close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Ασφαλιστής
  • Πωλήσεις

ΠΩΛΗΣΕΙΣ

Νέοι τρόποι σύστασης στους πελάτες
Δημήτρης Μπάτρης
Δημήτρης Μπάτρης,
16/3/2021 - 08:13
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Νέοι τρόποι σύστασης στους πελάτες

Δημήτρης Μπάτρης, 16/3/2021
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Σήμερα όλα αλλάζουν στον τρόπο επικοινωνίας, στον κανόνα ποιος το λέει, πώς το λέει, πού το λέει και γιατί το λέει, καθορίζεται η προσοχή και η κατανόηση του μηνύματος προς τον δεκτή, τα δυο πρώτα καλύπτουν το 70%. Άρα εάν δεν καταλάβει ο άλλος, ποιος είμαι και σε τι μπορεί σήμερα ή αύριο  να του φανώ χρήσιμος, δεν θα ακούσει το μήνυμα και μάλιστα στην εποχή της εξειδίκευσης.

Να σημειωθεί ότι θα μας θυμούνται, με το τι ασχολούμεθα παρά με το όνομα μας.

Η αποτελεσματική εξεύρεση πελατών προϋποθέτει πως θα ξεχωρίζετε από το πλήθος και θα δημιουργείτε μια ανεξίτηλα θετική εντύπωση στους δυνητικούς σας πελάτες, ανεξάρτητα από το αν ξεκινάτε τώρα τη σταδιοδρομία σας ή αν είστε πεπειραμένος παλαίμαχος.

Παραθέτω ορισμένες δημιουργικές στρατηγικές που μπορούν να σας βοηθήσουν, να ξεχωρίζετε από τον ανταγωνισμό και να αυξήσετε τις πωλήσεις σας και τα έσοδα σας.

Όταν τον ρωτούσαν ένα ασφαλιστή με τι ασχολείται και έλεγε με «Ασφάλειες ζωής» οι περισσότεροι δεν έδειχναν ενδιαφέρον να κάνουν κάποιο ραντεβού μαζί του, όποτε αποφάσισε να αλλάξει τον τρόπο που παρουσίαζε τον εαυτό του. Έτσι λοιπόν, όταν συνάντησε έναν ιδιοκτήτη μιας μικρής επιχείρησης στην ερώτηση του με τι ασχολείται, του απάντησε: «Εργάζομαι στον κλάδο της περιουσιακής αξίας. Δείχνω στους πελάτες μου πώς να αυξάνουν, να προφυλάσσουν και να διατηρούν την περιουσιακή τους Αξία». Η απάντηση θέλω ένα ραντεβού να μάθω περισσότερα γι’ αυτό το θέμα. Του δίδει την επαγγελματική κάρτα του για καθορισμό του ραντεβού. Αν λοιπόν ο τρόπος που παρουσιάζετε δεν λειτουργεί, θα πρέπει να τον αλλάξετε.

Αντί να λέτε Ασφάλειες ζωής δοκιμάστε:

«Βοηθώ τους πελάτες μου να αποκτήσουν ασφάλεια ζωής σε μια συγκεχυμένη και περίπλοκη αγορά. Η ασφάλεια ζωής μπορεί να εξασφαλίσει μια ροή χρημάτων μόλις συνταξιοδοτηθείτε».

Αντί να λέτε χρηματοοικονομικός προγραμματισμός δοκιμάστε:

«Βοηθώ τους πελάτες μου να μεγιστοποιήσουν την περιουσία τους και να ελαχιστοποιήσουν τις φορολογικές  τους υποχρεώσεις».

Προγράμματα Σπουδών και επαγγελματικής αποκατάστασης:

«Βοηθώ τους γονείς, να υλοποιήσουν  τα όνειρα, τις επιθυμίες και τους στόχους, που έχουν για τα παιδιά τους, ώστε αυτά να νιώθουν ασφάλεια για τους γονείς τους.

Συνταξιοδοτικά προγράμματα:

«Βοηθώ τους πελάτες μου, να αποκτήσουν εισόδημα όταν βγουν από την ενεργό δράση, χωρίς να αλλοιωθεί η ποιότητα της ζωής τους, απαλλαγμένο από φόρους».

«Βοηθώ τους πελάτες μου, να μεγιστοποιήσουν την περιουσία τους, εκμεταλλευόμενοι τις ευκαιρίες της παγκόσμιας αγοράς».

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

«Βοηθώ τους πελάτες μου, πως να αποφεύγουν τις συνηθέστερες παγίδες στην διευθέτηση των περιουσιακών τους υποθέσεων, ώστε να διατηρούν ακέραιη την περιουσία τους».

«Βοηθώ τους πελάτες μου, στην διατήρηση του εισοδήματος τους, όταν συμβεί το καλύτερο δυνατό αλλά και το χειρότερο». Ποιο σας προβληματίζει εσάς περισσότερο;

«Βοηθώ τους πελάτες μου, στην αύξηση και διατήρηση των περιουσιακών τους στοιχείων πριν το χρόνο της συνταξιοδότησης παρέχοντας εγγυημένο εισόδημα μετά τη συνταξιοδότηση». Ποιο θεωρείτε πιο  σημαντικό;

«Βοηθώ τους πελάτες μου, στην διαχείριση κινδύνων και στην αξιοποίηση των αποταμιευτικών και επενδυτικών ευκαιριών της εποχής». Ποιο θεωρείτε πιο σημαντικό;

«Βοηθώ τους πελάτες μου, να θωρακίσουν το εισόδημα και την περιουσία τους». Ποιο θεωρείτε σημαντικότερο από τα δυο;

Προγράμματα υγείας:

«Είμαι εξειδικευμένος στην θωράκιση της προσωπικής και οικογενειακής Υγείας για να αισθάνεστε ασφαλής. Σήμερα το θεωρείτε σημαντικό;».

«Είμαι εξειδικευμένος να θωρακίζω, την οικονομική ανεξαρτησία των πελατών μου όταν είναι σε ενεργό δράση, αλλά και όταν σταματήσουν». Ποιο θεωρείτε σπουδαιότερο;

«Είμαι εξειδικευμένος για την Συσσώρευση Κεφαλαίου Έκτακτης Ανάγκης, είναι μια νέα αντίληψη για την αντιμετώπιση των αναγκών μετά από σοβαρή νοσηλεία, μετά από ένα ατύχημα, η απλώς τις ανάγκες του τελευταίου τρίτου της ζωής μας». Το τελευταίο καιρό έχει φανεί πολύ χρήσιμο σε πολλούς μου πελάτες. Μπορώ να έχω την γνώμη σας; Ευχαριστώ πολύ.

Και για την Σύνταξη, όταν το αγαπάς και το πιστεύεις ότι έχεις να προσφέρεις λύσεις:

«Είμαι ένας σκηνοθέτης που σκηνοθετώ το δικό σας Σενάριο, πώς θα είναι η ζωή σας μετά την ενεργό δράση, πολλαπλασιάζοντας τις ωραίες στιγμές της ζωής σας». Παρακαλώ, μπορώ να έχω την βοήθεια σας για το αρχικό σενάριο;

Όλα τα παραπάνω είναι χρήσιμα εάν γνωρίζουμε ποιος είναι αυτός που απευθυνόμαστε.

Η διαφοροποίηση, από τους άλλους θα  καθοριστεί στα πρώτα λεπτά της συνάντησης μας, άρα περιμένει κάτι διαφορετικό.

Αυτό που έχετε επιλέξει να πείτε  και ο τρόπος που θα το πείτε επίσης θα δείξει το ενδιαφέρον του!

Διαμόρφωσε σήμερα μια νέα δυναμική πρόταση στον πελάτη. Αξίζει!


Ο Δημήτρης Μπάτρης έχει 35 χρόνια στον Ασφαλιστικό χώρο και έχει διατελέσει σε όλες τις βαθμίδες των Πωλήσεων και Ανάπτυξης σε μεγάλες Ασφαλιστικές Εταιρίες.

 

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
  • TAGS:
  • Δημήτρης Μπάτρης
  • πωλητές
  • πωλήσεις
  • τρόποι σύστασης
  • συστάσεις
  • πελάτες

ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΔΩ...

  • Πόσο δυνατό είναι το «ΘΕΛΩ» του πωλητή προς τον πελάτη
    Δημήτρης Μπάτρης, 04/11/2025 - 09:40

    Πόσο δυνατό είναι το «ΘΕΛΩ» του πωλητή προς τον πελάτη

  • Ποιο είναι το σπουδαιότερο προσόν για την ανάπτυξη του Πωλητή;
    Δημήτρης Μπάτρης, 15/10/2025 - 09:44

    Ποιο είναι το σπουδαιότερο προσόν για την ανάπτυξη του Πωλητή;

  • Πώς η απογοήτευση του πωλητή μετατρέπεται σε δράση επιτυχίας του στόχου
    Δημήτρης Μπάτρης, 06/10/2025 - 11:24

    Πώς η απογοήτευση του πωλητή μετατρέπεται σε δράση επιτυχίας του στόχου

  • Τι αγοράζει πρώτα ο υποψήφιος πελάτης από τον Πωλητή;
    Δημήτρης Μπάτρης, 24/09/2025 - 10:55

    Τι αγοράζει πρώτα ο υποψήφιος πελάτης από τον Πωλητή;

  • Δημήτρης Μπάτρης: Η φιλοσοφία των Πωλήσεων!

    Δημήτρης Μπάτρης: Η φιλοσοφία των Πωλήσεων!

    Σήμερα η φιλοσοφία των πωλήσεων βασίζεται σε μερικές βασικές αρχές: 1) Η Βαθειά κατανόηση των αναγκών: Ο πωλητής δεν «προωθεί προϊόντα...
    Δημήτρης Μπάτρης, 15/09/2025 - 14:27
  • Ποιο είναι το μεγαλύτερο κίνητρο για την αύξηση των πωλήσεων υπηρεσιών;

    Ποιο είναι το μεγαλύτερο κίνητρο για την αύξηση των πωλήσεων υπηρεσιών;

    Όπως γνωρίζετε δεν υπάρχει εταιρία ή ομάδα πωλήσεων υπηρεσιών που να μην θέλει να αυξήσει τις πωλήσεις. Τι συμβαίνει που...
    Δημήτρης Μπάτρης, 10/09/2025 - 14:50
  • Ένα σχόλιο του Δημήτρη Μπάτρη για το ΝΑΙ

    Ένα σχόλιο του Δημήτρη Μπάτρη για το ΝΑΙ

    Ο Δημήτρης Μπάτρης μας έστειλε ένα σχόλιο για το περιοδικό «Ασφαλιστικό ΝΑΙ». Διαβάστε παρακάτω το σχόλιο που ακολουθεί: "Αγαπητέ Βαγγέλη, διαβάζοντας...
    Δημήτρης Μπάτρης, 10/09/2025 - 09:55
  • Γιατί φοβάται ο πωλητής τον υποψήφιο πελάτη και αντιστρόφως, στο ραντεβού!

    Γιατί φοβάται ο πωλητής τον υποψήφιο πελάτη και αντιστρόφως, στο ραντεβού!

    Υπάρχει μια παλιά παροιμία που λέει «φοβάται ο Γιάννης το θεριό και το θεριό το Γιάννη». Λέτε η παροιμία αυτή...
    Δημήτρης Μπάτρης, 23/06/2025 - 09:35
  • Δημήτρης Μπάτρης: Ποιο είναι το καλύτερο προσόν για να γίνει κάποιος πωλητής

    Δημήτρης Μπάτρης: Ποιο είναι το καλύτερο προσόν για να γίνει κάποιος πωλητής

    Όπως γνωρίζετε, τα εμπλεκόμενα στελέχη για την επιλογή των ατόμων, για την ένταξη τους στο δυναμικό των πωλησεων της εταιρείας...
    Δημήτρης Μπάτρης, 10/06/2025 - 10:00
  • Στοχοπροσήλωση: Μια λέξη που δεν ακούγεται, αλλά αξίζει πολύ!

    Στοχοπροσήλωση: Μια λέξη που δεν ακούγεται, αλλά αξίζει πολύ!

    Ο δρόμος προς την επιτυχία είναι συχνά γεμάτος εμπόδια, προκλήσεις, αθέμιτο ανταγωνισμό και δεν είναι ασυνήθιστο οι άνθρωποι να εγκαταλείπουν...
    Δημήτρης Μπάτρης, 12/05/2025 - 10:00

Σελίδες

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • …
  • ΕΠΟΜΕΝΗ
  • τελευταία »

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Ασφάλιση Επαγγελματικής Ευθύνης Διαμεταφορέα - Σύγχρονη απαίτηση στον κλάδο μεταφορών
12:15 Ασφάλιση Επαγγελματικής Ευθύνης Διαμεταφορέα - Σύγχρονη απαίτηση στον κλάδο μεταφορών
  • 12:00 Ο Όμιλος ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ συμμετέχει στο #JobFestival 2025 «Επί το Έργον»
  • 11:55 Οι προτάσεις του ΣΦΕΕ για τα φάρμακα από πλάσμα και την ανάγκη νέου πλαισίου συλλογής στην Ελλάδα!
  • 11:50 Ισχυρό επενδυτικό ενδιαφέρον για την κατασκευή του νέου Αντικαρκινικού Νοσοκομείου Θεσσαλονίκης, μέσω ΣΔΙΤ
  • 11:00 Μουσική και καρδιά: Επιστημονικό και μουσικό αφιέρωμα στο έργο του καρδιολόγου και συνθέτη Θανάση Δρίτσα!
  • 10:40 Υποχρεωτική ασφάλιση επιχειρήσεων για φυσικές καταστροφές - Ναι μεν αλλά...
  • 10:25 Σαν έτοιμο από καιρό το υπουργείο Υγείας…
  • 10:15 Η Ατλαντική Ένωση πραγματοποίησε επιμορφωτική ενημέρωση με θέμα την "Τεχνητή Νοημοσύνη"
  • 09:33 Αντ. Σαμαράς για ίδρυση νέου κόμματος: Θα κρίνω με ψυχραιμία. Όταν λάβω τις αποφάσεις μου, όποιες κι αν είναι αυτές, θα τις εξηγήσω στον ελληνικό λαό
  • 09:27 «Διδάγματα από την ελληνική κρίση δημόσιου χρέους»: Ομιλία του Γιάννη Στουρνάρα στο Ινστιτούτο Bruno Leoni στο Μιλάνο
  • 09:23 Από σήμερα έως και 5 Δεκεμβρίου η υποβολή των αιτήσεων για το επίδομα θέρμανσης - Βήμα-βήμα η διαδικασία
  • 09:18 Πόσο απέχει από την επιτυχία ο Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής;
  • 09:15 Σε ποια επιδόματα έρχονται μειώσεις με νέο νομοσχέδιο
  • 09:07 Το Underwriting και ασφαλιστικός πράκτορας ως πρώτος Underwriter!
  • 09:00 Τώρα μας βραβεύουν, η Ελλάδα «πύλη» του LNG, εκτός τόπου η αντιπολίτευση, το «αξιακό» πρόβλημα του Σαμαρά και «αρκούδες» στο Bitcoin
  • 08:53 Πλαγίως: Τα ΕΛΤΑ ως αρνητικό case study μάνατζμεντ
  • 08:48 Ο Γ.Σ. Ηρακλής γράφει ιστορία στον Μαραθώνιο
  • 08:45 Φωτιστικά σώματα: Ασπίδα ασφάλειας για τους πελάτες σας!
  • 08:40 Το Γενικό Λύκειο Φιλιατών παίρνει το όνομα του ποιητή Μιχάλη Γκανά
  • 16:11 ERGO Hellas: Ποια είναι τα πιο συχνά λάθη στην οδήγηση που μπορεί να προκαλέσουν ατύχημα
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 6/11 Η Agora του Ardonagh Group εγκαινιάζει την παρουσία της στην Ελλάδα με 300 εκατ. ευρώ διαθέσιμα για εξαγορές
  2. 7/11 Τι σημαίνει Ασφαλιστική αξία, Ασφαλιστικό ποσό και Ασφαλιστική υποκατάσταση;
  3. 10/11 Υποχρεωτική ασφάλιση επιχειρήσεων για φυσικές καταστροφές - Ναι μεν αλλά...
  4. 5/11 Η αγαθή σκιά που άφησε ένας άνθρωπος
  5. 7/11 Συνάντηση Philippe Donnet με τον Βασιλιά Κάρολο Γ’ για την κλιματική ανθεκτικότητα και την οικονομική βιωσιμότητα
  6. 4/11 Η διπλωματία της ενέργειας αποδίδει, τα «γαλάζια» πυρά κατά Σκλήκα, ο «νέος ΟΤΕ», η «ψήφος» στην Eurobank και η ενίσχυση της Alpha στην Κύπρο
  7. 4/11 87.026 οχήματα χωρίς ασφάλιση και τέλη κυκλοφορίας

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube