Λάουρα Σταυρίδου, 9/12/2024 - 09:07 facebook twitter linkedin Πως μια λίστα ερωτήσεων μπορεί να αναβαθμίσει την εξυπηρέτηση του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή προς τον πελάτη! Λάουρα Σταυρίδου, 9/12/2024 facebook twitter linkedin Είναι γνωστό σε κάθε Ασφαλιστικό Διαμεσολαβητή ότι η καλή εξυπηρέτηση του πελάτη, συνήθως οδηγεί σε περισσότερα συμβόλαια και συστάσεις. Η τακτική επικοινωνία με τον πελάτη, εντάσσεται μέσα στους τρόπους εξυπηρέτησης, αλλά θα πρέπει να έχει ενδιαφέρον, να είναι χρήσιμη και να μην γίνεται κουραστική. Ένας από τους κλασσικούς τρόπους, είναι να φτιάξετε μια μικρή λίστα με ερωτήσεις που αφορούν στο συμβόλαιο που ήδη έχει ο πελάτης και που πιστεύετε ότι οι απαντήσεις τον ενδιαφέρουν. Η λίστα με τις ερωτήσεις και τις απαντήσεις τους, θα πρέπει να είναι σύντομη και περιεκτική. Τίποτα δεν είναι πιο βαρετό από τα απέραντα κείμενα που θα πρέπει να τα ψάξει κανείς για να βρει ένα ενδιαφέρον σημείο. Αν ο πελάτης έχει μαζί σας περισσότερα από ένα συμβόλαια, πχ υγείας, αυτοκίνητο και πυρός, φτιάξτε μια λίστα για κάθε συμβόλαιο, αλλά μη τις στείλετε όλες μαζί. Φυσικά επιλέγουμε ορισμένα σημεία κλειδί για κάθε είδους συμβόλαιο, κατά προτίμηση κάτι που δεν μπορεί να το βρει μόνος του στο διαδίκτυο. Καλό είναι η λίστα να έχει ένα όνομα πχ «Ερωτήσεις & Απαντήσεις κλειδί για το συμβόλαιο σας» ή κάτι άλλο. Δεν έχει τόση σημασία. Σημασία έχει να είναι ουσιαστική και να δείχνει πως γνωρίζετε πολύ καλά το συμβόλαιο. Το μήνυμα που θέλετε να περάσετε είναι διπλό: Δεν τον έχετε ξεχασμένο και πως γνωρίζετε πολύ καλά τη δουλειά σας. Συνοδεύουμε τη λίστα με ένα σύντομο μήνυμα του τύπου « Αγαπητέ…σκέφτηκα πως ίσως σας ενδιαφέρει να γνωρίζετε μερικά από τα σημαντικά σημεία του συμβολαίου σας, το οποίο είναι ένα περιουσιακό στοιχείο με σκοπό να προστατεύει όλα τα άλλα περιουσιακά σας στοιχεία. Στη λίστα θα βρείτε μερικές πληροφορίες που θα σας το κάνουν πιο οικείο…» Μπορείτε να του στείλετε απλό email ή ακόμα και να έχετε φτιάξει ένα infographic. Ο κόπος σας θα αποδώσει γιατί το χαρτοφυλάκιο ήταν και παραμένει η πιο δραστήρια δεξαμενή δυνητικών πελατών. Απλώς θέλει καλλιέργεια για να φέρει το προσδοκώμενο αποτέλεσμα. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Λάουρα Σταυρίδου, 04/11/2025 - 08:50 Αύξηση ασφαλίστρων και…αύξηση αντιρρήσεων. Πως τις διαχειριζόμαστε;
Λάουρα Σταυρίδου, 31/10/2025 - 09:34 Σημαντική η εμπειρία πελάτη αλλά ας μη ξεχνάμε και την εμπειρία του συνεργάτη ασφαλιστικού διαμεσολαβητή!
Λάουρα Σταυρίδου, 30/10/2025 - 08:52 Ασφάλιση Ευθύνης Ανελκυστήρων: Ποια η διαφορά με την Αστική Ευθύνη Διαχείρισης;
Οι αλλαγές στο κληρονομικό δίκαιο θα αλλάξουν τα συμβόλαια ζωής; Με τις αλλαγές στο κληρονομικό δίκαιο, ίσως γεννηθεί σε κάποιους το ερώτημα αν θα αλλάξει κάτι στον τρόπο που μεταβιβάζονται... Λάουρα Σταυρίδου, 27/10/2025 - 08:50
Οικονομικό άγχος αλλά και περιουσία - Πως το χειριζόμαστε ασφαλιστικώς; Υψηλό οικονομικό άγχος φαίνεται να έχουν οι νεαρότεροι εργαζόμενοι, οι οποίοι νιώθουν πως τα χρήματα που βγάζουν δεν επαρκούν για... Λάουρα Σταυρίδου, 22/10/2025 - 09:18
Η Ασφάλιση πυρός μπορεί ν’ αυξήσει πολύ τα εισοδήματα του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή - Να γιατί: Οι κατοικίες στην Ελλάδα ξεπερνούν τα 6 εκατομμύρια, αλλά ασφαλισμένες είναι περίπου 1,5 εκατομμύριο. Αυτά τα συμβόλαια τα έχουν συνάψει μη... Λάουρα Σταυρίδου, 21/10/2025 - 10:00
Μήπως δημιουργούνται λανθασμένες εντυπώσεις για τη Ασφαλιστική αγορά; Σε Κυριακάτικη εφημερίδα ευρείας κυκλοφορίας, με αναρτημένο πίνακα για την ακρίβεια, μέσα στην λίστα με τις πιο μεγάλες αυξήσεις, ήταν... Λάουρα Σταυρίδου, 20/10/2025 - 09:06
Τι ζητάει η αγορά από τον Ασφαλιστικό Διαμεσολαβητή; Μπορεί στην Ελλάδα να είναι λίγο δύσκολο να βρούμε στατιστικά που μας βοηθούν στη δουλειά μας, αλλά ευτυχώς στην Ευρώπη... Λάουρα Σταυρίδου, 17/10/2025 - 08:55
Γιατί ξεχνάμε πως ο «νόμος της έλξης» ισχύει και για τους Διαμεσολαβητές; Ο νόμος της έλξης ήταν γνωστός από την αρχαιότητα (όμοιος ομοίω αεί πελάζει) . Είχαν παρατηρήσει δηλαδή, ότι οι άνθρωποι με... Λάουρα Σταυρίδου, 15/10/2025 - 08:50