Λάουρα Σταυρίδου, 18/1/2024 - 08:42 facebook twitter linkedin Νέες ευκαιρίες για αύξηση εισοδήματος των Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών! Λάουρα Σταυρίδου, 18/1/2024 facebook twitter linkedin Στην επιστήμη των οικονομικών συνηθίζεται να λέγεται πως η ανάπτυξη μιας εταιρίας, πηγαίνει αναλογικά με το ρίσκο που αυτή αναλαμβάνει. Με την τεχνολογική ανάπτυξη να υποστηρίζει και να αναπτύσσει κάθε είδους επιχείρηση, πραγματικά το ρίσκο από την χρήση της τεχνολογίας είναι πιο εμφανές παρά ποτέ. Η Ασφαλιστική Αγορά ακολουθώντας αυτή την εξέλιξη, δημιουργεί όλο και πιο εξειδικευμένα προϊόντα, ικανά να προστατέψουν κάθε είδους επιχείρηση. Στα πιο παραδοσιακά Cyber Insurance συμβόλαια, πλέον έχουν προστεθεί καλύψεις σχεδιασμένες να μειώσουν τη ζημιά που μπορεί να υποστεί μια εταιρία από την χρήση του διαδικτύου. Ανάμεσα στις πιο σημαντικές είναι η κάλυψη διακοπής εργασιών, στην οποία δίνεται πλέον έμφαση από τις ασφαλιστικές Εταιρίες. Εξίσου σημαντική είναι η κάλυψη των εξόδων για έρευνα που περιλαμβάνει τις εύλογες αμοιβές, τα κόστη και τα έξοδα για τη διερεύνηση της αιτίας, του εύρους και της έκτασης οποιουδήποτε συμβάντος ευθύνης δεδομένων, συμβάντος διακοπής επιχείρησης ή συμβάντος ασφάλειας δικτύου. Τα νέα ασφαλιστήρια είναι σχεδιασμένα να καλύπτουν την βλάβη που θα προκληθεί στη φήμη της εταιρίας, τυχόν πρόστιμα αρχών, αντικατάσταση του hardware εξοπλισμού, συνεργασία με τους τεχνικούς της ασφαλισμένης εταιρίας αλλά και συμβουλές από εξειδικευμένα τεχνικά δίκτυα της Ασφαλιστικής Εταιρίας. Ο κίνδυνος για τις εταιρίες από την τεχνολογία είναι συχνός με πολύ υψηλό κόστος ζημιάς, αλλά μόνο το 34% των υψηλόβαθμων στελεχών έχει απευθυνθεί στον ασφαλιστικό του Διαμεσολαβητή, ενώ το 26% δεν γνωρίζει καθόλου τις παροχές και τις καλύψεις που μπορεί να του δώσει ένα ασφαλιστήριο συμβόλαιο. Είναι ευκαιρία για κάθε Ασφαλιστικό Διαμεσολαβητή να μιλήσει στις επιχειρήσεις για ένα συμβόλαιο το οποίο συνήθως δεν το έχουν και συνεπώς η πιθανότητα να ανακυκλώσει ένα προϋπάρχον συμβόλαιο, είναι μικρή. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Λάουρα Σταυρίδου, 18/11/2025 - 09:44 4 έτοιμες ιδέες email, προς επιχειρήσεις για την υποχρεωτική ασφάλιση!
Λάουρα Σταυρίδου, 14/11/2025 - 09:35 Πότε μια «εν ισχύ» κάλυψη αυτοκινήτου μπορεί να μην αποζημιώσει και τι μπορούμε να κάνουμε για να το αποφύγουμε;
Λάουρα Σταυρίδου, 12/11/2025 - 09:45 Επικαρπωτής και ψιλός κύριος - Ποιος πρέπει να είναι συμβαλλόμενος για την έκπτωση στον ΕΝ.Φ.Ι.Α;
Πόσο απέχει από την επιτυχία ο Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής; Ναι η απόσταση από την επιτυχία μπορεί να μετρηθεί και είναι…τρείς απαντήσεις μακριά. Συγκεκριμένα είναι οι απαντήσεις στις παρακάτω ερωτήσεις: Επικοινώνησα σήμερα... Λάουρα Σταυρίδου, 10/11/2025 - 09:18
Ποια είναι η «Απαγορευτική» ερώτηση του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή προς έναν πελάτη με χρήματα; Είναι πολύ συχνό το φαινόμενο, ένας συνάδελφος να περιμένει με αγωνία να κλείσει μια «μεγάλη» δουλειά ή να κλείσει μια... Λάουρα Σταυρίδου, 07/11/2025 - 08:52
Αύξηση ασφαλίστρων και…αύξηση αντιρρήσεων. Πως τις διαχειριζόμαστε; Όταν αυξάνεται το ασφάλιστρο, κάθε πελάτης βιώνει δυσαρέσκεια και πολλές φορές την εκφράζει έντονα. Κανόνας νούμερο ένα: Κάθε ένας από εμάς... Λάουρα Σταυρίδου, 04/11/2025 - 08:50
Ζημιά στον γείτονα από νερά πυρόσβεσης - Πως καλύπτεται; Με αφορμή ένα περιστατικό, κατά το οποίο τα νερά πυρόσβεσης από φωτιά που δημιουργήθηκε σε διαμέρισμα τρίτου ορόφου, προκάλεσαν εκτεταμένες... Λάουρα Σταυρίδου, 03/11/2025 - 09:00
Σημαντική η εμπειρία πελάτη αλλά ας μη ξεχνάμε και την εμπειρία του συνεργάτη ασφαλιστικού διαμεσολαβητή! Customer experience - CX, είναι η συνολική αντίληψη που έχει ένας πελάτης για μια εταιρεία, η οποία διαμορφώνεται μέσω κάθε... Λάουρα Σταυρίδου, 31/10/2025 - 09:34
Ασφάλιση Ευθύνης Ανελκυστήρων: Ποια η διαφορά με την Αστική Ευθύνη Διαχείρισης; Η ηλεκτρονική απογραφή όλων των ανελκυστήρων (ιδιωτικών και δημόσιων) στο Εθνικό Μητρώο Ανελκυστήρων είναι υποχρεωτική, με καταληκτική προθεσμία 30 Νοεμβρίου... Λάουρα Σταυρίδου, 30/10/2025 - 08:52