Λάουρα Σταυρίδου, 24/4/2025 - 09:34 facebook twitter linkedin Η σημαντική κάλυψη του Σεισμού έχει μόνο δύο εξαιρέσεις και προστατεύει περιουσίες! Λάουρα Σταυρίδου, 24/4/2025 facebook twitter linkedin Η Ελλάδα είναι η νούμερο ένα χώρα σε σεισμογένεια χώρα της Μεσογείου, συνεπώς η Ασφαλιστική κάλυψη του σεισμού για κατοικίες και επιχειρήσεις θα έπρεπε ιεραρχικά να είναι από τις πρώτες σε προτίμηση Ασφαλιστικές καλύψεις. Δεν είναι όμως! Είναι μια παρεξηγημένη, για το κόστος της κάλυψη, που όμως μπορεί να κάνει τη διαφορά μεταξύ οικονομικού αφανισμού ή συνέχισης της καθημερινότητας. Επίσης είναι αρκετοί οι πελάτες που θεωρούν ότι υπάρχουν ψιλά γράμματα στις καλύψεις που μπορεί να ενέχουν μεγάλες αποζημιώσεις. Ωστόσο λίγο ως πολύ, οι περισσότερες Ασφαλιστικές εταιρίες, έχουν μόνο δύο εξαιρέσεις σε αυτή τη κάλυψη. Ας τις δούμε πιο συγκεκριμένα: Η πρώτη είναι ότι εξαιρούνται οι προγενέστερες της παρούσας ασφάλισης καταπονήσεις ή και ζημιές. Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι όταν συμπληρώνουμε την αίτηση , αυτό το σημείο θα πρέπει να απόλυτα σαφές για τον πελάτη. Αν δεν είμαστε ακριβείς, το πιο πιθανό είναι ότι δεν θα αποζημιωθεί σε μια ζημιά. Η δεύτερη εξαίρεση, αφορά στην ύπαρξη κατασκευαστικού ελαττώματος ή η μη τήρηση του αντισεισμικού κανονισμού που ίσχυε κατά το χρόνο έκδοσης της άδειας ανέγερσης ασφαλισμένου Κτιρίου. Αυτό το τελευταίο δεν είναι δύσκολο να το γνωρίζει ένας ιδιοκτήτης, διότι για την αγοραπωλησία ή τη μεταβίβαση ενός ακινήτου, χρειάζεται μια βεβαίωση μηχανικού, ο οποίος κάνει έναν επιτόπιο έλεγχο. Υπενθυμίζουμε πως η κάλυψη σεισμού, ο οποίος είναι ένα γεωλογικό φυσικό φαινόμενο, συμπεριλαμβάνεται στη νομοθεσία για τη κάλυψη κατοικιών και επιχειρήσεων για ακραία φυσικά φαινόμενα. Είναι δε τόσο σημαντική, που θα έπρεπε κάθε Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής να επιμείνει για αυτή τη κάλυψη, τουλάχιστον τέσσερις φορές το έτος, σε κάθε πελάτη του! Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Λάουρα Σταυρίδου, 11/06/2025 - 09:00 Πως αξιολογούμε έναν Δυνητικό Πελάτη, για να μην χάνουμε τον χρόνο μας;
Λάουρα Σταυρίδου, 10/06/2025 - 09:28 Ένας Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής, μοιράζεται μαζί μας μυστικά επιτυχίας και αλήθειες!
Λάουρα Σταυρίδου, 06/06/2025 - 09:00 Προτείνουμε στον πελάτη σφαιρική κάλυψη της επιχείρησης. Όχι μόνο Φυσικές Καταστροφές…
Προσδοκίες Πελατών στην Ψηφιακή Εποχή: Πώς Μπορούν να Προσαρμοστούν οι Πράκτορες Αναδημοσίευση από το ειδικό τεύχος της εφημερίδας Nextdeal (Τεύχος 560) Της Λάουρας Σταυρίδου Σε μια εποχή όπου τα πάντα γίνονται γρήγορα και... Λάουρα Σταυρίδου, 05/06/2025 - 13:18
Διαχείριση κρίσης; Προτιμήστε την Δράση και όχι την Αντίδραση. Είναι αλήθεια πως συνήθως ο Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής, περιμένει από τον ήδη πελάτη του, να επικοινωνήσει μαζί του για οποιαδήποτε θέμα... Λάουρα Σταυρίδου, 05/06/2025 - 09:09
Ποιοι είναι οι λόγοι που ένα χαρτοφυλάκιο είναι «αδρανές περιουσιακό στοιχείο»; Ο όρος «αδρανές περιουσιακό στοιχείο» αναφέρεται σε ένα περιουσιακό στοιχείο που δεν χρησιμοποιείται ενεργά και έτσι δεν αποφέρει εισόδημα. Μπορεί για... Λάουρα Σταυρίδου, 03/06/2025 - 09:23
Οι συναισθηματικοί λόγοι που «κρύβονται» πίσω από την πτώση Ασφαλίστρων Το Σαββατοκύριακο που μας πέρασε, δημοσιεύτηκαν άρθρα σχετικά με την πτώση Ασφαλίστρων στον κλάδο ζωής, υγείας, στις ασφαλίσεις συνδεδεμένες με... Λάουρα Σταυρίδου, 02/06/2025 - 09:03
Τι προτείνει ο οργανισμός Insurance Europe για την διευκόλυνση των καταναλωτών Επενδυτικών Ασφαλιστικών Προϊόντων; Ο οργανισμός Insurance Europe μέσω των 39 ενώσεων-μελών του, εκπροσωπεί 922.000 υπαλλήλους και περισσότερες από 4.900 ασφαλιστικές και αντασφαλιστικές επιχειρήσεις κάθε... Λάουρα Σταυρίδου, 30/05/2025 - 09:06
Γιατί τόσοι πολλοί άνθρωποι δεν έχουν Συνταξιοδοτικό Προγραμματισμό; Για άλλη μια φορά το δημογραφικό πρόβλημα της Ελλάδας, φέρνει στο προσκήνιο, το μεγάλο Ασφαλιστικό Χάσμα που προκαλεί την ελλιπή... Λάουρα Σταυρίδου, 28/05/2025 - 09:17