την εμπειρία του!

    Δημήτρης Μπάτρης: Πώς μπορεί ο πωλητής να χάσει την εμπειρία του!

    Όπως γνωρίζετε, ο κάθε επαγγελματίας πωλητής προϊόντων ή υπηρεσιών θέλει να αποκτήσει εμπειρία στον κλάδο του, ώστε να είναι ορθός...
    Δημήτρης Μπάτρης, 02/04/2025 - 11:52
  • Δημήτρης Μπάτρης: Πώς ο Πελάτης σας καταλαβαίνει εάν έχετε εμπειρία!

    Δημήτρης Μπάτρης: Πώς ο Πελάτης σας καταλαβαίνει εάν έχετε εμπειρία!

    Όλοι οι Άνθρωποι των πωλήσεων θέλουν να εμφανίζονται και να πιστεύουν ότι δείχνουν στους πελάτες τους πως έχουν εμπειρία στο αντικείμενο τους για...
    Δημήτρης Μπάτρης, 27/03/2025 - 10:30
  • Δημήτρης Μπάτρης: Ας μη φοβάστε την αποτυχία!

    Δημήτρης Μπάτρης: Ας μη φοβάστε την αποτυχία!

    Όπως έχετε αντιληφθεί στην χώρα μας από μικρή ηλικία και στα σχολεία - σχολές δεν διδάσκεται η αποτυχία, αλλά τα παρουσιάζουν...
    Δημήτρης Μπάτρης, 11/03/2025 - 13:15
  • Δ. Μπάτρης: Ποιος είναι ο Μεγαλύτερος εχθρός του Πωλητή;

    Δ. Μπάτρης: Ποιος είναι ο Μεγαλύτερος εχθρός του Πωλητή;

    Βλέποντας τις σημειώσεις μου από την συμμετοχή μου στα συνέδρια των εταιριών που συνεργάστηκα, έπεσα στο συνέδριο του 1986 της...
    Δημήτρης Μπάτρης, 17/02/2025 - 13:36
  • Μια ερώτηση στον υποψήφιο πελάτη μιας κρίσιμης πώλησης!

    Μια ερώτηση στον υποψήφιο πελάτη μιας κρίσιμης πώλησης!

    Όπως γνωρίζετε σήμερα οι περισσότεροι υποψήφιοι πελάτες έχουν ή είχαν συνεργαστεί με διάφορους συναδέλφους σας ή με διαφορετικές εταιρείες που...
    Δημήτρης Μπάτρης, 05/02/2025 - 12:20
  • Δ. Μπάτρης: Πριν κλείσεις την πρώτη πώληση ετοίμασες την δεύτερη;

    Δ. Μπάτρης: Πριν κλείσεις την πρώτη πώληση ετοίμασες την δεύτερη;

    Ο επαγγελματίας Πωλητής σκέφτεται μονίμως πως μπορεί να βοηθήσει τον πελάτη, πως οι πωλήσεις του πελάτη, τα κέρδη του ή...
    Δημήτρης Μπάτρης, 30/01/2025 - 09:04

Σελίδες

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • …
  • ΕΠΟΜΕΝΗ
  • τελευταία »

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΕΑΕΕ: Έγγραφο της ΑΑΔΕ σχετικά με επανένταξη οφειλών σε ρύθμιση
16:34 ΕΑΕΕ: Έγγραφο της ΑΑΔΕ σχετικά με επανένταξη οφειλών σε ρύθμιση
  • 16:05 Στελέχη της Carglass® μεταξύ των εισηγητών στο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα του ΕΙΑΣ για Πραγματογνώμονες, Εκτιμητές και Διακανονιστές Ζημιών Αυτοκινήτου
  • 14:51 ΠΑΣΥΜΕΠ: Πρώτη ολοκληρωμένη εκπαίδευση με πιστοποίηση για Συμβούλους Επαγγελματικής Ασφάλειας στην Ελλάδα
  • 14:45 Τι προβλέπει ο Φιλικός Διακανονισμός για την αποζημίωση υλικών ζημιών με Συνυπαιτιότητα;
  • 14:34 ΑΑΔΕ: Ψηφιακά η απόδοση ΑΦΜ σε ανηλίκους άνω των 12 ετών, χωρίς ταυτότητα
  • 14:11 ΤτΕ: Αξιολόγηση των κυκλικών συστημικών κινδύνων στην Ελλάδα - γ΄ τρίμηνο 2025
  • 14:00 Η Aon λανσάρει νέο πρόγραμμα ασφάλισης κύκλου ζωής κέντρων δεδομένων για τους πελάτες της
  • 13:30 CrediaBank: H νέα επωνυμία του σχήματος Attica Bank - Παγκρήτια Τράπεζα
  • 13:17 Εθνική Τράπεζα: Η τεχνητή νοημοσύνη ως καταλύτης ανάπτυξης για τις ελληνικές επιχειρήσεις
  • 13:00 Piraeus-Equall: “GenAI Empowered Educators” - Ένα βήμα πιο κοντά στην εκπαίδευση του μέλλοντος
  • 12:55 Βιβλία Εκδόσεων Σπύρου: «Αριστοτέλης - Μαθήματα ρητορικής για στελέχη επικοινωνίας και ασφαλιστές»
  • 11:31 ΕΑΕΕ: Διοργάνωση ESAs Consumer Protection Day 5.11.2025 στην Ρίγα, Λετονία
  • 11:00 Credia Bank η νέα ταυτότητα της Attica Bank
  • 10:51 Υπασφαλισμένος: Οι βασικές αξίες του ΣΕΜΑ, και η άρνηση υπογραφής συλλογικής σύμβασης εργασίας
  • 10:45 Συμφωνία Πειραιώς με Σαρακακη στον τομέα του γεωργικών οχημάτων και εξοπλισμού
  • 10:10 Γεωργιάδης: Τη Δευτέρα η έναρξη του Ψηφιακού Εργαλείου Αξιολόγησης της Εμπειρίας Ασθενή στα Νοσοκομεία του ΕΣΥ
  • 09:54 Ακίνητα: Συνεχίζεται το ράλι στις τιμές - Οι ακριβές και οι πιο «φθηνές» περιοχές - Οι επιπτώσεις στην ασφαλιστική αγορά
  • 09:44 Ο ΙΣΑ ζητά την αναπροσαρμογή της αμοιβής της ιατρικής επίσκεψης από τον ΕΟΠΥΥ
  • 09:35 Αποχαιρετώντας έναν Άνθρωπο που άφησε πίσω του φως και πέρασε στο φως του Θεού
  • 09:30 Roche Hellas: Η Ελλάδα ως κόμβος καινοτομίας στις βιοεπιστήμες
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 7/7 Με ιστορικά παραγωγικά ρεκόρ γιόρτασαν οι πρωταγωνιστές της Interamerican που επιτυχώς επεκτείνεται και εκτός Ελλάδος! (Δείτε βίντεο και φωτογραφίες)
  2. 8/7 ΕΑΕΕ: Νέα Συλλογική Σύμβαση για τον ασφαλιστικό κλάδο
  3. 4/7 Τρεις άνθρωποι σημαντικοί με καλές ελπίδες στις σχέσεις ασφαλιστικών εταιρειών με ιδιωτικά νοσοκομεία
  4. 10/7 Αποχαιρετώντας έναν Άνθρωπο που άφησε πίσω του φως και πέρασε στο φως του Θεού
  5. 8/7 Ποιες δαπάνες αποζημιώνει η κάλυψη Έξοδα Προ και Μετά τη Νοσηλεία και επιστρέφει χρήματα;
  6. 7/7 Καλά τα νέα για τους πελάτες μετοχικών προϊόντων Unit Linked που επενδύουν στο Ελληνικό Χρηματιστήριο!
  7. 4/7 ΤτΕ: Ανακοίνωση για την ασφαλιστική εταιρία «Insurance JSC Dallbogg: Life and Health»

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube