close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Ασφαλιστής
  • Πωλήσεις

ΠΩΛΗΣΕΙΣ

Πώς ο καθορισμός της έννοιας «όφελος-κέρδος» συμβάλλει στην πώληση!
Δημήτρης Μπάτρης
Δημήτρης Μπάτρης,
31/1/2022 - 08:32
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Πώς ο καθορισμός της έννοιας «όφελος-κέρδος» συμβάλλει στην πώληση!

Δημήτρης Μπάτρης, 31/1/2022
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Πόσες φορές έχουμε ακούσει από τα πρώτα στάδια των σεμιναρίων στις πωλήσεις το  «μην πουλάτε το προϊόν ή την υπηρεσία αλλά τα οφέλη» γιατί οι άνθρωποι αγοράζουν οφέλη. Όλοι οι εισηγητές και οι επιβλέποντες των πωλήσεων έχουν δίκιο να το θυμίζουν σχεδόν καθημερινά, γιατί αυτό πρέπει να «πουλήσουμε» και οι υποψήφιοι πελάτες αυτό ζητάνε να αγοράσουν. Τα οφέλη! Τότε γιατί είναι τόσο δύσκολο; Ας διερευνήσουμε το γιατί!
Η λέξη όφελος δεν έχει ποτέ καθοριστεί και ξεκαθαριστεί συνειδητά μέσα στο μυαλό των ανθρώπων των πωλήσεων. Αυτό καθορίζει αν είναι κάτι ωφέλιμο ή όχι, εξαρτάται από το ποιές μιλάει γι' αυτό. Φανταστείτε μια ηλιόλουστη ημέρα που το προηγούμενο βράδυ έχει ρίξει χιόνι. Μόλις αντικρίζει το θέαμα κάποιος που έχει κατάστημα εξοπλισμού για σπορ βουνού σκέφτεται : "σήμερα θα ανεβεί αρκετός κόσμος στο βουνό για να απολαύσει σκι στο χιόνι". Γι’ αυτον το χιόνι είναι όφελος (κέρδος). Ο γείτονας μόλις το βλέπει σκέφτεται "αμάν,  με τόσο χιόνι θα παγώσουν τα πορτοκάλια στο κτήμα". Γι’ αυτον το χιόνι δεν είναι όφελος (κέρδος).
Αξίζει να ξεκαθαρίσουμε αυτήν την έννοια μια για πάντα. «Όφελος, είναι το αποτέλεσμα του προϊόντος ή της υπηρεσίας που προσφέρουμε και επιτρέπει στον άνθρωπο να νιώσει, έτσι όπως έχει ανάγκη να νιώσει. Όπως θέλει να νιώσει». Άρα οι άνθρωποι θα αγοράσουν το οποιοδήποτε προϊόν ή υπηρεσία, αν καταλάβουν ότι η συγκεκριμένη πράξη αγοράς θα έχει ως αποτέλεσμα το κέρδος της ικανοποίησης μιας ανάγκης ή επιθυμίας. Επίσης  πως θα τους βοηθήσει να αποφύγουν την απώλεια της παρούσας κατάστασης ικανοποιημένων αναγκών. Στις περισσότερες περιπτώσεις, πρέπει να καταλάβουν και τα δυο. Δηλαδή τόσο το πως θα κερδίσουν, όσο και το πως θα αποφύγουν να χάσουν. 
Αυτό στην γλώσσα των πωλήσεων λέγεται : Οι άνθρωποι δεν αγοράζουν προϊόντα ή υπηρεσίες. Αγοράζουν το πως εκείνοι φαντάζονται ότι θα τους κάνει να νιώσουν η αγορά. Νιώθουν ότι έχουν οφέλη όταν έχουν στην κατοχή τους το προϊόν. Αγοράζουν αυτό που εκείνοι θέλουν για τους δικούς τους λόγους και όχι για τους δικούς μας.
Έτσι η έννοια του όρου όφελος, κέρδος και ωφέλεια γίνεται αντιληπτή. Η λέξης «όφελος» πρέπει να γραφτεί καλά στο μυαλό των Συμβούλων Πωλήσεων. Ο τρόπος που παρουσιάστηκε το προϊόν ή υπηρεσία σας, περιελάμβανε μια ιστορία με ξεκάθαρα τα οφέλη που θα είχε ο πελάτης σας από την αγορά του προϊόντος; 
Έτσι θα μπορείτε συνεχώς να αξιολογείτε  τον εαυτό σας, στην προσπάθεια σας να γίνετε όσο καλύτεροι μπορείτε και με προδιαγεγραμμένη πορεία να συναντήσετε τον ιδανικό σας εαυτό!

 

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
  • TAGS:
  • πωλήσεις
  • ασφαλιστής
  • όραμα
  • στοχοθεσία
  • όφελος

ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΔΩ...

  • Τι αγοράζει πρώτα ο υποψήφιος πελάτης από τον Πωλητή;
    Δημήτρης Μπάτρης, 24/09/2025 - 10:55

    Τι αγοράζει πρώτα ο υποψήφιος πελάτης από τον Πωλητή;

  • Δημήτρης Μπάτρης: Η φιλοσοφία των Πωλήσεων!
    Δημήτρης Μπάτρης, 15/09/2025 - 14:27

    Δημήτρης Μπάτρης: Η φιλοσοφία των Πωλήσεων!

  • Ποιο είναι το μεγαλύτερο κίνητρο για την αύξηση των πωλήσεων υπηρεσιών;
    Δημήτρης Μπάτρης, 10/09/2025 - 14:50

    Ποιο είναι το μεγαλύτερο κίνητρο για την αύξηση των πωλήσεων υπηρεσιών;

  • Ένα σχόλιο του Δημήτρη Μπάτρη για το ΝΑΙ
    Δημήτρης Μπάτρης, 10/09/2025 - 09:55

    Ένα σχόλιο του Δημήτρη Μπάτρη για το ΝΑΙ

  • Γιατί φοβάται ο πωλητής τον υποψήφιο πελάτη και αντιστρόφως, στο ραντεβού!

    Γιατί φοβάται ο πωλητής τον υποψήφιο πελάτη και αντιστρόφως, στο ραντεβού!

    Υπάρχει μια παλιά παροιμία που λέει «φοβάται ο Γιάννης το θεριό και το θεριό το Γιάννη». Λέτε η παροιμία αυτή...
    Δημήτρης Μπάτρης, 23/06/2025 - 09:35
  • Δημήτρης Μπάτρης: Ποιο είναι το καλύτερο προσόν για να γίνει κάποιος πωλητής

    Δημήτρης Μπάτρης: Ποιο είναι το καλύτερο προσόν για να γίνει κάποιος πωλητής

    Όπως γνωρίζετε, τα εμπλεκόμενα στελέχη για την επιλογή των ατόμων, για την ένταξη τους στο δυναμικό των πωλησεων της εταιρείας...
    Δημήτρης Μπάτρης, 10/06/2025 - 10:00
  • Στοχοπροσήλωση: Μια λέξη που δεν ακούγεται, αλλά αξίζει πολύ!

    Στοχοπροσήλωση: Μια λέξη που δεν ακούγεται, αλλά αξίζει πολύ!

    Ο δρόμος προς την επιτυχία είναι συχνά γεμάτος εμπόδια, προκλήσεις, αθέμιτο ανταγωνισμό και δεν είναι ασυνήθιστο οι άνθρωποι να εγκαταλείπουν...
    Δημήτρης Μπάτρης, 12/05/2025 - 10:00
  • Δημήτρης Μπάτρης: Τι κάνει έναν Πωλητή τον κορυφαίο στην Αγορά σήμερα!

    Δημήτρης Μπάτρης: Τι κάνει έναν Πωλητή τον κορυφαίο στην Αγορά σήμερα!

    Τι κάνει σήμερα έναν Πωλητή, "Κορυφαίο στην Αγορά" Ο όρος «κορυφαίος» στην πώληση αναφέρεται σε έναν πωλητή που έχει καταφέρει να...
    Δημήτρης Μπάτρης, 29/04/2025 - 12:34
  • Δημήτρης Μπάτρης: Πώς μπορεί ο πωλητής να χάσει την εμπειρία του!

    Δημήτρης Μπάτρης: Πώς μπορεί ο πωλητής να χάσει την εμπειρία του!

    Όπως γνωρίζετε, ο κάθε επαγγελματίας πωλητής προϊόντων ή υπηρεσιών θέλει να αποκτήσει εμπειρία στον κλάδο του, ώστε να είναι ορθός...
    Δημήτρης Μπάτρης, 02/04/2025 - 11:52
  • Δημήτρης Μπάτρης: Πώς ο Πελάτης σας καταλαβαίνει εάν έχετε εμπειρία!

    Δημήτρης Μπάτρης: Πώς ο Πελάτης σας καταλαβαίνει εάν έχετε εμπειρία!

    Όλοι οι Άνθρωποι των πωλήσεων θέλουν να εμφανίζονται και να πιστεύουν ότι δείχνουν στους πελάτες τους πως έχουν εμπειρία στο αντικείμενο τους για...
    Δημήτρης Μπάτρης, 27/03/2025 - 10:30

Σελίδες

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • …
  • ΕΠΟΜΕΝΗ
  • τελευταία »

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Κώστας Καραμανλής: Να βάλουμε τη SYNDEA σε κάθε σπίτι
16:00 Κώστας Καραμανλής: Να βάλουμε τη SYNDEA σε κάθε σπίτι
  • 15:45 Ενημερωνόμαστε, προλαμβάνουμε, ασφαλίζουμε!
  • 15:15 Εγκαίνια στο ασφαλιστικό γραφείο Brocare Insurance - Κουτουλέα στη Μάνη με παρουσία εκπροσώπων ασφαλιστικών εταιρειών, πελατών και συνεργατών
  • 13:41 ΜΗΤΕΡΑ: Πρωτοπορία για τη βέλτιστη φροντίδα στην εγκυμοσύνη με τη σύσταση της Επιστημονικής Επιτροπής Κύησης Υψηλού Κινδύνου
  • 13:07 Παραγωγή ασφαλίστρων: Δυο ενθαρρυντικά μηνύματα για τους ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές (πίνακας)
  • 12:44 Οι πτήσεις της AEGEAN και της Olympic Air την Τετάρτη 1 Οκτωβρίου 2025, θα πραγματοποιηθούν κανονικά
  • 11:25 Η Affidea εγκαινιάζει το neuraCare, το 1ο δίκτυο Κέντρων Αριστείας στη Νευρολογία σε Ελλάδα και Ευρώπη
  • 11:00 Δήμος Αθηναίων - Visa: 331 νέα παιδικά κρεβάτια και 50 στρώματα για τα ολοήμερα νηπιαγωγεία σε Σεπόλια, Κάτω Πατήσια και Κολωνό
  • 10:55 ΙΣΑ: Η ανάγκη προσέλκυσης κλινικών μελετών τονίστηκε σε ημερίδα με το ΕΚΠΑ
  • 10:00 Σε απεργιακό κλοιό η χώρα την Τετάρτη: Πώς θα κινηθούν τα μέσα μεταφοράς - Δεμένα πλοία, «χειρόφρενο» στα ταξί
  • 09:45 Τον πρωταγωνιστικό ρόλο της Interamerican στην Ευρώπη αναδεικνύει με αποκλειστική συνέντευξη στο NextDeal ο Πάνος Κούβαλης
  • 09:40 Πτώση 1% στην παραγωγή ασφαλίσεων Ζωής και Υγείας στο α' εξάμηνο 2025
  • 09:14 Δημήτρης Σπυράκος: Πληρωμή ασφαλίστρου σε δόσεις - Μία αδιαφανής και πανάκριβη πίστωση
  • 09:09 Το σχέδιο για τη Γάζα, η Χαμάς και οι εγχώριοι «αγωνιστές», τα κυπριακά…συμφέροντα που μπλοκάρουν το GSI, η αμερικανική «ψήφος» στα ελληνικά ομόλογα και το...πολιτικό μήνυμα του Γ. Στουρνάρα
  • 09:05 30 Σεπτεμβρίου - Ημέρα Εθνικών Ευεργετών
  • 08:55 Η Interasco γιορτάζει με τους Συνεργάτες της
  • 08:45 Η νέα διαφημιστική καμπάνια της Εθνικής Ασφαλιστικής - «Μπροστά στις φυσικές καταστροφές, αλλάζουμε το κλίμα μέσα μας»
  • 15:00 Α. Γεωργιάδης στο 24th HealthWorld Conference: «Δεν είμαι ευχαριστημένος με το 70% που δηλώνει ικανοποιημένο από τις υπηρεσίες του ΕΣΥ»
  • 14:33 Κ. Πιερρακάκης: «Φέρνουμε τρεις σημαντικές αλλαγές με στόχο να ανοίξουν και άλλα κλειστά ακίνητα»
  • 13:13 H Mastercard εγκαινιάζει τη νέα εποχή ψηφιακών συναλλαγών με AI agents
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 29/9 Περίπτωση Μπισμπίκη: Το ασφαλιστικό σκέλος και τι προβλέπει ο ΚΟΚ και ο νόμος για εγκατάλειψη τόπου ατυχήματος
  2. 26/9 Το κουμπί που κοστίζει σε ατυχήματα
  3. 25/9 INTERASCO: Στρατηγικό όραμα, επενδύσεις στην καινοτομία και έμφαση στον ανθρώπινο παράγοντα
  4. 26/9 5ο Ημερήσιο Ηπειρωτικό Πανηγύρι στο Πεδίον του Άρεως
  5. 24/9 Χρήστος Μεγάλου (Πειραιώς): Η εξαγορά της Εθνικής Ασφαλιστικής θα συμπληρώσει το εύρος των προϊόντων μας
  6. 26/9 Γιορτή Ψαριού στο Αιτωλικό
  7. 24/9 Εγκαινιάστηκε το πρώτο κατάστημα «νεας εμπειρίας» CrediaBank στη Σκουφά

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube