Λάουρα Σταυρίδου, 22/10/2024 - 08:49 facebook twitter linkedin Τι πρέπει να κάνει ο Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής – πρακτικά και χωρίς περιστροφές- για να έχει 3.000€/μήνα; Λάουρα Σταυρίδου, 22/10/2024 facebook twitter linkedin Στο χθεσινό άρθρο, είπαμε δυο πράγματα που αφορούν στο σχεδιαστικό τμήμα, της στοχοθεσίας. Σε αυτό το σημείο θα ήθελα να πω, ότι κανονικά θα πρέπει οι προμήθειες από την πρωτοετή παραγωγή να τροφοδοτούν την καθημερινότητα, ενώ οι ανανεώσεις να επενδύονται, να αποταμιεύονται ή να καλύπτουν στόχους όπως το χτίσιμο ενός σπιτιού. Στην πράξη λοιπόν τι θα πρέπει να κάνει ένας Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής, προκειμένου να έχει ένα ικανοποιητικό εισόδημα; Το βασικότερο είναι θα πρέπει να εργάζεται ένα οκτάωρο ημερησίως. Ξέρω ότι πολλοί συνάδελφοι, νιώθουν ότι εργάζονται όχι μόνο οκτάωρο αλλά και πολύ περισσότερο. Εδώ όμως πρέπει να κάνουμε μια διάκριση. Άλλο πράγμα είναι να είμαστε απασχολημένοι και άλλο το να είμαστε παραγωγικοί. Ξέρω πως ακούγεται κάπως σκληρό, αλλά ο καθένας από εμάς, με λίγη αυτοπαρατήρηση, θα μπορέσει να διακρίνει, πότε αυτό που κάνει θα τον οδηγήσει σε χρήματα και πότε όχι, ή τουλάχιστον όχι άμεσα. Έτσι λοιπόν για να έχει τα χρήματα που φιλοδοξεί να έχει ο Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής, θα πρέπει να κάνει ακριβώς ότι διδάχτηκε τον πρώτο μήνα της εκπαίδευσης: Εξεύρεση/ επικοινωνία/ πρώτο ραντεβού/ τελικό ραντεβού και εξυπηρέτηση. Κάθε μέρα που δεν κάνει τουλάχιστον δυο από τα παραπάνω, θα είναι μια μέρα που θα τον φέρνει πιο μακριά από το εισοδηματικό του στόχο. Γιατί το μοναδικό γεγονός που θα φέρει εισόδημα, είναι η υπογραφή μιας αίτησης! Αυτή είναι μια αλήθεια που καλό είναι να την επαναλαμβάνουν οι Διευθυντές Ομάδων στους ανθρώπους τους, αλλά και ο κάθε Διαμεσολαβητής στον εαυτό του. Αν λοιπόν κάτι από τα παραπάνω δυσκολεύει την καθημερινότητα ενός Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή, ας το αναγνωρίσει ώστε ν’ αναζητήσει εκπαιδευτική υποστήριξη. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Λάουρα Σταυρίδου, 07/11/2025 - 08:52 Ποια είναι η «Απαγορευτική» ερώτηση του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή προς έναν πελάτη με χρήματα;
Λάουρα Σταυρίδου, 04/11/2025 - 08:50 Αύξηση ασφαλίστρων και…αύξηση αντιρρήσεων. Πως τις διαχειριζόμαστε;
Σημαντική η εμπειρία πελάτη αλλά ας μη ξεχνάμε και την εμπειρία του συνεργάτη ασφαλιστικού διαμεσολαβητή! Customer experience - CX, είναι η συνολική αντίληψη που έχει ένας πελάτης για μια εταιρεία, η οποία διαμορφώνεται μέσω κάθε... Λάουρα Σταυρίδου, 31/10/2025 - 09:34
Ασφάλιση Ευθύνης Ανελκυστήρων: Ποια η διαφορά με την Αστική Ευθύνη Διαχείρισης; Η ηλεκτρονική απογραφή όλων των ανελκυστήρων (ιδιωτικών και δημόσιων) στο Εθνικό Μητρώο Ανελκυστήρων είναι υποχρεωτική, με καταληκτική προθεσμία 30 Νοεμβρίου... Λάουρα Σταυρίδου, 30/10/2025 - 08:52
Οι αλλαγές στο κληρονομικό δίκαιο θα αλλάξουν τα συμβόλαια ζωής; Με τις αλλαγές στο κληρονομικό δίκαιο, ίσως γεννηθεί σε κάποιους το ερώτημα αν θα αλλάξει κάτι στον τρόπο που μεταβιβάζονται... Λάουρα Σταυρίδου, 27/10/2025 - 08:50
Οικονομικό άγχος αλλά και περιουσία - Πως το χειριζόμαστε ασφαλιστικώς; Υψηλό οικονομικό άγχος φαίνεται να έχουν οι νεαρότεροι εργαζόμενοι, οι οποίοι νιώθουν πως τα χρήματα που βγάζουν δεν επαρκούν για... Λάουρα Σταυρίδου, 22/10/2025 - 09:18
Η Ασφάλιση πυρός μπορεί ν’ αυξήσει πολύ τα εισοδήματα του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή - Να γιατί: Οι κατοικίες στην Ελλάδα ξεπερνούν τα 6 εκατομμύρια, αλλά ασφαλισμένες είναι περίπου 1,5 εκατομμύριο. Αυτά τα συμβόλαια τα έχουν συνάψει μη... Λάουρα Σταυρίδου, 21/10/2025 - 10:00
Μήπως δημιουργούνται λανθασμένες εντυπώσεις για τη Ασφαλιστική αγορά; Σε Κυριακάτικη εφημερίδα ευρείας κυκλοφορίας, με αναρτημένο πίνακα για την ακρίβεια, μέσα στην λίστα με τις πιο μεγάλες αυξήσεις, ήταν... Λάουρα Σταυρίδου, 20/10/2025 - 09:06