close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Ασφαλιστής
  • Εκπαίδευση

ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Οι Διαφορετικές Συμπεριφορές των Καταναλωτών και η αντιμετώπιση των! (Μέρος 1)
Κώστας Ακριβόπουλος
Κώστας Ακριβόπουλος,
13/1/2025 - 09:45
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Οι Διαφορετικές Συμπεριφορές των Καταναλωτών και η αντιμετώπιση των! (Μέρος 1)

Κώστας Ακριβόπουλος, 13/1/2025
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Γράφει ο Κώστας Ακριβόπουλος, Σύμβουλος Εκπαίδευσης , Training, Mentoring, Coaching (ILU, FA, MNGM, SOCIOL, PSYCHOL, NLP, MRKTG, AML, Feng Shui, GESTALT, SILVA, MDRT, IKMG, LIMRA, LOMA, GAMA, INNOV, ΛΑΕΚ/ΟΑΕΔ)


Έχετε βρει τρόπο να αντιμετωπίζετε  αποτελεσματικά όλες τις συμπεριφορές των πελατών;

Έχουμε πει ότι οι χαρακτήρες των ανθρώπων δεν αλλάζουν, απλά στην επικοινωνία τους με άλλους αλλάζουν συμπεριφορές.  Ας γνωρίσουμε μαζί όλες τις  συμπεριφορές, με τις οποίες οι άνθρωποι  και φυσικά οι Πελάτες μας αντιδρούν:

Από τον Dr Πάτρικ Έλλις και το βιβλίο του «How to build your Company»,

από τον Nτ. Κάρνετζυ  και το βιβλίο του «Image maker» και από τον  Ρ. Φίσσερ και το βιβλίο του «Getting YES»,  μαθαίνουμε ότι οι άνθρωποι στην επικοινωνία τους με άλλους,  γενικά αντιδρούν με 30 διαφορετικές συμπεριφορές.

Συνήθως όλοι, όσους συναντάμε, μας αντιμετωπίζουν με  μία από τις παρακάτω συμπεριφορές:

  1.  O σιωπηλός
  2.  Ο ομιλητικός
  3.  Ο φιλόνικος
  4.  Ο παράλογος
  5.  Ο αναποφάσιστος
  6.  Ο κακοαναθρεμμένος
  7.  Ο πομπώδης
  8.  Ο καχύποπτος
  9.  Ο παντογνώστης
  10.  Ο ανόητος
  11. O μίζερος
  12. Ο θρησκόληπτος
  13. Ο πολιτικά συνειδητοποιημένος
  14. Ο αδιάφορος
  15. Ο θυμωμένος
  16. Ο παραπονιάρης
  17. Ο τιμωρός
  18. Ο ονειροπόλος
  19. Ο ιδιότροπος
  20. Ο επιθετικός
  21. O ανταγωνιστής
  22. Ο πείσμων
  23. Ο διασκεδαστικός
  24. Ο κριτής
  25. Ο αυθάδης
  26. Ο περίεργος
  27. Ο φιλάνθρωπος
  28. Ο απασχολημένος
  29. Ο δόλιος
  30. Συνάντηση με δύο διαφορετικούς.


Με υπομονή, σιγά-σιγά θα τους αναλύσουμε όλους και θα προτείνουμε τρόπους αντιμετώπισής των.

 

  • Ας αρχίσουμε σήμερα  με τους 4  πρώτους :

            (1ο μέρος: O σιωπηλός, Ο ομιλητικός, Ο φιλόνικος, Ο παράλογος)

 

  1. O σιωπηλός

  • Το άτομο που παραμένει σιωπηλό και κατηφές και που πιθανώς είναι αυτό που προκαλεί την μεγαλύτερη αναστάτωση από οποιονδήποτε άλλο.
  • Μην πανικοβάλλεστε. Προσπαθήστε να ανακαλύψετε τον λόγο. Σπάστε τη σιωπή με ευγενική προσέγγιση, θέτοντας ερωτήσεις και περιμένοντας ανατροφοδότηση.
  • Επίσης αντιμετωπίστε τη σιωπή με σιωπή, ώστε ένα κενό μισού λεπτού να φανεί αιώνιο και να  τον  εξαναγκάσει να πει κάτι.

 

  1. Ο ομιλητικός

  • Το ομιλητικό άτομο αποκαλύπτει πολλές πληροφορίες για τον εαυτό του. Αφήστε τον να συνεχίσει αρκεί αυτό που λέει να είναι σχετικό με το θέμα.
  • Είναι σχεδόν βέβαιο ότι αισθάνεται κολακευμένος να έχει έναν καλό ακροατή και μπορεί μια χαρά να πουλήσει  την πρότασή σας στον εαυτό του και αυτό το καταφέρνει καλύτερα από εσάς τον ίδιο.
  • Όταν απομακρύνεται από το θέμα, επαναφέρετέ τον με μικρές ερωτήσεις που σαν απάντηση έχουν ένα ΝΑΙ ή ΟΧΙ.

 

 

3. Ο φιλόνικος

 

  • Πρέπει να τον χειριστείτε με υπερβολική ευγένεια. Οδηγείται σε φιλονικίες ακόμη και όταν δεν υπάρχει λόγος.
  • Ο βασικός κανόνας είναι, ότι έχει δίκιο, ακόμη και όταν μπορεί να έχει άδικο.
  • Στόχος είναι να επικοινωνήσετε και όχι να αποδείξετε  ότι  κάνει λάθος, διότι εάν κερδίσετε τη διαφωνία  και χάσετε την επικοινωνία, απομακρύνεστε από τον επαγγελματικό σας στόχο.
  • Θέλει να ελέγξει την αλήθεια όλων των  ισχυρισμών σας.
  • Δώστε στοιχεία και μην εμπλακείτε σε διαμάχη.
     

4. Ο παράλογος

  • Είναι εξοντωτικό να χειρίζεστε έναν παράλογο, αλλά έτσι αποκτάτε μεγάλη εμπειρία.
  • Η συμπεριφορά του οφείλεται είτε σε συναισθηματική ανασφάλεια είτε σε ανωριμότητα.
  • Αντιμετωπίστε τον με την γλώσσα των συναισθημάτων.
  • Δημιουργήστε σχέση

 

(Θα συνεχίσουμε στο 2ο μέρος με τις συμπεριφορές του Αναποφάσιστου, του Κακοαναθρεμμένου, του Πομπώδη  και του  Καχύποπτου!)

 

Καλή Επιτυχία  με νέους, Σιωπηλούς, Ομιλητικούς, Φιλόνικους και  Παράλογους  Πελάτες!

 

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
  • TAGS:
  • διαφορετικές συμπεριφορές κατναλωτών
  • αντιμετώπιση
  • ασφαλιστική εκπαίδευση

ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΔΩ...

  • 5 τρόποι με τους οποίους η συμμετοχή σας στα Συνέδρια αποδεικνύει την αξία σας ως 5 STARs Aσφαλιστικός και Xρηματοοικονομικός Σύμβουλος
    Κώστας Ακριβόπουλος, 25/04/2025 - 11:58

    5 τρόποι με τους οποίους η συμμετοχή σας στα Συνέδρια αποδεικνύει την αξία σας ως 5 STARs Aσφαλιστικός και Xρηματοοικονομικός Σύμβουλος

  • Η Έρευνα Αναγκών και η…κουρτίνα!
    Κώστας Ακριβόπουλος, 24/04/2025 - 10:08

    Η Έρευνα Αναγκών και η…κουρτίνα!

  • Το στάδιο της Αυτό-αξιολόγησης
    Κώστας Ακριβόπουλος, 23/04/2025 - 09:19

    Το στάδιο της Αυτό-αξιολόγησης

  • H διαχείριση επιχειρηματικών επικοινωνιών και η διαπολιτισμική επικοινωνία
    Κώστας Ακριβόπουλος, 22/04/2025 - 12:01

    H διαχείριση επιχειρηματικών επικοινωνιών και η διαπολιτισμική επικοινωνία

  • …και η ιστορία συνεχίζεται…! Πότε και πώς θα σταματήσει να διασύρεται το επάγγελμα του Διαμεσολαβητή;

    …και η ιστορία συνεχίζεται…! Πότε και πώς θα σταματήσει να διασύρεται το επάγγελμα του Διαμεσολαβητή;

    Παρατηρώντας  τα νέα αποτελέσματα εξετάσεων πιστοποίησης των Διαμεσολαβητών, που πραγματοποιήθηκαν στη Θεσσαλονίκη, το Σάββατο και την Κυριακή (12 και 13/04),...
    Κώστας Ακριβόπουλος, 16/04/2025 - 14:45
  • Εξεταστικές Υποχρεώσεις Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών και Τραπεζικών Υπαλλήλων - Ποιοι έχουν περισσότερες;

    Εξεταστικές Υποχρεώσεις Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών και Τραπεζικών Υπαλλήλων - Ποιοι έχουν περισσότερες;

    Αν η πολλή γνώση δημιουργεί προβλήματα, η άγνοια σίγουρα δεν μπορεί να τα λύσει! Ας μάθουμε λοιπόν: Παρατηρούμε να γίνεται πολλές...
    Κώστας Ακριβόπουλος, 16/04/2025 - 10:46
  • Έτοιμοι για τις νέες επαναπιστοποιήσεις του 2025; Εσείς πού θα παρακολουθήσετε το 15ωρο; Η Εταιρεία σας διαθέτει τις 15 ώρες;

    Έτοιμοι για τις νέες επαναπιστοποιήσεις του 2025; Εσείς πού θα παρακολουθήσετε το 15ωρο; Η Εταιρεία σας διαθέτει τις 15 ώρες;

    Ετοιμαστείτε! Άνοιξαν  οι Επαναπιστοποιήσεις του 2025, ετοιμαστείτε να παρακολουθήσετε το 15ωρο, διαδικτυακά ή δια ζώσης ! Όπως έχουμε αναφέρει, σε προηγούμενο...
    Κώστας Ακριβόπουλος, 14/04/2025 - 09:17
  • Αλήθεια, πόσο επαγγελματίας διαμεσολαβητής είστε;

    Αλήθεια, πόσο επαγγελματίας διαμεσολαβητής είστε;

    Παρατηρούμε ότι ένα ποσοστό Διαμεσολαβητών, ευτυχώς όχι πολύ μεγάλο, αλλά αρκετό για να μας προβληματίσει, “ξεχνά” την ετήσια υποχρέωση της...
    Κώστας Ακριβόπουλος, 10/04/2025 - 10:55
  • Που βαδίζει ο Κλάδος Εγγυήσεων και ο Κλάδος Πιστώσεων;

    Που βαδίζει ο Κλάδος Εγγυήσεων και ο Κλάδος Πιστώσεων;

    Που βαδίζουν  σήμερα οι δύο πολύ σημαντικοί Κλάδοι; Γιατί σήμερα έχουν πτώση και όχι άνοδο;     Όταν υπάρχουν Ασφαλιστικά γραφεία στην αγορά, πολύ...
    Κώστας Ακριβόπουλος, 07/04/2025 - 10:02
  • Μα έχω…“Φροντίδα…βοήθειας” για το αυτοκίνητό μου, δεν χρειάζομαι και “Οδική βοήθεια”!

    Μα έχω…“Φροντίδα…βοήθειας” για το αυτοκίνητό μου, δεν χρειάζομαι και “Οδική βοήθεια”!

    Έχουμε εξηγήσει στους Πελάτες μας τη διαφορά της Φροντίδας Ατυχήματος με την  Οδική Βοήθεια; Αν του το αναφέραμε και αρνήθηκε, σημειώσαμε...
    Κώστας Ακριβόπουλος, 30/01/2025 - 10:04

Σελίδες

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • …
  • ΕΠΟΜΕΝΗ
  • τελευταία »

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Ο «χάρτης» των πληρωμών από e-ΕΦΚΑ, ΔΥΠΑ για την περίοδο 7 έως 11 Ιουλίου
16:39 Ο «χάρτης» των πληρωμών από e-ΕΦΚΑ, ΔΥΠΑ για την περίοδο 7 έως 11 Ιουλίου
  • 15:31 ΤτΕ: Ανακοίνωση για την ασφαλιστική εταιρία «Insurance JSC Dallbogg: Life and Health»
  • 15:07 Aon: Η Βρετανική ασφαλιστική αγορά παραμένει αμετάβλητη και φιλική προς τον αγοραστή το 2025
  • 14:30 Κύπελλα και βραβεία ανακύκλωσης
  • 14:12 Πρόταση «ΝΑΙ» για τις εκκαθαρίσεις ασφαλιστικών
  • 13:50 Ο τάφος του Αγίου Ανδρέα Κρήτης στην Ερεσό της Λέσβου
  • 13:20 Βιβλία Εκδόσεων Σπύρου: «Το δικαίωμα στην αποτυχία!»
  • 12:40 Ελληνική Φαρμακοβιομηχανία: Μοχλός Ανάπτυξης και Αυτονομίας σε Εθνικό και Ευρωπαϊκό Πλαίσιο
  • 12:31 Eurolife FFH: Νέα συνεργασία με τη LIMRA για την εκπαίδευση των συνεργατών της
  • 12:21 Η σκληρή «γραμμή» της Ρωσίας και η μεγάλη δοκιμασία για τους Ουκρανούς πολίτες
  • 12:12 EUROINS Ελλάδος: Ασημένιος Χορηγός της επιτυχίας του Θέμη Χαλκιά & της Χαλκιάς Racing Team - Εντυπωσιακές διακρίσεις το 2025!
  • 11:25 Τρεις άνθρωποι σημαντικοί με καλές ελπίδες στις σχέσεις ασφαλιστικών εταιρειών με ιδιωτικά νοσοκομεία
  • 11:07 Αποκλειστικό: Στα γενέθλια των 10 χρόνων της η DAT Hellas λανσάρει το καινοτόμο προϊόν... Σίλβι - Τι είναι;
  • 10:45 Το δέκατο τρίτο γράμμα της αλφαβήτου, Ν, που ενισχύει τη «νόηση» όταν εκφέρεται…
  • 10:28 «Οδηγός» για επιτυχημένα Meetings των ασφαλιστών στο Ασφαλιστικό ΝΑΙ που κυκλοφορεί σε έντυπη και ηλεκτρονική μορφή!
  • 10:10 Εσύ ξέρεις αν το σπίτι σου είναι ασφαλισμένο ή απλά νομίζεις πως είναι;
  • 09:40 Κλάδος Διάφορων χρηματικών απωλειών, απώλειας κερδών και διακοπής εργασιών!
  • 09:33 Lavipharm A.E.: Νέα Πρόεδρος Διοικητικού Συμβουλίου και Διανομή Μερίσματος μετά από 18 χρόνια
  • 09:20 Το μεγάλο λάθος της Μέρκελ στην ελληνική κρίση, «έπεσαν» και οι 1.900 μονάδες στο Χ.Α, σε ιστορικά υψηλά S&P 500 και Nasdaq, η αλήθεια για το «μπλόκο» της Εθνικής και η «μετανάστευση» Ισραηλινών στην Ελλάδα
  • 08:58 Τι προβλέπεται για οδηγό χωρίς δίπλωμα που προκαλεί σωματικές βλάβες σε τρίτους;
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 1/7 Οργανωτικές αλλαγές στην Allianz
  2. 3/7 Η «βόμβα» των 645 δισ. και η…σιωπή του Γ. Παπανδρέου, ο γερμανικός φόβος και το γαλλικό «όχι», το χαμηλό 17 ετών της ανεργίας, το ιστορικό δημιουργίας θέσεων εργασίας και η πρώτη δημοσκόπηση με τον ΟΠΕΚΕΠΕ
  3. 30/6 Υπασφαλισμένος: Οι αλήθειες του Βασίλη Αποστολοπούλου (Ιατρικό Κέντρο) και οι ασφαλιστικές εταιρείες
  4. 2/7 Όχημα αντικατάστασης και τεχνική βοήθεια στο σπίτι ετοιμάζει η INTERAMERICAN Βοηθείας (βίντεο)
  5. 2/7 Nέος διευθύνων σύμβουλος στην Ημιθέα o Νίκος Παπαδημητρίου
  6. 3/7 Προσέφυγε στην Επιτροπή Ανταγωνισμού η Εθνική Τράπεζα για την Εθνική Ασφαλιστική
  7. 3/7 Επιθεώρηση Γ. Φουφόπουλου: Με σύνθημα «Όταν Κοιτάς Από Ψηλά» βράβευσε τους καλύτερους παρουσία επιφανών πολιτικών και ανώτατων στελεχών της ασφαλιστικής αγοράς (βίντεο)

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube