close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Ασφαλιστής
  • Πωλήσεις

ΠΩΛΗΣΕΙΣ

Πώς η επιλογή πελατών κρίνει την ανάπτυξη των πωλητών
Δημήτρης Μπάτρης
Δημήτρης Μπάτρης,
1/11/2021 - 08:43
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Πώς η επιλογή πελατών κρίνει την ανάπτυξη των πωλητών

Δημήτρης Μπάτρης, 1/11/2021
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Όπως γνωρίζουμε «η ποιότητα των πελατών, κρίνει την τύχη των πωλητών και της επιχείρησης». Στην έναρξη της επιμόρφωσης των πωλήσεων, οι πωλητές μαθαίνουν την εξεύρεση πελατών και όχι την επιλογή, που είναι ένα από τα σημαντικότερα σημεία του κύκλου των πωλήσεων, καθώς και το πώς μπορείς να φτάσεις να είσαι εσύ «η πρώτη επιλογή του πελάτη».

Το κάθε ραντεβού με τον πελάτη αφήνει μια αίσθηση μετριότητας, απογοήτευσης ή μεγάλης ικανοποίησης. Πάντα υπάρχει ένα ερώτημα, πώς θα εκλάβει ο υποψήφιος πελάτης την επαφή με τον Σύμβουλο Πωλήσεων. Θα είναι αυτός η πρώτη επιλογή του; Ο τρόπος επικοινωνίας του θα είναι άραγε, κατανοητός, ώστε  να καταλάβει την λύση που θα προτείνει για το πρόβλημα του;

Τα προϊόντα και υπηρεσίες που σχεδιάζονται, δεν απευθύνονται σε όλο το καταναλωτικό κοινό, αλλά και για κάθε σύμβουλο πωλήσεων, δεν είναι όλος ο κόσμος, υποψήφιοι πελάτες.

Η ξεκάθαρη επιλογή του «ποιους θέλω για πελάτες και πώς θα τους επιλέξω», είναι ένα σημαντικό ζήτημα στον σχεδιασμό της ανάπτυξης κάθε Πωλητή.

Σήμερα, υπάρχουν τρόποι να επιλέξουμε το προφίλ του υποψηφίου πελάτη. Πρώτα πρέπει να το σχεδιάσουμε σαν «έγχρωμη φωτογραφία»: τα χαρακτηριστικά του, η ηλικία, το επάγγελμα και η ειδικότητα, οι ανάγκες που προκύπτουν από το επάγγελμα του ή την οικογενειακή του κατάσταση, το επίπεδο μόρφωσης που έχει και με ποιο τρόπο επικοινωνίας είναι δυνατή η επαφή, τα χόμπι, τα πιστεύω του, η αγοραστική του δυνατότητα και γενικά ό,τι μπορεί να συμβάλλει στην επιτυχία της πρώτης συνάντησης. Ακόμη και η περιοχή που βρίσκεται, πρέπει να είναι συμβατή, για την καλύτερη εκμετάλλευση του εργασιακού  χρόνου. 

Όπως γνωρίζετε, ο καλύτερος τρόπος εξεύρεσης υποψηφίων πελατών είναι η σύσταση από πελάτη, γιατί αυτός μπορεί να μας δώσει πολλά στοιχεία γι αυτόν. Άλλωστε, μόνο ένα ονοματεπώνυμο και τηλέφωνο δεν αποτελεί σύσταση.

Προτιμούμε να μην ζητάμε πολλές συστάσεις αλλά λίγες και καλές με πολλές χρήσιμες πληροφορίες.   

Στην εποχή των social media έχουμε αρκετή επιπλέον πληροφόρηση για να ολοκληρώσουμε μια δυνατή και έγκυρη τράπεζα υποψηφίων πελατών. Μια καλά συμπληρωμένη τράπεζα υποψηφίων πελατών, που συνεχώς ενημερώνεται από εσάς, σε συνδυασμό με καθημερινά ραντεβού, σας «θωρακίζει, με ενθουσιασμό, για την επιτυχία του μηνιαίου Στόχου».

Ο διαχωρισμός σε μεγάλες επιχειρήσεις, μικρομεσαίες, μικρές και πρόσωπα, θα σας διευκολύνει πολύ διότι οι ανάγκες μεγαλώνουν σε ύψος και αριθμό όσο μεγάλη είναι η επιχείρηση, όπως και η οικογένεια.

Καλό θα είναι να τις κατατάξετε σε τρεις κατηγορίες: 

  • έχεις πολλά στοιχεία και άμεση πρόσβαση 
  • η πρόσβαση χρήζει επεξεργασίας 
  • δεν έχουν ολοκληρωθεί τα στοιχεία, απαιτούνται περισσότερα.

Ένα μέρος της επιλογής θα καθοριστεί (και επιβάλλεται) από την εξειδίκευση σας, όπως η καλή γνώση των προϊόντων ή υπηρεσιών που διαθέτετε προς λύση των αναγκών των υποψηφίων πελατών. Αυτό καθορίζει ποιοι σας θέλουν περισσότερο και φυσικά σας περιμένουν. 

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

Χρειάζεται προσοχή  στα μέσα επικοινωνίας που διαθέτετε. Πρέπει να είναι σύγχρονα και κατάλληλα. 

Η «Αυτοπεποίθηση σας ακτινοβολεί απέναντι στον υποψήφιο πελάτη και είναι το γινόμενο των γνώσεων επί την δραστηριότητα».   

Όλα τα παραπάνω θα συμβάλλουν θετικά στο να είσαι εσύ η πρώτη επιλογή του. Ο υποψήφιος μπορεί να έχει δει πριν από εσάς έναν, δύο ή και τρεις συναδέλφους σας, το ίδιο ακόμη και μετά το ραντεβού σας.

Ο τρόπος επικοινωνίας και η τεχνική-τακτική πώλησης, για την κατανόηση του προβλήματος του υποψηφίου πελάτη και ο εντοπισμός της καταλληλότερης λύσης ,θα συμβάλλουν στο κλείσιμο της πώλησης και στην πιθανή λήψη συστάσεων (μη διστάζετε να ζητάτε) γιατί παράλληλα, δεν πρέπει να αδειάζει η τράπεζα υποψηφίων πελατών σας.

Η επαγγελματική εμπειρία σας είναι φανερή, στον υποψήφιο, που πολλές φορές, έχει δει πριν η μετά και άλλους σαν και σας.

Η πώληση προστιθέμενης Αξίας θα κάνει την μεγάλη διαφορά στην εικόνα σας.

Όπως εσείς κάνετε επιλογή υποψηφίων κάνει και ο πελάτης το ίδιο. Θέλει να επιλέξει αυτόν που πιστεύει, ότι θα τον έχει Σύμβουλο, στο αντικείμενο ή και στην εξειδίκευση σου. 

Εσύ πιστεύεις ότι είσαι η επιλογή της επιλογής σου;


Ποιος είναι ο Δημήτρης Μπάτρης

Απόφοιτος Σχολής Ικαρων Ιπτάμενος, Πιλότος μαχητικών αεροσκαφών 
Σχολή εκπαιδευτών και επικοινωνίας, Σχολή Πολέμου, Διεύθυνση Σπουδών Σχολής Ικαρων.
Αποστρατεύτηκε με το βαθμό του Σμήναρχου(Ι)
Ισόβιο Μέλος της Αεροπορικής Ακαδημίας Ελλάδος 

Ξεκίνησε την καριέρα στον ασφαλιστικό χώρο από την Interamerican
Το 1988 Διευθυντής Υποκ/ματος στην AGF KOSMOS 
Το 1990-1995 Διευθυντής Πωλήσεων και το 1995-99 Εμπορικός Διευθυντής της ίδιας εταιρίας 
Το 1999-2014 Εμπορικός Διευθυντής στη ALLIANZ Ελλάδος
Το 2015-2018 Διευθυντής της BATRIS INSURANCE 

Σεμινάρια Marketing και πωλήσεων στην Ελλάδα και στο εξωτερικό 
Συστήματα Εκπαίδευσης και Ανάπτυξης πωλήσεων Ασφαλειών Ζωής στην Metropolitan & New York Life USA
Μέλος της Ε.Ε.Δ.Ε και Ε.Ι.Μ Ελληνικό Ινστιτούτο Marketing
Συμμετοχή ως ομιλητής σε συνέδρια στην Ελλάδα και Κύπρο  
Σύμβουλος Ανάπτυξης Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών και Πρακτόρων 

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
  • TAGS:
  • ασφαλιστές
  • πωλητές
  • πωλήσεις
  • επιλογή πελατών
  • πελάτες
  • υποψήφιοι πελάτες

ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΔΩ...

  • Τι αγοράζει πρώτα ο υποψήφιος πελάτης από τον Πωλητή;
    Δημήτρης Μπάτρης, 24/09/2025 - 10:55

    Τι αγοράζει πρώτα ο υποψήφιος πελάτης από τον Πωλητή;

  • Δημήτρης Μπάτρης: Η φιλοσοφία των Πωλήσεων!
    Δημήτρης Μπάτρης, 15/09/2025 - 14:27

    Δημήτρης Μπάτρης: Η φιλοσοφία των Πωλήσεων!

  • Ποιο είναι το μεγαλύτερο κίνητρο για την αύξηση των πωλήσεων υπηρεσιών;
    Δημήτρης Μπάτρης, 10/09/2025 - 14:50

    Ποιο είναι το μεγαλύτερο κίνητρο για την αύξηση των πωλήσεων υπηρεσιών;

  • Ένα σχόλιο του Δημήτρη Μπάτρη για το ΝΑΙ
    Δημήτρης Μπάτρης, 10/09/2025 - 09:55

    Ένα σχόλιο του Δημήτρη Μπάτρη για το ΝΑΙ

  • Γιατί φοβάται ο πωλητής τον υποψήφιο πελάτη και αντιστρόφως, στο ραντεβού!

    Γιατί φοβάται ο πωλητής τον υποψήφιο πελάτη και αντιστρόφως, στο ραντεβού!

    Υπάρχει μια παλιά παροιμία που λέει «φοβάται ο Γιάννης το θεριό και το θεριό το Γιάννη». Λέτε η παροιμία αυτή...
    Δημήτρης Μπάτρης, 23/06/2025 - 09:35
  • Δημήτρης Μπάτρης: Ποιο είναι το καλύτερο προσόν για να γίνει κάποιος πωλητής

    Δημήτρης Μπάτρης: Ποιο είναι το καλύτερο προσόν για να γίνει κάποιος πωλητής

    Όπως γνωρίζετε, τα εμπλεκόμενα στελέχη για την επιλογή των ατόμων, για την ένταξη τους στο δυναμικό των πωλησεων της εταιρείας...
    Δημήτρης Μπάτρης, 10/06/2025 - 10:00
  • Στοχοπροσήλωση: Μια λέξη που δεν ακούγεται, αλλά αξίζει πολύ!

    Στοχοπροσήλωση: Μια λέξη που δεν ακούγεται, αλλά αξίζει πολύ!

    Ο δρόμος προς την επιτυχία είναι συχνά γεμάτος εμπόδια, προκλήσεις, αθέμιτο ανταγωνισμό και δεν είναι ασυνήθιστο οι άνθρωποι να εγκαταλείπουν...
    Δημήτρης Μπάτρης, 12/05/2025 - 10:00
  • Δημήτρης Μπάτρης: Τι κάνει έναν Πωλητή τον κορυφαίο στην Αγορά σήμερα!

    Δημήτρης Μπάτρης: Τι κάνει έναν Πωλητή τον κορυφαίο στην Αγορά σήμερα!

    Τι κάνει σήμερα έναν Πωλητή, "Κορυφαίο στην Αγορά" Ο όρος «κορυφαίος» στην πώληση αναφέρεται σε έναν πωλητή που έχει καταφέρει να...
    Δημήτρης Μπάτρης, 29/04/2025 - 12:34
  • Δημήτρης Μπάτρης: Πώς μπορεί ο πωλητής να χάσει την εμπειρία του!

    Δημήτρης Μπάτρης: Πώς μπορεί ο πωλητής να χάσει την εμπειρία του!

    Όπως γνωρίζετε, ο κάθε επαγγελματίας πωλητής προϊόντων ή υπηρεσιών θέλει να αποκτήσει εμπειρία στον κλάδο του, ώστε να είναι ορθός...
    Δημήτρης Μπάτρης, 02/04/2025 - 11:52
  • Δημήτρης Μπάτρης: Πώς ο Πελάτης σας καταλαβαίνει εάν έχετε εμπειρία!

    Δημήτρης Μπάτρης: Πώς ο Πελάτης σας καταλαβαίνει εάν έχετε εμπειρία!

    Όλοι οι Άνθρωποι των πωλήσεων θέλουν να εμφανίζονται και να πιστεύουν ότι δείχνουν στους πελάτες τους πως έχουν εμπειρία στο αντικείμενο τους για...
    Δημήτρης Μπάτρης, 27/03/2025 - 10:30

Σελίδες

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • …
  • ΕΠΟΜΕΝΗ
  • τελευταία »

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Syndea: Synθεση επιτυχίας και υπεροχής στη Βιέννη
11:10 Syndea: Synθεση επιτυχίας και υπεροχής στη Βιέννη
  • 11:04 Από σήμερα, 1η Οκτωβρίου, τα ραντεβού εξωτερικών ιατρείων των Νοσοκομείων του ΕΣΥ εντάσσονται στο Ενοποιημένο Σύστημα Ηλεκτρονικών Ραντεβού
  • 10:44 Φθινόπωρο 2025: Θρυαλλίδα αναδιάταξης του πολιτικού σκηνικού
  • 10:37 ΙΣΑ: Ενώνει δυνάμεις με Ιατρικούς Συλλόγους όλης της χώρας για την αντιμετώπιση υπογονιμότητας και δημογραφικού
  • 10:34 Πλαγίως: Το Τρίτο Κουδούνι
  • 10:30 Το μέλλον σου θα είναι καλό, αν τακτοποιήσεις σωστά το παρόν - «Εὔ σοι τὸ μέλλον ἔξει, ἐὰν τὸ παρόν εὖ τιθῇς.» Ισοκράτης
  • 10:00 Οδηγός επιβίωσης στη γενική απεργία
  • 09:48 Ειρήνη Αγαπηδάκη στο HealthWorld Conference: Η Ελλάδα από παρατηρητής, διαμορφωτής πολιτικών υγείας σε διεθνές επίπεδο
  • 09:12 Roche Diagnostics Hellas: Οι ψηφιακές διαγνωστικές λύσεις είναι στρατηγική επένδυση για ισχυρότερα συστήματα υγείας!
  • 09:06 Από ποιες επενδύσεις των ασφαλιστών προκύπτουν οι αποδόσεις των συμβολαίων και οι αποζημιώσεις των πελατών;
  • 09:00 Το ιστορικό ρεκόρ του Χ.Α, ο δύσκολος Οκτώβριος για τις αγορές, ο «πλούτος» των ελληνικών νοικοκυριών και οι ισχυρές επιδόσεις της Σκλαβενίτης
  • 08:55 Δυο είναι μόνο τα μυστικά για την επιτυχία του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή και είναι απλά!
  • 08:45 Oδήγηση με παιδιά: Όλα όσα πρέπει να γνωρίζουν οι πελάτες σας!
  • 08:40 Ο ερχομός του Οκτωβρίου
  • 16:00 Κώστας Καραμανλής: Να βάλουμε τη SYNDEA σε κάθε σπίτι
  • 15:45 Ενημερωνόμαστε, προλαμβάνουμε, ασφαλίζουμε!
  • 15:15 Εγκαίνια στο ασφαλιστικό γραφείο Brocare Insurance - Κουτουλέα στη Μάνη με παρουσία εκπροσώπων ασφαλιστικών εταιρειών, πελατών και συνεργατών
  • 13:41 ΜΗΤΕΡΑ: Πρωτοπορία για τη βέλτιστη φροντίδα στην εγκυμοσύνη με τη σύσταση της Επιστημονικής Επιτροπής Κύησης Υψηλού Κινδύνου
  • 13:07 Παραγωγή ασφαλίστρων: Δυο ενθαρρυντικά μηνύματα για τους ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές (πίνακας)
  • 12:44 Οι πτήσεις της AEGEAN και της Olympic Air την Τετάρτη 1 Οκτωβρίου 2025, θα πραγματοποιηθούν κανονικά
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 29/9 Περίπτωση Μπισμπίκη: Το ασφαλιστικό σκέλος και τι προβλέπει ο ΚΟΚ και ο νόμος για εγκατάλειψη τόπου ατυχήματος
  2. 26/9 Το κουμπί που κοστίζει σε ατυχήματα
  3. 25/9 INTERASCO: Στρατηγικό όραμα, επενδύσεις στην καινοτομία και έμφαση στον ανθρώπινο παράγοντα
  4. 26/9 5ο Ημερήσιο Ηπειρωτικό Πανηγύρι στο Πεδίον του Άρεως
  5. 30/9 Κώστας Καραμανλής: Να βάλουμε τη SYNDEA σε κάθε σπίτι
  6. 26/9 Γιορτή Ψαριού στο Αιτωλικό
  7. 24/9 Εγκαινιάστηκε το πρώτο κατάστημα «νεας εμπειρίας» CrediaBank στη Σκουφά

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube