Λάουρα Σταυρίδου, 6/12/2024 - 09:09 facebook twitter linkedin Φτιάξτε ένα μήνυμα προς τους πελάτες σας και αυξήσετε τις πωλήσεις σας ως το τέλος του έτους! Λάουρα Σταυρίδου, 6/12/2024 facebook twitter linkedin Καθώς το κλείσιμο του έτους είναι μια αναπνοή μακριά μας, η πίεση για να τελειώνουμε με τις εκκρεμότητες, αυξάνει. Μια παραδοσιακά καλή τεχνική είναι να ευθυγραμμίσετε το μήνυμα σας προς τον πελάτη, με τα έργα που θέλει εκείνος να ολοκληρώσει μέχρι το τέλος του έτους. Πως μπορεί να γίνει αυτό; Συνδέστε την Ασφάλιση που κάποιος αγοράζει για κάποιον άλλο, όπως πχ ένα γονέας για το παιδί του ή ένας παππούς για το εγγόνι του, με ένα μήνυμα αγάπης. Αυτό πρακτικά γίνεται όταν βρούμε την ουσία της ασφάλειας και την προσαρμόσουμε σε αυτό που θέλει ο πελάτης: «Κύριε πελάτη Ασφαλίζω σημαίνει ενδιαφέρομαι για σένα. Σημαίνει πως θέλω να είσαι καλά. Σημαίνει πως θέλω να σε φροντίζω. Σημαίνει πως προσπαθώ να είσαι καλά με όλους τους τρόπους που ξέρω.» «Κύριε πελάτη, αυτό για μένα είναι και το μήνυμα των Χριστουγέννων, να δείξει κανείς έμπρακτα την αγάπη του. Προχωρήστε λοιπόν σήμερα σε ένα επιπλέον δώρο που δεν θα το κάνετε γιατί το θέλει το παιδί, αλλά γιατί εκφράζει έμπρακτα τη δική σας αγάπη». Τολμήστε να πείτε πως η ουσία της ασφάλισης είναι η φροντίδα και η προστασία. Δεν χρειάζεται να το κάνετε πολύ συναισθηματικό ή μελό. Πείτε το κοφτά και απλά γιατί είναι μια πανανθρώπινη αλήθεια! Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Λάουρα Σταυρίδου, 12/11/2025 - 09:45 Επικαρπωτής και ψιλός κύριος - Ποιος πρέπει να είναι συμβαλλόμενος για την έκπτωση στον ΕΝ.Φ.Ι.Α;
Λάουρα Σταυρίδου, 07/11/2025 - 08:52 Ποια είναι η «Απαγορευτική» ερώτηση του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή προς έναν πελάτη με χρήματα;
Λάουρα Σταυρίδου, 04/11/2025 - 08:50 Αύξηση ασφαλίστρων και…αύξηση αντιρρήσεων. Πως τις διαχειριζόμαστε;
Ζημιά στον γείτονα από νερά πυρόσβεσης - Πως καλύπτεται; Με αφορμή ένα περιστατικό, κατά το οποίο τα νερά πυρόσβεσης από φωτιά που δημιουργήθηκε σε διαμέρισμα τρίτου ορόφου, προκάλεσαν εκτεταμένες... Λάουρα Σταυρίδου, 03/11/2025 - 09:00
Σημαντική η εμπειρία πελάτη αλλά ας μη ξεχνάμε και την εμπειρία του συνεργάτη ασφαλιστικού διαμεσολαβητή! Customer experience - CX, είναι η συνολική αντίληψη που έχει ένας πελάτης για μια εταιρεία, η οποία διαμορφώνεται μέσω κάθε... Λάουρα Σταυρίδου, 31/10/2025 - 09:34
Ασφάλιση Ευθύνης Ανελκυστήρων: Ποια η διαφορά με την Αστική Ευθύνη Διαχείρισης; Η ηλεκτρονική απογραφή όλων των ανελκυστήρων (ιδιωτικών και δημόσιων) στο Εθνικό Μητρώο Ανελκυστήρων είναι υποχρεωτική, με καταληκτική προθεσμία 30 Νοεμβρίου... Λάουρα Σταυρίδου, 30/10/2025 - 08:52
Οι αλλαγές στο κληρονομικό δίκαιο θα αλλάξουν τα συμβόλαια ζωής; Με τις αλλαγές στο κληρονομικό δίκαιο, ίσως γεννηθεί σε κάποιους το ερώτημα αν θα αλλάξει κάτι στον τρόπο που μεταβιβάζονται... Λάουρα Σταυρίδου, 27/10/2025 - 08:50
Οικονομικό άγχος αλλά και περιουσία - Πως το χειριζόμαστε ασφαλιστικώς; Υψηλό οικονομικό άγχος φαίνεται να έχουν οι νεαρότεροι εργαζόμενοι, οι οποίοι νιώθουν πως τα χρήματα που βγάζουν δεν επαρκούν για... Λάουρα Σταυρίδου, 22/10/2025 - 09:18
Η Ασφάλιση πυρός μπορεί ν’ αυξήσει πολύ τα εισοδήματα του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή - Να γιατί: Οι κατοικίες στην Ελλάδα ξεπερνούν τα 6 εκατομμύρια, αλλά ασφαλισμένες είναι περίπου 1,5 εκατομμύριο. Αυτά τα συμβόλαια τα έχουν συνάψει μη... Λάουρα Σταυρίδου, 21/10/2025 - 10:00