Λάουρα Σταυρίδου, 9/9/2025 - 09:36 facebook twitter linkedin Ασφαλιστικέ Διαμεσολαβητή Ασφαλίσου! Λάουρα Σταυρίδου, 9/9/2025 facebook twitter linkedin Ξέρω ότι ακούγεται ως πολύ κλισέ, δηλαδή το να έχουμε αγοράσει πρώτοι εμείς όποιο ασφαλιστικό προϊόν θέλουμε να προτείνουμε. Αν και θεωρείται μια παλιά -και επιτυχημένη- πωλησιακά, συνταγή η αλήθεια είναι ότι σήμερα υπερβαίνει τα στενά όρια της τεχνικής και αποκτάει μια ουσιαστική σημασία. Φυσικά δεν αναφέρομαι στην ασφάλιση του αυτοκινήτου αλλά πρωτίστως στην ασφάλιση ζωής. Με τις σημερινές οικονομικές συνθήκες, η ασφάλιση ζωής είναι πιο σημαντική παρά ποτέ. Μετά από μια διπλή ύφεση, τα μνημόνια και την πανδημία, πολλοί εργαζόμενοι, ειδικά ελεύθεροι επαγγελματίες, έμειναν πίσω σε πληρωμές δανείων, ταμείων και φόρων. Θυμίζω πως ένα συσσωρευμένο χρέος επιβαρύνει την κληρονομιά και οι κληρονόμοι είτε θα πρέπει να αποποιηθούν την κληρονομιά, είτε θα πρέπει να την αποδεχτούν με το ευεργέτημα της απογραφής, αποδεχόμενοι τα χρέη μέχρι του ύψους του ενεργητικού. Επίσης θυμίζω πως μέχρι την 9/8/2025 το επιτόκιο για χρέος προς το Δημόσιο ήταν 0,73%/ μήνα ή 8,76% το έτος. Γιατί λοιπόν να μην προτείνουμε σε κάθε πελάτη ελεύθερο επαγγελματία, επιχειρηματία, οικογενειάρχη, να καλύψει αυτό το χρέος με ένα συμβόλαιο ζωής; Θα απελευθερώσει την περιουσία του και ακόμα και αν το τακτοποιήσει, το κεφάλαιο ζωής είναι πάντα μια μεγάλη υποστήριξη για την οικογένεια. Ελεύθερος επαγγελματίας είναι και ο Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής και έχει διπλό λόγο να αγοράσει κεφάλαια που θα προστατέψουν την οικογενειακή περιουσία. Είναι αλήθεια πως όταν πιστεύεις εμπράκτως στην ασφάλιση ζωής, την προτείνεις πιο θερμά. Αν θεωρείτε πως το αν είστε πελάτης και εσείς με ένα συμβόλαιο, είναι απλώς μια λεπτομέρεια για τον πελάτη, να σας θυμίσω πως η επιτυχία κρύβεται στις λεπτομέρειες. Άλλωστε η ασφάλιση ζωής είναι μια «Στρατηγική» για τη διαμόρφωση της κληρονομιάς. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Λάουρα Σταυρίδου, 12/11/2025 - 09:45 Επικαρπωτής και ψιλός κύριος - Ποιος πρέπει να είναι συμβαλλόμενος για την έκπτωση στον ΕΝ.Φ.Ι.Α;
Λάουρα Σταυρίδου, 07/11/2025 - 08:52 Ποια είναι η «Απαγορευτική» ερώτηση του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή προς έναν πελάτη με χρήματα;
Λάουρα Σταυρίδου, 04/11/2025 - 08:50 Αύξηση ασφαλίστρων και…αύξηση αντιρρήσεων. Πως τις διαχειριζόμαστε;
Ζημιά στον γείτονα από νερά πυρόσβεσης - Πως καλύπτεται; Με αφορμή ένα περιστατικό, κατά το οποίο τα νερά πυρόσβεσης από φωτιά που δημιουργήθηκε σε διαμέρισμα τρίτου ορόφου, προκάλεσαν εκτεταμένες... Λάουρα Σταυρίδου, 03/11/2025 - 09:00
Σημαντική η εμπειρία πελάτη αλλά ας μη ξεχνάμε και την εμπειρία του συνεργάτη ασφαλιστικού διαμεσολαβητή! Customer experience - CX, είναι η συνολική αντίληψη που έχει ένας πελάτης για μια εταιρεία, η οποία διαμορφώνεται μέσω κάθε... Λάουρα Σταυρίδου, 31/10/2025 - 09:34
Ασφάλιση Ευθύνης Ανελκυστήρων: Ποια η διαφορά με την Αστική Ευθύνη Διαχείρισης; Η ηλεκτρονική απογραφή όλων των ανελκυστήρων (ιδιωτικών και δημόσιων) στο Εθνικό Μητρώο Ανελκυστήρων είναι υποχρεωτική, με καταληκτική προθεσμία 30 Νοεμβρίου... Λάουρα Σταυρίδου, 30/10/2025 - 08:52
Οι αλλαγές στο κληρονομικό δίκαιο θα αλλάξουν τα συμβόλαια ζωής; Με τις αλλαγές στο κληρονομικό δίκαιο, ίσως γεννηθεί σε κάποιους το ερώτημα αν θα αλλάξει κάτι στον τρόπο που μεταβιβάζονται... Λάουρα Σταυρίδου, 27/10/2025 - 08:50
Οικονομικό άγχος αλλά και περιουσία - Πως το χειριζόμαστε ασφαλιστικώς; Υψηλό οικονομικό άγχος φαίνεται να έχουν οι νεαρότεροι εργαζόμενοι, οι οποίοι νιώθουν πως τα χρήματα που βγάζουν δεν επαρκούν για... Λάουρα Σταυρίδου, 22/10/2025 - 09:18
Η Ασφάλιση πυρός μπορεί ν’ αυξήσει πολύ τα εισοδήματα του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή - Να γιατί: Οι κατοικίες στην Ελλάδα ξεπερνούν τα 6 εκατομμύρια, αλλά ασφαλισμένες είναι περίπου 1,5 εκατομμύριο. Αυτά τα συμβόλαια τα έχουν συνάψει μη... Λάουρα Σταυρίδου, 21/10/2025 - 10:00