close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Ασφαλιστής
  • Πωλήσεις

ΠΩΛΗΣΕΙΣ

Πώς να κλείνει ο ασφαλιστής ραντεβού με τους πελάτες;
Αντώνιος Δουνδουλάκης
Αντώνιος Δουνδουλάκης,
30/8/2021 - 10:00
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Πώς να κλείνει ο ασφαλιστής ραντεβού με τους πελάτες;

Αντώνιος Δουνδουλάκης, 30/8/2021
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Μία από τις βασικές δραστηριότητες του ασφαλιστή είναι η επικοινωνία με υποψήφιους πελάτες προκειμένου να κλείσει ραντεβού, με απώτερο στόχο-σκοπό να προσφέρει με επαγγελματισμό τις υπηρεσίες του και να καλύψει τις ανάγκες τους.

Πολλοί ασφαλιστές αισθάνονται αμήχανα και κινούνται διστακτικά, κατά το στάδιο αυτό, αναλογιζόμενοι το ενδεχόμενο της απόρριψης, φόβος -δικαιολογημένος εν μέρει- τον οποίο οι ψυχολόγοι, συνδέουν με ανάλογα παιδικά μας βιώματα. Η σωστή προετοιμασία, η κατάλληλη οργάνωση, όπως επίσης και η εμπειρία που ήδη έχουμε αποκτήσει στο πεδίο εργασίας μας, τιθασεύουν τον όποιο φόβο, ενισχύουν την αυτοπεποίθηση και διευκολύνουν τη δράση μας.

Σημαντικός παράγοντας για την αποτελεσματική επικοινωνία, από μέρους του ασφαλιστή είναι, εκτός από την ικανότητα επικοινωνίας, τις δεξιότητες στην πώληση, τις δεξιότητες στη συμβουλευτική, να έχει ανεπτυγμένη κυρίως την ενσυναίσθηση, δηλαδή να έχει την ικανότητα «να μπει στην θέση του υποψηφίου πελάτη» και να αντιληφθεί την κατάσταση από την θέση εκείνου.

Πριν πραγματοποιηθεί η απαραίτητη τηλεφωνική επικοινωνία με τον πελάτη και κλειστεί το ραντεβού, βασικό είναι το ερώτημα:

Πώς να κλείνει το ραντεβού ο ασφαλιστής με τον πελάτη;

Ο τρόπος που επιλέγεται για να κλείσει ο ασφαλιστής ραντεβού με τον πελάτη είναι συνήθως η τηλεφωνική επικοινωνία, η οποία δεν είναι μια απλή διαδικασία, αφού χρειάζεται καλό προγραμματισμό και προετοιμασία από μέρους του πρώτου.

Σε περίπτωση που ο ασφαλιστής είναι νέος, δεν έχει την απαιτούμενη εμπειρία, καλό θα είναι να έχει προετοιμάσει κάποιο κείμενο, το οποίο θα έχει μελετήσει εκ των προτέρων, προκειμένου να έχει την άνεση να το εκφέρει, χωρίς να δημιουργείται η εντύπωση ότι διαβάζει έντυπο και παράλληλα να είναι έτοιμος να το αναπροσαρμόσει, στον προφορικό λόγο, με βάση την πορεία της συνομιλίας, κατά την ώρα που αυτή συντελείται. Για το νέο ασφαλιστή ίσως θα ήταν χρήσιμο να κάνει κάποια «πρόβα» επικοινωνίας και πωλήσεων «κατά μόνας», πριν από την όποια τηλεφωνική επικοινωνία.

Η πρώτη τηλεφωνική συνομιλία μας με τον πελάτη δεν θα πρέπει να υπερβαίνει τα τρία λεπτά. Στο διάστημα αυτό καλόν είναι να προσεγγίσουμε το συνομιλητή έξυπνα και να κεντρίσουμε το ενδιαφέρον του. Παράδειγμα ως προς την κατεύθυνση αυτή αντλούμε από τα δελτία ειδήσεων όπου πριν από την αναλυτική παρουσίαση των γεγονότων, έχουν εστιάσει στα κυριότερα σημεία, προκειμένου να κεντρίσουν το ενδιαφέρον του τηλεθεατή.

Κατά την τηλεφωνική επικοινωνία κρίνεται απαραίτητο το σώμα του ασφαλιστή να δημιουργεί ορθή γωνιά, ώστε να μην πιέζεται το διάφραγμα και η φωνή να βγαίνει αβίαστα. Σε διαφορετική περίπτωση δυσχεραίνεται η συνομιλία, και το ηχόχρωμα της φωνής του ασφαλιστή κάνει δύσπιστο τον πελάτη προκειμένου να δώσει τη συγκατάθεσή του για ένα ραντεβού.

Η τηλεφωνική επικοινωνία θα πρέπει να ξεκινήσει με επίσημο χαιρετισμό, προσαρμοσμένη στην ώρα της ημέρας, καθώς και τις απαραίτητες συστάσεις (ονοματεπώνυμο, ιδιότητα, φορέας) από μέρους του ασφαλιστή. Ακολούθως θα πρέπει να γίνει μια μικρή παύση. Αφού αναφέρει το όνομα του πελάτη, ρωτά εάν έχει καλέσει σε κατάλληλη στιγμή. Τον ενημερώνει για το σκοπό της τηλεφωνικής κλήσης και με νέα μικρή παύση, διερευνά την προσοχή του συνομιλητή του.

Επειδή το τηλεφώνημα είναι μικρής διάρκειας θα χρειαστεί να κεντρίσει το ενδιαφέρον του πελάτη και να του δημιουργήσει την επιθυμία, ώστε o πελάτης να θέλει να πραγματοποιηθεί μια διά ζώσης, συνάντηση. Πρέπει να αποφύγει να προωθήσει - πουλήσει κάποιο προϊόν από το τηλέφωνο, καθώς στόχος του είναι η συνάντηση. Να επαναλάβει λοιπόν ότι σκοπός της συγκεκριμένης τηλεφωνικής συνομιλίας τους είναι να πραγματοποιήσουν μια συνάντηση ώστε να εξετάσουν από κοινού με τον πελάτη κατά πόσο του είναι χρήσιμες οι υπηρεσίες τους. Στο σημείο αυτό θα πρέπει να υπογραμμιστεί ότι η ευγένεια που επιδεικνύει ο ασφαλιστής προς τον πελάτη, μια σταθερή φωνή, γεμάτη αυτοπεποίθηση, είναι σύμμαχοί του στην επίτευξη του στόχου. Αντιθέτως, μια τρεμάμενη φωνή, διστακτική, γίνεται εύκολα αντιληπτή από το συνομιλητή και έχει τα τελείως αντίθετα αποτελέσματα.

Ο ασφαλιστής θα πρέπει να αποπνέει σιγουριά, αυτοπεποίθηση και να ζητά να κλείσει ραντεβού με τον άλλο, διότι κινείται ευεργετικά προς τον πελάτη, με τις υπηρεσίες και τα προϊόντα που θα του προτείνει(να ζητά το ραντεβού ως «ευεργέτης και όχι ως επαίτης»). Ο ασφαλιστής δεν είναι επαίτης του πελάτη, όπως π.χ. αποτυπώνεται δραματικά με τον Τομ Κρουζ (αθλητικό ατζέντη) στη γνωστή ταινία "Jerry Maguire", που ξεμένει χωρίς πελάτες. Εάν αντιληφθεί ο συνομιλητής μας ότι «ικετεύουμε» για ένα ραντεβού, θα μας αποφύγει σε κάθε περίπτωση.

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

Καλόν είναι να προτείνουμε στον πελάτη δυο εναλλακτικές ημέρες και ώρες για συνάντηση, αφήνοντάς τον «φαινομενικά» να επιλέξει. Η επιθυμητή ημέρα και ώρα για τον ασφαλιστή είναι εκείνη που προτείνει ως δεύτερη. Τις περισσότερες φορές εκείνη επιλέγει και ο συνομιλητής μας. Με τον τρόπο αυτό και δημιουργείται η αίσθηση στον πελάτη ότι ο ίδιος δρομολογεί τις εξελίξεις και την ίδια στιγμή ο ασφαλιστής έχει προσαρμόσει τη διά ζώσης συνάντηση σύμφωνα με το πρόγραμμά του.

Όπως σημειώνει ο Αμερικάνος δημοσιογράφος Edward R. Murrow (1908-1965), στη συνομιλία μας με τους άλλους: «θα χρειαστεί να είμαστε πειστικοί και για να είμαστε πειστικοί πρέπει να είμαστε πιστευτοί. Για να είμαστε πιστευτοί πρέπει να είμαστε αξιόπιστοι. Για να είμαστε αξιόπιστοι πρέπει, πάνω από όλα, να είμαστε αληθινοί» και ειλικρινείς ως προς τις προθέσεις και τους στόχους μας.

Σε περίπτωση που ο πελάτης αρνείται να μας συναντήσει, δεν θα πρέπει να προσπαθήσουμε να κάνουμε «διαχείριση αντίρρησης» περισσότερο από 3 φορές, διότι στατιστικά μειώνονται οι πιθανότητες για την επίτευξη ενός ραντεβού. Εξάλλου όπως λέει και ο Πριηνεύς (625-540 π.Χ.), ένας εκ των 7 σοφών της αρχαίας Ελλάδος: «Πείσας λαβέ, μη βιασάμενος», δηλαδή, «να λαμβάνεις με την πειθώ· όχι με το ζόρι, με τη βία».

Να είμαστε πάντοτε ευγενικοί ακόμη κι αν δεν μας κλείσει το ραντεβού ο πελάτης. Σήμερα αρνήθηκε, αλλά ας κρατήσουμε μια πόρτα ανοικτή για το μέλλον, διότι ίσως τότε αλλάξουν τα πράγματα και μας αναζητήσει ο ίδιος.

Για εκείνον τον πελάτη που έκλεισε ραντεβού και πρόκειται να συναντηθούμε «δια ζώσης», τον ευχαριστούμε πριν ολοκληρώσουμε την τηλεφωνική επικοινωνία μας και αναφέρουμε ότι θα τον καλέσουμε το πρωί της συμπεφωνημένης ημέρας συνάντησης για επιβεβαίωση του ραντεβού, επαναλαμβάνοντας παράλληλα την ημέρα και την ώρα.

Κλείνοντας, κρίνεται σκόπιμο να διευκρινιστεί ότι ενδεχομένως τα παραπάνω σημειούμενα να μην αποτελούν τον απόλυτο – αψευδή οδηγό για ένα επιτυχημένο «κλείσιμο ραντεβού» με τον πελάτη, όμως συνιστούν μια καλή αφετηρία, την οποία μπορεί να εξελίξει στην πράξη, σύμφωνα με την εμπειρία και τις δεξιότητές του ο ασφαλιστής. Εξάλλου, όπως σημειώνει ο Άγιος Γρηγόριος ο Θεολόγος (329-390 μ.Χ.): «Πράξις γαρ, επίβασις θεωρίας», δηλαδή, η θεωρία μας αναβιβάζει στην πράξη και «η πράξη είναι η σέλα της θεωρίας».

Καλή επιτυχία


Βιογραφικό σημείωμα

O Δουνδουλάκης Αντώνιος γεννήθηκε στο Ηράκλειο Κρήτης στις 15 Ιανουαρίου του 1977.

Αποφοίτησε από τη Ριζάρειο Εκκλησιαστική Σχολή Αθηνών και σπούδασε Κοινωνική Θεολογία στο Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών.

Από το 2003 ξεκίνησε την επαγγελματική του σταδιοδρομία ως Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής στην Interamerican στο Ηράκλειο Κρήτης έως το Δεκέμβριο του 2010 και από το 2011 έως το Φεβρουάριο του 2014 σε Πρακτορείο Ασφαλειών.

Το Μάρτιο του 2014 μετακόμισε στην Αθήνα όπου συνέχισε την επαγγελματική του σταδιοδρομία σε μεγάλο Πρακτορείο στον Πειραιά, ως Ασφαλιστικός διαμεσολαβητής με κύριο πεδίο εξειδίκευσης και δραστηριοποίησης στον κλάδο ζωής, υγείας, συνταξιοδοτικών και ομαδικών Ασφαλίσεων.

Το Σεπτέμβριο του 2019 λόγω της εμπειρίας και της ενδελεχούς ενασχόλησής του με τον κλάδο των ομαδικών ασφαλίσεων ανέλαβε τη θέση του προϊσταμένου εξυπηρέτησης μεγάλων Πελατών με παράλληλη δραστηριοποίηση στις πωλήσεις και την ανάπτυξη του Πελατολογίου του Πρακτορέιου.

Από το Μάρτιο του 2021 ανέλαβε τα καθήκοντα του Διευθυντή πωλήσεων.

Ο κ. Δουνδουλάκης είναι έγγαμος και πατέρας τριών παιδιών.

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
  • TAGS:
  • ασφαλιστές
  • πελάτες
  • υποψήφιοι πελάτες
  • ραντεβού

ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΔΩ...

  • Αντώνης Δουνδουλάκης: Η δύναμη της άρνησης στην πώληση - Από το «όχι» στο «ναι»
    Αντώνιος Δουνδουλάκης, 18/06/2025 - 14:00

    Αντώνης Δουνδουλάκης: Η δύναμη της άρνησης στην πώληση - Από το «όχι» στο «ναι»

  • Γιορτή του Πατέρα: Ο φάρος της ζωής μας - 15 Ιουνίου 2025
    Αντώνιος Δουνδουλάκης, 13/06/2025 - 16:30

    Γιορτή του Πατέρα: Ο φάρος της ζωής μας - 15 Ιουνίου 2025

  • Αντώνης Δουνδουλάκης: Έκδοση τριών νέων λογοτεχνικών βιβλίων
    Αντώνιος Δουνδουλάκης, 12/06/2025 - 12:32

    Αντώνης Δουνδουλάκης: Έκδοση τριών νέων λογοτεχνικών βιβλίων

  • Να Αλλάξω Πρόγραμμα και Εταιρεία ή να Αυξήσω την Απαλλαγή; Τι Συμφέρει Πραγματικά στην Ασφάλιση Υγείας;
    Αντώνιος Δουνδουλάκης, 04/06/2025 - 13:00

    Να Αλλάξω Πρόγραμμα και Εταιρεία ή να Αυξήσω την Απαλλαγή; Τι Συμφέρει Πραγματικά στην Ασφάλιση Υγείας;

  • Η Υγεία σε Δύο Καθρέφτες: Ιατρική προσέγγιση vs Ασφαλιστική Εκτίμηση

    Η Υγεία σε Δύο Καθρέφτες: Ιατρική προσέγγιση vs Ασφαλιστική Εκτίμηση

    Στον κόσμο της ιδιωτικής ασφάλισης υγείας, μια από τις πιο σημαντικές αλλά και συχνά παρεξηγημένες έννοιες είναι αυτή της «υγείας»....
    Αντώνιος Δουνδουλάκης, 29/05/2025 - 12:18
  • Η Αθέατη Πλευρά της Πώλησης: H αγωνία που γεννά την άρνηση

    Η Αθέατη Πλευρά της Πώλησης: H αγωνία που γεννά την άρνηση

    Στο ασφαλιστικό χώρο, και δει στο χώρο των πωλήσεων, ανέκαθεν η γνώση του προϊόντος, η επικοινωνία και η σχέση εμπιστοσύνης...
    Αντώνιος Δουνδουλάκης, 21/05/2025 - 13:05
  • 15 Μαΐου Διεθνής Ημέρα της Οικογένειας - «Εκεί που αρχίζει η ζωή και η αγάπη δεν τελειώνει ποτέ»

    15 Μαΐου Διεθνής Ημέρα της Οικογένειας - «Εκεί που αρχίζει η ζωή και η αγάπη δεν τελειώνει ποτέ»

    Κάποιες λέξεις είναι μικρές, μα κουβαλούν μέσα τους το σύμπαν ολόκληρο. Μία τέτοια λέξη είναι η οικογένεια.  Λέξη γεμάτη μνήμες,...
    Αντώνιος Δουνδουλάκης, 15/05/2025 - 09:18
  • Η Ανάσταση του Κυρίου ως αφορμή της μετ'αλλήλων συγχώρεσης

    Η Ανάσταση του Κυρίου ως αφορμή της μετ'αλλήλων συγχώρεσης

    Το Πάσχα, θεωρείται -και είναι αναμφίβολα- η μεγαλύτερη εορτή από εκείνες της Χριστιανοσύνης καθώς η Ανάσταση του Χριστού αποτελεί το...
    Αντώνιος Δουνδουλάκης, 20/04/2025 - 08:30
  • Η Μεγάλη Εβδομάδα των Χριστιανών - Γεγονότα και μηνύματα

    Η Μεγάλη Εβδομάδα των Χριστιανών - Γεγονότα και μηνύματα

    Γράφει ο Δουνδουλακης Αντώνης, Επιθεωρητής πωλήσεων και ανάπτυξης δικτύου, ΒROKERS UNION Κάθε πτυχή της καθημερινότητάς μας είναι άρρηκτα συνδεδεμένη με μία στοχοθεσία....
    Αντώνιος Δουνδουλάκης, 14/04/2025 - 15:31
  • Το παράσημο του ασφαλιστή - Γράφει ο Αντώνιος Δουνδουλάκης

    Το παράσημο του ασφαλιστή - Γράφει ο Αντώνιος Δουνδουλάκης

    Αποτελεί κοινή ομολογία ότι ο ασφαλιστικός κλάδος τον οποίο υπηρετούμε είναι ένας απαιτητικός χώρος, με αρκετές προκλήσεις. Το επάγγελμα του...
    Αντώνιος Δουνδουλάκης, 21/03/2025 - 10:45

Σελίδες

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • ΕΠΟΜΕΝΗ
  • τελευταία »

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Νέα καμπάνια από την ΕΑΕΕ για την ασφάλιση κατοικιών και επιχειρήσεων έναντι φυσικών καταστροφών
14:00 Νέα καμπάνια από την ΕΑΕΕ για την ασφάλιση κατοικιών και επιχειρήσεων έναντι φυσικών καταστροφών
  • 13:53 Σπύρος Σαπουνάς: Η καινοτομία της ιατρικής τεχνολογίας στην πρόληψη και διαχείριση του σακχαρώδoυς διαβήτη!
  • 13:21 “Your Community Matters” Week 2025: Κάθε χρόνο, οι εργαζόμενοι της ΝΝ Hellas αποδεικνύουν τη δέσμευσή τους να κάνουν τη φροντίδα για τον συνάνθρωπο, πράξη
  • 13:11 Βίκυ Τσάμη (Gilead Sciences): Δεν μιλάμε απλώς για τον ασθενή, μιλάμε με τον ασθενή και τον ακούμε!
  • 12:48 Καιρός: Καύσωνας και ακραίες θερμοκρασίες σε τμήματα της χώρας έως το Σάββατο
  • 12:26 Δραματική αύξηση των κυβερνοεπιθέσεων κατά παρόχων υγειονομικής περίθαλψης!
  • 12:08 Σκέφτονται ασφαλιστικά οι Έλληνες;
  • 11:50 Βρυξέλλες: Το Ευρωπαϊκό Συμβούλιο, η γεμάτη ατζέντα και η ανησυχία για τα ανοιχτά μέτωπα
  • 11:45 Alpha Bank: Οι επιπτώσεις στην ελληνική οικονομία από μία παρατεταμένη σύγκρουση Ισραήλ - Ιράν
  • 10:45 Martjin Ham (Interamerican): Η τεχνολογία αποκτά αξία όταν ευθυγραμμίζεται με τη στρατηγική
  • 10:25 Εθνική Τράπεζα: Tο Πρόγραμμα NBG Business Seeds έκλεισε 15 χρόνια στήριξης και επιβράβευσης των καινοτόμων επιχειρήσεων
  • 10:05 Τράπεζα Πειραιώς: Χρηματοδοτεί το πρώτο δεξαμενόπλοιο τύπου LR2 στον κόσμο που αξιοποιεί αιολική ενέργεια
  • 10:00 Η Generali τίμησε τα Δίκτυα των Συνεργατών της στέλνοντας ένα δυναμικό μήνυμα για το αύριο της ασφαλιστικής αγοράς
  • 09:37 Ενίσχυση του ΕΟΠΥΥ με 42 εκατ. ευρώ για πληρωμές διαγνωστικών κέντρων, φαρμακείων και διανομές Φαρμάκων Υψηλού Κόστους
  • 09:28 Το «όλα ή τίποτα» δεν ισχύει στην Ασφάλιση!
  • 09:25 Όλοι μαζί μπορούμε να σώσουμε ότι απέμεινε…
  • 09:15 Με πρώτο θέμα τις ιδιωτικές δαπάνες υγείας και αφιέρωμα στο leasing και ασφαλιστικές εταιρείες κυκλοφορεί το Nextdeal
  • 09:00 Η «μαύρη» οικονομία και τα…χαμένα 41 δισ. γιατί δεν θέλουν το ψηφιακό πελατολόγιο, στα…όρια η πρόκληση από το τουρκολιβυκό μνημόνιο, ο στόχος της ΔΕΗ για κέρδη 800 εκατ. ευρώ και η διεθνής διάκριση της Titan από το Time
  • 08:54 Car-sharing: Πώς μεταμορφώνει το underwriting στην ασφαλιστική αγορά
  • 08:50 «Εικονικό Μουσείο Μέγας Αλέξανδρος: από τις Αιγές στην Οικουμένη»
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 25/6 Μεγάλη φωτιά σε αποθήκες της Cosmodata στον Κολωνό - Η επιχείρηση καταστράφηκε ολοσχερώς
  2. 23/6 Η Allianz πραγματοποίησε ταξίδι επιβράβευσης Συνεργατών στο Montreal και το Toronto
  3. 24/6 «Πάνος Δημητρίου: Η Generali θα μεγαλώσει ακόμη περισσότερο, με στρατηγική και οδηγό την Αριστεία»
  4. 20/6 Netcompany: Τα έργα που υλοποιεί στον ασφαλιστικό κλάδο με ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ και ERGO - Με ποιες εταιρίες είναι σε συζητήσεις για νέες συμφωνίες
  5. 23/6 Γιατί φοβάται ο πωλητής τον υποψήφιο πελάτη και αντιστρόφως, στο ραντεβού!
  6. 24/6 Οχήματα: «Ρολά» από 1ης Ιουλίου σε συνεργεία, φανοποιεία, πλυντήρια λόγω ψηφιακού πελατολογίου - Ενδιαφέρει και ασφαλιστές
  7. 20/6 Το νέο διοικητικό συμβούλιο του ΕΙΑΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube