Λάουρα Σταυρίδου, 3/9/2024 - 09:11 facebook twitter linkedin Γιατί δεν αγοράζονται αρκετά συνταξιοδοτικά συμβόλαια ώστε μειωθεί το συνταξιοδοτικό κενό; Λάουρα Σταυρίδου, 3/9/2024 facebook twitter linkedin Με το παγκόσμιο συνταξιοδοτικό κενό να αποτελεί μια από τις μεγαλύτερες απειλές για το μέλλον, θα πιστεύαμε πως η αγορά ιδιωτικών συνταξιοδοτικών συμβολαίων θα ήταν πιο συχνή. Αυτό όμως δεν συμβαίνει και αρκετές φορές έχουμε ασχοληθεί με τους λόγους, αυτής της όχι και τόσο λογικής συμπεριφοράς. Κάποιοι από τους λόγους που μας δίνουν οι πελάτες, έχουν να κάνουν με την αποστροφή για μακροχρόνια δέσμευση, την πολυπλοκότητα των όρων και την έλλειψη εμπιστοσύνης στους φορείς. Η πραγματικότητα όμως είναι πολύ πιο κοντά στο είδος της προσωπικότητας του κάθε πελάτη. Ο τρόπος με τον οποίο αποταμιεύουμε, ξοδεύουμε και επενδύουμε επηρεάζονται από τον τρόπο που σκεφτόμαστε και αισθανόμαστε γενικά. Υπάρχουν πολλές ψυχολογικές παγίδες στις οποίες υποκύπτει το μυαλό μας όταν πρόκειται να αποταμιεύσουμε, ή να επενδύσουμε και γενικά να κάνουμε ενέργειες που θα μας ωφελήσουν μακροπρόθεσμα. Η πρώτη παγίδα του νου ονομάζεται «υπερβολική έκπτωση - hyperbolic discounting» και έχει να κάνει με την τάση που έχουμε να αναζητούμε το άμεσο αποτέλεσμα έστω και μικρότερο, έναντι ενός μεγαλύτερου αλλά μακροπρόθεσμου. Η δεύτερη έχει να κάνει με την αίσθηση ότι είναι δύσκολο να κάνει κάποιος μια αλλαγή στις συνήθειες και στην καθημερινότητα του και πολύ πιο εύκολο, απλά να μην κάνει τίποτα. Το θα το κάνω την επόμενη εβδομάδα, τον επόμενο μήνα, μετά το καλοκαίρι, μετά τις εκλογές κτλ είναι μια συνηθισμένη πρακτική. Αυτό συμβαίνει επειδή οι άνθρωποι έχουν την τάση να παραμείνουν στην τρέχουσα κατάστασή τους, καθώς είναι πιο εύκολο να διατηρήσουν τα πράγματα σταθερά τα ίδια, παρά να κάνουν τα βήματα για να κάνουν μια αλλαγή. Αυτό ονομάζεται προκατάληψη του status quo. Εν κατακλείδι καλό θα είναι να μην εμπιστευόμαστε πάντα μια νοητική διαδικασία που μας οδηγεί σε μια απόφαση, αλλά να την αξιολογούμε πρώτα. Όταν έρθει η στιγμή της συνταξιοδότησης, θα βρεθούμε απέναντι στον εαυτό μας για τις αποφάσεις που έχουμε πάρει και το επιχείρημα « σκέφτηκα κάλλιο 5 και στο χέρι…» ή το «ήθελα να διατηρήσω το επίπεδο ζωής μου σταθερό…» δεν θα φαίνονται σοβαρά! Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Λάουρα Σταυρίδου, 21/11/2025 - 09:21 Καταιγίδες, πλημμύρες και παθητική ανάληψη κινδύνου - Ενημερώστε τους!
Λάουρα Σταυρίδου, 18/11/2025 - 09:44 4 έτοιμες ιδέες email, προς επιχειρήσεις για την υποχρεωτική ασφάλιση!
Λάουρα Σταυρίδου, 14/11/2025 - 09:35 Πότε μια «εν ισχύ» κάλυψη αυτοκινήτου μπορεί να μην αποζημιώσει και τι μπορούμε να κάνουμε για να το αποφύγουμε;
Επικαρπωτής και ψιλός κύριος - Ποιος πρέπει να είναι συμβαλλόμενος για την έκπτωση στον ΕΝ.Φ.Ι.Α; Θυμίζουμε πως η έκπτωση στον ΕΝΦΙΑ, για ασφαλισμένες κατοικίες έναντι φυσικών φαινομένων, ανέρχεται σε 20% όταν η φορολογητέα αξία είναι... Λάουρα Σταυρίδου, 12/11/2025 - 09:45
Πόσο απέχει από την επιτυχία ο Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής; Ναι η απόσταση από την επιτυχία μπορεί να μετρηθεί και είναι…τρείς απαντήσεις μακριά. Συγκεκριμένα είναι οι απαντήσεις στις παρακάτω ερωτήσεις: Επικοινώνησα σήμερα... Λάουρα Σταυρίδου, 10/11/2025 - 09:18
Ποια είναι η «Απαγορευτική» ερώτηση του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή προς έναν πελάτη με χρήματα; Είναι πολύ συχνό το φαινόμενο, ένας συνάδελφος να περιμένει με αγωνία να κλείσει μια «μεγάλη» δουλειά ή να κλείσει μια... Λάουρα Σταυρίδου, 07/11/2025 - 08:52
Αύξηση ασφαλίστρων και…αύξηση αντιρρήσεων. Πως τις διαχειριζόμαστε; Όταν αυξάνεται το ασφάλιστρο, κάθε πελάτης βιώνει δυσαρέσκεια και πολλές φορές την εκφράζει έντονα. Κανόνας νούμερο ένα: Κάθε ένας από εμάς... Λάουρα Σταυρίδου, 04/11/2025 - 08:50
Ζημιά στον γείτονα από νερά πυρόσβεσης - Πως καλύπτεται; Με αφορμή ένα περιστατικό, κατά το οποίο τα νερά πυρόσβεσης από φωτιά που δημιουργήθηκε σε διαμέρισμα τρίτου ορόφου, προκάλεσαν εκτεταμένες... Λάουρα Σταυρίδου, 03/11/2025 - 09:00
Σημαντική η εμπειρία πελάτη αλλά ας μη ξεχνάμε και την εμπειρία του συνεργάτη ασφαλιστικού διαμεσολαβητή! Customer experience - CX, είναι η συνολική αντίληψη που έχει ένας πελάτης για μια εταιρεία, η οποία διαμορφώνεται μέσω κάθε... Λάουρα Σταυρίδου, 31/10/2025 - 09:34