Κώστας Ακριβόπουλος, 17/1/2025 - 09:35 facebook twitter linkedin Πόσο βοηθάει τους Πωλητές η Τεχνητή Νοημοσύνη; Κώστας Ακριβόπουλος, 17/1/2025 facebook twitter linkedin Γράφει ο Κώστας Ακριβόπουλος, Σύμβουλος Εκπαίδευσης, Training, Mentoring, Coaching (ILU, FA, MNGM, SOCIOL, PSYCHOL, NLP, MRKTG, AML, Feng Shui, GESTALT, SILVA, MDRT, IKMG, LIMRA, LOMA, GAMA, INNOV, ΛΑΕΚ/ΟΑΕΔ) Στη ζωή μας σήμερα, μπήκε πολύ δυναμικά η AI, η Τεχνητή Νοημοσύνη. Πόσο όμως βοηθάει εμάς τους Πωλητές η AI; Η μελέτη και τα στατιστικά στοιχεία της HubSpot, σχετικά με την επιρροή της ΑΙ, της Τεχνητής Νοημοσύνης στο επάγγελμα του Πωλητή, ίσως βοηθήσουν να έχουμε μία πρώτη εικόνα. Η HubSpot, Inc. είναι Αμερικανική εταιρία, από το 2006, προγραμματιστών και έμποροι προϊόντων λογισμικού για εισερχόμενου marketing, ερευνών πωλήσεων και εξυπηρέτησης πελατών. Η Τεχνητή Νοημοσύνη, η ΑΙ, βρίσκεται ήδη σε εξέλιξη με αθέατους τρόπους που επηρεάζουν εκατομμύρια ανθρώπους σε όλο τον κόσμο, οι οποίοι μπορεί να μην έχουν ακούσει ποτέ για το ChatGPT. Ήδη τα πρώτα σεμινάρια ενημέρωσης πραγματοποιούνται. Σημειώνουμε βεβαίως ότι τίποτα δεν θα αντικαταστήσει τους ανθρώπους στις πωλήσεις, αλλά χρησιμοποιώντας εργαλεία αυτοματισμού με την αναδυόμενη τεχνολογία της Τεχνητής Νοημοσύνης ΑΙ, οι στατιστικές λένε ότι οι ομάδες των πωλητών θα λειτουργούν πιο αποτελεσματικά. Είναι έτσι; Σύντομα θα το δούμε! Οι στατιστικές της HubSpot, μεταξύ άλλων, λένε για την επιρροή της ΑΙ στις πωλήσεις: Το 38% των επαγγελματιών πωλήσεων, που χρησιμοποιούν επί του παρόντος AI, πιστεύουν ότι είναι πολύ αποτελεσματική για την αναγνώριση του συναισθήματος των αγοραστών, Το 81% των επαγγελματιών πωλήσεων, πιστεύει ότι η Τεχνητή Νοημοσύνη μπορεί να βοηθήσει στη μείωση του χρόνου που αφιερώνουμε σε εργασίες ρουτίνας . Το 69% των πωλητών σχεδιάζει να επενδύσει στην τεχνολογία ΑΙ, σε θέματα αναζήτησης νέων Πελατών. Το 66% των επαγγελματιών πωλήσεων πιστεύει ότι η Τεχνητή Νοημοσύνη τους βοηθά να κατανοήσουν καλύτερα τους Πελάτες και να παρέχουν εξατομικευμένες λύσεις. ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Αλλά ακόμα και με τα νέα εργαλεία με όλες τις νέες τεχνολογίες, που κυκλοφορούν, η οικοδόμηση σχέσεων με τους Πελάτες εξακολουθεί να είναι η νούμερο ένα προτεραιότητα, γι' αυτό αγκαλιάστε την τεχνολογία, που όπως λένε οι στατιστικές κάνει τη ζωή πιο εύκολη, αλλά μην την αφήσετε να εμποδίσει τη δημιουργία σχέσεων. Καλή επιτυχία! Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Κώστας Ακριβόπουλος, 25/04/2025 - 11:58 5 τρόποι με τους οποίους η συμμετοχή σας στα Συνέδρια αποδεικνύει την αξία σας ως 5 STARs Aσφαλιστικός και Xρηματοοικονομικός Σύμβουλος
Κώστας Ακριβόπουλος, 22/04/2025 - 12:01 H διαχείριση επιχειρηματικών επικοινωνιών και η διαπολιτισμική επικοινωνία
…και η ιστορία συνεχίζεται…! Πότε και πώς θα σταματήσει να διασύρεται το επάγγελμα του Διαμεσολαβητή; Παρατηρώντας τα νέα αποτελέσματα εξετάσεων πιστοποίησης των Διαμεσολαβητών, που πραγματοποιήθηκαν στη Θεσσαλονίκη, το Σάββατο και την Κυριακή (12 και 13/04),... Κώστας Ακριβόπουλος, 16/04/2025 - 14:45
Εξεταστικές Υποχρεώσεις Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών και Τραπεζικών Υπαλλήλων - Ποιοι έχουν περισσότερες; Αν η πολλή γνώση δημιουργεί προβλήματα, η άγνοια σίγουρα δεν μπορεί να τα λύσει! Ας μάθουμε λοιπόν: Παρατηρούμε να γίνεται πολλές... Κώστας Ακριβόπουλος, 16/04/2025 - 10:46
Έτοιμοι για τις νέες επαναπιστοποιήσεις του 2025; Εσείς πού θα παρακολουθήσετε το 15ωρο; Η Εταιρεία σας διαθέτει τις 15 ώρες; Ετοιμαστείτε! Άνοιξαν οι Επαναπιστοποιήσεις του 2025, ετοιμαστείτε να παρακολουθήσετε το 15ωρο, διαδικτυακά ή δια ζώσης ! Όπως έχουμε αναφέρει, σε προηγούμενο... Κώστας Ακριβόπουλος, 14/04/2025 - 09:17
Αλήθεια, πόσο επαγγελματίας διαμεσολαβητής είστε; Παρατηρούμε ότι ένα ποσοστό Διαμεσολαβητών, ευτυχώς όχι πολύ μεγάλο, αλλά αρκετό για να μας προβληματίσει, “ξεχνά” την ετήσια υποχρέωση της... Κώστας Ακριβόπουλος, 10/04/2025 - 10:55
Που βαδίζει ο Κλάδος Εγγυήσεων και ο Κλάδος Πιστώσεων; Που βαδίζουν σήμερα οι δύο πολύ σημαντικοί Κλάδοι; Γιατί σήμερα έχουν πτώση και όχι άνοδο; Όταν υπάρχουν Ασφαλιστικά γραφεία στην αγορά, πολύ... Κώστας Ακριβόπουλος, 07/04/2025 - 10:02
Μα έχω…“Φροντίδα…βοήθειας” για το αυτοκίνητό μου, δεν χρειάζομαι και “Οδική βοήθεια”! Έχουμε εξηγήσει στους Πελάτες μας τη διαφορά της Φροντίδας Ατυχήματος με την Οδική Βοήθεια; Αν του το αναφέραμε και αρνήθηκε, σημειώσαμε... Κώστας Ακριβόπουλος, 30/01/2025 - 10:04