Λάουρα Σταυρίδου, 17/9/2024 - 08:52 facebook twitter linkedin Τι περιλαμβάνει η υποχρεωτική ασφάλιση επιχειρήσεων και πως μπορεί ο Διαμεσολαβητής να ωφεληθεί; Λάουρα Σταυρίδου, 17/9/2024 facebook twitter linkedin Ποιος θα το πίστευε ότι η Βιέννη θα κηρύσσονταν σε κατάσταση έκτακτης ανάγκης; Ότι το θερμόμετρο μέσα σε λίγες ώρες θα έπεφτε σχεδόν 20 βαθμούς; Στην πρωτεύουσα, ο ποταμός μετατράπηκε από ρυάκι σε ορμητικό χείμαρρο και η επαρχία γύρω από τη Βιέννη βρίσκεται σε κατάσταση πλήρους καταστροφής. Αν αυτό δεν έχει πείσει και τους τελευταίους ανυποχώρητους ανασφάλιστους, να προστατέψουν τις κατοικίες και τις επιχειρήσεις τους, πραγματικά δεν ξέρω τι μπορεί να τους πείσει. Σύμφωνα πάντως με τις ανακοινώσεις του Πρωθυπουργού για την Εθνική Στρατηγική και την ιδιωτική ασφάλιση έναντι φυσικών καταστροφών, από το 2025 οι επιχειρήσεις με κύκλο εργασιών άνω των 500.000€ θα είναι υποχρεωμένες να ασφαλίζονται για φυσικές καταστροφές. Επειδή το «ασφαλίζονται» είναι γενικό, ας δούμε τι προβλέπει το υφιστάμενο ΦΕΚ για τις επιχειρήσεις με κύκλο εργασιών άνω των 2.000.000€: Κατ’ αρχήν η ασφάλιση θα καλύπτει τους κινδύνους οι οποίοι έχουν αυξηθεί εξαιρετικά, δηλαδή, δασική πυρκαγιά, πλημμύρα και σεισμό. Η κάλυψη πρέπει να περιλαμβάνει τις ιδιόκτητες κτιριακές εγκαταστάσεις, τα στοιχεία του ενεργητικού της επιχείρησης, όπως τον εξοπλισμό, τις πρώτες ύλες, τα εμπορεύματα, τα μέσα παραγωγής, τα αποθηκευμένα προϊόντα, αλλά και τα φορτηγά όπως και τα αυτοκίνητα επαγγελματικής χρήσης. Το ΦΕΚ προβλέπει κάλυψη για ποσοστό τουλάχιστον 70% της αξίας του συνόλου του παραπάνω ενεργητικού. Μάλιστα σε περίπτωση που δεν τηρηθεί η υποχρέωση της ασφάλισης, θα υπάρχει πρόστιμο 10.000€ το οποίο διπλασιάζεται εάν η επιχείρηση δε συμμορφωθεί εντός 30 ημερών. Επίσης οι υπόχρεες σε ασφάλιση επιχειρήσεις εξαιρούνται από κάθε επιχορήγηση κρατικής αρωγής για υλικές ζημιές στα περιουσιακά στοιχεία τους από την επέλευση των συγκεκριμένων κινδύνων, συμπεριλαμβανομένης της στεγαστικής συνδρομής. Είναι φανερό ότι η ανάπτυξη στο κλάδο γενικών ασφαλίσεων θα είναι πολύ μεγάλη, ειδικά από το 2025 και μετά. Σημαντικό στοιχείο είναι πως ο GDPR δεν ισχύει για επιχειρήσεις, κάτι που πρακτικά σημαίνει ότι ο Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής μπορεί να τις προσεγγίσει με email ή τηλέφωνο. Φυσικά μια καλή προετοιμασία θα βοηθήσει, όπως και η συνδρομή σε ψηφιακές πλατφόρμες τύπου Linked Business που είναι υπερμητρώα επιχειρήσεων και οι οποίες διαθέτουν στοιχεία επιχειρήσεων με σκοπό τη πώληση Β2Β. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Λάουρα Σταυρίδου, 20/06/2025 - 09:00 Μπορεί ο πελάτης ν’ αντιληφθεί τη χαμηλή αυτοεκτίμηση ενός Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή; Τι μπορούμε να κάνουμε;
Λάουρα Σταυρίδου, 19/06/2025 - 09:20 Ένας Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής μοιράζεται μαζί μας μυστικά επιτυχίας και αλήθειες -Τι είπε ο Βασίλης Μπόκας της Altius-
Λάουρα Σταυρίδου, 16/06/2025 - 09:16 Η ποινικοποίηση της χρήσης του κινητού κατά την οδήγηση, θα επηρεάσει τις αποζημιώσεις;
Ένας Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής μοιράζεται μαζί μας μυστικά επιτυχίας και αλήθειες - Τι είπε η Εύη Θανοπούλου της ERGO Συναντήσαμε την κυρία Εύη Θανοπούλου, Διευθύντρια Υποκαταστήματος στην Ergo, με μακρόχρονη και πολυβραβευμένη πορεία στην Ασφαλιστική Αγορά. Η κυρία Θανοπούλου ξεκίνησε... Λάουρα Σταυρίδου, 13/06/2025 - 09:20
Πως αξιολογούμε έναν Δυνητικό Πελάτη, για να μην χάνουμε τον χρόνο μας; Για έναν επαγγελματία Ασφαλιστικό Διαμεσολαβητή, η δημιουργία λίστας έστω και μικρής, για την προσέγγιση δυνητικών πελατών, είναι «εκ των ων... Λάουρα Σταυρίδου, 11/06/2025 - 09:00
Ένας Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής, μοιράζεται μαζί μας μυστικά επιτυχίας και αλήθειες! Ο κύριος Κώστας Πανούσης είναι Ασφαλιστικός Πράκτορας και έχει τη δική του εταιρία την Global Care. Με εμπειρία 36 ετών στην Ασφαλιστική αγορά, είναι... Λάουρα Σταυρίδου, 10/06/2025 - 09:28
Προτείνουμε στον πελάτη σφαιρική κάλυψη της επιχείρησης. Όχι μόνο Φυσικές Καταστροφές… Με την υποχρεωτική Ασφάλιση των επιχειρήσεων, οι Ασφαλιστικοί Διαμεσολαβητές, τρέχουν και δεν φτάνουν για να καλύψουν τη ζήτηση, όπως μου... Λάουρα Σταυρίδου, 06/06/2025 - 09:00
Client Expectations in the Digital Age: How Agents Can Adapt Republish from the special edition of Nextdeal (Issue 560) By Laura Stavridou In an era of instant everything — from rideshare apps... Λάουρα Σταυρίδου, 05/06/2025 - 13:20
Προσδοκίες Πελατών στην Ψηφιακή Εποχή: Πώς Μπορούν να Προσαρμοστούν οι Πράκτορες Αναδημοσίευση από το ειδικό τεύχος της εφημερίδας Nextdeal (Τεύχος 560) Της Λάουρας Σταυρίδου Σε μια εποχή όπου τα πάντα γίνονται γρήγορα και... Λάουρα Σταυρίδου, 05/06/2025 - 13:18