Κώστας Ακριβόπουλος, 23/12/2024 - 09:26 facebook twitter linkedin Κάνετε Branding του εαυτού σας; Κώστας Ακριβόπουλος, 23/12/2024 facebook twitter linkedin Το να γνωρίζετε τι πρέπει να γνωρίζουν οι Πελάτες για εσάς, μπορεί να φαίνεται δύσκολο Ας κάνουμε τρεις προσωπικές ερωτήσεις σχετικά με το branding που κάνουμε για τον εαυτό μας. 1. Αν είμαι κάποιος πελάτης, μπορώ να με εμπιστευτώ; Για να δείξω αξιοπιστία και πάθος για το επάγγελμά μου, είναι καλό να δημοσιεύω στα social media κάτι για την εκπαίδευση, την εμπειρία μου και να μοιράζομαι μερικές από τις γνώσεις μου και τις φωτογραφίες, ίσως από συνέδρια, για επιβεβαίωση. 2. Είμαι γνώστης του επαγγέλματός μου; Η γνώση χτίζει την ικανότητά μου, η οποία οδηγεί σε αυτοπεποίθηση. Αυτό περιλαμβάνει επίσης παρακολούθηση άλλων εκπαιδευτικών σεμιναρίων για προϊόντα, για νέες αγορές, τεχνικές, νομοθεσία, στατιστικά για ανάγκες των πελατών και της αγοράς κλπ. Δεν σταματώ την εκπαίδευσή μου. Πρέπει να είμαι έτοιμος να απαντώ γρήγορα στις απορίες, στις ερωτήσεις και στις ανησυχίες των πελατών μου . 3. Είμαι αφοσιωμένος στην αποστολή μου, όχι μόνο στην προμήθεια; Για μένα, το να είμαι αφοσιωμένος στην αποστολή μου σημαίνει ότι θέλω να δώσω στους πελάτες ηρεμία, ότι αν τους συμβεί κάτι ως κάτοχος του ασφαλιστηρίου συμβολαίου, η οικογένειά τους δεν θα μείνει χωρίς τίποτα. Το να είμαι αφοσιωμένος στην αποστολή μου σημαίνει επίσης ότι προσφέρω εκτός της ηρεμίας, άνεση, εμπιστοσύνη και σιγουριά στους πελάτες. Όταν υπάρχουν αυτά, έρχεται και η προμήθεια και σίγουρα το χαρτοφυλάκιο μεγαλώνει με Cross και Up Selling, αλλά και με συστάσεις που μου δίνουν οι ίδιοι. . Με αυτές τις τρεις κατευθυντήριες ερωτήσεις στον εαυτό σας , θα δημιουργήσετε μια προσωπική επωνυμία που θα έχει απήχηση σε υποψήφιους που είναι κατάλληλοι για εσάς ως Σύμβουλος τους, ως Λύτης Προβλημάτων και Επαγγελματικός Συνεργάτης τους. ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ Γράφει ο Κώστας Ακριβόπουλος Σύμβουλος Εκπαίδευσης , Training, Mentoring, Coaching (ILU, FA, MNGM, SOCIOL, PSYCHOL, NLP, MRKTG, AML, Feng Shui, GESTALT, SILVA, MDRT, IKMG, LIMRA, LOMA, GAMA, INNOV, ΛΑΕΚ/ΟΑΕΔ) Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Κώστας Ακριβόπουλος, 30/01/2025 - 10:04 Μα έχω…“Φροντίδα…βοήθειας” για το αυτοκίνητό μου, δεν χρειάζομαι και “Οδική βοήθεια”!
Κώστας Ακριβόπουλος, 27/01/2025 - 09:41 Έχω Υποψήφιο, αλλά Αναποφάσιστο Πελάτη για Πυρός! Τι να του πω;
Γιατί οι Υποψήφιοι των Εξετάσεων Πιστοποίησης αλλάζουν γνώμη; Παρατηρώντας τους πίνακες συμμετεχόντων των Υποψηφίων Πρακτόρων, στις επόμενες εξετάσεις της ΤτΕ πιστοποίησης, που θα πραγματοποιηθούν στο Ηράκλειο Κρήτης την... Κώστας Ακριβόπουλος, 22/01/2025 - 09:11
Οι άλυτες ασκήσεις στην ύλη των unit linked! …ας βοηθήσουμε λίγο ακόμη, (επόμενες εξετάσεις U/L, για το 1ο 6μηνο του 2025 01/02 Ηρκλ, 16/02 Aθήνα, 29/03 Ιωάννινα, 13/04 Θεσ/κη,... Κώστας Ακριβόπουλος, 21/01/2025 - 09:24
Η πώληση του “Τώρα-Ασφάλιση” και του “Αύριο-Κάλυψη” θα φέρει την επιτυχία σας! Τι φέρνει στο φως η ανάλυση της αγοραστικής συμπεριφοράς των ανθρώπων Το αντικείμενο δηλαδή της Συμπεριφορικής Επιστήμης, την οποία εισήγαγε στην... Κώστας Ακριβόπουλος, 20/01/2025 - 09:55
Σταματήστε να σκέπτεστε συνεχώς την κρίση και δείτε νέους Πελάτες! ΝΑΙ! Σταματήστε να σκέπτεστε συνεχώς την κρίση, γιατί σας φέρνει…άγχος… νεύρα… με αποτέλεσμα ….δικαιολογίες και…αδράνεια! Επικεντρωθείτε στα βασικά σας Brands (Προιόντα) Είναι... Κώστας Ακριβόπουλος, 20/01/2025 - 09:11
Πόσο βοηθάει τους Πωλητές η Τεχνητή Νοημοσύνη; Γράφει ο Κώστας Ακριβόπουλος, Σύμβουλος Εκπαίδευσης, Training, Mentoring, Coaching (ILU, FA, MNGM, SOCIOL, PSYCHOL, NLP, MRKTG, AML, Feng Shui, GESTALT,... Κώστας Ακριβόπουλος, 17/01/2025 - 09:35
Οι Διαφορετικές Συμπεριφορές των Καταναλωτών και η αντιμετώπιση των! (Μέρος 3) Γράφει ο Κώστας Ακριβόπουλος, Σύμβουλος Εκπαίδευσης , Training, Mentoring, Coaching (ILU, FA, MNGM, SOCIOL, PSYCHOL, NLP, MRKTG, AML, Feng Shui,... Κώστας Ακριβόπουλος, 15/01/2025 - 09:45