Λάουρα Σταυρίδου, 20/2/2025 - 09:30 facebook twitter linkedin Απολογιστική κάλυψη. Τι θα χρειαστεί να πληρώσει ο ασφαλισμένος βγαίνοντας από το νοσοκομείο; Λάουρα Σταυρίδου, 20/2/2025 facebook twitter linkedin Οι Ασφαλιστικές εταιρίες έχουν συνάψει σύμβαση για απ’ ευθείας κάλυψη των ασφαλισμένων, με τις περισσότερες κλινικές και τα νοσοκομεία. Ωστόσο υπάρχουν περιπτώσεις που η κάλυψη είναι απολογιστική. Αυτό συμβαίνει όταν ένα συγκεκριμένο νοσοκομείο δεν έχει συνάψει σύμβαση συνεργασίας με τη συγκεκριμένη Ασφαλιστική εταιρία στην οποία ο ασφαλισμένος διατηρεί συμβόλαιο. Επίσης το ίδιο γίνεται κάποιες φορές, με τη χρήση παλαιότερων ομαδικών Ασφαλιστηρίων, που αποζημιώνουν απολογιστικά. Τι συμβαίνει σε αυτή την περίπτωση με τον πελάτη; Κατ’ αρχήν ο πελάτης δεν θα χρειαστεί να πληρώσει τίποτα κατά την έξοδο του από το νοσοκομείο. Κατά την εκκαθάριση του φακέλου, το νοσοκομείο ενημερώνει τον ασφαλισμένο ότι θα πρέπει να συμπληρώσει συναλλαγματικές, για το ποσό της οφειλής. Συναλλαγματική είναι ένα αξιόγραφο το οποίο ενσωματώνει την εντολή του εκδότη προς άλλο πρόσωπο (πληρωτή) να πληρώσει, σε ορισμένο χρόνο, συγκεκριμένο χρηματικό ποσό. Το νοσοκομείο δίνει τα τιμολόγια στον Ασφαλισμένο, προκειμένου να τα προσκομίσει στην Ασφαλιστική του εταιρεία μαζί με τον ιατρικό του φάκελο, που περιέχει τις πράξεις που έγιναν κατά την παραμονή του ως ασθενής. Η εταιρία εφ’ όσον αναγνωρίσει τα έξοδα και μέχρι του ποσού του πίνακα καλύψεων που διαθέτει το συμβόλαιο, δίνει τα χρήματα στον πελάτη της, ο οποίος στη συνέχεια τα πληρώνει στο νοσοκομείο. Αυτή είναι η πιο συνηθισμένη διαδικασία, στην οποία μπορεί να συναντήσουμε και κάποιες παραλλαγές, το σημαντικό όμως είναι ότι ο ασφαλισμένος θα βγει χωρίς πολλές διατυπώσεις από το νοσοκομείο και θα έχει αρκετό χρόνο να κάνει τις διαδικασίες ώστε να μην είναι εκτεθειμένος οικονομικά . Φυσικά σε κάθε περίπτωση θα πρέπει να έχει ενημερώσει τον Ασφαλιστικό του Διαμεσολαβητή, ώστε να πληροφορηθεί για το ποσό της αποζημίωσης, μετά την αφαίρεση της τυχόν απαλλαγής ή συμμετοχής, αλλά και για να τον διευκολύνει σε ότι χρειαστεί. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Λάουρα Σταυρίδου, 19/06/2025 - 09:20 Ένας Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής μοιράζεται μαζί μας μυστικά επιτυχίας και αλήθειες -Τι είπε ο Βασίλης Μπόκας της Altius-
Λάουρα Σταυρίδου, 16/06/2025 - 09:16 Η ποινικοποίηση της χρήσης του κινητού κατά την οδήγηση, θα επηρεάσει τις αποζημιώσεις;
Λάουρα Σταυρίδου, 13/06/2025 - 09:20 Ένας Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής μοιράζεται μαζί μας μυστικά επιτυχίας και αλήθειες - Τι είπε η Εύη Θανοπούλου της ERGO
Πως αξιολογούμε έναν Δυνητικό Πελάτη, για να μην χάνουμε τον χρόνο μας; Για έναν επαγγελματία Ασφαλιστικό Διαμεσολαβητή, η δημιουργία λίστας έστω και μικρής, για την προσέγγιση δυνητικών πελατών, είναι «εκ των ων... Λάουρα Σταυρίδου, 11/06/2025 - 09:00
Ένας Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής, μοιράζεται μαζί μας μυστικά επιτυχίας και αλήθειες! Ο κύριος Κώστας Πανούσης είναι Ασφαλιστικός Πράκτορας και έχει τη δική του εταιρία την Global Care. Με εμπειρία 36 ετών στην Ασφαλιστική αγορά, είναι... Λάουρα Σταυρίδου, 10/06/2025 - 09:28
Προτείνουμε στον πελάτη σφαιρική κάλυψη της επιχείρησης. Όχι μόνο Φυσικές Καταστροφές… Με την υποχρεωτική Ασφάλιση των επιχειρήσεων, οι Ασφαλιστικοί Διαμεσολαβητές, τρέχουν και δεν φτάνουν για να καλύψουν τη ζήτηση, όπως μου... Λάουρα Σταυρίδου, 06/06/2025 - 09:00
Client Expectations in the Digital Age: How Agents Can Adapt Republish from the special edition of Nextdeal (Issue 560) By Laura Stavridou In an era of instant everything — from rideshare apps... Λάουρα Σταυρίδου, 05/06/2025 - 13:20
Προσδοκίες Πελατών στην Ψηφιακή Εποχή: Πώς Μπορούν να Προσαρμοστούν οι Πράκτορες Αναδημοσίευση από το ειδικό τεύχος της εφημερίδας Nextdeal (Τεύχος 560) Της Λάουρας Σταυρίδου Σε μια εποχή όπου τα πάντα γίνονται γρήγορα και... Λάουρα Σταυρίδου, 05/06/2025 - 13:18
Διαχείριση κρίσης; Προτιμήστε την Δράση και όχι την Αντίδραση. Είναι αλήθεια πως συνήθως ο Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής, περιμένει από τον ήδη πελάτη του, να επικοινωνήσει μαζί του για οποιαδήποτε θέμα... Λάουρα Σταυρίδου, 05/06/2025 - 09:09