Λάουρα Σταυρίδου, 10/12/2024 - 08:54 facebook twitter linkedin Γιατί τόσοι πολλοί Ασφαλιστικοί Διαμεσολαβητές έχουν μικρό εισόδημα; Ένας περιφερειακός διευθυντής απαντάει Λάουρα Σταυρίδου, 10/12/2024 facebook twitter linkedin Για να είμαι ειλικρινής είναι ένας τέως περιφερειακός Διευθυντής Ασφαλιστικής εταιρείας, αλλά υπήρξε πολύ επιτυχημένος και επίσης έχει μεγάλη οξυδέρκεια και ευθυκρισία. Γι’ αυτό τον λόγο σε μια φιλική συνάντηση μαζί του τον ρώτησα: «Γιατί τόσοι πολλοί Ασφαλιστικοί Διαμεσολαβητές έχουν περίπου 15.000€ εισόδημα; Γιατί γενικά τα εισοδήματα των περισσοτέρων δεν μπορούν να ανταποκριθούν στην καθημερινότητα;» Δεν μεσολάβησε ούτε ένα δευτερόλεπτο πριν να μου απαντήσει. «Γιατί οι Διευθυντές γραφείων και ομάδων, τους έχουν αφήσει στη μοίρα τους, χωρίς εποπτεία και στήριξη.» «Γιατί η εκπαίδευση είναι ανέμπνευστη και παρωχημένη». «Γιατί το sales talk είναι τετριμμένο και παλαιό». «Γιατί τα προγράμματα θέλουν ανανέωση». «Γιατί χρειάζονται νέα εργαλεία πωλήσεων». Όλα αυτά τα είπε γρήγορα και με βεβαιότητα. Να σας πω την αλήθεια μου άρεσε που δεν έριξε το φταίξιμο στους Διαμεσολαβητές. Ως περιφερειακός θα μπορούσε να πει ένα σωρό πράγματα κατηγορικά προς εμάς. Δεν το έκανε όμως. Μπορεί η αλήθεια να είναι κάπου στη μέση, όμως πρέπει να παραδεχτούμε ότι βασικά στοιχεία της Ασφαλιστικής Διαδικασίας εκπαίδευσης, όπως τα roll playing, η εποπτεία και το field training έχουν σχεδόν εκλείψει από την αγορά και τα αποτελέσματα φαίνονται. Δεν τα γράφουμε αυτά για να αποδοθούν ευθύνες, απλώς είναι καλό για όποιον ενδιαφέρεται να πάρει μια ιδέα για το πως θα μπορούσε να εμπλουτίσει τα αποτελέσματα της ομάδας του. Γιατί στη πραγματικότητα δεν φταίει ο Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής για όλα και τα καλύτερα αποτελέσματα τα φέρνει η ομαδική δουλειά! Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Λάουρα Σταυρίδου, 14/11/2025 - 09:35 Πότε μια «εν ισχύ» κάλυψη αυτοκινήτου μπορεί να μην αποζημιώσει και τι μπορούμε να κάνουμε για να το αποφύγουμε;
Λάουρα Σταυρίδου, 12/11/2025 - 09:45 Επικαρπωτής και ψιλός κύριος - Ποιος πρέπει να είναι συμβαλλόμενος για την έκπτωση στον ΕΝ.Φ.Ι.Α;
Λάουρα Σταυρίδου, 07/11/2025 - 08:52 Ποια είναι η «Απαγορευτική» ερώτηση του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή προς έναν πελάτη με χρήματα;
Αύξηση ασφαλίστρων και…αύξηση αντιρρήσεων. Πως τις διαχειριζόμαστε; Όταν αυξάνεται το ασφάλιστρο, κάθε πελάτης βιώνει δυσαρέσκεια και πολλές φορές την εκφράζει έντονα. Κανόνας νούμερο ένα: Κάθε ένας από εμάς... Λάουρα Σταυρίδου, 04/11/2025 - 08:50
Ζημιά στον γείτονα από νερά πυρόσβεσης - Πως καλύπτεται; Με αφορμή ένα περιστατικό, κατά το οποίο τα νερά πυρόσβεσης από φωτιά που δημιουργήθηκε σε διαμέρισμα τρίτου ορόφου, προκάλεσαν εκτεταμένες... Λάουρα Σταυρίδου, 03/11/2025 - 09:00
Σημαντική η εμπειρία πελάτη αλλά ας μη ξεχνάμε και την εμπειρία του συνεργάτη ασφαλιστικού διαμεσολαβητή! Customer experience - CX, είναι η συνολική αντίληψη που έχει ένας πελάτης για μια εταιρεία, η οποία διαμορφώνεται μέσω κάθε... Λάουρα Σταυρίδου, 31/10/2025 - 09:34
Ασφάλιση Ευθύνης Ανελκυστήρων: Ποια η διαφορά με την Αστική Ευθύνη Διαχείρισης; Η ηλεκτρονική απογραφή όλων των ανελκυστήρων (ιδιωτικών και δημόσιων) στο Εθνικό Μητρώο Ανελκυστήρων είναι υποχρεωτική, με καταληκτική προθεσμία 30 Νοεμβρίου... Λάουρα Σταυρίδου, 30/10/2025 - 08:52
Οι αλλαγές στο κληρονομικό δίκαιο θα αλλάξουν τα συμβόλαια ζωής; Με τις αλλαγές στο κληρονομικό δίκαιο, ίσως γεννηθεί σε κάποιους το ερώτημα αν θα αλλάξει κάτι στον τρόπο που μεταβιβάζονται... Λάουρα Σταυρίδου, 27/10/2025 - 08:50
Οικονομικό άγχος αλλά και περιουσία - Πως το χειριζόμαστε ασφαλιστικώς; Υψηλό οικονομικό άγχος φαίνεται να έχουν οι νεαρότεροι εργαζόμενοι, οι οποίοι νιώθουν πως τα χρήματα που βγάζουν δεν επαρκούν για... Λάουρα Σταυρίδου, 22/10/2025 - 09:18