Λάουρα Σταυρίδου, 30/6/2025 - 09:00 facebook twitter linkedin Ασφαλιστική Συνειδητότητα έναντι Υποχρεωτικότητας Ασφάλισης - Αξίζει να προσπαθήσουμε περισσότερο! Λάουρα Σταυρίδου, 30/6/2025 facebook twitter linkedin Η υποχρεωτικότητα ασφάλισης για τις επιχειρήσεις, φαίνεται να έχει αποτέλεσμα. Δημιουργείται όμως ένα ερώτημα: Δεν είναι αρκετά πειστικά τα νούμερα των ζημιών και των αποζημιώσεων, για να σκεφτεί κάποιος, ότι «είναι σημαντικό να έχω ασφαλισμένους τους κόπους μιας ζωής;» Ίσως πρέπει να τα υπενθυμίσουμε, ώστε να υπάρχει μια συνοπτική εικόνα και να πείσουμε ορισμένους να ασφαλιστούν λόγω συνειδητότητας και όχι λόγω υποχρεωτικότητας: Η καταιγίδα Ντάνιελ, το Σεπτέμβριο του 2023, έπληξε τη Θεσσαλία δημιουργώντας ζημιές άνω των 2 εκ. €. Οι καταστροφικές φωτιές στην Αττική μεταξύ 11 και 14 Αυγούστου του 2024, κατέστρεψαν περίπου 100 σπίτια. Πέρα όμως από αυτά που γίνονται πρώτη είδηση, υπάρχουν καταστροφές που πλήττουν οικογένειες και επιχειρήσεις, που δεν ακούγονται ευρύτερα. Τέτοιες είναι οι καταστροφές σε γεωργία και αλιεία. Ενδεικτικά στην περίοδο του 2024 καταστράφηκε το 90% της παραγωγής κάστανου, λόγω ζέστης και ξηρασίας. Θυμίζουμε πως πριν από περίπου 25 χρόνια η Ε.Ε έδινε σοβαρές επιδοτήσεις για την καλλιέργεια καστανιών και υπήρξε μεγάλη ανάπτυξη στη χώρα μας. Η καλλιέργεια μυδιών στη βόρεια Ελλάδα υπέστη απώλειες 90% λόγω της θέρμανσης των θαλασσών, επηρεάζοντας το εισόδημα περίπου 100 οικογενειών. Η Κεντρική Τράπεζα προειδοποιεί ότι το κόστος για την κλιματική αλλαγή ενδέχεται να υπερβεί το 1% του εθνικού ΑΕΠ ετησίως, λόγω των καυσώνων και της ξηρασίας. Έχει υπολογιστεί ότι το κόστος των ακραίων καιρικών φαινομένων στην Ελλάδα σήμερα είναι 50 φορές υψηλότερο από ό,τι το 2013 , επιβαρύνοντας οικογένειες, επιχειρήσεις και το κράτος. Ωστόσο πολλές επιχειρήσεις δεν είναι Ασφαλισμένες σωστά ή θέλουν να Ασφαλιστούν μόνο για το υποχρεωτικό τμήμα. Σε αυτό συντείνει το γεγονός πως ενώ τα δεδομένα σε ολόκληρη την Ε.Ε δείχνουν αυξανόμενες απώλειες, οι εθνικές αναλύσεις για το 2024 πέραν των παραπάνω γεγονότων είναι περιορισμένες . Πρακτικά αυτό σημαίνει ότι ο Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής πρέπει να προσπαθήσει περισσότερο. Να μην στηρίζεται στη υποχρεωτικότητα αλλά στα γεγονότα, στα στατιστικά και στην ζοφερή πραγματικότητα που μπορεί να δημιουργηθεί από τη μια μέρα στην άλλη για μια επιχείρηση. Χρειάζεται πολλή προσπάθεια για ν’ αλλάξει μια κατάσταση από Ασφαλιστική αδράνεια σε Ασφαλιστική κάλυψη. Ας προσπαθήσουμε λοιπόν περισσότερο! Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Λάουρα Σταυρίδου, 24/11/2025 - 09:38 Περισσότερη στοχευμένη εξυπηρέτηση και λιγότερο media - Η ισορροπία θα φέρει το αποτέλεσμα
Λάουρα Σταυρίδου, 21/11/2025 - 09:21 Καταιγίδες, πλημμύρες και παθητική ανάληψη κινδύνου - Ενημερώστε τους!
Λάουρα Σταυρίδου, 18/11/2025 - 09:44 4 έτοιμες ιδέες email, προς επιχειρήσεις για την υποχρεωτική ασφάλιση!
Πότε μια «εν ισχύ» κάλυψη αυτοκινήτου μπορεί να μην αποζημιώσει και τι μπορούμε να κάνουμε για να το αποφύγουμε; Σε ισχύ είναι μια κάλυψη η οποία προβλέπεται από συμβόλαιο που έχει πληρωθεί. Ωστόσο στους Γενικούς Όρους ορισμένων Ασφαλιστικών εταιριών οι... Λάουρα Σταυρίδου, 14/11/2025 - 09:35
Επικαρπωτής και ψιλός κύριος - Ποιος πρέπει να είναι συμβαλλόμενος για την έκπτωση στον ΕΝ.Φ.Ι.Α; Θυμίζουμε πως η έκπτωση στον ΕΝΦΙΑ, για ασφαλισμένες κατοικίες έναντι φυσικών φαινομένων, ανέρχεται σε 20% όταν η φορολογητέα αξία είναι... Λάουρα Σταυρίδου, 12/11/2025 - 09:45
Πόσο απέχει από την επιτυχία ο Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής; Ναι η απόσταση από την επιτυχία μπορεί να μετρηθεί και είναι…τρείς απαντήσεις μακριά. Συγκεκριμένα είναι οι απαντήσεις στις παρακάτω ερωτήσεις: Επικοινώνησα σήμερα... Λάουρα Σταυρίδου, 10/11/2025 - 09:18
Ποια είναι η «Απαγορευτική» ερώτηση του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή προς έναν πελάτη με χρήματα; Είναι πολύ συχνό το φαινόμενο, ένας συνάδελφος να περιμένει με αγωνία να κλείσει μια «μεγάλη» δουλειά ή να κλείσει μια... Λάουρα Σταυρίδου, 07/11/2025 - 08:52
Αύξηση ασφαλίστρων και…αύξηση αντιρρήσεων. Πως τις διαχειριζόμαστε; Όταν αυξάνεται το ασφάλιστρο, κάθε πελάτης βιώνει δυσαρέσκεια και πολλές φορές την εκφράζει έντονα. Κανόνας νούμερο ένα: Κάθε ένας από εμάς... Λάουρα Σταυρίδου, 04/11/2025 - 08:50
Ζημιά στον γείτονα από νερά πυρόσβεσης - Πως καλύπτεται; Με αφορμή ένα περιστατικό, κατά το οποίο τα νερά πυρόσβεσης από φωτιά που δημιουργήθηκε σε διαμέρισμα τρίτου ορόφου, προκάλεσαν εκτεταμένες... Λάουρα Σταυρίδου, 03/11/2025 - 09:00