close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Ασφαλιστής
  • Εκπαίδευση

ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Η διερεύνηση των αναγκών του πελάτη είναι πολύ σοβαρή διαδικασία για να την εμπιστεύεστε σε τυποποιημένα έντυπα!
Κώστας Παπαϊωάννου
Κώστας Παπαϊωάννου,
13/5/2025 - 09:23
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Η διερεύνηση των αναγκών του πελάτη είναι πολύ σοβαρή διαδικασία για να την εμπιστεύεστε σε τυποποιημένα έντυπα!

Κώστας Παπαϊωάννου, 13/5/2025
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Το Solvency II, η IDD και η GDPR έχουν θέσει πολύ σοβαρές προδιαγραφές στα θέματα της επικοινωνίας του ασφαλιστικού πράκτορα με το πελάτη του, σχετικά με τη διερεύνηση των αναγκών του! Το θέμα βεβαίως άπτεται και των απαιτήσεων γνώσεων που επιβάλει το AML (ξέπλυμα χρήματος) να έχει ένας ασφαλιστικός πράκτορας για τον πελάτη του!

Ας δούμε τους βασικούς τομείς που πρέπει να γνωρίζει άριστα ένας ασφαλιστικός πράκτορας προκειμένου να προτείνει στον πελάτη του τα προϊόντα που θα καλύψουν πλήρως τις ασφαλιστικές και αποταμιευτικές/επενδυτικές ανάγκες του.

Αυτοί οι τομείς πρέπει να καλύπτουν κατ’ ελάχιστον τα εξής θέματα:

  • Προσωπικές πληροφορίες (όνομα, διεύθυνση, αριθμό τηλεφώνου, επάγγελμα, οικογενειακή κατάσταση, ημερομηνία γέννησής, ο τόπος διαμονής κ.α.)
  • Οικογενειακές πληροφορίες (ονόματα, ηλικίες, επάγγελμα, βαθμός συγγένειας και κατάσταση υγείας της/του συζύγου, τέκνων ή και άλλων εξαρτημένων μελών)
  • Πληροφορίες σχετικές με την εργασία (πληροφορίες σχετικά με το επάγγελμα και τον εργοδότη (εάν υπάρχει) του πελάτη, διεύθυνση εργασίας, εισοδήματα από εργασία, βασικός μισθός, επιδόματα, bonuses, προμήθειες και οποιεσδήποτε επιπρόσθετες παροχές, π.χ. αυτοκίνητο κ.α.)
  • Οικονομικές πληροφορίες (λεπτομέρειες σχετικές με τα στοιχεία ενεργητικού (assets) ή περιουσιακά στοιχεία του πελάτη, καθώς και τις αντίστοιχες υποχρεώσεις που έχει)
  • Ακίνητα και κινητά (σημαντικής αξίας) περιουσιακά στοιχεία του υποψήφιου πελάτη (λεπτομερής καταγραφή των ακινήτων -σπιτιών, οικοπέδων, χωραφιών - και των κινητών περιουσιακών στοιχείων του -έργων τέχνης κ.α.)
  • Υφιστάμενα επενδυτικά και αποταμιευτικά προϊόντα (εφόσον υπάρχουν τέτοιου τύπου προϊόντα στην κατοχή του πελάτη, αυτά είναι πολύ υποβοηθητικά, γιατί βοηθούν στο να μειωθεί η οικονομική πρόβλεψη που απαιτείται για να ικανοποιηθούν οι στόχοι του πελάτη)
  • Υφιστάμενα προϊόντα προστασίας και ασφάλισης (καταγραφή τέτοιων προϊόντων, συμπεριλαμβανομένων των συνταξιοδοτικών προϊόντων)
  • Υφιστάμενα δανειακά προϊόντα (καταγραφή τέτοιων προϊόντων που πιθανά ήδη κατέχει ο πελάτης και πότε αυτά λήγουν)
  • Μηνιαίο οικογενειακό εισόδημα και ανάλυση εξόδων (στόχος είναι να προσδιοριστούν τα κεφάλαια που είναι διαθέσιμα προκειμένου να χρησιμοποιηθούν για αγορά προϊόντων ασφαλιστικού σχεδιασμού. Ένας επιπλέον σκοπός είναι να δώσει στους πελάτες την ευκαιρία να εντοπίσουν τους τομείς που θα μπορούσαν να μειώσουν τις υφιστάμενες δαπάνες, αν αυτό είναι αναγκαίο ή επιθυμητό)
  • Καταγραφή άλλων προμηθευτών προϊόντων (τράπεζες, επενδυτικές, ασφαλιστικές κ.λπ.)
  • Στόχοι ασφαλιστικού και χρηματοοικονομικού σχεδιασμού του πελάτη (μετά από την λεπτομερή περιγραφή της υπάρχουσας κατάστασης είναι ευκολότερο να τεθούν ορθολογικοί στόχοι για τον πελάτη)!

Η έκταση του ερωτηματολογίου διερεύνησης αναγκών του κάθε πελάτη εξαρτάται από όλους αυτούς τους παράγοντες και θα πρέπει να διαμορφώνεται ανάλογα και κατά συνέπεια μπορεί να ξεκινάει από τουλάχιστον τις 4 σελίδες και να ξεπερνάει ακόμα και τις 15 σελίδες, αναλόγως των δεδομένων του κάθε πελάτη!

Η συστηματική και οργανωμένη διερεύνηση αναγκών και επικοινωνία με τον πελάτη θέτει τις βάσεις για μακροχρόνια, υγιή και αποδοτική σχέση του ασφαλιστικού πράκτορα με τον πελάτη του!

 


Ποιος είναι ο Κώστας Παπαϊωάννου

Είναι Visiting Professor του University of Athens MBA με εξειδίκευση στην ασφαλιστική διοίκηση και πιστοποιημένος εκπαιδευτής ασφαλιστικών γνωστικών αντικειμένων με πολυετή εκπαιδευτική εμπειρία.
Έχει γράψει τα βιβλία «Επενδύσεις και Ασφάλιση», εκδόσεις Σπύρου 2021, «Ασφαλιστικοί Πράκτορες», Εκδόσεις Σπύρου 2022 και «Βασική Εκπαίδευση Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών» στους κλάδους και τα προϊόντα Ζωής και Γενικών Ασφαλίσεων, εκδόσεις Σπύρου 2024, επιπλέον έχει συμμετάσχει στη συγγραφή βιβλίων του ΕΙΑΣ και του ΕΤΙ. Είναι αρθρογράφος του Next Deal.
Έχει κάνει σπουδές οικονομικής κατεύθυνσης και μεταπτυχιακές σπουδές στα ασφαλιστικά. Έχει εργαστεί σε διευθυντικές θέσεις εκπαίδευσης, σε μερικές από τις μεγαλύτερες ασφαλιστικές εταιρίες και τράπεζες που δραστηριοποιούνται στην Ελληνική αγορά.

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
  • TAGS:
  • Κώστας Παπαϊωάννου
  • ασφαλιστική εκπαίδευση
  • διερεύνηση αναγκών
  • πελάτης
  • σοβαρή διαδικασία
  • τυποποιημένα έντυπα

ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΔΩ...

  • Κλάδος Αυτοκινήτων: Όταν στα συνέδρια των ασφαλιστών οι μισοί βραβεύονται για την παραγωγή τους σε αυτόν!
    Κώστας Παπαϊωάννου, 23/07/2025 - 09:20

    Κλάδος Αυτοκινήτων: Όταν στα συνέδρια των ασφαλιστών οι μισοί βραβεύονται για την παραγωγή τους σε αυτόν!

  • Αστική ευθύνη πλοίων και σκαφών αναψυχής (κλάδος 12)!
    Κώστας Παπαϊωάννου, 21/07/2025 - 09:09

    Αστική ευθύνη πλοίων και σκαφών αναψυχής (κλάδος 12)!

  • Η ολιστική προσέγγιση για την κάλυψη των αναγκών των πελατών λιανικής!
    Κώστας Παπαϊωάννου, 18/07/2025 - 08:45

    Η ολιστική προσέγγιση για την κάλυψη των αναγκών των πελατών λιανικής!

  • Η δύσκολη παρακολούθηση της ισορροπίας μεταξύ κινδύνου, απόδοσης και αποδόσεων στα προϊόντα Unit Linked!
    Κώστας Παπαϊωάννου, 15/07/2025 - 09:30

    Η δύσκολη παρακολούθηση της ισορροπίας μεταξύ κινδύνου, απόδοσης και αποδόσεων στα προϊόντα Unit Linked!

  • Η υποχρεωτική ασφάλιση επιχειρήσεων για φυσικές καταστροφές και οι ασφαλιστικοί πράκτορες που ακόμα δεν εκμεταλλεύονται  την ευκαιρία!

    Η υποχρεωτική ασφάλιση επιχειρήσεων για φυσικές καταστροφές και οι ασφαλιστικοί πράκτορες που ακόμα δεν εκμεταλλεύονται την ευκαιρία!

    Ακόμα δεν έχουν ενημερωθεί πλήρως γι’ αυτήν και δεν την αξιοποιούν! Έχουν αντιληφθεί οι ασφαλιστικοί πράκτορες την ευκαιρία που έχουν μπροστά...
    Κώστας Παπαϊωάννου, 11/07/2025 - 09:40
  • Τι καλύπτει ο κλάδος 18 Βοήθεια;

    Τι καλύπτει ο κλάδος 18 Βοήθεια;

    Ο κλάδος Βοηθείας (18) είναι ένας ασφαλιστικός κλάδος με μεγάλο ενδιαφέρον για τους πελάτες και χαμηλό ασφάλιστρο, ο οποίος στο...
    Κώστας Παπαϊωάννου, 09/07/2025 - 09:19
  • Καλά τα νέα για τους πελάτες μετοχικών προϊόντων Unit Linked που επενδύουν στο Ελληνικό Χρηματιστήριο!

    Καλά τα νέα για τους πελάτες μετοχικών προϊόντων Unit Linked που επενδύουν στο Ελληνικό Χρηματιστήριο!

    Όσοι πελάτες έχουν δεχτεί τις συμβουλές των ασφαλιστικών πρακτόρων τους και έχουν προχωρήσει σε αγορά προϊόντων Unit Linked των οποίων τα...
    Κώστας Παπαϊωάννου, 07/07/2025 - 09:44
  • Κλάδος Διάφορων χρηματικών απωλειών, απώλειας κερδών και διακοπής εργασιών!

    Κλάδος Διάφορων χρηματικών απωλειών, απώλειας κερδών και διακοπής εργασιών!

    Σύμφωνα με το ν.4364/2016 (Solvency II), ο κλάδος 16 Διάφορες Χρηματικές Απώλειες, είναι ένας ξεχωριστός ασφαλιστικός κλάδος. Είναι ένας πολύ ενδιαφέρον κλάδος ασφαλίσεων,...
    Κώστας Παπαϊωάννου, 04/07/2025 - 09:40
  • Εξετάσεις ΤτΕ, Ιουνίου 2025. Αποδυναμώνεται η ασφαλιστική αγορά! Απέτυχε το 54%!

    Εξετάσεις ΤτΕ, Ιουνίου 2025. Αποδυναμώνεται η ασφαλιστική αγορά! Απέτυχε το 54%!

    Ας προσέξουν οι CEO’s και οι Διευθυντές Πωλήσεων και Εκπαίδευσης το μοντέλο εκπαίδευσης του δυναμικού πωλήσεων που διοικούν και αν χρειάζεται...
    Κώστας Παπαϊωάννου, 03/07/2025 - 12:50
  • Ασφαλίσεις πλοίων και σκαφών αναψυχής!

    Ασφαλίσεις πλοίων και σκαφών αναψυχής!

    Ο κλάδος 6 Ασφαλίσεις Πλοίων των ασφαλίσεων κατά ζημιών, (σύμφωνα με το ν.4364/2016 - Solvency II, Άρθρο 4,1,στ), έκλεισε με παραγωγή...
    Κώστας Παπαϊωάννου, 02/07/2025 - 09:33

Σελίδες

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • …
  • ΕΠΟΜΕΝΗ
  • τελευταία »

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Έρευνα Howden: Οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις χάνουν εξοικονομήσεις £2,7 δισ. σε Εθνικές Ασφαλιστικές Εισφορές
12:30 Έρευνα Howden: Οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις χάνουν εξοικονομήσεις £2,7 δισ. σε Εθνικές Ασφαλιστικές Εισφορές
  • 12:24 Kυβερνητική σύσκεψη για τη λειψυδρία - Οι 5 άξονες αντιμετώπισης
  • 11:11 Βραχυχρόνιες μισθώσεις: Διευκρινίσεις ΑΑΔΕ για διακοπή ΑΜΑ και εγγραφή νέων ακινήτων
  • 10:44 Πως θα επιστρέψει το αυτοκίνητό μου πίσω, έχει βλάβη και είμαι στο νησί!
  • 10:17 Πόσο ασφαλισμένος είναι ο τουριστικός κλάδος;
  • 09:48 UniCredit: Στα 3,3 δισ. τα κέρδη β΄ τριμήνου
  • 09:20 Κλάδος Αυτοκινήτων: Όταν στα συνέδρια των ασφαλιστών οι μισοί βραβεύονται για την παραγωγή τους σε αυτόν!
  • 09:15 KPMG-Hippocratic AI: Συνεργασία για το μετασχηματισμό της παροχής υγειονομικής περίθαλψης μέσω πρακτόρων (“agents”) τεχνητής νοημοσύνης
  • 09:10 Ο αντισημιτισμός=ρατσισμός και η αριστερή υποκρισία, όλα καλά κ. Κικίλια(;), ανεβάζει ρυθμούς η οικονομία, ο «πόλεμος» κυβέρνησης-τραπεζών, η Motor Oil και το «πράσινο» υδρογόνο
  • 09:00 Πώς τα πρότυπα Euro NCAP αλλάζουν το τοπίο στα ασφαλιστικά τιμολόγια;
  • 08:55 Πόσο κοστίζει στον Ασφαλιστικό Διαμεσολαβητή η έλλειψη εξυπηρέτησης στον πελάτη;
  • 15:16 Δωρεά Ιατρικού Εξοπλισμού από την ΕΥΡΩΠΗ HOLDINGS Α.Ε. προς τη ΣΚΑΪ HOPE ΑΜΚΕ για την Ενίσχυση των Αεροδιακομιδών Ασθενών
  • 14:25 SKY express: Ισχυρή διεθνής ανάπτυξη για τον ελληνικό αερομεταφορέα με +33% στο 2ο τρίμηνο του 2025
  • 14:04 H Generali προχωρά στην εξαγορά του Ομίλου της Ευρωκλινικής
  • 13:35 Η Akkadia Holdings ανακοινώνει την πώληση της Ευρωκλινικής στη Generali Hellas
  • 13:23 Η ERB Ασφαλιστική στηρίζει την αριστεία και επιβραβεύει την πρωτιά
  • 12:24 Σεβασμός στις διακοπές!
  • 12:00 Η Interamerican βάση επέκτασης της Achmea στην Ανατολική και Κεντρική Ευρώπη
  • 11:51 Πολυϊατρεία Medifirst & Αθηναϊκή Γενική Κλινική: Στρατηγική Συνεργασία με τη Universal Life για άμεση, ποιοτική και καινοτόμα ιατρική φροντίδα
  • 10:50 Ελληνο-Αμερικανικό Εμπορικό Επιμελητήριο: Με πρόεδρο τον Ι. Σαρακάκη και εκπροσώπους του ιατροφαρμακευτικού κλάδου η νέα ηγετική ομάδα
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 17/7 Υπασφαλισμενος: Τι απαντά ο Πάνος Δημητρίου (Generali) στα περί εξαγορών
  2. 16/7 Ασφάλιση υγείας: Οι εταιρείες εκπέμπουν SOS
  3. 22/7 H Generali προχωρά στην εξαγορά του Ομίλου της Ευρωκλινικής
  4. 18/7 Αποκλειστικό: Στον όμιλο Ardonagh Group μέσω του Agora Insurance Brokers η ΜΑΡΤΕΝ Insurance Risk Consultants
  5. 22/7 Ο Τραμπ στην Αθήνα(;) και ιταλικοί ύμνοι για την Ελλάδα, ο Γιά(ν)ης ξαναχτυπά, το μήνυμα της Αθήνας στους μετανάστες, και άλλος «πράσινος φραπές»
  6. 21/7 Ριζικές αλλαγές στις τραπεζικές χρεώσεις με παρέμβαση Πιερρακάκη: Τι θα ισχύει
  7. 18/7 Ασφάλεια και χρηματοδότηση από τη Hellas Direct: Νέα εργαλεία για τον σύγχρονο οδηγό

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube