Nextdeal newsroom, 8/7/2011 - 12:20 facebook twitter linkedin Το -Αγοράζοντας ένα, παίρνεις άλλο ένα δωρεάν- ήταν ιδέα του Έλληνα Tom Carvel. Πουλάει! Nextdeal newsroom, 8/7/2011 facebook twitter linkedin Τέτοια εποχή, στις 14 Ιουλίου 1906, γεννήθηκε στην Αθήνα, ο Θωμάς Καρβέλας που βρέθηκε στην Αμερική σε παιδική ηλικία. Με 15 δολλάρια δανεικά που πήρε από τη μέλλουσα σύζυγό του, αγόρασε ένα φορτηγάκι και ζούσε μεταφέροντας και πουλώντας παγωτά. Κάποια μέρα έμεινε από λάστιχο και εφευρετικός ο πολυμήχανος Θωμάς θέλοντας να μη λιώσουν τα παγωτά άρχισε να τα πουλάει στους περαστικούς… Όταν είδε ότι αυτό «πουλάει» άνοιξε το πρώτο κατάστημα πώλησης παγωτών. Έτσι εξελίχθηκε σε μορφή του παγκόσμιου εμπορίου σιγά-σιγά. Έφτιαξε την πρώτη μηχανή soft παγωτού, «κατέβασε» την ιδέα «αγοράζεις ένα και ένα δωρεάν», συνέχισε με franchising, έφτιαξε σχολή εκπαίδευσης για νέους επιχειρηματίες, ήταν ο πρώτος που προώθησε Διαφημιστικά μηνύματα για τα παγωτά σε ραδιόφωνο και τηλεόραση συμμετέχοντας και ο ίδιος… Είχε πολλές πρωτιές κι αξίζει να ψάξετε να μάθετε για τη ζωή αυτού του μεγάλου Πωλητή… Οι ιδέες, είναι ιδέες που έχουν εφαρμογή σ’ όλες τις πωλήσεις… Τα τμήματα Marketing και Πωλήσεων έχουν «ξεραΐλα» στον τομέα εκπαίδευσης πάνω σε θέματα μεγάλων Πωλητών. Οι εκδόσεις μας και κυρίως το ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟ ΝΑΙ για μια 20ετία και πλέον τροφοδοτεί με τέτοιες ιδέες τους ασφαλιστές και αυτό είναι η τεράστια επιρροή και δύναμη που έχει στο ευρύ ασφαλιστικό κοινό… Πολλοί νέοι επικεφαλής Πωλήσεων έχουν «κόψει» τους δεσμούς με το συναίσθημα, με πραγματικές ιστορίες πωλήσεων και κυρίως έκοψαν την ΕΠΑΦΗ με τα ΖΩΝΤΑΝΑ ΕΠΙΤΕΥΓΜΑΤΑ ανθρώπων που τα κατάφεραν. Οι πωλητές παρακινούνται και ενθουσιάζονται με πραγματικές βιογραφίες ανθρώπων που πέτυχαν… Η ιστορία του «παγωτατζή» Θωμά Καρβέλα είναι αφορμή για εφευρετικότητα και αντιγραφή. Η ιδέα «αγοράζεις ένα και ένα δωρεάν» μπορεί να εφαρμοστεί σε επίπεδο εταιρείας, υπ/τος, ασφαλιστή, ανά γεωγραφική περιοχή αλλά και ανά ομάδα αγοράς… πχ αντί να κάνετε εκπτώσεις λέτε ότι με κάθε αγορά συμβολαίου ζωής δώρο μια ασφάλεια ταξιδιών, μια αγορά συμβολαίου αυτοκινήτου και μια συνδρομή εκπτώσεων ή 3 μήνες δωρεάν κάρτες διοδίων κλπ… Μια μέρα θα ασχοληθώ με την «παιδεία» των επικεφαλής Marketing και Πωλήσεων και τη σχέση τους με ιδέες και επιμόρφωση ασφαλιστών επειδή οι ασφαλιστές μας κάνουν πολλά παράπονα για τη σημαντική ΕΛΛΕΙΨΗ ασφαλιστικής παιδείας τους…Θα αναφερθούμε και σε συγκεκριμένες περιπτώσεις επειδή μας ΚΛΕΒΟΥΝ την πνευματική ιδιοκτησία χωρίς αναφορές στην πηγή και νομίζουν ότι δε θα ζητήσουμε κάποτε αμοιβή των κόπων μας…. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Κώστας Ακριβόπουλος, 20/5/2024 Κώστας Ακριβόπουλος: Oι εξετάσεις πλησιάζουν. Είσαι υποψήφιος; Θέλεις λίγη βοήθεια ακόμη;
Κώστας Παπαϊωάννου, 20/5/2024 Οι ασφαλιστές παρακολουθούν τις ανάγκες και τις τάσεις της αγοράς και προσαρμόζονται σε αυτές!
Σημαντική Ασφαλιστική κάλυψη: Η Ευθύνη του Προστήσαντος Σύμφωνα με το Άρθρο 922 του Αστικού Κώδικα: «Ευθύνη του προστήσαντος», «ο κύριος ή ο προστήσας κάποιον άλλον σε μια... Λάουρα Σταυρίδου, 20/05/2024 - 10:16 20/5/2024
Προστασία Καταναλωτή & Πανελλήνια Ένωση Καταναλωτών Ασφαλιστικών Προϊόντων (ΠΕΚΑΠ) *Αναδημοσίευση άρθρου του Γιώργου Κουτίνα, Εμπειρογνώμονα Ασφαλίσεων Η Ελληνική κοινωνία, εδώ και αρκετά χρόνια, οδηγήθηκε σε έναν λαϊκισμό ο οποίος δημιούργησε... Γιώργος Κουτίνας, 20/05/2024 - 09:50 20/5/2024