Λάουρα Σταυρίδου, 1/10/2024 - 11:41 facebook twitter linkedin Τι είναι τα συμβόλαια UBI και ποιο χαρακτηριστικό τους, που μπορεί να σώσει ζωές; Λάουρα Σταυρίδου, 1/10/2024 facebook twitter linkedin Τα συμβόλαια UBI είναι συμβόλαια ασφάλισης βάσει χρήσης (Usage-based insurance). Φυσικά αφορά τα συμβόλαια αυτοκινήτου, ωστόσο αυτό δε σημαίνει ότι έχουν να κάνουν μόνο με το πόσες φορές ή για πόσα χιλιόμετρα, χρησιμοποιεί κανείς το αυτοκίνητο του. Είναι ένα είδος ασφάλισης όπου το ασφάλιστρο βασίζεται στις συγκεκριμένες συμπεριφορές και συνήθειες του ασφαλισμένου. Ορισμένες από τις συμπεριφορές που επιβραβεύουν τους οδηγούς με χαμηλό ασφάλιστρο είναι, η ομαλή οδήγηση και η ασφαλής ταχύτητα, που διαπιστώνονται από την επιτάχυνση, το φρενάρισμα και την ταχύτητα. Τα προγράμματα συνήθως παρέχουν ανατροφοδότηση για τον οδηγό, δηλαδή σχόλια για το τι πρέπει να βελτιώσει στην οδήγηση του (όχι επεμβατικά) και η βελτίωση επιβραβεύεται με χαμηλότερο ασφάλιστρο. Το εντυπωσιακό όμως χαρακτηριστικό αυτών των προγραμμάτων (τουλάχιστον στο εξωτερικό), το οποίο μπορεί να σώσει και ζωές, είναι η διαπίστωση για τη χρήση του κινητού κατά τη διάρκεια της οδήγησης. Τα περισσότερα προγράμματα UBI μπορούν να εντοπίσουν πόσο συχνά αλληλεπιδρά ο οδηγός με το τηλέφωνο κατά τη διάρκεια της οδήγησης. Η αναπαραγωγή μουσικής μέσω του κινητού ή η χρήση της πλοήγησης δεν επηρεάζει αυτή τη βαθμολογία, εφόσον ο οδηγός δεν αγγίζει το τηλέφωνο. Πώς λαμβάνει δεδομένα η Ασφαλιστική εταιρεία για να λειτουργήσει το UBI; Όταν εγγραφείτε σε ένα πρόγραμμα UBI, θα ξεκινήσετε ορίζοντας έναν τρόπο παρακολούθησης της οδήγησης. Μπορεί να υπάρχει μια συσκευή που συνδέεται στη θύρα διάγνωσης του αυτοκινήτου σας ή μια εφαρμογή για κινητά στο τηλέφωνό σας. Μερικές φορές, οι πληροφορίες οδήγησης μπορούν να συλλεχθούν από τα ενσωματωμένα συστήματα του οχήματός σας. Η παγκόσμια αγορά ασφάλισης βάσει χρήσης (UBI) θα φτάσει σχεδόν τα 150 δις.$ έως το 2027, με ετήσια ανάπτυξη 25,1%, σύμφωνα με την Allied Market Research. Η δημιουργία αυτών των συμβολαίων, έχει πελατοκεντρικό χαρακτήρα, που ωφελεί τόσο τον πελάτη επιβραβεύοντας τον καλό οδηγό, όσο και την εταιρία η οποία μαθαίνει το αν ο πελάτης της είναι επικίνδυνος για τον εαυτό του και τους άλλους. Επιπλέον οι εταιρείες, χρησιμοποιώντας τα δεδομένα μπορούν να δημιουργήσουν καλύτερα συμβόλαια για εξατομικευμένη εμπειρία. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Λάουρα Σταυρίδου, 26/11/2025 - 09:26 Πλημμύρες και καταστροφές - Πόσους πελάτες πρέπει να ενημερώνουμε την ημέρα για να νιώθουμε καλά;
Λάουρα Σταυρίδου, 24/11/2025 - 09:38 Περισσότερη στοχευμένη εξυπηρέτηση και λιγότερο media - Η ισορροπία θα φέρει το αποτέλεσμα
Λάουρα Σταυρίδου, 21/11/2025 - 09:21 Καταιγίδες, πλημμύρες και παθητική ανάληψη κινδύνου - Ενημερώστε τους!
4 έτοιμες ιδέες email, προς επιχειρήσεις για την υποχρεωτική ασφάλιση! Ανασφάλιστες έναντι φυσικών καταστροφών παραμένουν περισσότερες από 60.000 επιχειρήσεις παρά τις διοικητικές κυρώσεις και τα πρόστιμα σε περίπτωση μη συμμόρφωσης. Δεδομένου... Λάουρα Σταυρίδου, 18/11/2025 - 09:44
Πότε μια «εν ισχύ» κάλυψη αυτοκινήτου μπορεί να μην αποζημιώσει και τι μπορούμε να κάνουμε για να το αποφύγουμε; Σε ισχύ είναι μια κάλυψη η οποία προβλέπεται από συμβόλαιο που έχει πληρωθεί. Ωστόσο στους Γενικούς Όρους ορισμένων Ασφαλιστικών εταιριών οι... Λάουρα Σταυρίδου, 14/11/2025 - 09:35
Επικαρπωτής και ψιλός κύριος - Ποιος πρέπει να είναι συμβαλλόμενος για την έκπτωση στον ΕΝ.Φ.Ι.Α; Θυμίζουμε πως η έκπτωση στον ΕΝΦΙΑ, για ασφαλισμένες κατοικίες έναντι φυσικών φαινομένων, ανέρχεται σε 20% όταν η φορολογητέα αξία είναι... Λάουρα Σταυρίδου, 12/11/2025 - 09:45
Πόσο απέχει από την επιτυχία ο Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής; Ναι η απόσταση από την επιτυχία μπορεί να μετρηθεί και είναι…τρείς απαντήσεις μακριά. Συγκεκριμένα είναι οι απαντήσεις στις παρακάτω ερωτήσεις: Επικοινώνησα σήμερα... Λάουρα Σταυρίδου, 10/11/2025 - 09:18
Ποια είναι η «Απαγορευτική» ερώτηση του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή προς έναν πελάτη με χρήματα; Είναι πολύ συχνό το φαινόμενο, ένας συνάδελφος να περιμένει με αγωνία να κλείσει μια «μεγάλη» δουλειά ή να κλείσει μια... Λάουρα Σταυρίδου, 07/11/2025 - 08:52
Αύξηση ασφαλίστρων και…αύξηση αντιρρήσεων. Πως τις διαχειριζόμαστε; Όταν αυξάνεται το ασφάλιστρο, κάθε πελάτης βιώνει δυσαρέσκεια και πολλές φορές την εκφράζει έντονα. Κανόνας νούμερο ένα: Κάθε ένας από εμάς... Λάουρα Σταυρίδου, 04/11/2025 - 08:50