Λάουρα Σταυρίδου, 23/10/2024 - 11:50 facebook twitter linkedin Ποια γενιά έχει τις μεγαλύτερες Ασφαλιστικές Ανάγκες; H γενιά Sandwich! Λάουρα Σταυρίδου, 23/10/2024 facebook twitter linkedin Σε προηγούμενα άρθρα έχουμε κάνει εκτενείς αναφορές στους διαχωρισμούς των γενεών. Αυτός ο διαχωρισμός, γίνεται παγκοσμίως κυρίως για οικονομικούς λόγους. Έχει παρατηρηθεί πως μια γενιά την καθορίζουν οικονομικά-ιστορικά και κοινωνικά γεγονότα, οπότε και αναπτύσσουν συγκεκριμένα πρότυπα συμπεριφοράς, ακόμα και στην κατανάλωση. Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι όλοι οι οργανισμοί και οι όμιλοι, μπορούν να κάνουν στοχευμένο μάρκετινγκ που απευθύνεται στις ανάγκες της συγκεκριμένης γενιάς. Διαπιστώθηκε λοιπόν ότι υπάρχουν άνθρωποι οι οποίοι ομαδοποιούνται σε μια μεγάλη κατηγορία και έχουν πολύ συγκεκριμένα θέματα στη ζωή τους. Χρησιμοποιήθηκε γι’ αυτούς ο όρος «Sandwich Generation», χωρίς στην πραγματικότητα να αποτελούν όντως μια γενιά. Η ηλικία τους κυμαίνεται από 35 ως 55 ετών και καλούνται να στηρίξουν τόσο τα δικά τους παιδιά όσο και τους γονείς τους και έτσι παγιδεύονται μεταξύ δυο γενεών που τους κάνει…σάντουιτς. Το 71% αυτής της ομάδας είναι ηλικίας 40 έως 59 ετών. Τα χαρακτηριστικά αυτής της ομάδας, που ασχολείται με τις ανάγκες των άλλων, είναι το πολύ υψηλό στρες και το γεγονός ότι ενώ βρίσκονται στην ίδια φυσική κατάσταση, με ανθρώπους που δεν φροντίζουν άλλους, έχουν 1,6 φορές περισσότερο κίνδυνο να αρρωστήσουν, αν παρέχουν χρηματική υποστήριξη σε γονείς και πεθερικά. Πραγματικά τα υψηλά κόστη που έχουν οι μακροχρόνιες ασθένειες όπως το Αλτσχάιμερ, αφήνουν τους «Sandwich Generation» με λιγότερα χρήματα και μια συνεχή ανησυχία για το δικό τους μέλλον. Φαίνεται πως η διασφάλιση της αποκατάστασης της υγείας τους, μέσω ενός συμβολαίου αλλά και μια σταθερή αποταμίευση σε ένα συνταξιοδοτικό, τους δίνει την αίσθηση της αυτοφροντίδας που τους λείπει! Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Λάουρα Σταυρίδου, 13/06/2025 - 09:20 Ένας Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής μοιράζεται μαζί μας μυστικά επιτυχίας και αλήθειες - Τι είπε η Εύη Θανοπούλου της ERGO
Λάουρα Σταυρίδου, 11/06/2025 - 09:00 Πως αξιολογούμε έναν Δυνητικό Πελάτη, για να μην χάνουμε τον χρόνο μας;
Λάουρα Σταυρίδου, 10/06/2025 - 09:28 Ένας Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής, μοιράζεται μαζί μας μυστικά επιτυχίας και αλήθειες!
Λάουρα Σταυρίδου, 06/06/2025 - 09:00 Προτείνουμε στον πελάτη σφαιρική κάλυψη της επιχείρησης. Όχι μόνο Φυσικές Καταστροφές…
Client Expectations in the Digital Age: How Agents Can Adapt Republish from the special edition of Nextdeal (Issue 560) By Laura Stavridou In an era of instant everything — from rideshare apps... Λάουρα Σταυρίδου, 05/06/2025 - 13:20
Προσδοκίες Πελατών στην Ψηφιακή Εποχή: Πώς Μπορούν να Προσαρμοστούν οι Πράκτορες Αναδημοσίευση από το ειδικό τεύχος της εφημερίδας Nextdeal (Τεύχος 560) Της Λάουρας Σταυρίδου Σε μια εποχή όπου τα πάντα γίνονται γρήγορα και... Λάουρα Σταυρίδου, 05/06/2025 - 13:18
Διαχείριση κρίσης; Προτιμήστε την Δράση και όχι την Αντίδραση. Είναι αλήθεια πως συνήθως ο Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής, περιμένει από τον ήδη πελάτη του, να επικοινωνήσει μαζί του για οποιαδήποτε θέμα... Λάουρα Σταυρίδου, 05/06/2025 - 09:09
Ποιοι είναι οι λόγοι που ένα χαρτοφυλάκιο είναι «αδρανές περιουσιακό στοιχείο»; Ο όρος «αδρανές περιουσιακό στοιχείο» αναφέρεται σε ένα περιουσιακό στοιχείο που δεν χρησιμοποιείται ενεργά και έτσι δεν αποφέρει εισόδημα. Μπορεί για... Λάουρα Σταυρίδου, 03/06/2025 - 09:23
Οι συναισθηματικοί λόγοι που «κρύβονται» πίσω από την πτώση Ασφαλίστρων Το Σαββατοκύριακο που μας πέρασε, δημοσιεύτηκαν άρθρα σχετικά με την πτώση Ασφαλίστρων στον κλάδο ζωής, υγείας, στις ασφαλίσεις συνδεδεμένες με... Λάουρα Σταυρίδου, 02/06/2025 - 09:03
Τι προτείνει ο οργανισμός Insurance Europe για την διευκόλυνση των καταναλωτών Επενδυτικών Ασφαλιστικών Προϊόντων; Ο οργανισμός Insurance Europe μέσω των 39 ενώσεων-μελών του, εκπροσωπεί 922.000 υπαλλήλους και περισσότερες από 4.900 ασφαλιστικές και αντασφαλιστικές επιχειρήσεις κάθε... Λάουρα Σταυρίδου, 30/05/2025 - 09:06