Λάουρα Σταυρίδου, 30/12/2024 - 09:25 facebook twitter linkedin Η πρακτική «Πηγαίνοντας με τη ροή» μπορεί να αυξήσει τις πωλήσεις κάθε Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή! Λάουρα Σταυρίδου, 30/12/2024 facebook twitter linkedin Αν ψάχνετε για μια νέα πρακτική που να μπορεί να αλλάξει τα επαγγελματικά σας προς το καλύτερο, τότε τη νέα χρονιά υιοθετήστε το «πηγαίνοντας με τη ροή των πραγμάτων». Το «go with the flow» είναι μια φιλοσοφική θέση, αλλά χρησιμοποιείται ευρέως και στην εργασία. Η ουσία είναι να μην πιέζουμε τα πράγματα να γίνουν, όταν δείχνουν ότι δεν μπορούν να γίνουν, αλλά να νιώθουμε ότι ακόμα και αν χάσουμε πχ ένα πελάτη, σύντομα θα έρθει ακόμα μεγαλύτερο εισόδημα από αυτό που χάσαμε. Ξέρω ότι ακούγεται αρκετά τρομαχτικό, γιατί είναι σαν να αφήνουμε τον έλεγχο, ωστόσο όσοι πρεσβεύουν αυτή τη θέση, λένε πως οι επιχειρήσεις είναι «ζωντανοί οργανισμοί» και πρέπει να είναι εύκολα προσαρμόσιμες. Πρακτικά μπορεί να γίνουν πράγματα που δεν περιμέναμε ή να χαθούν συμφωνίες που πήγαιναν καλά, αλλά αντί για πανικό πιο καλό θα είναι να αντικαταστήσουμε τις προσδοκίες με μια νέα κατεύθυνση. Αυτό μάλιστα θα πρέπει να γίνει με ένα αίσθημα χαλάρωσης και μια βεβαιότητα ότι κάτι καλύτερο θα πάρει τη θέση της απώλειας. Αν και δεν ακούγεται εφικτό, οι ειδικοί προτείνουν και μια σειρά από ασκήσεις αλλά και αλλαγή θέσεων και συγκεκριμένα, να αντικαταστήσουμε: Το «πρέπει να πάρω μια απάντηση» με το «θα περιμένω με σεβασμό, ο καθένας χρειάζεται τον χρόνο του και έχω κάνει ότι είναι απαραίτητο». Το «Πρέπει να επιτύχω, η επιτυχία είναι μονόδρομος» με το «Μου επιτρέπω να επιτύχω και να είμαι καλά με το να είμαι επιτυχημένος». Το «Πρέπει να κλείσω τη δουλειά πάση θυσία» με το «Θα ακούσω τη διαίσθηση μου και θα δείξω έμπρακτα ενσυναίσθηση». Αν όλα αυτά σας ακούγονται πολύ θεωρητικά, θα σας υπενθυμίσω πως το 80% της επικοινωνίας με τους πελάτες είναι εξωφραστικό καθώς όλοι έχουμε την ικανότητα να «πιάνουμε» τα αυθεντικά συναισθήματα του συνομιλητή μας. Κάτι που σημαίνει ότι όσο πιο «επιθετικά» κινείται ένας πωλητής, τόσο πιο πολύ απέχουμε από το να κλείσουμε τη συμφωνία μαζί του. Επίσης σύμφωνα με άρθρο στο Forbes, το να προσαρμόσει κάποιος τον τρόπο που σκέφτεται στο «ακολούθησε τη ροή» μπορεί να σημαίνει εκτός από επαγγελματική επιτυχία, λιγότερο άγχος και μεγαλύτερη πνευματική διαύγεια. Χρόνια πολλά και καλή χρονιά με επιτυχίες! Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Λάουρα Σταυρίδου, 24/11/2025 - 09:38 Περισσότερη στοχευμένη εξυπηρέτηση και λιγότερο media - Η ισορροπία θα φέρει το αποτέλεσμα
Λάουρα Σταυρίδου, 21/11/2025 - 09:21 Καταιγίδες, πλημμύρες και παθητική ανάληψη κινδύνου - Ενημερώστε τους!
Λάουρα Σταυρίδου, 18/11/2025 - 09:44 4 έτοιμες ιδέες email, προς επιχειρήσεις για την υποχρεωτική ασφάλιση!
Πότε μια «εν ισχύ» κάλυψη αυτοκινήτου μπορεί να μην αποζημιώσει και τι μπορούμε να κάνουμε για να το αποφύγουμε; Σε ισχύ είναι μια κάλυψη η οποία προβλέπεται από συμβόλαιο που έχει πληρωθεί. Ωστόσο στους Γενικούς Όρους ορισμένων Ασφαλιστικών εταιριών οι... Λάουρα Σταυρίδου, 14/11/2025 - 09:35
Επικαρπωτής και ψιλός κύριος - Ποιος πρέπει να είναι συμβαλλόμενος για την έκπτωση στον ΕΝ.Φ.Ι.Α; Θυμίζουμε πως η έκπτωση στον ΕΝΦΙΑ, για ασφαλισμένες κατοικίες έναντι φυσικών φαινομένων, ανέρχεται σε 20% όταν η φορολογητέα αξία είναι... Λάουρα Σταυρίδου, 12/11/2025 - 09:45
Πόσο απέχει από την επιτυχία ο Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής; Ναι η απόσταση από την επιτυχία μπορεί να μετρηθεί και είναι…τρείς απαντήσεις μακριά. Συγκεκριμένα είναι οι απαντήσεις στις παρακάτω ερωτήσεις: Επικοινώνησα σήμερα... Λάουρα Σταυρίδου, 10/11/2025 - 09:18
Ποια είναι η «Απαγορευτική» ερώτηση του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή προς έναν πελάτη με χρήματα; Είναι πολύ συχνό το φαινόμενο, ένας συνάδελφος να περιμένει με αγωνία να κλείσει μια «μεγάλη» δουλειά ή να κλείσει μια... Λάουρα Σταυρίδου, 07/11/2025 - 08:52
Αύξηση ασφαλίστρων και…αύξηση αντιρρήσεων. Πως τις διαχειριζόμαστε; Όταν αυξάνεται το ασφάλιστρο, κάθε πελάτης βιώνει δυσαρέσκεια και πολλές φορές την εκφράζει έντονα. Κανόνας νούμερο ένα: Κάθε ένας από εμάς... Λάουρα Σταυρίδου, 04/11/2025 - 08:50
Ζημιά στον γείτονα από νερά πυρόσβεσης - Πως καλύπτεται; Με αφορμή ένα περιστατικό, κατά το οποίο τα νερά πυρόσβεσης από φωτιά που δημιουργήθηκε σε διαμέρισμα τρίτου ορόφου, προκάλεσαν εκτεταμένες... Λάουρα Σταυρίδου, 03/11/2025 - 09:00