Λάουρα Σταυρίδου, 23/5/2024 - 09:57 facebook twitter linkedin Cross-Selling vs Upselling. Ποια είναι η διαφορά; Λάουρα Σταυρίδου, 23/5/2024 facebook twitter linkedin Για να μπορούμε να αξιοποιήσουμε το χαρτοφυλάκιο μας καλύτερα, είναι σημαντικό να έχουμε ένα σχέδιο για το πως θα μας αποδώσει περισσότερες αμοιβές. Οι έννοιες Cross-selling και upselling μερικές φορές χρησιμοποιούνται ως ίδιες, αλλά στη πραγματικότητα έχουν διαφορές και στην ουσία τους και στην εφαρμογή τους. Το Cross-selling προσφέρει στους πελάτες επιπλέον προϊόντα ή υπηρεσίες που συμπληρώνουν και ενισχύουν την αρχική τους αγορά. Για παράδειγμα αν ένας πελάτης έχει ένα πρόγραμμα υγείας και διαπιστώσετε πως συχνά επισκέπτεται γιατρούς, η προσθήκη μιας εξωνοσοκομειακής κάλυψης, θα του δώσει μια πιο ολοκληρωμένη κάλυψη. Το ίδιο θα πετύχετε αν προσθέσετε μέσα στο συμβόλαιο, καλύψεις όπως Βασικές Ασθένειες, Προσωπικό Ατύχημα κτλ. Όλες οι παραπάνω προσθήκες, είναι πράξεις Cross-selling. Ευκαιρίες για Cross-selling παρουσιάζονται κατά την ετήσια εξυπηρέτηση, όταν βγει μια καινούργια κάλυψη που θέλετε να τη γνωστοποιήσετε στον πελάτη ή ακόμα και μετά από μια αποζημίωση. Ενώ το Cross-selling περιλαμβάνει την προσθήκη στο αρχικό συμβόλαιο, σχετικών καλύψεων με την υπάρχουσα, το Upselling είναι η αλλαγή του τρέχοντος συμβολαίου με μια αναβαθμισμένη και πιο ακριβή έκδοση της κάλυψης που αρχικά είχε επιλέξει ο πελάτης. Στην περίπτωση του Cross-selling έχουμε αύξηση των πωλήσεων, αλλά με το Upselling αυξάνουμε τόσο τις πωλήσεις (ποσοτικά) όσο και την δομή του χαρτοφυλακίου (ποιοτικά). Στη δεύτερη περίπτωση έχουμε αύξηση του μέσου όρου ασφαλίστρων. Φυσικά ο πελάτης πρέπει να πειστεί πως η έκδοση με την υψηλότερη τιμή αξίζει τα χρήματα του. Αυτό μπορεί να γίνει πιο εύκολα, όταν η νέα κάλυψη ανταποκρίνεται στις πραγματικές του ανάγκες. Σε κάθε χαρτοφυλάκιο υπάρχουν συμβόλαια τα οποία δεν έγιναν από τη πρώτη στιγμή αυτό που θα μπορούσαν, για πολλούς λόγους. Τόσο το Cross-selling όσο και το Upselling μπορούν να το διορθώσουν αυτό, διαμορφώνοντας ένα πιο υγειές και αποδοτικό χαρτοφυλάκιο. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Λάουρα Σταυρίδου, 02/12/2025 - 09:45 Πλημμύρησε το υπόγειο της επιχείρησης σας; Πως Αποζημιώνουν οι Ασφαλιστικές;
Λάουρα Σταυρίδου, 26/11/2025 - 09:26 Πλημμύρες και καταστροφές - Πόσους πελάτες πρέπει να ενημερώνουμε την ημέρα για να νιώθουμε καλά;
Περισσότερη στοχευμένη εξυπηρέτηση και λιγότερο media - Η ισορροπία θα φέρει το αποτέλεσμα Η μέρα έχει λίγες ώρες για όλα αυτά που θέλει να κάνει ένας Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής που κυνηγάει την επιτυχία. Όλα είναι... Λάουρα Σταυρίδου, 24/11/2025 - 09:38
Καταιγίδες, πλημμύρες και παθητική ανάληψη κινδύνου - Ενημερώστε τους! Τα πρόσφατα γεγονότα με τις πλημμύρες σε Ηγουμενίτσα και Γιάννενα, φέρνουν στο προσκήνιο για άλλη μια φορά το Ασφαλιστικό Κενό... Λάουρα Σταυρίδου, 21/11/2025 - 09:21
Ανασφάλιστο όχημα που ενεπλάκη σε ατύχημα; Τώρα τι γίνεται; Σύμφωνα με τις πρόσφατες εκτιμήσεις, υπάρχουν περίπου 730.000 ανασφάλιστα οχήματα που κυκλοφορούν στην Ελλάδα. Επειδή ο αριθμός είναι μεγάλος, κάθε ασφαλιστήριο... Λάουρα Σταυρίδου, 19/11/2025 - 09:16
4 έτοιμες ιδέες email, προς επιχειρήσεις για την υποχρεωτική ασφάλιση! Ανασφάλιστες έναντι φυσικών καταστροφών παραμένουν περισσότερες από 60.000 επιχειρήσεις παρά τις διοικητικές κυρώσεις και τα πρόστιμα σε περίπτωση μη συμμόρφωσης. Δεδομένου... Λάουρα Σταυρίδου, 18/11/2025 - 09:44
Πότε μια «εν ισχύ» κάλυψη αυτοκινήτου μπορεί να μην αποζημιώσει και τι μπορούμε να κάνουμε για να το αποφύγουμε; Σε ισχύ είναι μια κάλυψη η οποία προβλέπεται από συμβόλαιο που έχει πληρωθεί. Ωστόσο στους Γενικούς Όρους ορισμένων Ασφαλιστικών εταιριών οι... Λάουρα Σταυρίδου, 14/11/2025 - 09:35
Επικαρπωτής και ψιλός κύριος - Ποιος πρέπει να είναι συμβαλλόμενος για την έκπτωση στον ΕΝ.Φ.Ι.Α; Θυμίζουμε πως η έκπτωση στον ΕΝΦΙΑ, για ασφαλισμένες κατοικίες έναντι φυσικών φαινομένων, ανέρχεται σε 20% όταν η φορολογητέα αξία είναι... Λάουρα Σταυρίδου, 12/11/2025 - 09:45