Λάουρα Σταυρίδου, 1/7/2025 - 09:10 facebook twitter linkedin Το Χαρτοφυλάκιο αυτοκινήτου, κρύβει Ασφαλιστικούς θησαυρούς! Πως το αξιοποιούμε; Λάουρα Σταυρίδου, 1/7/2025 facebook twitter linkedin Είναι γνωστό πως αρκετοί Ασφαλιστικοί Διαμεσολαβητές, ενώ έχουν ένα μεγάλο χαρτοφυλάκιο αυτοκινήτου, δεν το αξιοποιούν για να τους αποδώσει και συμβόλαια από άλλους κλάδους. Αυτό μπορεί να συμβαίνει για πολλούς λόγους, αλλά ο πιο βασικός είναι πως η προσέγγιση για ένα διαφορετικό ασφαλιστικό προϊόν, έχει ένα βαθμό δυσκολίας. Τι μπορεί να γίνει λοιπόν; Ένας τρόπος είναι να αφήσουμε την προσέγγιση να την κάνει ο πελάτης (προς τον Ασφαλιστικό Διαμεσολαβητή). Αυτό για να επιτευχθεί χρειάζονται δυο προϋποθέσεις. Η πρώτη είναι ο πελάτης να γνωρίζει ότι μπορείτε να συνάψετε συμβόλαια και από άλλους κλάδους. Η δεύτερη είναι να γίνετε «οικείος» στον πελάτη. Για να το καταφέρετε αυτό, απαιτείται η γνωστή τακτική του content marketing. Σύντομα μηνύματα στο email του, με περιεχόμενο που να είναι σημαντικό και να αφορά το αυτοκίνητο, θα σας βοηθήσει να έχετε μια πιο συχνή επαφή. Όταν ο πελάτης βρίσκει ενδιαφέρον σε αυτό που του στέλνετε και μαζί βλέπει το όνομα και την ιδιότητα σας πχ «Σύμβουλος Ασφάλισης για Υγεία και Περιουσία», πραγματοποιείται η σύνδεση στο νου του: «Ξέρει την δουλειά του και έχει όλες τις Ασφάλειες». Τι περιεχόμενο μπορείτε να στέλνετε, για να είναι χρήσιμο; Αλλαγές που έχουν γίνει στον ΚΟΚ όπως πχ για τη χρήση του κινητού τηλεφώνου ή την τοποθέτηση αντικειμένων στο αυτοκίνητο, σημαντικές παροχές του συμβολαίου του όπως κάλυψη απώλειας κλειδιών κτλ. Όχι όλα μαζί! Ένα μικρό κείμενο 5 σειρών, με μια ωραία φωτογραφία. Θα μου πείτε έχει κόπο. Ωστόσο μια φορά θα φτιάξετε τα κείμενα και μετά θα μπορείτε να τα στέλνετε σε όλους τους πελάτες. Μια τελευταία συμβουλή: Προσοχή στους τίτλους που βάζετε. Αν είναι του τύπου «Σημαντική ειδοποίηση» θα τον τρομάξετε. Μη χρησιμοποιείτε κάτι που μπορεί να του θυμίσει εφορία, τράπεζα ή οτιδήποτε με αρνητικούς συνειρμούς. Εισάγετε την εξυπηρέτηση ακόμα και στο αυτοκίνητο και…καλή επιτυχία! Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Λάουρα Σταυρίδου, 07/11/2025 - 08:52 Ποια είναι η «Απαγορευτική» ερώτηση του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή προς έναν πελάτη με χρήματα;
Λάουρα Σταυρίδου, 04/11/2025 - 08:50 Αύξηση ασφαλίστρων και…αύξηση αντιρρήσεων. Πως τις διαχειριζόμαστε;
Σημαντική η εμπειρία πελάτη αλλά ας μη ξεχνάμε και την εμπειρία του συνεργάτη ασφαλιστικού διαμεσολαβητή! Customer experience - CX, είναι η συνολική αντίληψη που έχει ένας πελάτης για μια εταιρεία, η οποία διαμορφώνεται μέσω κάθε... Λάουρα Σταυρίδου, 31/10/2025 - 09:34
Ασφάλιση Ευθύνης Ανελκυστήρων: Ποια η διαφορά με την Αστική Ευθύνη Διαχείρισης; Η ηλεκτρονική απογραφή όλων των ανελκυστήρων (ιδιωτικών και δημόσιων) στο Εθνικό Μητρώο Ανελκυστήρων είναι υποχρεωτική, με καταληκτική προθεσμία 30 Νοεμβρίου... Λάουρα Σταυρίδου, 30/10/2025 - 08:52
Οι αλλαγές στο κληρονομικό δίκαιο θα αλλάξουν τα συμβόλαια ζωής; Με τις αλλαγές στο κληρονομικό δίκαιο, ίσως γεννηθεί σε κάποιους το ερώτημα αν θα αλλάξει κάτι στον τρόπο που μεταβιβάζονται... Λάουρα Σταυρίδου, 27/10/2025 - 08:50
Οικονομικό άγχος αλλά και περιουσία - Πως το χειριζόμαστε ασφαλιστικώς; Υψηλό οικονομικό άγχος φαίνεται να έχουν οι νεαρότεροι εργαζόμενοι, οι οποίοι νιώθουν πως τα χρήματα που βγάζουν δεν επαρκούν για... Λάουρα Σταυρίδου, 22/10/2025 - 09:18
Η Ασφάλιση πυρός μπορεί ν’ αυξήσει πολύ τα εισοδήματα του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή - Να γιατί: Οι κατοικίες στην Ελλάδα ξεπερνούν τα 6 εκατομμύρια, αλλά ασφαλισμένες είναι περίπου 1,5 εκατομμύριο. Αυτά τα συμβόλαια τα έχουν συνάψει μη... Λάουρα Σταυρίδου, 21/10/2025 - 10:00
Μήπως δημιουργούνται λανθασμένες εντυπώσεις για τη Ασφαλιστική αγορά; Σε Κυριακάτικη εφημερίδα ευρείας κυκλοφορίας, με αναρτημένο πίνακα για την ακρίβεια, μέσα στην λίστα με τις πιο μεγάλες αυξήσεις, ήταν... Λάουρα Σταυρίδου, 20/10/2025 - 09:06