Λάουρα Σταυρίδου, 4/11/2024 - 09:58 facebook twitter linkedin Πέντε μύθοι για την πλημμύρα που πρέπει να «γκρεμίσει» ο Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής! Λάουρα Σταυρίδου, 4/11/2024 facebook twitter linkedin Η Βαλένθια ακόμη θρηνεί και στην Ελλάδα οι προσομοιώσεις που γίνονται για τη περίπτωση που θα συνέβαινε κάτι ανάλογο στην Αττική, είναι εξαιρετικά δυσοίωνες. Σε πείσμα όμως των εικόνων και των προγνωστικών, το ποσοστό ασφαλιστικής κάλυψης της χώρας είναι 18,3% σύμφωνα με έρευνα της ΕΑΕΕ (31/3/2024). Μάλιστα οι ασφαλισμένες κατοικίες για καιρικά φαινόμενα και σεισμό, δηλαδή γεγονότα που προκαλούν και ολικές καταστροφές, είναι το 55,8% του συνόλου των ασφαλισμένων! Βέβαια οι ασφαλισμένες κατοικίες για καιρικά φαινόμενα και σεισμό παρουσιάζουν αύξηση 6,3% σε σχέση με την έρευνα της 31/12/2023. Παρά όμως το γεγονός ότι υπάρχει αύξηση, η πραγματικότητα είναι ότι η πλειοψηφία των κατοικιών είναι εκτεθειμένες στον αιφνίδιο κίνδυνο. Ίσως λοιπόν κάθε Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής που έχει ασφαλίσει την υγεία ή το αυτοκίνητο σε κάποιον που είναι ήδη πελάτης του, θα πρέπει να του θυμίσει ότι: Είναι μύθος πως: «Το κράτος παρέχει διασφάλιση σε περίπτωση γενικευμένης καταστροφής και άρα δεν χρειάζεται η ιδιωτική ασφάλιση». Είναι μύθος πως: «Αν το σπίτι μου είναι στον 5Ο όροφο, δεν κινδυνεύω να πλημμυρήσω». Είναι μύθος πως: «Το σπίτι μου βρίσκεται σε μια περιοχή που δεν κινδυνεύει ποτέ από πλημμύρες, είναι αβύθιστο». Είναι μύθος πως: «Ακόμη και αν το σπίτι μου πλημμύριζε, οι ζημιές θα ήταν μικρές». Είναι μύθος πως: « Είμαι ενοικιαστής, αν κάποιος πρέπει να αγοράσει συμβόλαιο, αυτός είναι ο ιδιοκτήτης». Οι ανασφάλιστοι συμπολίτες μας, συνεχίζουν να είναι ανασφάλιστοι, γιατί μια αντίρρηση ή ένας μύθος, κυριαρχεί στη σκέψη τους. Είναι λοιπόν δουλειά κάθε Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή, να είναι τουλάχιστον σε θέση να πει: «…εγώ πάντως του τα είπα…». Αυτό που σίγουρα δεν πρέπει να πει είναι: «θα του μίλαγα, αλλά φοβήθηκα μήπως χαλάσει και τα συμβόλαια που ήδη έχει…». Η κατάσταση μπορεί να γίνει πολύ τρομαχτική μετά από μια φυσική καταστροφή, οπότε καλύτερα ο κάθε πελάτης να είναι ενημερωμένος ώστε να έχει την ευθύνη της απόφασης του. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Λάουρα Σταυρίδου, 06/06/2025 - 09:00 Προτείνουμε στον πελάτη σφαιρική κάλυψη της επιχείρησης. Όχι μόνο Φυσικές Καταστροφές…
Λάουρα Σταυρίδου, 05/06/2025 - 13:18 Προσδοκίες Πελατών στην Ψηφιακή Εποχή: Πώς Μπορούν να Προσαρμοστούν οι Πράκτορες
Ποιοι είναι οι λόγοι που ένα χαρτοφυλάκιο είναι «αδρανές περιουσιακό στοιχείο»; Ο όρος «αδρανές περιουσιακό στοιχείο» αναφέρεται σε ένα περιουσιακό στοιχείο που δεν χρησιμοποιείται ενεργά και έτσι δεν αποφέρει εισόδημα. Μπορεί για... Λάουρα Σταυρίδου, 03/06/2025 - 09:23
Οι συναισθηματικοί λόγοι που «κρύβονται» πίσω από την πτώση Ασφαλίστρων Το Σαββατοκύριακο που μας πέρασε, δημοσιεύτηκαν άρθρα σχετικά με την πτώση Ασφαλίστρων στον κλάδο ζωής, υγείας, στις ασφαλίσεις συνδεδεμένες με... Λάουρα Σταυρίδου, 02/06/2025 - 09:03
Τι προτείνει ο οργανισμός Insurance Europe για την διευκόλυνση των καταναλωτών Επενδυτικών Ασφαλιστικών Προϊόντων; Ο οργανισμός Insurance Europe μέσω των 39 ενώσεων-μελών του, εκπροσωπεί 922.000 υπαλλήλους και περισσότερες από 4.900 ασφαλιστικές και αντασφαλιστικές επιχειρήσεις κάθε... Λάουρα Σταυρίδου, 30/05/2025 - 09:06
Γιατί τόσοι πολλοί άνθρωποι δεν έχουν Συνταξιοδοτικό Προγραμματισμό; Για άλλη μια φορά το δημογραφικό πρόβλημα της Ελλάδας, φέρνει στο προσκήνιο, το μεγάλο Ασφαλιστικό Χάσμα που προκαλεί την ελλιπή... Λάουρα Σταυρίδου, 28/05/2025 - 09:17
Επιχειρηματική Ασφάλιση σε επιχειρηματία…γυναίκα. Τι πρέπει να ξέρουμε; Έρευνες για ηγετικές θέσεις σε επιχειρήσεις δείχνουν ότι οι γυναίκες έχουν συστημική σκέψη και όραμα που τα συνδυάζουν με υψηλή... Λάουρα Σταυρίδου, 27/05/2025 - 11:21
Πτώση μαρμάρων από μπαλκόνι - Γιατί δεν Καλύπτεται από την Ασφάλιση Αστικής Ευθύνης; Νομικές εμπλοκές έχουν οι ιδιοκτήτες αλλά και ο διαχειριστής της πολυκατοικίας στην Πάτρα, από την οποία αποκολλήθηκαν μάρμαρα, με αποτέλεσμα... Λάουρα Σταυρίδου, 26/05/2025 - 09:23