Λάουρα Σταυρίδου, 28/11/2024 - 09:02 facebook twitter linkedin Μήπως οι πολλές πληροφορίες «πνίγουν» τον πελάτη; Τι μπορούμε να κάνουμε; Λάουρα Σταυρίδου, 28/11/2024 facebook twitter linkedin Ο δυνητικός πελάτης νιώθει ότι χρειάζεται πολλή πληροφόρηση, προκειμένου να πάρει μια απόφαση. Στην πραγματικότητα όμως, αυτό που χρειάζεται είναι ουσιαστική πληροφόρηση, όχι μεγάλη σε ποσότητα αλλά σε ποιότητα. Η αλήθεια είναι, ότι μια ισορροπία μεταξύ ελλείψεως και υπερβολής, είναι δύσκολη. Η πράξη όμως έχει αποδείξει ότι τα λίγα και απλά λόγια θα του είναι πιο βοηθητικά, από το να πνιγεί μέσα σε μια θάλασσα από ασύνδετες πληροφορίες. Μη ξεχνάμε ότι ο πελάτης δεν έχει ασφαλιστικές γνώσεις. Πως μπορεί να αξιολογήσει αν οι 500.000€ νοσοκομειακή κάλυψη είναι λίγα ή πολλά; Με τι κριτήριο θα αποφασίσει για το αν θα πάρει πρωτοβάθμια περίθαλψη ή όχι; Με το να του δίνουμε συνεχώς χαρακτηριστικά για το πρόγραμμα, το πιο πιθανό είναι να τον οδηγήσουμε ν’ αναζητήσει και κάτι άλλο για να το συγκρίνει. Γιατί; Γιατί έτσι λειτουργεί το μυαλό. Είναι συγκριτικό όργανο. Για καλύτερο αποτέλεσμα, προσπαθήστε να κάνετε εσείς τις «συγκρίσεις» για εκείνον. Όχι με τον ανταγωνισμό…αλλά με τα πραγματικά στοιχεία. Πχ: «Το ποσό κάλυψης Χ που σας δίνει το πρόγραμμα για το νοσοκομείο, είναι πολύ ικανοποιητικό, διότι η μέση νοσηλεία κοστίζει Χ». «Το εξωνοσοκομειακό, είναι ένα συμφέρον για την οικογένεια πρόγραμμα, διότι μια οικογένεια κάνει κατά μέσο όρο Χ επισκέψεις το έτος σε ιατρούς με 50€ την επίσκεψη». Μόνο κάνοντας τέτοιες συγκρίσεις, μπορείτε να βοηθήσετε τον πελάτη να συγκρατήσει πληροφορίες. Το σημείο κλειδί είναι να αποδείξετε, όχι πως το πρόγραμμα είναι καλό, αλλά το ότι είναι χρήσιμο και χρηστικό. Όσο λιγότερα λόγια του πείτε, τόσο περισσότερα θα θυμάται. Απλώς το να συμπυκνώσουμε την ουσία σε λίγα λόγια, είναι πραγματικά δύσκολο και θέλει προετοιμασία και έρευνα! Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Λάουρα Σταυρίδου, 15/10/2025 - 08:50 Γιατί ξεχνάμε πως ο «νόμος της έλξης» ισχύει και για τους Διαμεσολαβητές;
Λάουρα Σταυρίδου, 13/10/2025 - 09:10 Γιατί δεν στελεχώνουν πλέον οι Διευθυντές ομάδων; Τι πρέπει να γίνει;
Καλύπτουν τα συμβόλαια αυτοκινήτων την πτώση…μπαλκονιού; Με αφορμή την πρόσφατη πτώση ενός μπαλκονιού πάνω σε αυτοκίνητα, τα οποία μάλλον καταστράφηκαν από ότι έδειχναν τουλάχιστον οι εικόνες,... Λάουρα Σταυρίδου, 09/10/2025 - 09:35
Μα τι έχει συμβεί στους ασφαλιστικούς Διαμεσολαβητές; Ακόμα και οι ίδιοι οι Ασφαλιστικοί Διαμεσολαβητές, παραδέχονται ότι δεν νιώθουν όπως παλιά, την ίδια ενέργεια και διάθεση για το... Λάουρα Σταυρίδου, 07/10/2025 - 09:21
Υπάρχουν Ασφαλιστές ζωής σήμερα; Αναφέρομαι σε Ασφαλιστές που πουλούν κεφάλαια ζωής. Σίγουρα υπάρχουν μερικοί, ωστόσο τα νούμερα δείχνουν πως τα κεφάλαια ζωής βαίνουν μειούμενα... Λάουρα Σταυρίδου, 06/10/2025 - 09:52
Είναι η Πρωτοβάθμια Φροντίδα Υγείας λύση για τη μείωση των δαπανών νοσηλείας; Δημοσιεύθηκε στο ΦΕΚ η κοινή υπουργική απόφαση για τον καθορισμό των δεικτών, που λαμβάνονται υπόψη από την ΕΛ.ΣΤΑΤ για τον... Λάουρα Σταυρίδου, 03/10/2025 - 09:08
Σύμπραξη family offices και Ασφαλιστικής αγοράς - Ένας ιδανικός συνδυασμός! Ας ξεκινήσουμε λέγοντας ότι family office (οικογενειακό γραφείο) είναι μια ιδιωτική εταιρεία που παρέχει ολοκληρωμένες, εξατομικευμένες οικονομικές αλλά και διοικητικές... Λάουρα Σταυρίδου, 02/10/2025 - 08:45
Δυο είναι μόνο τα μυστικά για την επιτυχία του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή και είναι απλά! Στην ασφαλιστική αγορά, υπάρχουν Ασφαλιστικοί Διαμεσολαβητές που νιώθουν ότι αυτή η εργασία, είναι η καλύτερη επιλογή που έκαναν στη ζωή... Λάουρα Σταυρίδου, 01/10/2025 - 08:55