Λάουρα Σταυρίδου, 5/6/2025 - 09:09 facebook twitter linkedin Διαχείριση κρίσης; Προτιμήστε την Δράση και όχι την Αντίδραση. Λάουρα Σταυρίδου, 5/6/2025 facebook twitter linkedin Είναι αλήθεια πως συνήθως ο Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής, περιμένει από τον ήδη πελάτη του, να επικοινωνήσει μαζί του για οποιαδήποτε θέμα τον απασχολεί. Ωστόσο η συνεχόμενη αύξηση ασφαλίστρων έχει πάρει μεγάλες διαστάσεις ακόμα και σε πληροφοριακά έντυπα εκτός αγοράς. Σε τέτοιες περιπτώσεις θα πρέπει να ακολουθούνται πρακτικές διαχείρισης κρίσης, η πιο σημαντική εκ των οποίων είναι η επικοινωνία. Το καλύτερο που πρέπει να γίνει είναι ο Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής να επικοινωνήσει με τον πελάτη πριν ο πελάτης πάρει την απόφαση να τον καλέσει. Τι μπορεί όμως να του πει; Αν επικοινωνήσει τηλεφωνικά μπορεί να του πει: « Ήθελα να μιλήσουμε λιγάκι. Τελευταία ακούω ανησυχίες σχετικά με την αύξηση των ασφαλίστρων. Καταλαβαίνω απόλυτα και θέλω να ξέρετε πως δεν είστε ο μόνος. Η αλήθεια είναι ότι το κόστος υγειονομικής περίθαλψης συνεχίζει να αυξάνεται σε ολόκληρο τον κλάδο, γεγονός που ωθεί τα ασφάλιστρα προς τα πάνω σε όλους τους τομείς. Αλλά είμαι εδώ για να σας βοηθήσω να το διαχειριστείτε αυτό». Όπως όμως και να επικοινωνήσετε είναι σημαντικό να τηρήσετε κάποιους κανόνες, όπως: 1. Αναγνωρίστε το γεγονός ότι μπορεί να ανησυχούν. Μην το σμικρύνεται. Για κάθε άνθρωπο, αυτό που νιώθει είναι σημαντικό. 2.Να είστε διαφανείς σχετικά με τις συνθήκες της αγοράς και τους λόγους πίσω από τις αυξήσεις. 3.Δώστε επιλογές. Ακόμα και οι μικρές αλλαγές μπορούν να βοηθήσουν όχι μόνο στη διαχείριση του κόστους αλλά και στη αίσθηση ότι «κάτι κάναμε για να αντιμετωπίσουμε την κατάσταση». Το πιο σημαντικό όμως είναι να είστε εσείς που επικοινωνείτε πρώτοι. Προτιμήστε την δράση παρά την αντίδραση και θα έχετε τον σεβασμό του πελάτη. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Λάουρα Σταυρίδου, 08/08/2025 - 08:51 Γιατί όποιος δεν έκανε διακοπές, χρειάζεται την Ασφάλιση περισσότερο;
Λάουρα Σταυρίδου, 05/08/2025 - 08:34 Πως μπορεί ο Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής να αυξήσει κατά πολύ τις αμοιβές του;
Αρνητική αποταμίευση το 2025 - Τι πρέπει να πει άμεσα ο Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής στους πελάτες του; Τα στοιχεία από το πρώτο τρίμηνο του 2025 δείχνουν πως το ποσοστό αποταμίευσης των ελληνικών νοικοκυριών είναι αρνητικό και συγκεκριμένα... Λάουρα Σταυρίδου, 31/07/2025 - 09:04
Πως δίνεται και πως φορολογείται η κρατική επιχορήγηση στις Ασφαλισμένες επιχειρήσεις που υπέστησαν ζημιές; Μετά και από τις τελευταίες ζημιές σε περιουσίες λόγω των καλοκαιρινών πυρκαγιών, αναζήτησα τον τρόπο με τον οποίο οι επιχειρήσεις... Λάουρα Σταυρίδου, 29/07/2025 - 08:55
Άλλη μια Ασφαλιστική εταιρία δέχτηκε κυβερνοεπίθεση! Η Allianz Life με έδρα την Αμερική, θυγατρική του γερμανικού κολοσσού Allianz, δέχτηκε κυβερνοεπίθεση στις 16 Ιουλίου του 2025. Σε αυτή την... Λάουρα Σταυρίδου, 28/07/2025 - 08:50
Ένας Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής μοιράζεται μαζί μας μυστικά επιτυχίας και αλήθειες - Τι είπε ο κ. Γ. Παπαδόπουλος της Εθνικής Ασφαλιστικής Ο κύριος Γιώργος Παπαδόπουλος είναι υποδιευθυντής στο γραφείο του Συντάγματος της Εθνικής όπου διευθυντής είναι ο εξαίρετος συνάδελφος κ. Παπαγιάννης. Ήθελα... Λάουρα Σταυρίδου, 25/07/2025 - 08:50
Πόσο κοστίζει στον Ασφαλιστικό Διαμεσολαβητή η έλλειψη εξυπηρέτησης στον πελάτη; Είναι γνωστό ότι το βήμα της πώλησης «εξυπηρέτηση» πάσχει στην Ελληνική Ασφαλιστική Αγορά. Αυτό φυσικά δεν ισχύει για όλους τους επαγγελματίες,... Λάουρα Σταυρίδου, 23/07/2025 - 08:55
Μήπως ο Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής έχει συμπεριφορά Sludge, χωρίς να το συνειδητοποιεί; Ο κλάδος των συμπεριφορικών οικονομικών, κατά τη γνώμη μου θα έπρεπε να συνοδεύει κάθε Ασφαλιστική εκπαίδευση. Καθώς προστίθενται νέες έννοιες, καταργούνται... Λάουρα Σταυρίδου, 21/07/2025 - 08:54