Λάουρα Σταυρίδου, 1/10/2024 - 11:41 facebook twitter linkedin Τι είναι τα συμβόλαια UBI και ποιο χαρακτηριστικό τους, που μπορεί να σώσει ζωές; Λάουρα Σταυρίδου, 1/10/2024 facebook twitter linkedin Τα συμβόλαια UBI είναι συμβόλαια ασφάλισης βάσει χρήσης (Usage-based insurance). Φυσικά αφορά τα συμβόλαια αυτοκινήτου, ωστόσο αυτό δε σημαίνει ότι έχουν να κάνουν μόνο με το πόσες φορές ή για πόσα χιλιόμετρα, χρησιμοποιεί κανείς το αυτοκίνητο του. Είναι ένα είδος ασφάλισης όπου το ασφάλιστρο βασίζεται στις συγκεκριμένες συμπεριφορές και συνήθειες του ασφαλισμένου. Ορισμένες από τις συμπεριφορές που επιβραβεύουν τους οδηγούς με χαμηλό ασφάλιστρο είναι, η ομαλή οδήγηση και η ασφαλής ταχύτητα, που διαπιστώνονται από την επιτάχυνση, το φρενάρισμα και την ταχύτητα. Τα προγράμματα συνήθως παρέχουν ανατροφοδότηση για τον οδηγό, δηλαδή σχόλια για το τι πρέπει να βελτιώσει στην οδήγηση του (όχι επεμβατικά) και η βελτίωση επιβραβεύεται με χαμηλότερο ασφάλιστρο. Το εντυπωσιακό όμως χαρακτηριστικό αυτών των προγραμμάτων (τουλάχιστον στο εξωτερικό), το οποίο μπορεί να σώσει και ζωές, είναι η διαπίστωση για τη χρήση του κινητού κατά τη διάρκεια της οδήγησης. Τα περισσότερα προγράμματα UBI μπορούν να εντοπίσουν πόσο συχνά αλληλεπιδρά ο οδηγός με το τηλέφωνο κατά τη διάρκεια της οδήγησης. Η αναπαραγωγή μουσικής μέσω του κινητού ή η χρήση της πλοήγησης δεν επηρεάζει αυτή τη βαθμολογία, εφόσον ο οδηγός δεν αγγίζει το τηλέφωνο. Πώς λαμβάνει δεδομένα η Ασφαλιστική εταιρεία για να λειτουργήσει το UBI; Όταν εγγραφείτε σε ένα πρόγραμμα UBI, θα ξεκινήσετε ορίζοντας έναν τρόπο παρακολούθησης της οδήγησης. Μπορεί να υπάρχει μια συσκευή που συνδέεται στη θύρα διάγνωσης του αυτοκινήτου σας ή μια εφαρμογή για κινητά στο τηλέφωνό σας. Μερικές φορές, οι πληροφορίες οδήγησης μπορούν να συλλεχθούν από τα ενσωματωμένα συστήματα του οχήματός σας. Η παγκόσμια αγορά ασφάλισης βάσει χρήσης (UBI) θα φτάσει σχεδόν τα 150 δις.$ έως το 2027, με ετήσια ανάπτυξη 25,1%, σύμφωνα με την Allied Market Research. Η δημιουργία αυτών των συμβολαίων, έχει πελατοκεντρικό χαρακτήρα, που ωφελεί τόσο τον πελάτη επιβραβεύοντας τον καλό οδηγό, όσο και την εταιρία η οποία μαθαίνει το αν ο πελάτης της είναι επικίνδυνος για τον εαυτό του και τους άλλους. Επιπλέον οι εταιρείες, χρησιμοποιώντας τα δεδομένα μπορούν να δημιουργήσουν καλύτερα συμβόλαια για εξατομικευμένη εμπειρία. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Λάουρα Σταυρίδου, 11/09/2025 - 10:10 Το Α.Ι οι Ασφαλιστικοί Διαμεσολαβητές και η αντίφαση με την προσωπική επαφή!
Ασφαλιστικέ Διαμεσολαβητή Ασφαλίσου! Ξέρω ότι ακούγεται ως πολύ κλισέ, δηλαδή το να έχουμε αγοράσει πρώτοι εμείς όποιο ασφαλιστικό προϊόν θέλουμε να προτείνουμε. Αν και... Λάουρα Σταυρίδου, 09/09/2025 - 09:36
Οι Κυβερνοεπιθέσεις αυξάνονται αλλά η κυβερνοασφάλιση μειώνεται, γιατί; Η ομάδα της Αντασφαλιστικής εταιρίας Swiss Re, που ασχολείται με τα συμβόλαια κάλυψης του κυβερνοκινδύνου, παρατήρησε πως ο δείκτης ανάπτυξης των... Λάουρα Σταυρίδου, 08/09/2025 - 08:50
Ποια είναι η «Στατιστική Στρέβλωση» που πρέπει να μάθουν οι δυνητικοί πελάτες; Οι σημερινοί πελάτες χρειάζονται πιο ισχυρά επιχειρήματα για να προχωρήσουν σε συμβόλαιο, από ότι παλαιότερα. Συγκεκριμένα χρειάζονται λιγότερη πληροφορία αλλά... Λάουρα Σταυρίδου, 05/09/2025 - 09:52
Πώς αποζημιώνουν οι ασφαλιστικές εταιρείες τα τροχαία ατυχήματα και γενικώς τα ατυχήματα; Αναδημοσίευση από το περιοδικό Health Next Generation (Τεύχος 27) Της Λάουρας Σταυρίδου Η αλήθεια είναι ότι έχουμε συνδυάσει τις ασφαλιστικές αποζημιώσεις σε... Λάουρα Σταυρίδου, 04/09/2025 - 10:00
Φυσικές καταστροφές: Τι λένε οι ηγέτες της Ασφαλιστικής αγοράς; Στην πρόσφατη 10η επέτειο του Φόρουμ Ανάπτυξης Ασφαλίσεων (Insurance Development Forum-IDF), ηγέτες του κλάδου, συναντήθηκαν για να χαράξουν τη νέα... Λάουρα Σταυρίδου, 03/09/2025 - 09:14
Στελέχωση: Τι θέλουν οι Millennials από την εργασία τους; Οι Millennials που είναι και γνωστοί ως η γενιά Υ (Generation Y), σήμερα έχουν ηλικία από 29 ως 44 ετών,... Λάουρα Σταυρίδου, 02/09/2025 - 09:15