Λάουρα Σταυρίδου, 19/5/2025 - 09:06 facebook twitter linkedin Πελάτες ανεξάρτητοι, σκεπτικιστές, οικονομικά ανασφαλείς; Υπάρχουν Επιχειρήματα για όλους! Λάουρα Σταυρίδου, 19/5/2025 facebook twitter linkedin Είναι γνωστό πως η εργασία του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή γίνεται πιο εύκολη αν καταφέρει να προσαρμόσει την επιχειρηματολογία του, ανάλογα με την με προσωπικότητα του δυνητικού πελάτη. Βέβαια αυτό είναι δύσκολο, καθώς για να καταλάβεις την προσωπικότητα ενός ανθρώπου, θα πρέπει τον γνωρίζεις. Ωστόσο υπάρχουν μερικά σημάδια που μπορούμε να τα δούμε, ακόμα και σε μια πρώτη συζήτηση, γιατί είναι ολοφάνερα. Πχ όταν ένας άνθρωπος φαίνεται από τα λεγόμενα του ότι είναι πραγματιστής και ρεαλιστής, είναι καλό να απευθυνθούμε στην πρακτική του πλευρά, λέγοντας: « Η ασφάλιση δεν έχει να κάνει με το φόβο. Είναι απλώς μια έξυπνη κίνηση, είναι ένα οικονομικό εργαλείο που προστατεύει όλα αυτά για τα οποία έχετε εργαστεί σκληρά για να φτιάξετε». Αν τα βασικά χαρακτηριστικά του δυνητικού πελάτη φαίνονται να είναι η ανεξαρτησία και η αυτοδυναμία, είναι καλύτερα να δώσετε έμφαση στην αίσθηση του ελέγχου: «Το σωστό πρόγραμμα ασφάλισης σας δίνει τον έλεγχο του μέλλοντος σας και αποτρέπει το αντίστροφο. Σημαίνει λιγότερες εκπλήξεις και περισσότερη ηρεμία». Αν από τα λόγια του δυνητικού πελάτη σας φαίνεται ότι επικεντρώνεται στην οικονομική σταθερότητα, να επισημάνετε τη μακροπρόθεσμη αξία, όχι μόνο το κόστος: «"Μην εστιάζετε στο κόστος. Ασφάλιση δεν είναι να πληρώνετε ένα ασφάλιστρο κάθε χρόνο, ως υποχρέωση. Ασφάλιση είναι να αποφύγετε μια οικονομική καταστροφή διότι έχετε δικαίωμα σε ένα τεράστιο χρηματικό ποσό. Ένα ατυχές γεγονός χωρίς κάλυψη μπορεί να κοστίσει πολύ περισσότερο από χρήματα, μπορεί να κοστίσει ένα ολόκληρο μέλλον». Σε γενικές γραμμές και πέρα από τα προσωπικά χαρακτηριστικά κάθε πελάτη, θα πρέπει να αναγνωρίσετε τον σκεπτικισμό τους. Μετά από τις υφέσεις είναι πολύ φυσικό να αμφισβητούν σχεδόν τα πάντα: «Γνωρίζω ότι τα έχετε δει όλα, κατάρρευση της αγοράς, αύξηση του κόστους ζωής και κενές υποσχέσεις. Γι' αυτό εστιάζουμε στη διαφάνεια, την ευελιξία και την κάλυψη που πραγματικά λειτουργεί». Κατά τη διάρκεια που θέτετε τα επιχειρήματα σας, καλό είναι να θυμόσαστε και εσείς, ότι αν η οικογένειά του δυνητικού πελάτη έπρεπε να βασιστεί αποκλειστικά στις αποταμιεύσεις τους μετά από μια απροσδόκητη ασθένεια ή ατύχημα, πόσο καιρό θα διαρκούσε ο καταθετικός τους λογαριασμός; Αυτό θα ισχυροποιεί τη θέληση σας να πείσετε έναν άνθρωπο να προστατέψει τον εαυτό του και την οικογένεια του. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Λάουρα Σταυρίδου, 20/06/2025 - 09:00 Μπορεί ο πελάτης ν’ αντιληφθεί τη χαμηλή αυτοεκτίμηση ενός Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή; Τι μπορούμε να κάνουμε;
Λάουρα Σταυρίδου, 19/06/2025 - 09:20 Ένας Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής μοιράζεται μαζί μας μυστικά επιτυχίας και αλήθειες -Τι είπε ο Βασίλης Μπόκας της Altius-
Λάουρα Σταυρίδου, 16/06/2025 - 09:16 Η ποινικοποίηση της χρήσης του κινητού κατά την οδήγηση, θα επηρεάσει τις αποζημιώσεις;
Ένας Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής μοιράζεται μαζί μας μυστικά επιτυχίας και αλήθειες - Τι είπε η Εύη Θανοπούλου της ERGO Συναντήσαμε την κυρία Εύη Θανοπούλου, Διευθύντρια Υποκαταστήματος στην Ergo, με μακρόχρονη και πολυβραβευμένη πορεία στην Ασφαλιστική Αγορά. Η κυρία Θανοπούλου ξεκίνησε... Λάουρα Σταυρίδου, 13/06/2025 - 09:20
Πως αξιολογούμε έναν Δυνητικό Πελάτη, για να μην χάνουμε τον χρόνο μας; Για έναν επαγγελματία Ασφαλιστικό Διαμεσολαβητή, η δημιουργία λίστας έστω και μικρής, για την προσέγγιση δυνητικών πελατών, είναι «εκ των ων... Λάουρα Σταυρίδου, 11/06/2025 - 09:00
Ένας Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής, μοιράζεται μαζί μας μυστικά επιτυχίας και αλήθειες! Ο κύριος Κώστας Πανούσης είναι Ασφαλιστικός Πράκτορας και έχει τη δική του εταιρία την Global Care. Με εμπειρία 36 ετών στην Ασφαλιστική αγορά, είναι... Λάουρα Σταυρίδου, 10/06/2025 - 09:28
Προτείνουμε στον πελάτη σφαιρική κάλυψη της επιχείρησης. Όχι μόνο Φυσικές Καταστροφές… Με την υποχρεωτική Ασφάλιση των επιχειρήσεων, οι Ασφαλιστικοί Διαμεσολαβητές, τρέχουν και δεν φτάνουν για να καλύψουν τη ζήτηση, όπως μου... Λάουρα Σταυρίδου, 06/06/2025 - 09:00
Client Expectations in the Digital Age: How Agents Can Adapt Republish from the special edition of Nextdeal (Issue 560) By Laura Stavridou In an era of instant everything — from rideshare apps... Λάουρα Σταυρίδου, 05/06/2025 - 13:20
Προσδοκίες Πελατών στην Ψηφιακή Εποχή: Πώς Μπορούν να Προσαρμοστούν οι Πράκτορες Αναδημοσίευση από το ειδικό τεύχος της εφημερίδας Nextdeal (Τεύχος 560) Της Λάουρας Σταυρίδου Σε μια εποχή όπου τα πάντα γίνονται γρήγορα και... Λάουρα Σταυρίδου, 05/06/2025 - 13:18