Λάουρα Σταυρίδου, 20/11/2024 - 10:11 facebook twitter linkedin Το Ομαδικό γεφυρώνει τις διαφορές με την εργοδότρια εταιρία! Λάουρα Σταυρίδου, 20/11/2024 facebook twitter linkedin Προσφάτως είδαμε στις ειδήσεις, την προσπάθεια ενός οικογενειάρχη του οποίου η σύζυγος ετών 44, έπαθε ανακοπή και πέθανε κατά τη διάρκεια τηλεργασίας, να πείσει την εργοδότρια εταιρία να το δηλώσει ως ατύχημα. Ο άνθρωπος δήλωσε καθαρά πως δεν έχει καμία αξίωση από την εταιρία και το μόνο που τον ενδιαφέρει είναι να δηλωθεί ώστε να μπορεί να πάρει κάποια αποζημίωση από τον φορέα της συζύγου ώστε να καλύψει τις ανάγκες ενός μικρού παιδιού. Πραγματικά η αξία των κεφαλαίων που καλύπτουν τη ζωή ενός εργαζόμενου, μέσα από το ομαδικό του συμβόλαιο, είναι ανυπολόγιστη, ειδικά όταν συμβαίνει κάτι τόσο αναπάντεχο σε έναν άνθρωπο νεότατο, που αφήνει πίσω του μια οικογένεια. Τι ποσό μπορεί να πάρει από το ταμείο ο σύζυγος σε αυτή τη περίπτωση; Όποιο και να είναι το νούμερο, σίγουρα δεν είναι οι 24 μισθοί, που συνήθως προβλέπουν τα ομαδικά προγράμματα υγείας. Ένα ομαδικό πρόγραμμα δίνει τη δυνατότητα για κάλυψη με μεγαλύτερα κεφάλαια από ότι ένα ατομικό, με πολύ οικονομικό ασφάλιστρο. Πέρα όμως από την κάλυψη του εργαζομένου, το ομαδικό γεφυρώνει τυχόν διαφορές και διαφωνίες με την εργοδότρια εταιρία. Ο Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής που προτείνει σε μια εταιρία την κάλυψη των εργαζομένων με κεφάλαια ζωής και ανικανότητας, ουσιαστικά την προστατεύει από δυσάρεστες καταστάσεις και διαμάχες. Ποιος εργοδότης δεν θα ήθελε να δώσει ένα μεγάλο κεφάλαιο στην οικογένεια που έμεινε πίσω, μετά από ένα σκληρό χτύπημα της μοίρας; Συνήθως άνθρωποι που εργάζονται μαζί, γνωρίζονται καλά και μια απώλεια, είναι απώλεια για όλους. Δυστυχώς σπάνια κατά τη διάρκεια που παίρνουμε το έντυπο αναγκών, ρωτάμε τον εργαζόμενο, με ποιον θα μπορούσα να μιλήσω στην εταιρεία που εργάζεσαι; Μια πρόταση μπορεί να αλλάξει την ζωή μιας οικογένειας, οπότε φυσικά δεν είναι ντροπή ακόμα και να πάρουμε απορριπτική απάντηση. Το ξέρουμε πως δεν μπορούμε να τους σώσουμε όλους αλλά αξίζει να προσπαθούμε συνεχώς να το κάνουμε! Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Λάουρα Σταυρίδου, 18/11/2025 - 09:44 4 έτοιμες ιδέες email, προς επιχειρήσεις για την υποχρεωτική ασφάλιση!
Λάουρα Σταυρίδου, 14/11/2025 - 09:35 Πότε μια «εν ισχύ» κάλυψη αυτοκινήτου μπορεί να μην αποζημιώσει και τι μπορούμε να κάνουμε για να το αποφύγουμε;
Λάουρα Σταυρίδου, 12/11/2025 - 09:45 Επικαρπωτής και ψιλός κύριος - Ποιος πρέπει να είναι συμβαλλόμενος για την έκπτωση στον ΕΝ.Φ.Ι.Α;
Ποια είναι η «Απαγορευτική» ερώτηση του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή προς έναν πελάτη με χρήματα; Είναι πολύ συχνό το φαινόμενο, ένας συνάδελφος να περιμένει με αγωνία να κλείσει μια «μεγάλη» δουλειά ή να κλείσει μια... Λάουρα Σταυρίδου, 07/11/2025 - 08:52
Αύξηση ασφαλίστρων και…αύξηση αντιρρήσεων. Πως τις διαχειριζόμαστε; Όταν αυξάνεται το ασφάλιστρο, κάθε πελάτης βιώνει δυσαρέσκεια και πολλές φορές την εκφράζει έντονα. Κανόνας νούμερο ένα: Κάθε ένας από εμάς... Λάουρα Σταυρίδου, 04/11/2025 - 08:50
Ζημιά στον γείτονα από νερά πυρόσβεσης - Πως καλύπτεται; Με αφορμή ένα περιστατικό, κατά το οποίο τα νερά πυρόσβεσης από φωτιά που δημιουργήθηκε σε διαμέρισμα τρίτου ορόφου, προκάλεσαν εκτεταμένες... Λάουρα Σταυρίδου, 03/11/2025 - 09:00
Σημαντική η εμπειρία πελάτη αλλά ας μη ξεχνάμε και την εμπειρία του συνεργάτη ασφαλιστικού διαμεσολαβητή! Customer experience - CX, είναι η συνολική αντίληψη που έχει ένας πελάτης για μια εταιρεία, η οποία διαμορφώνεται μέσω κάθε... Λάουρα Σταυρίδου, 31/10/2025 - 09:34
Ασφάλιση Ευθύνης Ανελκυστήρων: Ποια η διαφορά με την Αστική Ευθύνη Διαχείρισης; Η ηλεκτρονική απογραφή όλων των ανελκυστήρων (ιδιωτικών και δημόσιων) στο Εθνικό Μητρώο Ανελκυστήρων είναι υποχρεωτική, με καταληκτική προθεσμία 30 Νοεμβρίου... Λάουρα Σταυρίδου, 30/10/2025 - 08:52
Οι αλλαγές στο κληρονομικό δίκαιο θα αλλάξουν τα συμβόλαια ζωής; Με τις αλλαγές στο κληρονομικό δίκαιο, ίσως γεννηθεί σε κάποιους το ερώτημα αν θα αλλάξει κάτι στον τρόπο που μεταβιβάζονται... Λάουρα Σταυρίδου, 27/10/2025 - 08:50