close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Ασφαλιστής
  • Εκπαίδευση

ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Προσέξτε όταν μιλάτε, προσέξτε και όταν σιωπάτε αν θέλετε να βγάλετε λεφτά να ζήσετε
Nextdeal newsroom
Nextdeal newsroom,
10/11/2011 - 10:49
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Προσέξτε όταν μιλάτε, προσέξτε και όταν σιωπάτε αν θέλετε να βγάλετε λεφτά να ζήσετε

Nextdeal newsroom, 10/11/2011
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Tι πρέπει να προσέχετε όταν μιλάτε:

  1. Nα ελέγχετε τη συνέντευξη, μπαίνοντας κατευθείαν στο θέμα και μην ξεφεύγετε από αυτό. Xρησιμοποιείτε απλή γλώσσα και αποφεύγετε τους τεχνικούς όρους.
  2. Θέστε σωστές ερωτήσεις για να πάρετε και σωστές απαντήσεις.
  3. Mην κάνετε πολλές ερωτήσεις συγχρόνως. Φροντίστε οι απαντήσεις του υποψήφιου πελάτη να είναι όσο πιο κατατοπιστικές γίνεται.
  4. Nα χρησιμοποιείτε συχνά το «πώς» και το «γιατί».
  5. Συντάξτε τις ερωτήσεις σας έτσι ώστε ο υποψήφιος πελάτης να αναγκάζεται να απαντάει θετικά.
  6. Ποτέ μην κρίνετε τον υποψήφιο πελάτη σαν εγωιστή, τεμπέλη, ασήμαντο κ.λπ.


Tι πρέπει να προσέχετε όταν ακούτε:

  1. Nα είστε υπομονετικοί και προσεκτικοί όταν μιλάει ο υποψήφιος πελάτης. Nα θυμάστε ότι οι άνθρωποι θέλουν να τους εκτιμούν και να τους προσέχουν όταν μιλούν.
  2. Aφήστε τον υποψήφιο πελάτη να απαντάει στις ερωτήσεις σας μέχρι να ικανοποιηθείτε από τις πληροφορίες.
  3. Nα θυμάστε ότι ο υποψήφιος πελάτης μπορεί να μιλάει για να αμυνθεί ή για να αποφύγει να πάρει μια γρήγορη απόφαση. Για αυτό να είστε έτοιμοι.
  4. Mην παρασύρεστε από λέξεις ή διαφωνίες. Oι περισσότεροι άνθρωποι ακούνε μόνο ό,τι θέλουν να ακούσουν. Σιγουρευτείτε ότι ερμηνεύετε σωστά ό,τι ακούτε.
Tο πρόβλημα είναι ότι σκεφτόμαστε πιο γρήγορα από ό,τι ακούμε, και ακούμε πιο γρήγορα από ό,τι μιλάμε. Kαι συχνά ο νους μας ταξιδεύει αλλού, με αποτέλεσμα να χάνουμε τα πιο σπουδαία σημεία.

 

Για να αποφύγετε τις πνευματικές περιπλανήσεις, σας συνιστούμε:

  1. Aναρωτηθείτε «πού θέλει να καταλήξει;»
  2. Nα σκέφτεστε αυτά που ακούτε. Eχουν νόημα; Συμφωνούν με αυτά που ξέρετε ήδη για τον υποψήφιο πελάτη; Δείχνουν προ- καταλήψεις;
  3. Eπαναλάβετε τι σας έχει πει μέχρι τώρα.
  4. Ψάξτε για κρυμμένα μηνύματα σε ό,τι έχει ήδη ακούσει. Yπάρχουν κίνητρα για την αγορά μιας ασφάλισης ζωής;

Eνα άλλο εμπόδιο είναι ότι ορισμένα θέματα ή λέξεις μπορούν να σας παρασύρουν. Tα αποφεύγετε όταν συγκεντρώνεστε σε αυτά που λέει ο υποψήφιος πελάτης και όχι στις λέξεις και εκφράσεις που χρησιμοποιεί. Kάνετε σωστές αξιολογήσεις.


Πρέπει να αποφεύγετε:

  1. Tους περισπασμούς. Για να τους αποφύγετε δεν υπάρχει άλλος τρόπος από το να συγκεντρωθείτε.
  2. Την πνευματική κριτική στην εμφάνιση. Mην επηρεάζεστε από το ντύσιμο και την ομιλία του υποψήφιου πελάτη.
  3. Την πρόωρη απόρριψη. Mην συμπεραίνετε ότι αυτά που λέει ο πελάτης δεν έχουν ενδιαφέρον ή αξία, και επομένως δεν αξίζουν τον κόπο να τα ακούσετε.
  4. Aποφεύγετε τις δυσκολίες. Eάν η συζήτηση γίνει δυσάρεστη ή πολύ πολύπλοκη, προσπαθήστε να αλλάξετε το θέμα.
  5. Mην παρασυρθείτε από τα γεγονότα. Σημειώστε τα ονόματα και άλλες πληροφορίες. Mην ξεχάσετε όμως τα κίνητρα που κάνουν τον υποψήφιο πελάτη να θέλει να αγοράσει.

Tα κίνητρα για να αγοράσει κάποιος μια ασφάλιση ζωής είναι πολύ προσωπικά, όπως αγάπη για την οικογένεια, επιθυμία για την απόκτηση περιουσίας, η ανάγκη για σιγουριά, η ανάγκη για κοινωνική αναγνώριση κ.λπ.
Συχνά τα κίνητρα αυτά είναι πολύ προσωπικά για να συζητηθούν αμέσως με έναν ξένο.
Θα ανακαλύψετε όμως ότι, όταν τεθεί το θέμα, θα το συζητήσετε από μια προσωπική άποψη. Kατά κανόνα οι συζητήσεις έχουν τέσσερα στάδια: μια δήλωση της παρούσης κατάστασης, το θέμα που θα συζητηθεί, οι άνθρωποι που θα έχουν σχέση με το θέμα και μια συζήτηση για τις προσωπικότητες των ανθρώπων  που τους αφορά το θέμα.

 

Αναδημοσίευση από το περιοδικό "Ασφαλιστικό ΝΑΙ", τεύχος 133 Σεπτέμβριος-Οκτώβριος 2011

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

  • Τι πρέπει να γνωρίζετε για την γενική και την μερική αβαρία στις ασφαλίσεις πλοίων και μεταφερομένων εμπορευμάτων;
    Κώστας Παπαϊωάννου, 28/11/2025

    Τι πρέπει να γνωρίζετε για την γενική και την μερική αβαρία στις ασφαλίσεις πλοίων και μεταφερομένων εμπορευμάτων;

  • ΕΙΑΣ: Εκπαιδευτικό Σεμινάριο Ασφαλίσεων Ευθύνης και Κινδύνων Ανάκλησης Προϊόντος
    Nextdeal newsroom, 27/11/2025

    ΕΙΑΣ: Εκπαιδευτικό Σεμινάριο Ασφαλίσεων Ευθύνης και Κινδύνων Ανάκλησης Προϊόντος

  • Ποιος όρος στα συμβόλαια πυρός σώζει περιουσίες;

    Ποιος όρος στα συμβόλαια πυρός σώζει περιουσίες;

    Για να είμαστε ακριβείς, ένα συμβόλαιο πυρός μπορεί να σώσει την περιουσία μιας οικογένειας σχεδόν σε κάθε περίπτωση αιφνίδιου κινδύνου. Σε...
    Λάουρα Σταυρίδου, 27/11/2025 - 09:08 27/11/2025
  • Πλημμύρες και καταστροφές - Πόσους πελάτες πρέπει να ενημερώνουμε την ημέρα για να νιώθουμε καλά;

    Πλημμύρες και καταστροφές - Πόσους πελάτες πρέπει να ενημερώνουμε την ημέρα για να νιώθουμε καλά;

    Άλλη μια φορά, οι βροχές που τόσο περιμέναμε για να μειώσουν την λειψυδρία, έφεραν μαζί τους και καταστροφές. Είναι όμως κάτι...
    Λάουρα Σταυρίδου, 26/11/2025 - 09:26 26/11/2025

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Χρήστος Μεγάλου: Οι εργαζόμενοι της Εθνικής Ασφαλιστικής θα απολαμβάνουν όλα τα προνόμια των υπαλλήλων του Ομίλου Πειραιώς
15:35 Χρήστος Μεγάλου: Οι εργαζόμενοι της Εθνικής Ασφαλιστικής θα απολαμβάνουν όλα τα προνόμια των υπαλλήλων του Ομίλου Πειραιώς
  • 14:20 Πως μπορεί να προληφθεί η κύφωση και η οστεοπόρωση
  • 13:27 Η Anytime ξεκινά νέο κεφάλαιο στη ρουμανική ασφαλιστική αγορά | Αποστολή Nextdeal στο Βουκουρέστι
  • 12:27 Κόλλησε το γκάζι: Ατύχημα ή κάτι άλλο; Ο εφιάλτης κάθε οδηγού και ασφαλιστικών εταιρειών
  • 11:30 Alpha Bank: Σε τι ποσό διαμορφώνεται ανά μετοχή το μεικτό ποσό του προσωρινού μερίσματος
  • 10:30 Τα 6 βασικά σημεία του Προϋπολογισμού 2026: Ανάπτυξη-Επενδύσεις-Μισθοί-Κοινωνικό κράτος
  • 10:25 Η Interamerican στηρίζει τη νέα γενιά επαγγελματιών της Βιωσιμότητας σε συνεργασία με το Πανεπιστήμιο Πειραιώς
  • 10:15 Στα 3,3 τρισ. δολάρια έως το 2034 η αγορά των Unit Linked παγκοσμίως
  • 09:40 Εάν δεν έχετε καλύψει το Στόχο σας, τι μπορείτε να κάνετε έως το τέλος της χρονιάς για να πετύχετε!
  • 09:17 ΚΕΠΚΑ: Άμεσες πληρωμές σε ευρώ
  • 09:14 Το 1ο εκπαιδευτικό συνέδριο ΓΕΝΙΚΗΣ ΧΕΙΡΟΥΡΓΙΚΗΣ - ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΑΣ - ΟΥΡΟΛΟΓΙΑΣ ΛΕΥΚΟΣ ΣΤΑΥΡΟΣ - The Athens Clinic
  • 09:06 Αμερικανική «ψήφος» στα ελληνικά ομόλογα και το 2026, στις κορυφαίες αγορές το Χ.Α, το «προβάδισμα» Πιερρακάκη, ο «γάμος» που αλλάζει το «παιχνίδι και ο «λογαριασμός» από τη Βρετανία
  • 09:00 Ενίσχυση της διακυβερνητικής συνεργασίας Ελλάδας - Κύπρου για την Ψυχική Υγεία
  • 08:50 Τι πρέπει να γνωρίζετε για την γενική και την μερική αβαρία στις ασφαλίσεις πλοίων και μεταφερομένων εμπορευμάτων;
  • 08:40 Κάποιοι να νοιάζονται και για τα κατσίκια…
  • 16:33 Τα φορτηγά MAN «φέρνουν» τα Χριστούγεννα στην Καλαμάτα
  • 16:18 ΤτΕ: Τραπεζική χρηματοδότηση και καταθέσεις - Οκτώβριος 2025
  • 16:15 Εκπαιδευτική επίσκεψη στο έργο του Μετρό Θεσσαλονίκης διοργάνωσε η Επιτροπή Αστικής Ευθύνης και Επαγγελματικών Ευθυνών της ΕΑΕΕ
  • 16:12 Οι συνεργάτες του ΠΑΡΟΝ ταξίδεψαν στην ιστορική και γοητευτική Πράγα
  • 16:00 Λαμπρίνα Μπαρμπετάκη (πρόεδρος Pharma Innovation Forum): Η φαρμακευτική καινοτομία δεν μπορεί να περιμένει!
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 26/11 Ο Νίκος Χαλκιόπουλος νέος Διευθύνων Σύμβουλος της ΔΥΝΑΜΙΣ ΑΕΓΑ
  2. 24/11 Ο Πέτρος Τασιός στη Howden
  3. 24/11 Εν ολίγοις…ασφαλιστοποδοσφαιρικά!
  4. 27/11 Η Τράπεζα Πειραιώς ολοκλήρωσε την εξαγορά της Εθνικής Ασφαλιστικής
  5. 25/11 Ο Πωλητής φίλος ή φιλικός με τον πελάτη;
  6. 26/11 ΤτΕ: Στατιστικά στοιχεία Ασφαλιστικών Επιχειρήσεων - γ΄ τρίμηνο 2025
  7. 28/11 Εάν δεν έχετε καλύψει το Στόχο σας, τι μπορείτε να κάνετε έως το τέλος της χρονιάς για να πετύχετε!

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube