Λάουρα Σταυρίδου, 22/8/2024 - 08:50 facebook twitter linkedin Ποιος και πως θα εκπαιδεύσει τη γενιά των Ζ για Ασφαλιστικούς Διαμεσολαβητές; Λάουρα Σταυρίδου, 22/8/2024 facebook twitter linkedin Η στελέχωση της Ασφαλιστικής αγοράς, εδώ και χρόνια είναι ένα πρόβλημα και μάλιστα όχι ελληνικό αλλά παγκόσμιο. Το να βρεθούν νέοι, δραστήριοι και ταλαντούχοι που θα αναλάβουν να εξασφαλίσουν ασφαλιστικώς, κοινωνία και οικονομία, αποτελεί μια πρόκληση. Η γενιά των Ζ - διάδοχοι των Millennials- γεννημένοι μεταξύ του 1996 και του 2001, είναι μια γενιά γαλουχημένη με τη τεχνολογία. Η γενιά Ζ θέλει η εργασία που θα ακολουθήσει να την εκφράζει. Γνωρίζει πολύ καλά τι σημαίνει οικονομική κρίση, αλόγιστη αύξηση των χρεών και των τιμών, πανδημίες κτλ. Έχουν δει τους γονείς τους να εγκλωβίζονται σε δάνεια, να χάνονται σπίτια και έμαθαν πολύ νωρίς ότι τα χρήματα μπορούν να σε προστατέψουν από δυσάρεστες καταστάσεις. Τι εργασίες προτιμάει όμως η γενιά των Ζ; Πληροφορική, new media, τεχνητή νοημοσύνη, gaming, influence marketing και γενικά κάθε τι ψηφιακό τους κάνει να νιώθουν στα νερά τους. Από τα πιο παραδοσιακά επαγγέλματα, προτιμούν την ψυχολογία, την εγκληματολογία και τη μηχανική. Πως μπορεί λοιπόν να γίνει ενδιαφέρον το ασφαλιστικό επάγγελμα για αυτή τη γενιά; Κατ’ αρχήν δεν θα πρέπει να μιλάμε για ψηφιακές εφαρμογές, πλατφόρμες και insurtech, ενώ δεν είναι έτσι στη πραγματικότητα. Η γενιά αυτή είναι εξειδικευμένη και μιλώντας για κάτι που δεν είναι έτσι, τους δίνει το δικαίωμα να μας χαρακτηρίζουν ως γηραιούς, στην καλύτερη περίπτωση. Στη συνέχεια καλό είναι να γνωρίζουμε πως κάθε εκπαίδευση πρέπει να είναι εξαιρετικά ταχύρρυθμη, καθώς μιλάμε για τη γενιά που βάζει ένα εκπαιδευτικό video να τρέξει με διπλή ταχύτητα για να το δει. Οι ατελείωτες εκπαιδεύσεις και οι ημερίδες πρέπει να κλειστούν στο χρονοντούλαπο της ιστορίας. Το εκπαιδευτικό υλικό θα πρέπει να είναι ψηφιακό, εμπλουτισμένο με videos και φυσικά στη διαδικασία του microlearning. Οι διαδραστικές εκπαιδεύσεις με εργαστήρια, λειτουργούν καλύτερα και η επιλογή των εκπαιδευτών είναι μεγάλης σημασίας. Η εκπαίδευση από απόσταση έχει πολύ καλά αποτελέσματα γι’ αυτή τη γενιά. Ακόμα και βιντεοσκοπημένη εκπαίδευση που μπορούν να την δουν ξανά και ξανά, στον δικό τους χρόνο είναι πολύ πιο αποτελεσματική από το να βρίσκονται σε μια τάξη, ατελείωτες ώρες. Με λίγα λόγια η εκπαίδευση για τη νεότερη γενιά ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών, χρειάζεται επανασχεδιασμό. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Λάουρα Σταυρίδου, 19/06/2025 - 09:20 Ένας Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής μοιράζεται μαζί μας μυστικά επιτυχίας και αλήθειες -Τι είπε ο Βασίλης Μπόκας της Altius-
Λάουρα Σταυρίδου, 16/06/2025 - 09:16 Η ποινικοποίηση της χρήσης του κινητού κατά την οδήγηση, θα επηρεάσει τις αποζημιώσεις;
Λάουρα Σταυρίδου, 13/06/2025 - 09:20 Ένας Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής μοιράζεται μαζί μας μυστικά επιτυχίας και αλήθειες - Τι είπε η Εύη Θανοπούλου της ERGO
Πως αξιολογούμε έναν Δυνητικό Πελάτη, για να μην χάνουμε τον χρόνο μας; Για έναν επαγγελματία Ασφαλιστικό Διαμεσολαβητή, η δημιουργία λίστας έστω και μικρής, για την προσέγγιση δυνητικών πελατών, είναι «εκ των ων... Λάουρα Σταυρίδου, 11/06/2025 - 09:00
Ένας Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής, μοιράζεται μαζί μας μυστικά επιτυχίας και αλήθειες! Ο κύριος Κώστας Πανούσης είναι Ασφαλιστικός Πράκτορας και έχει τη δική του εταιρία την Global Care. Με εμπειρία 36 ετών στην Ασφαλιστική αγορά, είναι... Λάουρα Σταυρίδου, 10/06/2025 - 09:28
Προτείνουμε στον πελάτη σφαιρική κάλυψη της επιχείρησης. Όχι μόνο Φυσικές Καταστροφές… Με την υποχρεωτική Ασφάλιση των επιχειρήσεων, οι Ασφαλιστικοί Διαμεσολαβητές, τρέχουν και δεν φτάνουν για να καλύψουν τη ζήτηση, όπως μου... Λάουρα Σταυρίδου, 06/06/2025 - 09:00
Client Expectations in the Digital Age: How Agents Can Adapt Republish from the special edition of Nextdeal (Issue 560) By Laura Stavridou In an era of instant everything — from rideshare apps... Λάουρα Σταυρίδου, 05/06/2025 - 13:20
Προσδοκίες Πελατών στην Ψηφιακή Εποχή: Πώς Μπορούν να Προσαρμοστούν οι Πράκτορες Αναδημοσίευση από το ειδικό τεύχος της εφημερίδας Nextdeal (Τεύχος 560) Της Λάουρας Σταυρίδου Σε μια εποχή όπου τα πάντα γίνονται γρήγορα και... Λάουρα Σταυρίδου, 05/06/2025 - 13:18
Διαχείριση κρίσης; Προτιμήστε την Δράση και όχι την Αντίδραση. Είναι αλήθεια πως συνήθως ο Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής, περιμένει από τον ήδη πελάτη του, να επικοινωνήσει μαζί του για οποιαδήποτε θέμα... Λάουρα Σταυρίδου, 05/06/2025 - 09:09