Κώστας Ακριβόπουλος, 23/12/2024 - 09:26 facebook twitter linkedin Κάνετε Branding του εαυτού σας; Κώστας Ακριβόπουλος, 23/12/2024 facebook twitter linkedin Το να γνωρίζετε τι πρέπει να γνωρίζουν οι Πελάτες για εσάς, μπορεί να φαίνεται δύσκολο Ας κάνουμε τρεις προσωπικές ερωτήσεις σχετικά με το branding που κάνουμε για τον εαυτό μας. 1. Αν είμαι κάποιος πελάτης, μπορώ να με εμπιστευτώ; Για να δείξω αξιοπιστία και πάθος για το επάγγελμά μου, είναι καλό να δημοσιεύω στα social media κάτι για την εκπαίδευση, την εμπειρία μου και να μοιράζομαι μερικές από τις γνώσεις μου και τις φωτογραφίες, ίσως από συνέδρια, για επιβεβαίωση. 2. Είμαι γνώστης του επαγγέλματός μου; Η γνώση χτίζει την ικανότητά μου, η οποία οδηγεί σε αυτοπεποίθηση. Αυτό περιλαμβάνει επίσης παρακολούθηση άλλων εκπαιδευτικών σεμιναρίων για προϊόντα, για νέες αγορές, τεχνικές, νομοθεσία, στατιστικά για ανάγκες των πελατών και της αγοράς κλπ. Δεν σταματώ την εκπαίδευσή μου. Πρέπει να είμαι έτοιμος να απαντώ γρήγορα στις απορίες, στις ερωτήσεις και στις ανησυχίες των πελατών μου . 3. Είμαι αφοσιωμένος στην αποστολή μου, όχι μόνο στην προμήθεια; Για μένα, το να είμαι αφοσιωμένος στην αποστολή μου σημαίνει ότι θέλω να δώσω στους πελάτες ηρεμία, ότι αν τους συμβεί κάτι ως κάτοχος του ασφαλιστηρίου συμβολαίου, η οικογένειά τους δεν θα μείνει χωρίς τίποτα. Το να είμαι αφοσιωμένος στην αποστολή μου σημαίνει επίσης ότι προσφέρω εκτός της ηρεμίας, άνεση, εμπιστοσύνη και σιγουριά στους πελάτες. Όταν υπάρχουν αυτά, έρχεται και η προμήθεια και σίγουρα το χαρτοφυλάκιο μεγαλώνει με Cross και Up Selling, αλλά και με συστάσεις που μου δίνουν οι ίδιοι. . Με αυτές τις τρεις κατευθυντήριες ερωτήσεις στον εαυτό σας , θα δημιουργήσετε μια προσωπική επωνυμία που θα έχει απήχηση σε υποψήφιους που είναι κατάλληλοι για εσάς ως Σύμβουλος τους, ως Λύτης Προβλημάτων και Επαγγελματικός Συνεργάτης τους. ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ Γράφει ο Κώστας Ακριβόπουλος Σύμβουλος Εκπαίδευσης , Training, Mentoring, Coaching (ILU, FA, MNGM, SOCIOL, PSYCHOL, NLP, MRKTG, AML, Feng Shui, GESTALT, SILVA, MDRT, IKMG, LIMRA, LOMA, GAMA, INNOV, ΛΑΕΚ/ΟΑΕΔ) Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Κώστας Ακριβόπουλος, 25/04/2025 - 11:58 5 τρόποι με τους οποίους η συμμετοχή σας στα Συνέδρια αποδεικνύει την αξία σας ως 5 STARs Aσφαλιστικός και Xρηματοοικονομικός Σύμβουλος
Κώστας Ακριβόπουλος, 22/04/2025 - 12:01 H διαχείριση επιχειρηματικών επικοινωνιών και η διαπολιτισμική επικοινωνία
…και η ιστορία συνεχίζεται…! Πότε και πώς θα σταματήσει να διασύρεται το επάγγελμα του Διαμεσολαβητή; Παρατηρώντας τα νέα αποτελέσματα εξετάσεων πιστοποίησης των Διαμεσολαβητών, που πραγματοποιήθηκαν στη Θεσσαλονίκη, το Σάββατο και την Κυριακή (12 και 13/04),... Κώστας Ακριβόπουλος, 16/04/2025 - 14:45
Εξεταστικές Υποχρεώσεις Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών και Τραπεζικών Υπαλλήλων - Ποιοι έχουν περισσότερες; Αν η πολλή γνώση δημιουργεί προβλήματα, η άγνοια σίγουρα δεν μπορεί να τα λύσει! Ας μάθουμε λοιπόν: Παρατηρούμε να γίνεται πολλές... Κώστας Ακριβόπουλος, 16/04/2025 - 10:46
Έτοιμοι για τις νέες επαναπιστοποιήσεις του 2025; Εσείς πού θα παρακολουθήσετε το 15ωρο; Η Εταιρεία σας διαθέτει τις 15 ώρες; Ετοιμαστείτε! Άνοιξαν οι Επαναπιστοποιήσεις του 2025, ετοιμαστείτε να παρακολουθήσετε το 15ωρο, διαδικτυακά ή δια ζώσης ! Όπως έχουμε αναφέρει, σε προηγούμενο... Κώστας Ακριβόπουλος, 14/04/2025 - 09:17
Αλήθεια, πόσο επαγγελματίας διαμεσολαβητής είστε; Παρατηρούμε ότι ένα ποσοστό Διαμεσολαβητών, ευτυχώς όχι πολύ μεγάλο, αλλά αρκετό για να μας προβληματίσει, “ξεχνά” την ετήσια υποχρέωση της... Κώστας Ακριβόπουλος, 10/04/2025 - 10:55
Που βαδίζει ο Κλάδος Εγγυήσεων και ο Κλάδος Πιστώσεων; Που βαδίζουν σήμερα οι δύο πολύ σημαντικοί Κλάδοι; Γιατί σήμερα έχουν πτώση και όχι άνοδο; Όταν υπάρχουν Ασφαλιστικά γραφεία στην αγορά, πολύ... Κώστας Ακριβόπουλος, 07/04/2025 - 10:02
Μα έχω…“Φροντίδα…βοήθειας” για το αυτοκίνητό μου, δεν χρειάζομαι και “Οδική βοήθεια”! Έχουμε εξηγήσει στους Πελάτες μας τη διαφορά της Φροντίδας Ατυχήματος με την Οδική Βοήθεια; Αν του το αναφέραμε και αρνήθηκε, σημειώσαμε... Κώστας Ακριβόπουλος, 30/01/2025 - 10:04