Λάουρα Σταυρίδου, 9/12/2024 - 09:07 facebook twitter linkedin Πως μια λίστα ερωτήσεων μπορεί να αναβαθμίσει την εξυπηρέτηση του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή προς τον πελάτη! Λάουρα Σταυρίδου, 9/12/2024 facebook twitter linkedin Είναι γνωστό σε κάθε Ασφαλιστικό Διαμεσολαβητή ότι η καλή εξυπηρέτηση του πελάτη, συνήθως οδηγεί σε περισσότερα συμβόλαια και συστάσεις. Η τακτική επικοινωνία με τον πελάτη, εντάσσεται μέσα στους τρόπους εξυπηρέτησης, αλλά θα πρέπει να έχει ενδιαφέρον, να είναι χρήσιμη και να μην γίνεται κουραστική. Ένας από τους κλασσικούς τρόπους, είναι να φτιάξετε μια μικρή λίστα με ερωτήσεις που αφορούν στο συμβόλαιο που ήδη έχει ο πελάτης και που πιστεύετε ότι οι απαντήσεις τον ενδιαφέρουν. Η λίστα με τις ερωτήσεις και τις απαντήσεις τους, θα πρέπει να είναι σύντομη και περιεκτική. Τίποτα δεν είναι πιο βαρετό από τα απέραντα κείμενα που θα πρέπει να τα ψάξει κανείς για να βρει ένα ενδιαφέρον σημείο. Αν ο πελάτης έχει μαζί σας περισσότερα από ένα συμβόλαια, πχ υγείας, αυτοκίνητο και πυρός, φτιάξτε μια λίστα για κάθε συμβόλαιο, αλλά μη τις στείλετε όλες μαζί. Φυσικά επιλέγουμε ορισμένα σημεία κλειδί για κάθε είδους συμβόλαιο, κατά προτίμηση κάτι που δεν μπορεί να το βρει μόνος του στο διαδίκτυο. Καλό είναι η λίστα να έχει ένα όνομα πχ «Ερωτήσεις & Απαντήσεις κλειδί για το συμβόλαιο σας» ή κάτι άλλο. Δεν έχει τόση σημασία. Σημασία έχει να είναι ουσιαστική και να δείχνει πως γνωρίζετε πολύ καλά το συμβόλαιο. Το μήνυμα που θέλετε να περάσετε είναι διπλό: Δεν τον έχετε ξεχασμένο και πως γνωρίζετε πολύ καλά τη δουλειά σας. Συνοδεύουμε τη λίστα με ένα σύντομο μήνυμα του τύπου « Αγαπητέ…σκέφτηκα πως ίσως σας ενδιαφέρει να γνωρίζετε μερικά από τα σημαντικά σημεία του συμβολαίου σας, το οποίο είναι ένα περιουσιακό στοιχείο με σκοπό να προστατεύει όλα τα άλλα περιουσιακά σας στοιχεία. Στη λίστα θα βρείτε μερικές πληροφορίες που θα σας το κάνουν πιο οικείο…» Μπορείτε να του στείλετε απλό email ή ακόμα και να έχετε φτιάξει ένα infographic. Ο κόπος σας θα αποδώσει γιατί το χαρτοφυλάκιο ήταν και παραμένει η πιο δραστήρια δεξαμενή δυνητικών πελατών. Απλώς θέλει καλλιέργεια για να φέρει το προσδοκώμενο αποτέλεσμα. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Λάουρα Σταυρίδου, 11/09/2025 - 10:10 Το Α.Ι οι Ασφαλιστικοί Διαμεσολαβητές και η αντίφαση με την προσωπική επαφή!
Ασφαλιστικέ Διαμεσολαβητή Ασφαλίσου! Ξέρω ότι ακούγεται ως πολύ κλισέ, δηλαδή το να έχουμε αγοράσει πρώτοι εμείς όποιο ασφαλιστικό προϊόν θέλουμε να προτείνουμε. Αν και... Λάουρα Σταυρίδου, 09/09/2025 - 09:36
Οι Κυβερνοεπιθέσεις αυξάνονται αλλά η κυβερνοασφάλιση μειώνεται, γιατί; Η ομάδα της Αντασφαλιστικής εταιρίας Swiss Re, που ασχολείται με τα συμβόλαια κάλυψης του κυβερνοκινδύνου, παρατήρησε πως ο δείκτης ανάπτυξης των... Λάουρα Σταυρίδου, 08/09/2025 - 08:50
Ποια είναι η «Στατιστική Στρέβλωση» που πρέπει να μάθουν οι δυνητικοί πελάτες; Οι σημερινοί πελάτες χρειάζονται πιο ισχυρά επιχειρήματα για να προχωρήσουν σε συμβόλαιο, από ότι παλαιότερα. Συγκεκριμένα χρειάζονται λιγότερη πληροφορία αλλά... Λάουρα Σταυρίδου, 05/09/2025 - 09:52
Πώς αποζημιώνουν οι ασφαλιστικές εταιρείες τα τροχαία ατυχήματα και γενικώς τα ατυχήματα; Αναδημοσίευση από το περιοδικό Health Next Generation (Τεύχος 27) Της Λάουρας Σταυρίδου Η αλήθεια είναι ότι έχουμε συνδυάσει τις ασφαλιστικές αποζημιώσεις σε... Λάουρα Σταυρίδου, 04/09/2025 - 10:00
Φυσικές καταστροφές: Τι λένε οι ηγέτες της Ασφαλιστικής αγοράς; Στην πρόσφατη 10η επέτειο του Φόρουμ Ανάπτυξης Ασφαλίσεων (Insurance Development Forum-IDF), ηγέτες του κλάδου, συναντήθηκαν για να χαράξουν τη νέα... Λάουρα Σταυρίδου, 03/09/2025 - 09:14
Στελέχωση: Τι θέλουν οι Millennials από την εργασία τους; Οι Millennials που είναι και γνωστοί ως η γενιά Υ (Generation Y), σήμερα έχουν ηλικία από 29 ως 44 ετών,... Λάουρα Σταυρίδου, 02/09/2025 - 09:15