Λάουρα Σταυρίδου, 1/7/2024 - 09:10 facebook twitter linkedin Ποιος θα βοηθήσει στις διακοπές, αν παρουσιαστεί πρόβλημα υγείας; Η Γραμμή Υγείας! Λάουρα Σταυρίδου, 1/7/2024 facebook twitter linkedin Η Γραμμή Υγείας που σχεδόν κάθε ασφαλιστική εταιρία έχει, είναι ένα μεγάλο βοήθημα σε περίπτωση που ο Ασφαλισμένος ή και η οικογένεια του παρουσιάσει κάποιο ζήτημα υγείας. Οι γραμμές υγείας των εταιριών, μπορούν να σας εξυπηρετήσουν 24 το 24ωρο και 7 ημέρες την εβδομάδα. Θα σας δώσουν πληροφορίες σε σχέση με τα συμβεβλημένα νοσηλευτικά ιδρύματα στην περιοχή που βρίσκεστε, καθώς και για το δίκτυο των ιατρών που έχει εκεί. Επιπλέον παρέχουν πληροφορίες και για δημόσια νοσοκομεία της περιοχής. Τα συμβόλαια ορισμένων εταιριών προβλέπουν τη δυνατότητα να συντονίσουν και να καλύψουν υγειονομική μεταφορά, αν αυτό κριθεί απαραίτητο. Επίσης ορισμένες εταιρίες, έχουν συνεργαζόμενους ιατρούς οι οποίοι μπορούν να δώσουν ιατρικές συμβουλές και οδηγίες που είναι εξαιρετικά χρήσιμες στις έκτακτες περιστάσεις. Πριν φύγετε για διακοπές συμβουλευτείτε τον Ασφαλιστικός σας Διαμεσολαβητή για το τηλέφωνο της Γραμμής Υγείας που σας παρέχει το συμβόλαιο υγείας και καταχωρήστε το στο κινητό σας. Οι Ασφαλιστικοί Διαμεσολαβητές είναι καλό να υπενθυμίσουν ή να γνωστοποιήσουν τη γραμμή υγείας, ειδικά αν έχουν αλλάξει εταιρεία στον πελάτη ή αν ο πελάτης είναι νέος. Αυτό είναι εύκολο να γίνει ακόμα και με ένα μήνυμα στο κινητό και είναι πραγματικά μια χρήσιμη πληροφορία που δείχνει και το έμπρακτο ενδιαφέρον σας! Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Λάουρα Σταυρίδου, 13/06/2025 - 09:20 Ένας Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής μοιράζεται μαζί μας μυστικά επιτυχίας και αλήθειες - Τι είπε η Εύη Θανοπούλου της ERGO
Λάουρα Σταυρίδου, 11/06/2025 - 09:00 Πως αξιολογούμε έναν Δυνητικό Πελάτη, για να μην χάνουμε τον χρόνο μας;
Λάουρα Σταυρίδου, 10/06/2025 - 09:28 Ένας Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής, μοιράζεται μαζί μας μυστικά επιτυχίας και αλήθειες!
Λάουρα Σταυρίδου, 06/06/2025 - 09:00 Προτείνουμε στον πελάτη σφαιρική κάλυψη της επιχείρησης. Όχι μόνο Φυσικές Καταστροφές…
Client Expectations in the Digital Age: How Agents Can Adapt Republish from the special edition of Nextdeal (Issue 560) By Laura Stavridou In an era of instant everything — from rideshare apps... Λάουρα Σταυρίδου, 05/06/2025 - 13:20
Προσδοκίες Πελατών στην Ψηφιακή Εποχή: Πώς Μπορούν να Προσαρμοστούν οι Πράκτορες Αναδημοσίευση από το ειδικό τεύχος της εφημερίδας Nextdeal (Τεύχος 560) Της Λάουρας Σταυρίδου Σε μια εποχή όπου τα πάντα γίνονται γρήγορα και... Λάουρα Σταυρίδου, 05/06/2025 - 13:18
Διαχείριση κρίσης; Προτιμήστε την Δράση και όχι την Αντίδραση. Είναι αλήθεια πως συνήθως ο Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής, περιμένει από τον ήδη πελάτη του, να επικοινωνήσει μαζί του για οποιαδήποτε θέμα... Λάουρα Σταυρίδου, 05/06/2025 - 09:09
Ποιοι είναι οι λόγοι που ένα χαρτοφυλάκιο είναι «αδρανές περιουσιακό στοιχείο»; Ο όρος «αδρανές περιουσιακό στοιχείο» αναφέρεται σε ένα περιουσιακό στοιχείο που δεν χρησιμοποιείται ενεργά και έτσι δεν αποφέρει εισόδημα. Μπορεί για... Λάουρα Σταυρίδου, 03/06/2025 - 09:23
Οι συναισθηματικοί λόγοι που «κρύβονται» πίσω από την πτώση Ασφαλίστρων Το Σαββατοκύριακο που μας πέρασε, δημοσιεύτηκαν άρθρα σχετικά με την πτώση Ασφαλίστρων στον κλάδο ζωής, υγείας, στις ασφαλίσεις συνδεδεμένες με... Λάουρα Σταυρίδου, 02/06/2025 - 09:03
Τι προτείνει ο οργανισμός Insurance Europe για την διευκόλυνση των καταναλωτών Επενδυτικών Ασφαλιστικών Προϊόντων; Ο οργανισμός Insurance Europe μέσω των 39 ενώσεων-μελών του, εκπροσωπεί 922.000 υπαλλήλους και περισσότερες από 4.900 ασφαλιστικές και αντασφαλιστικές επιχειρήσεις κάθε... Λάουρα Σταυρίδου, 30/05/2025 - 09:06