close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Ασφαλιστής
  • Πωλήσεις

ΠΩΛΗΣΕΙΣ

Πώς η γνώση του προϊόντος συμβάλλει στην επιτυχία της πώλησης
Δημήτρης Μπάτρης
Δημήτρης Μπάτρης,
14/3/2022 - 07:55
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Πώς η γνώση του προϊόντος συμβάλλει στην επιτυχία της πώλησης

Δημήτρης Μπάτρης, 14/3/2022
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Όπως γνωρίζουμε, όλο το φάσμα των πωλήσεων εκπληρώνει τις ανάγκες ή επιθυμίες των υποψηφίων πελατών. Η Γνώση του προϊόντος ή της υπηρεσίας και των εφαρμογών τους, αποτελούν βασικό παράγοντα στην επιτυχία των Πωλήσεων. Σήμερα εφαρμόζονται δύο είδη πωλήσεων.

Εδώ και μια δεκαετία έχει αναπτυχθεί η ηλεκτρονική πώληση. Η ενεργοποίησή της ξεκινά με μεγάλη διαφήμιση, η γνώση του προϊόντος δεν είναι απαραίτητη πέρα από αυτή που απαιτείται για την επιλογή. Η παράδοση γίνεται μέσω couriers και την χαρακτηρίζει το χαμηλό κόστος.

Η άλλη μέθοδος, η οποία είναι και η πρώτη ιστορικά, είναι η «προσωπική επαφή με τον υποψήφιο πελάτη». Εδώ απαιτείται πολύ καλή γνώση του προϊόντος ή της υπηρεσίας με την οποία έρχεται να δώσει, την καταλληλότερη λύση στον πελάτη, ο Σύμβουλος Πωλήσεων.

Η εφαρμογή της συμβουλευτικής πώλησης συνδέεται με την πολύ καλή γνώση του προϊόντος, για την ολοκλήρωση της σχέσης με τον πελάτη.

Η παράδοση γίνεται από τον πωλητή, ο οποίος το παρουσιάζει και εξηγεί, πως δίνει λύση στις απαιτήσεις του προβλήματος του.

Ένα πρόβλημα εντοπίζεται στους νέους στο χώρο των πωλήσεων, που λόγω χρόνου και μικρής εμπειρίας δεν γνωρίζουν καλά το προϊόν αλλά και τον ανταγωνισμό, με αποτέλεσμα να κάνει τους υποψήφιους να χάνουν το ενδιαφέρον ή και την εμπιστοσύνη προς το προϊόν, τον πωλητή και την εταιρία που το προσφέρει.

Καλό θα είναι η γνώση των προϊόντων να βρίσκεται σε υψηλό επίπεδο και όσον αφορά τους νέους, να εξασκούνται στην αρχή σε πιο εύκολα προϊόντα, η να συνοδεύονται από έναν έμπειρο συνάδελφο τους.

Την γνώση του προϊόντος θα μπορούσα να την παραλληλίσω ως εξής, εάν προβάλλετε το δάχτυλο σας στον τοίχο με ένα φακό, θα διαπιστώσετε ότι όσο απομακρύνεται ο φακός από το δάκτυλο τόσο μικραίνει η σκιά, ενώ όσο πλησιάζει κοντά βλέπετε πολύ μεγάλη σκιά, σε πλάτος. Έτσι φαίνεται ότι όσο καλύτερα γνωρίζω το προϊόν, τόσο βλέπω πόσο μεγάλη είναι η αγορά και το βάθος των καλύψεων του πελάτη.

Όπως έχουμε διαπιστώσει οι υποψήφιοι πελάτες σήμερα, έχουν την ευκαιρία να ψάχνουν πολύ εύκολα και να μαθαίνουν τα ανταγωνιστικά προϊόντα ή υπηρεσίες για λύση στο πρόβλημα τους, άρα είναι πολύ καλά ενημερωμένοι. Εάν καταλάβουν ότι εσείς δεν γνωρίζετε τον ανταγωνισμό τότε δεν θα είναι ευχάριστο για σας.

Όπως διαπιστώνουμε η γνώση του προϊόντος δεν σταματά στο δικό σας, αλλά και σε αυτό των ανταγωνιστών σας.

Εσείς θα αγοράζατε αυτό το προϊόν εάν είχατε το ίδιο πρόβλημα;

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

Πιστεύω ότι, οι εταιρείες πρέπει να έχουν τμήμα ανταγωνισμού με ανάλυση και ενημέρωση του δικτύου τους.

Έχει διαπιστωθεί ότι μεγάλο πρόβλημα έχουν οι Πωλητές που ακολουθούν την μέθοδο «πώλησης προϊόντος» και όχι την σύγχρονη μέθοδο την «Συμβουλευτική» που αναλύεται όλο το πρόβλημα και σχεδιάζεται το καταλληλότερο προϊόν και όχι το καλύτερο, διότι μεταξύ των δυο υπάρχει διαφορά.

Αναφέρω το παράδειγμα με τον Γιατρό, ο οποίος μετά από ένα λεπτομερή διάλογο με τον Ασθενή και με τις σχετικές εξετάσεις που απαιτούνται για την περίπτωση, θα επιλέξει ένα φάρμακο προς θεραπεία. Σίγουρα θα υπάρχουν αρκετά φάρμακα για την ασθένεια αυτή, αλλά γνωρίζοντας τις συνθέσεις των φαρμάκων αυτών θα εντοπίσει το καταλληλότερο για την ηλικία και τις άλλες υποκείμενες παθήσεις.

Όταν ο ασθενής γίνει καλά, δεν θα ευχαριστήσει ή διαφημίσει την εταιρία του φαρμάκου αλλά τον Γιατρό, που εντόπισε την ασθένεια και το καταλληλότερο φάρμακο.

Εκπλήσσονται οι πελάτες που ορισμένοι Σύμβουλοι Πωλήσεων, ενώ η επαγγελματική τους κάρτα τους αναφέρει «Σύμβουλος» αυτοί ακολουθούν μεθόδους πωλήσεων «προϊόντος ή Αναγκών» που έχουν ξεπεραστεί προ πολλών ετών και όχι την συμβουλευτική, όπως οι Γιατροί.

Ειδικά όταν το προϊόν ή η υπηρεσία έχει service, όπως διαχρονικά και τα Ασφαλιστικά, απαιτείται η καλή γνώση και της χρήσης τους διότι σύντομα θα γίνει από τον πελάτη το

«Τεστ της Αλήθειας». Η στιγμή δηλαδή κατά την οποία θα επαληθευτούν και οι προδιαγραφές και οι υποσχέσεις. 

Οι Άνθρωποι δεν αγοράζουν το προϊόν ή την υπηρεσία σας, αλλά αυτό που φαντάζονται ότι θα κάνει για αυτούς!

Άρα δεν αρκούν μόνο οι τεχνικές γνώσεις, αλλά αυτό που το προϊόν θα κάνει γι αυτούς.

Αξίζει πολύ η μεγάλη σε βάθος και πλάτος γνώση των προϊόντων, διότι πίσω ξεπροβάλλει το μέγεθος της αγοράς που έχετε, να κατακτήσετε και να διατηρήσετε.


Ποιός είναι ο Δημήτρης Μπάτρης

Απόφοιτος Σχολής Ικάρων Ιπτάμενος, Πιλότος μαχητικών αεροσκαφών 
Σχολή εκπαιδευτών και επικοινωνίας, Σχολή Πολέμου, Διεύθυνση Σπουδών Σχολής Ικαρων.
Αποστρατεύτηκε με το βαθμό του Σμήναρχου(Ι)
Ισόβιο Μέλος της Αεροπορικής Ακαδημίας Ελλάδος &
Μέλος του Βετεράνων Πιλότων ΠΑ.ΣΥ.ΒΕΤ.Α
Ξεκίνησε την καριέρα στον ασφαλιστικό χώρο από την Interamerican Το 1988 Δντης Υποκ/ματος στην AGF KOSMOS 
1990-1995 Δντης Πωλησεων και το 1995-99
Εμπορικός Δντης της ίδιας εταιρίας 
Το 1999-2014 Εμπορικός Δντης στη ALLIANZ Ελλάδος 
2015-2018 Δντης της BATRIS INSURANCE Από το 2011 Δντης εκπαίδευσης στο ΙΧΟΣ 
Σεμινάρια Marketing και πωλήσεων στην Ελλάδα και Εξωτερικό 
Συστήματα Εκπαίδευσης και Ανάπτυξης πωλήσεων Ασφαλειών Ζωής στην Metropolitan & New York Life USA Μέλος της Ε.Ε.Δ.Ε
και Ε.Ι. Μ Ελληνικό Ινστιτούτο Marketing
Συμμετοχή ως ομιλητής σε συνέδρια στην Ελλάδα και Κύπρο 
Σύμβουλος Ανάπτυξης Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών και Πρακτόρων 
Αρθρογράφος στο Nextdeal.

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
  • TAGS:
  • πώληση
  • πωλήσεις
  • πωλητές
  • συμβουλευτική
  • υποψήφιοι πελάτες

ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΔΩ...

  • Ποιο είναι το σπουδαιότερο προσόν για την ανάπτυξη του Πωλητή;
    Δημήτρης Μπάτρης, 15/10/2025 - 09:44

    Ποιο είναι το σπουδαιότερο προσόν για την ανάπτυξη του Πωλητή;

  • Πώς η απογοήτευση του πωλητή μετατρέπεται σε δράση επιτυχίας του στόχου
    Δημήτρης Μπάτρης, 06/10/2025 - 11:24

    Πώς η απογοήτευση του πωλητή μετατρέπεται σε δράση επιτυχίας του στόχου

  • Τι αγοράζει πρώτα ο υποψήφιος πελάτης από τον Πωλητή;
    Δημήτρης Μπάτρης, 24/09/2025 - 10:55

    Τι αγοράζει πρώτα ο υποψήφιος πελάτης από τον Πωλητή;

  • Δημήτρης Μπάτρης: Η φιλοσοφία των Πωλήσεων!
    Δημήτρης Μπάτρης, 15/09/2025 - 14:27

    Δημήτρης Μπάτρης: Η φιλοσοφία των Πωλήσεων!

  • Ποιο είναι το μεγαλύτερο κίνητρο για την αύξηση των πωλήσεων υπηρεσιών;

    Ποιο είναι το μεγαλύτερο κίνητρο για την αύξηση των πωλήσεων υπηρεσιών;

    Όπως γνωρίζετε δεν υπάρχει εταιρία ή ομάδα πωλήσεων υπηρεσιών που να μην θέλει να αυξήσει τις πωλήσεις. Τι συμβαίνει που...
    Δημήτρης Μπάτρης, 10/09/2025 - 14:50
  • Ένα σχόλιο του Δημήτρη Μπάτρη για το ΝΑΙ

    Ένα σχόλιο του Δημήτρη Μπάτρη για το ΝΑΙ

    Ο Δημήτρης Μπάτρης μας έστειλε ένα σχόλιο για το περιοδικό «Ασφαλιστικό ΝΑΙ». Διαβάστε παρακάτω το σχόλιο που ακολουθεί: "Αγαπητέ Βαγγέλη, διαβάζοντας...
    Δημήτρης Μπάτρης, 10/09/2025 - 09:55
  • Γιατί φοβάται ο πωλητής τον υποψήφιο πελάτη και αντιστρόφως, στο ραντεβού!

    Γιατί φοβάται ο πωλητής τον υποψήφιο πελάτη και αντιστρόφως, στο ραντεβού!

    Υπάρχει μια παλιά παροιμία που λέει «φοβάται ο Γιάννης το θεριό και το θεριό το Γιάννη». Λέτε η παροιμία αυτή...
    Δημήτρης Μπάτρης, 23/06/2025 - 09:35
  • Δημήτρης Μπάτρης: Ποιο είναι το καλύτερο προσόν για να γίνει κάποιος πωλητής

    Δημήτρης Μπάτρης: Ποιο είναι το καλύτερο προσόν για να γίνει κάποιος πωλητής

    Όπως γνωρίζετε, τα εμπλεκόμενα στελέχη για την επιλογή των ατόμων, για την ένταξη τους στο δυναμικό των πωλησεων της εταιρείας...
    Δημήτρης Μπάτρης, 10/06/2025 - 10:00
  • Στοχοπροσήλωση: Μια λέξη που δεν ακούγεται, αλλά αξίζει πολύ!

    Στοχοπροσήλωση: Μια λέξη που δεν ακούγεται, αλλά αξίζει πολύ!

    Ο δρόμος προς την επιτυχία είναι συχνά γεμάτος εμπόδια, προκλήσεις, αθέμιτο ανταγωνισμό και δεν είναι ασυνήθιστο οι άνθρωποι να εγκαταλείπουν...
    Δημήτρης Μπάτρης, 12/05/2025 - 10:00
  • Δημήτρης Μπάτρης: Τι κάνει έναν Πωλητή τον κορυφαίο στην Αγορά σήμερα!

    Δημήτρης Μπάτρης: Τι κάνει έναν Πωλητή τον κορυφαίο στην Αγορά σήμερα!

    Τι κάνει σήμερα έναν Πωλητή, "Κορυφαίο στην Αγορά" Ο όρος «κορυφαίος» στην πώληση αναφέρεται σε έναν πωλητή που έχει καταφέρει να...
    Δημήτρης Μπάτρης, 29/04/2025 - 12:34

Σελίδες

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • …
  • ΕΠΟΜΕΝΗ
  • τελευταία »

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

TechIns: Ο Δρ. Εμμανουήλ Αλεξανδράκης συμμετείχε ως ομιλητής στο FinTech Athens 4.0
15:55 TechIns: Ο Δρ. Εμμανουήλ Αλεξανδράκης συμμετείχε ως ομιλητής στο FinTech Athens 4.0
  • 15:27 ΥΠΕΘΟ: Αναστολή πράξεων αναγκαστικής εκτέλεσης για πληγέντες από τις πυρκαγιές του καλοκαιριού 2025
  • 13:38 Νέα Παγκόσμια Μελέτη της KPMG για τις Οικογενειακές Επιχειρήσεις του 2025 και νέα δυνατότητα αυτοαξιολόγησης μέσω εξειδικευμένου ερωτηματολογίου
  • 13:26 ERB Cyprus Insurance Holdings: Ραδιομαραθώνιος 2025 - Η πολιτειακή και πολιτική ηγεσία δίπλα στη συλλογική προσπάθεια ισότιμης αντιμετώπισης όλων των παιδιών
  • 13:20 Διοργάνωση του πρώτου Ελληνογερμανικού Sustainability Forum «NEW World – NEW Sustainable Policy» με κεντρικό ομιλητή τον Γιάννη Στουρνάρα
  • 13:13 Ομάδες εθελοντών της Chiesi Hellas υλοποίησαν δράσεις για ένα πιο πράσινο αστικό περιβάλλον σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη
  • 12:33 ΑΑΔΕ: Αναρτήθηκαν τα τέλη κυκλοφορίας του 2026
  • 12:00 Ο Όμιλος ΒΙΑΝΕΞ στηρίζει το έργο του Κέντρου Μέριμνας Ατόμων με Αναπηρία του Δήμου Βέροιας
  • 11:37 Νέο -το μεγαλύτερο στην ιστορία- πρόγραμμα επιδότησης εργασίας: 50.000 νέες θέσεις εργασίας
  • 10:30 ΔΑΑ: Βασικά Οικονομικά Μεγέθη Εννεαμήνου 2025
  • 10:23 Αυτοφροντίδα για Ασφαλιστές: Πώς να διαχειριστείς το άγχος και την καθημερινότητα
  • 10:10 Αλλαγές στο Δ.Σ της Εθνικής Τράπεζας: Εκλογή του Μιχ. Τσαμάζ
  • 10:04 Δημοσιεύθηκε στο ΦΕΚ ο νόμος 5243/2025 για την ενίσχυση της δημόσιας υγείας και την αναβάθμιση των υπηρεσιών υγείας
  • 09:52 Ο Όμιλος Belron® Χαιρετίζει την Απόφαση του Ανώτατου Δικαστηρίου της Γερμανίας για την Απεριόριστη Πρόσβαση στα Δεδομένα Οχημάτων
  • 09:31 ΔΑΑ: Νέος Διευθύνων Σύμβουλος (CEO) αναλαμβάνει ο Γιώργος Καλλιμασιάς από την 1η Φεβρουαρίου 2026
  • 09:20 Eurobank: Από την Κύπρο περαιτέρω επέκταση στη διεθνή σκηνή - Ο νέος περιφερειακός παίκτης της Ανατολικής Μεσογείου
  • 09:16 Πειραιώς: Τι είπε ο Μεγάλου στους διεθνείς αναλυτές για το deal με την Εθνική Ασφαλιστική
  • 09:08 Η ασφαλιστική αρχή της Εγγυτέρας Αιτίας (Causa Proxima)!
  • 09:05 Ο «ξαφνικός θάνατος» και οι «γαλάζιες» αντιδράσεις, Μια κυρία στα..μπουζούκια, ο Λάτσης, ο Μυτιληναίος και τα ΕΛΠΕ και το «stop» στο 11μηνο ράλι
  • 09:00 Ζημιά στον γείτονα από νερά πυρόσβεσης - Πως καλύπτεται;
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 30/10 Έκτακτο: Έτοιμο το Υπουργείο Υγείας να υπογράψει συμβάσεις με ιδιωτικές ασφαλιστικές εταιρείες
  2. 31/10 Θεόδωρος Έξαρχος: Με τη στήριξη ενός σύγχρονου δικτύου, ο πράκτορας μπορεί να σταθεί ισότιμα σε κάθε αγορά
  3. 30/10 Το ταχυδρομείο που ένωνε τα χωριά
  4. 3/11 Πειραιώς: Τι είπε ο Μεγάλου στους διεθνείς αναλυτές για το deal με την Εθνική Ασφαλιστική
  5. 31/10 Η ασφάλιση φυσικών καταστροφών και 3 σημαντικές συνεντεύξεις στο NextDeal που κυκλοφορεί σε έντυπη και ηλεκτρονική μορφή
  6. 29/10 Τι γνωρίζετε για την Ασφάλιση σε Πρώτο Κίνδυνο;
  7. 29/10 Τα frit στο παρμπρίζ: Γιατί πρέπει να τα γνωρίζετε καλύτερα από τους πελάτες σας;

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube