Λάουρα Σταυρίδου, 5/6/2025 - 09:09 facebook twitter linkedin Διαχείριση κρίσης; Προτιμήστε την Δράση και όχι την Αντίδραση. Λάουρα Σταυρίδου, 5/6/2025 facebook twitter linkedin Είναι αλήθεια πως συνήθως ο Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής, περιμένει από τον ήδη πελάτη του, να επικοινωνήσει μαζί του για οποιαδήποτε θέμα τον απασχολεί. Ωστόσο η συνεχόμενη αύξηση ασφαλίστρων έχει πάρει μεγάλες διαστάσεις ακόμα και σε πληροφοριακά έντυπα εκτός αγοράς. Σε τέτοιες περιπτώσεις θα πρέπει να ακολουθούνται πρακτικές διαχείρισης κρίσης, η πιο σημαντική εκ των οποίων είναι η επικοινωνία. Το καλύτερο που πρέπει να γίνει είναι ο Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής να επικοινωνήσει με τον πελάτη πριν ο πελάτης πάρει την απόφαση να τον καλέσει. Τι μπορεί όμως να του πει; Αν επικοινωνήσει τηλεφωνικά μπορεί να του πει: « Ήθελα να μιλήσουμε λιγάκι. Τελευταία ακούω ανησυχίες σχετικά με την αύξηση των ασφαλίστρων. Καταλαβαίνω απόλυτα και θέλω να ξέρετε πως δεν είστε ο μόνος. Η αλήθεια είναι ότι το κόστος υγειονομικής περίθαλψης συνεχίζει να αυξάνεται σε ολόκληρο τον κλάδο, γεγονός που ωθεί τα ασφάλιστρα προς τα πάνω σε όλους τους τομείς. Αλλά είμαι εδώ για να σας βοηθήσω να το διαχειριστείτε αυτό». Όπως όμως και να επικοινωνήσετε είναι σημαντικό να τηρήσετε κάποιους κανόνες, όπως: 1. Αναγνωρίστε το γεγονός ότι μπορεί να ανησυχούν. Μην το σμικρύνεται. Για κάθε άνθρωπο, αυτό που νιώθει είναι σημαντικό. 2.Να είστε διαφανείς σχετικά με τις συνθήκες της αγοράς και τους λόγους πίσω από τις αυξήσεις. 3.Δώστε επιλογές. Ακόμα και οι μικρές αλλαγές μπορούν να βοηθήσουν όχι μόνο στη διαχείριση του κόστους αλλά και στη αίσθηση ότι «κάτι κάναμε για να αντιμετωπίσουμε την κατάσταση». Το πιο σημαντικό όμως είναι να είστε εσείς που επικοινωνείτε πρώτοι. Προτιμήστε την δράση παρά την αντίδραση και θα έχετε τον σεβασμό του πελάτη. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Λάουρα Σταυρίδου, 10/12/2025 - 09:07 Τι είναι τα Προνόμια Υγείας που ωφελούν τόσο πολύ τους ασφαλισμένους;
Λάουρα Σταυρίδου, 09/12/2025 - 10:28 Τι περιλαμβάνει η κάλυψη «Απώλεια Ενοικίων»; Ας δούμε τις Interamerican, Eurolife και Μινέττα
Λάουρα Σταυρίδου, 05/12/2025 - 09:33 Κεραυνοθύελλες: Καλύψεις που συναντάμε στις Interlife, Ατλαντική και Υδρόγειο!
Επικίνδυνα καιρικά φαινόμενα - Ιδιαίτερες καλύψεις από τις Syndea, Hellas Direct και Μινέττα Τα ακραία φαινόμενα είναι πλέον παγκόσμιο θέμα, με τη πλημμύρα να μετέχει στο μεγαλύτερο ποσοστό των ζημιών, προκαλώντας τεράστιες καταστροφές... Λάουρα Σταυρίδου, 04/12/2025 - 09:26
Πλημμύρησε το υπόγειο της επιχείρησης σας; Πως Αποζημιώνουν οι Ασφαλιστικές; Μεγάλος αριθμός, κυρίως εμπορικών επιχειρήσεων, διατηρεί υπόγειους ή ημιυπόγειους αποθηκευτικούς χώρους. Η πιθανότητα εισροής νερών, με την ένταση των βροχοπτώσεων είναι... Λάουρα Σταυρίδου, 02/12/2025 - 09:45
Πως η Interasco βοήθησε κοπέλα με νευραλγία; Μια νεαρή πελάτισσα της Interasco, μου εξήγησε τον πανικό που έζησε την τελευταία εβδομάδα, όταν ξαφνικά την έπιασε ένας τρομερός,... Λάουρα Σταυρίδου, 01/12/2025 - 10:04
Ποιος όρος στα συμβόλαια πυρός σώζει περιουσίες; Για να είμαστε ακριβείς, ένα συμβόλαιο πυρός μπορεί να σώσει την περιουσία μιας οικογένειας σχεδόν σε κάθε περίπτωση αιφνίδιου κινδύνου. Σε... Λάουρα Σταυρίδου, 27/11/2025 - 09:08
Πλημμύρες και καταστροφές - Πόσους πελάτες πρέπει να ενημερώνουμε την ημέρα για να νιώθουμε καλά; Άλλη μια φορά, οι βροχές που τόσο περιμέναμε για να μειώσουν την λειψυδρία, έφεραν μαζί τους και καταστροφές. Είναι όμως κάτι... Λάουρα Σταυρίδου, 26/11/2025 - 09:26
Περισσότερη στοχευμένη εξυπηρέτηση και λιγότερο media - Η ισορροπία θα φέρει το αποτέλεσμα Η μέρα έχει λίγες ώρες για όλα αυτά που θέλει να κάνει ένας Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής που κυνηγάει την επιτυχία. Όλα είναι... Λάουρα Σταυρίδου, 24/11/2025 - 09:38