Λάουρα Σταυρίδου, 28/11/2024 - 09:02 facebook twitter linkedin Μήπως οι πολλές πληροφορίες «πνίγουν» τον πελάτη; Τι μπορούμε να κάνουμε; Λάουρα Σταυρίδου, 28/11/2024 facebook twitter linkedin Ο δυνητικός πελάτης νιώθει ότι χρειάζεται πολλή πληροφόρηση, προκειμένου να πάρει μια απόφαση. Στην πραγματικότητα όμως, αυτό που χρειάζεται είναι ουσιαστική πληροφόρηση, όχι μεγάλη σε ποσότητα αλλά σε ποιότητα. Η αλήθεια είναι, ότι μια ισορροπία μεταξύ ελλείψεως και υπερβολής, είναι δύσκολη. Η πράξη όμως έχει αποδείξει ότι τα λίγα και απλά λόγια θα του είναι πιο βοηθητικά, από το να πνιγεί μέσα σε μια θάλασσα από ασύνδετες πληροφορίες. Μη ξεχνάμε ότι ο πελάτης δεν έχει ασφαλιστικές γνώσεις. Πως μπορεί να αξιολογήσει αν οι 500.000€ νοσοκομειακή κάλυψη είναι λίγα ή πολλά; Με τι κριτήριο θα αποφασίσει για το αν θα πάρει πρωτοβάθμια περίθαλψη ή όχι; Με το να του δίνουμε συνεχώς χαρακτηριστικά για το πρόγραμμα, το πιο πιθανό είναι να τον οδηγήσουμε ν’ αναζητήσει και κάτι άλλο για να το συγκρίνει. Γιατί; Γιατί έτσι λειτουργεί το μυαλό. Είναι συγκριτικό όργανο. Για καλύτερο αποτέλεσμα, προσπαθήστε να κάνετε εσείς τις «συγκρίσεις» για εκείνον. Όχι με τον ανταγωνισμό…αλλά με τα πραγματικά στοιχεία. Πχ: «Το ποσό κάλυψης Χ που σας δίνει το πρόγραμμα για το νοσοκομείο, είναι πολύ ικανοποιητικό, διότι η μέση νοσηλεία κοστίζει Χ». «Το εξωνοσοκομειακό, είναι ένα συμφέρον για την οικογένεια πρόγραμμα, διότι μια οικογένεια κάνει κατά μέσο όρο Χ επισκέψεις το έτος σε ιατρούς με 50€ την επίσκεψη». Μόνο κάνοντας τέτοιες συγκρίσεις, μπορείτε να βοηθήσετε τον πελάτη να συγκρατήσει πληροφορίες. Το σημείο κλειδί είναι να αποδείξετε, όχι πως το πρόγραμμα είναι καλό, αλλά το ότι είναι χρήσιμο και χρηστικό. Όσο λιγότερα λόγια του πείτε, τόσο περισσότερα θα θυμάται. Απλώς το να συμπυκνώσουμε την ουσία σε λίγα λόγια, είναι πραγματικά δύσκολο και θέλει προετοιμασία και έρευνα! Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Λάουρα Σταυρίδου, 14/11/2025 - 09:35 Πότε μια «εν ισχύ» κάλυψη αυτοκινήτου μπορεί να μην αποζημιώσει και τι μπορούμε να κάνουμε για να το αποφύγουμε;
Λάουρα Σταυρίδου, 12/11/2025 - 09:45 Επικαρπωτής και ψιλός κύριος - Ποιος πρέπει να είναι συμβαλλόμενος για την έκπτωση στον ΕΝ.Φ.Ι.Α;
Λάουρα Σταυρίδου, 07/11/2025 - 08:52 Ποια είναι η «Απαγορευτική» ερώτηση του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή προς έναν πελάτη με χρήματα;
Αύξηση ασφαλίστρων και…αύξηση αντιρρήσεων. Πως τις διαχειριζόμαστε; Όταν αυξάνεται το ασφάλιστρο, κάθε πελάτης βιώνει δυσαρέσκεια και πολλές φορές την εκφράζει έντονα. Κανόνας νούμερο ένα: Κάθε ένας από εμάς... Λάουρα Σταυρίδου, 04/11/2025 - 08:50
Ζημιά στον γείτονα από νερά πυρόσβεσης - Πως καλύπτεται; Με αφορμή ένα περιστατικό, κατά το οποίο τα νερά πυρόσβεσης από φωτιά που δημιουργήθηκε σε διαμέρισμα τρίτου ορόφου, προκάλεσαν εκτεταμένες... Λάουρα Σταυρίδου, 03/11/2025 - 09:00
Σημαντική η εμπειρία πελάτη αλλά ας μη ξεχνάμε και την εμπειρία του συνεργάτη ασφαλιστικού διαμεσολαβητή! Customer experience - CX, είναι η συνολική αντίληψη που έχει ένας πελάτης για μια εταιρεία, η οποία διαμορφώνεται μέσω κάθε... Λάουρα Σταυρίδου, 31/10/2025 - 09:34
Ασφάλιση Ευθύνης Ανελκυστήρων: Ποια η διαφορά με την Αστική Ευθύνη Διαχείρισης; Η ηλεκτρονική απογραφή όλων των ανελκυστήρων (ιδιωτικών και δημόσιων) στο Εθνικό Μητρώο Ανελκυστήρων είναι υποχρεωτική, με καταληκτική προθεσμία 30 Νοεμβρίου... Λάουρα Σταυρίδου, 30/10/2025 - 08:52
Οι αλλαγές στο κληρονομικό δίκαιο θα αλλάξουν τα συμβόλαια ζωής; Με τις αλλαγές στο κληρονομικό δίκαιο, ίσως γεννηθεί σε κάποιους το ερώτημα αν θα αλλάξει κάτι στον τρόπο που μεταβιβάζονται... Λάουρα Σταυρίδου, 27/10/2025 - 08:50
Οικονομικό άγχος αλλά και περιουσία - Πως το χειριζόμαστε ασφαλιστικώς; Υψηλό οικονομικό άγχος φαίνεται να έχουν οι νεαρότεροι εργαζόμενοι, οι οποίοι νιώθουν πως τα χρήματα που βγάζουν δεν επαρκούν για... Λάουρα Σταυρίδου, 22/10/2025 - 09:18