close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Ασφαλιστής
  • Πωλήσεις

ΠΩΛΗΣΕΙΣ

Mήπως η εταιρεία σας πάσχει από κατάθλιψη;
Βαγγέλης Βερτόπουλος
Βαγγέλης Βερτόπουλος,
30/8/2021 - 12:43
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Mήπως η εταιρεία σας πάσχει από κατάθλιψη;

Βαγγέλης Βερτόπουλος, 30/8/2021
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Κάθε φθινόπωρο κυρίως, αλλά και άλλες εποχές, οι περισσότεροι άνθρωποι περνάνε δύσκολα! Μετά την ξεκούραση των διακοπών και του καλοκαιριού, αλλά και σε άλλες εποχές, όπως η πανδημία, καλούμαστε να προσαρμοστούμε στην επιστροφή στους έντονους ρυθμούς της δουλειάς και την αλλαγή του καιρού με τις πρώτες βροχές και τη διάρκεια της ημέρας που μικραίνει. Είναι μια σύντομη περίοδος ήπιας κατάθλιψης για αρκετούς.

Μερικές εταιρείες και οργανισμοί βιώνουν αυτή την κατάσταση δυσθυμίας μονίμως! Γκρίνιες, εντάσεις, φόρτος εργασίας που ποτέ δεν βγαίνει, μικροπολιτικές μεταξύ στελεχών όλων των ιεραρχικών επιπέδων δημιουργούν ένα κλίμα μιζέριας. Οι άνθρωποι, κυρίως οι θέσεις που βρίσκονται χαμηλότερα στην ιεραρχία, δέχονται τα απόνερα των επιλογών των ανωτέρων ή τις συνέπειες της αδιαφορίας και της απουσίας τους από την πραγματικότητα που βιώνουν τα τμήματά τους. Έτσι, άνθρωποι που παλαιότερα εργάζονταν με ζήλο και ενστερνίζονταν πλήρως τους στόχους και το όραμα της εταιρείας στην οποία εργάζονται, καταλήγουν να λειτουργούν με βάση το σκεπτικό «να κάνω τη δουλειά μου και να φύγω από εδώ μέσα».

Οι αιτίες

Οι αιτίες για αυτές τις περιπτώσεις βρίσκονται σε παθογένειες στο περιβάλλον του οργανισμού, που συνήθως πηγάζουν από μια δομή που είναι δυσλειτουργική ή τη νοοτροπία της ανώτερης ιεραρχίας πως τα μεσαία και κατώτερα στελέχη μπορούν να ανταποκριθούν σε οποιοδήποτε φορτίο εργασίας τους ανατεθεί, μια νοοτροπία που θυμίζει ταξιδιώτη που προσπαθεί να χωρέσει σε μια βαλίτσα περισσότερα πράγματα από όσα αυτή αντέχει να χωρέσει. Την πιέζει, κάθεται πάνω της σε μια προσπάθεια να σφηνώσει τα πάντα εκεί. Ενίοτε η βαλίτσα σπάει. Οι άνθρωποι επίσης Άλλη συχνή αιτία είναι η έλλειψη ουσιαστικής εκπαίδευσης - με έμφαση στο «ουσιαστικής». Δεν είναι πολύ πιθανό οι πωλητές μου να βγουν έξω και να φέρουν τα νούμερα που τους ζητάω αν απλώς τους βάλω στόχους και τους τάξω ένα μπόνους ή ένα ταξίδι. Αυτά θα παρακινήσουν τον πωλητή, αλλά δυστυχώς δεν του εξηγούν πώς θα κάνει τη δουλειά. Οι εργαζόμενοι νιώθουν καλύτερα, αποδίδουν περισσότερο και επικοινωνούν με καλύτερη διάθεση και πιο αποτελεσματικά με τον εσωτερικό και εξωτερικό τους πελάτη όταν έχουν αυτοπεποίθηση για το τι αλλά και το πώς θα κάνουν αυτό που προβλέπει η θέση τους.

Σε αυτές τις περιπτώσεις στις οποίες η εταιρεία αντιλαμβάνεται πως οι άνθρωποί της είναι πιεσμένοι ή παρατηρεί εντάσεις, προβλήματα στην επικοινωνία με τους εσωτερικούς και εξωτερικούς πελάτες, αύξηση των αδειών λόγω ασθενείας, αποχωρήσεις ή αύξηση των απουσιών από την εργασία, τότε επιλέγει να εκπαιδεύσει τους ανθρώπους της ή να προσφέρει παροχές.

Διοργανώνονται workshops για την αντιμετώπιση και διαχείριση του στρες, την ενίσχυση της ανθεκτικότητας, την αντιμετώπιση και διαχείριση θυμού, δεξιότητες επικοινωνίας και όλο το φάσμα των softskills, όπως και αν επιλέγουμε να τα βαφτίζουμε κάθε νέα σεζόν για να τα κάνουμε πιο πιασάρικα και να είμαστε στη μόδα. Είναι σαν να λέει η εταιρεία στους ανθρώπους της πως «επειδή η δομή, η οργάνωση και οι παθογένειες δεν πρόκειται να αλλάξουν, οφείλετε να αλλάξετε εσείς οι εργαζόμενοι ώστε να τα αντέχετε».

Σε ακόμα πιο απολαυστικούς ρυθμούς, οι εταιρείες επιλέγουν να διοργανώσουν βραδινές εξόδους και team building events ή να προσφέρουν παροχές διαφόρων ειδών στους εργαζομένους τους.

Η αποτελεσματική αντιμετώπιση προϋποθέτει τη σωστή διάγνωση

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

Οι παρεμβάσεις και οι δράσεις αυτές είναι πραγματικά χρήσιμες και μπορούν να είναι πολύ αποτελεσματικές... υπό προϋποθέσεις. Οι προϋποθέσεις έχουν να κάνουν με το πόσο σοβαρά ή πόσο χρόνια είναι τα προβλήματα που υποβόσκουν στην επιχείρηση και ποιες είναι οι αιτίες τους (ευκαιρίες για ανάπτυξη των ανθρώπων μας ή ανάγκη για επίλυση δυσλειτουργιών του οργανισμού μας). Βλέπετε, μία ασπιρίνη μπορεί να είναι πολύ αποτελεσματική σε έναν πονοκέφαλο, αν όμως ο πονοκέφαλος είναι αποτέλεσμα μιας διαταραχής του σακχάρου στον οργανισμό, τότε η ασπιρίνη θα εστιάσει στο σύμπτωμα ενώ η αιτία που θα το δημιουργεί θα συνεχίσει να υπάρχει και να υποδαυλίζει το πρόβλημα. Κάποια στιγμή οι πολλές ασπιρίνες θα μας χαλάσουν το στομάχι!

Έτσι, λοιπόν, συχνά παρατηρούμε επιχειρήσεις στις οποίες τα στελέχη πιέζονται για μεγάλα χρονικά διαστήματα σε έντονο βαθμό, με αποτέλεσμα να αυξάνονται οι εντάσεις, να λειτουργούν αγχωμένα ή θυμωμένα γιατί απορρίπτουν την κατάσταση στην οποία εργάζονται και τελικά να δημιουργούνται προβλήματα στις συνεργασίες, στα αποτελέσματα και να αυξάνονται οι απουσίες λόγω ασθενείας και οι αποχωρήσεις.

Κατευθύνσεις προς μια πιο λειτουργική αντιμετώπιση

Όταν στη λειτουργία και την οργάνωση ενός οργανισμού υπάρχουν τέτοιου τύπου παθογένειες, τότε η παρέμβαση χρειάζεται να είναι πρωτίστως στις παθογένειες και δευτερευόντως ή παράλληλα στη στήριξη και την ανάπτυξη των ανθρώπων του οργανισμού. Η αντίστροφη πορεία θα είναι σαν να αυξάνουμε συνεχώς την πίεση σε ένα λάστιχο ποτίσματος του οποίου το στόμιο είναι σχεδόν βουλωμένο, ή -ακόμα χειρότερα- σαν την περίπτωση στην οποία η σύζυγος έχει παράπονα από το σύντροφό της γιατί δεν βγαίνουν ποτέ το βράδυ και εκείνος για να ηρεμήσει η κατάσταση να της φέρνει κάθε μέρα λουλούδια!

Όσο και αν αυτό κάποιες φορές φαντάζει μη ρεαλιστικό, είναι απαραίτητο και σημαντικό να κρατάμε τους ανθρώπους μας ικανοποιημένους και οι πιέσεις να φιλτράρονται από πάνω προς τα κάτω, ενώ παράλληλα χρειάζεται ο εκάστοτε manager να έχει εικόνα για τον επιμερισμό και το φόρτο εργασίας που έχουν τα μέλη της ομάδας του. Αυτό επιτρέπει τη ρεαλιστική ανάθεση εργασιών και την αναγνώριση της προσφοράς του κάθε ατόμου της ομάδας, κάτι που είναι πολύ σημαντικό. Ένας εργαζόμενος μπορεί να παραμείνει σε μια θέση στην οποία δεν αμείβεται όσο θεωρεί πως δικαιούται, όμως θα  αναζητήσει να αποχωρήσει στην πρώτη ευκαιρία από μια εταιρεία στην οποία δέχεται ένα μη ρεαλιστικό φόρτο εργασίας χωρίς να υπάρχει η ηθική αναγνώριση της προσφοράς του. Συχνά συμβαίνει το αντίθετο, δηλαδή από τα άνωθεν έρχονται κατευθυντήριες γραμμές και στόχοι χωρίς να έχει εξεταστεί το πόσο ρεαλιστική είναι η επίτευξή τους. Και δεν μιλάμε μόνο για στόχους πωλήσεων. Τις περισσότερες φορές η πίεση είναι ακόμα μεγαλύτερη σε διοικητικές θέσεις, όπου οι άνθρωποι βομβαρδίζονται από «μπαλάκια» που έρχονται από διάφορες κατευθύνσεις και υπερβαίνουν το χρόνο και τις ανθρώπινες δυνατότητές τους. Αυτό είναι λογικό να συμβεί κά- ποιες φορές, όμως ως μια μόνιμη κατάσταση είναι δυσλειτουρ-γικό και τελικά οδηγεί σε λάθη, οικονομικό κόστος για να αντιμετωπιστούν τα λάθη αυτά, καθυστερήσεις σε σημαντικά projects, εντάσεις, burn-out, απουσίες και αποχωρήσεις. Συχνά το κόστος που συνεπάγονται όλα αυτά υπερβαίνει αυτό της ουσιαστικής αντιμετώπισης των παθογενειών που μπορεί να υπάρχουν σε έναν οργανισμό.

Σε ένα στενάχωρο για τον γράφοντα συμπέρασμα, όσο και αν για τους ψυχολόγους και τους coaches η ζωή θα ήταν υπέροχη αν οι εταιρείες έκαναν ατέρμονα εκπαιδεύσεις και προγράμματα προσωπικής ανάπτυξης, ώστε οι εργαζόμενοί τους να αναπτύξουν ανθεκτικότητα (resilience) και softskills, η αλήθεια είναι πως σε κάποιες περιπτώσεις είναι απαραίτητο να βελτιώσουμε το περιβάλλον παράλληλα με το άτομο. Είναι όντως δύσκολο, όμως συχνά σε αυτή τη ζωή, για να αλλάξουν τα πράγματα στην επιχείρηση ή το τμήμα που διοικούμε, χρειάζεται πρώτα να αλλάξουμε εμείς!

Διαβάστε παρακάτω το ενδιαφέρον άρθρο του Βαγγέλη Βερτόπουλου που δημοσιεύθηκε στο Ασφαλιστικό ΝΑΙ, τεύχος 180, Σεπτέμβριος - Οκτώβριος 2019 (πατήστε πάνω στην εικόνα για μεγέθυνση):

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
  • TAGS:
  • ασφαλιστικές εταιρίες
  • ψυχολογία
  • ασφαλιστές
  • κατάθλιψη
  • πωλήσεις

ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΔΩ...

  • Βαγγέλης Βερτόπουλος: Ποια είναι η αιτία που παρακινεί ανθρώπους να ΚAΝΟΥΝ κάτι;
    Βαγγέλης Βερτόπουλος, 30/12/2024 - 13:41

    Βαγγέλης Βερτόπουλος: Ποια είναι η αιτία που παρακινεί ανθρώπους να ΚAΝΟΥΝ κάτι;

  • Βαγγέλης Βερτόπουλος: Μήπως η πολλή εμπειρία βλάπτει; Διδάγματα από την Αθλητική Ψυχολογία στο επιχειρείν
    Βαγγέλης Βερτόπουλος, 13/03/2024 - 15:59

    Βαγγέλης Βερτόπουλος: Μήπως η πολλή εμπειρία βλάπτει; Διδάγματα από την Αθλητική Ψυχολογία στο επιχειρείν

  • Βαγγέλης Βερτόπουλος: Εσύ επιθυμείς, νομίζεις, ελπίζεις, προσδοκάς ή πιστεύεις;
    Βαγγέλης Βερτόπουλος, 20/10/2023 - 12:47

    Βαγγέλης Βερτόπουλος: Εσύ επιθυμείς, νομίζεις, ελπίζεις, προσδοκάς ή πιστεύεις;

  • Οδηγίες Χρήσεως για να μην μελαγχολείτε το φθινοπώρο (ή οποτεδήποτε)
    Βαγγέλης Βερτόπουλος, 12/09/2023 - 10:08

    Οδηγίες Χρήσεως για να μην μελαγχολείτε το φθινοπώρο (ή οποτεδήποτε)

  • Απαιτητικότητα: Η αιτία του συναισθηματικού stress (και) στον επαγγελματικό χώρο

    Απαιτητικότητα: Η αιτία του συναισθηματικού stress (και) στον επαγγελματικό χώρο

    Ο Αλέξης είναι εργαζόμενος σε μία εταιρεία καταναλωτικών προϊόντων. Αγαπά αυτό που κάνει και όμως τον τελευταίο καιρό επιστρέφει σπίτι...
    Βαγγέλης Βερτόπουλος, 24/05/2023 - 15:46
  • Βαγγέλης Βερτόπουλος: Πόσο κοστίζει η ευτυχία;

    Βαγγέλης Βερτόπουλος: Πόσο κοστίζει η ευτυχία;

    Είναι μία λέξη της οποίας όσοι συνειδητοποιούν το βάρος δεν τολμούν να την ξεστομίσουν εύκολα. Είναι κάτι σαν το όνομα...
    Βαγγέλης Βερτόπουλος, 10/05/2023 - 09:57
  • Φθινόπωρο: Νέα σεζόν, νέοι στόχοι

    Φθινόπωρο: Νέα σεζόν, νέοι στόχοι

    Πριν από λίγα χρόνια ο γιος ενός φίλου μπήκε όλο ενθουσιασμό στο σπίτι επιστρέφοντας από το σχολείο και του είπε:...
    Βαγγέλης Βερτόπουλος, 08/11/2022 - 10:20
  • Mήπως η εταιρεία σας πάσχει από κατάθλιψη;

    Mήπως η εταιρεία σας πάσχει από κατάθλιψη;

    Κάθε φθινόπωρο κυρίως, αλλά και άλλες εποχές, οι περισσότεροι άνθρωποι περνάνε δύσκολα! Μετά την ξεκούραση των διακοπών και του καλοκαιριού, αλλά και σε...
    Βαγγέλης Βερτόπουλος, 11/10/2022 - 10:08
  • Πόσο καλοί φίλοι είμαστε με το μυαλό μας;

    Πόσο καλοί φίλοι είμαστε με το μυαλό μας;

    Οι άνθρωποι είμαστε όντα που, ενώ έχουμε τη δυνατότητα να σκεφτόμαστε λογικά, ταυτοχρόνως έχουμε την έντονη τάση να παραλογιζόμαστε! Νομίζουμε...
    Βαγγέλης Βερτόπουλος, 07/06/2022 - 13:46
  • Προσωπικές σχέσεις στην ψηφιακή εποχή και στον χώρο εργασίας

    Προσωπικές σχέσεις στην ψηφιακή εποχή και στον χώρο εργασίας

    Οι ηλεκτρονικές επικοινωνίες έχουν κατακλύσει τη ζωή μας και έχουν αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο δουλεύουμε, συνεργαζόμαστε και συναναστρεφόμαστε....
    Βαγγέλης Βερτόπουλος, 22/03/2022 - 09:31

Σελίδες

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • ΕΠΟΜΕΝΗ
  • τελευταία »

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Allianz Global Insurance Report 2025: Αυξανόμενη η ζήτηση για προστασία
15:20 Allianz Global Insurance Report 2025: Αυξανόμενη η ζήτηση για προστασία
  • 15:08 Έγκριση της συγχώνευσης Helvetia και Baloise από τους μετόχους
  • 14:54 Eurobank | Πρώτη Τράπεζα στην Ελλάδα που διαθέτει το JPMorgan ELTIFs - Multi-Alternatives Fund
  • 14:48 Generali, Here.Now: To παρόν έχει αξία γιατί εδώ γεννιέται το μέλλον
  • 14:40 Υδρόγειος Ασφαλιστική: Νέο τεύχος του περιοδικού VOICE - Ασφάλιση Επιχείρησης: Από Υποχρέωση σε Όχημα Στρατηγικής Ανάπτυξης!
  • 14:29 Νέο Διοικητικό Συμβούλιο στην Πανελλήνια Ένωση Φαρμακοβιομηχανίας
  • 14:24 IFFR-EBRD: Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκε το Διαδικτυακό Συνέδριο ESG for Banks, Firms and Institutional Investors: Advances and Challenges
  • 14:09 Philippa Michali (NN Hellas): Artificial intelligence, a driver of transformation and growth in the Insurance Market
  • 13:59 Φιλίππα Μιχάλη (NN Hellas): Η Τεχνητή Νοημοσύνη μοχλός μετασχηματισμού και ανάπτυξης στην ασφαλιστική αγορά
  • 13:52 Dimitris Mazarakis (CEO Ethniki Asfalistiki): Artificial Intelligence - A New Era in the Insurance Experience and Market
  • 13:43 Δημήτρης Μαζαράκης (Εθνική Ασφαλιστική): Τεχνητή Νοημοσύνη - H νέα εποχή στην ασφαλιστική εμπειρία και την ασφαλιστική αγορά
  • 13:24 Alexandros Sarrigeorgiou (Eurolife FFH): We invest in technology with a human-centric mindset
  • 13:19 Αλέξανδρος Σαρρηγεωργίου (Eurolife FFH): Επενδύουμε στην τεχνολογία, έχοντας τον άνθρωπο στο επίκεντρο
  • 13:09 Panos Dimitriou (CEO Generali Hellas): In the Age of AI, the Intermediary Becomes a “Trusted Advisor”
  • 13:00 Πάνος Δημητρίου (Generali Hellas): Στην εποχή του ΑΙ, ο διαμεσολαβητής είναι «σύμβουλος εμπιστοσύνης»
  • 12:49 Yiannis Kantoros (CEO Interamerican): We see Artificial Intelligence not just as a technological advancement, but as a fundamental change in the way we think and operate
  • 12:31 Γιάννης Καντώρος (Interamerican): Βλέπουμε την Τεχνητή Νοημοσύνη όχι απλώς ως τεχνολογική εξέλιξη, αλλά ως θεμελιώδη αλλαγή στον τρόπο που σκεφτόμαστε και λειτουργούμε
  • 12:14 Ο αναλογιστής, ο πωλητής και ο λαϊκιστής: Η πραγματική ιστορία της ιδιωτικής ασφάλισης υγείας στην Έλλάδα
  • 11:57 IWG: Επικεφαλής επιχειρήσεων αξιοποιούν την υβριδική εργασία για να περιορίσουν τα λειτουργικά κόστη και να ενισχύσουν την παραγωγικότητα
  • 11:49 H Deloitte χρηματοοικονομικός σύμβουλος της ΔΕΠΑ Εμπορίας A.E. για τη συμφωνία δημιουργίας μονάδας παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας από φυσικό αέριο στη Λάρισα
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 23/5 Επεκτείνεται και στους ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές η δυνατότητα consent μέσω gov.gr και Gov.gr Wallet
  2. 21/5 Μεγάλη έρευνα Nextdeal: Τι φέρνει η τεχνητή νοημοσύνη στην ασφαλιστική αγορά
  3. 26/5 Ο Ιωάννης ΚοτζαΑϊβάζογλου στην Howden Hellas, αναλαμβάνοντας καθήκοντα Senior Corporate Executive
  4. 21/5 Αριστοτέλης Παντελιάδης: Γιατί πούλησε τη ΔΙΟΝ στη Howden Hellas ενώ ήταν κερδοφόρα
  5. 22/5 Τάσος Ηλιακόπουλος: Αναλαμβάνει καθήκοντα CEO στην Howden Agents
  6. 22/5 Αλέξανδρος Σαρρηγεωργίου: Έδειξε τα νοσοκομεία ως υπεύθυνα για τις αυξήσεις στα ασφάλιστρα υγείας
  7. 22/5 Υπασφαλισμένος: Ένας απών ο Υπουργός Τάκης Θεοδωρικάκος, το πιο πολυσυζητημένο πρόσωπο στο ασφαλιστικό συνέδριο της Ύδρας

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube