Λάουρα Σταυρίδου, 7/12/2023 - 08:44 facebook twitter linkedin Cyber insurance. Είναι μόνο για μεγάλες επιχειρήσεις ή αποτελεί από τις πλέον απαραίτητες ασφαλίσεις; Λάουρα Σταυρίδου, 7/12/2023 facebook twitter linkedin Κυβερνοεπίθεση είναι οποιαδήποτε κακόβουλη ενέργεια που πραγματοποιείται μέσω του διαδικτύου και έχει στόχο την μη εξουσιοδοτημένη πρόσβαση στις πληροφορίες του νόμιμου κατόχου. Αυτή η παραβίαση μας αφορά όλους, όχι μόνο τις επιχειρήσεις, αλλά και τους ιδιώτες, καθώς κινδυνεύουν οι ατομικοί λογαριασμοί, οι ηλεκτρονικές αγορές στο διαδίκτυο, τα προσωπικά αρχεία και δεδομένα, οι έξυπνες οικιακές συσκευές. Για να πειστεί κάποιος για την πληθώρα των επιθέσεων- μολύνσεων, αρκεί να μπει σε έναν χάρτη live επιθέσεων, όπου μπορεί να δει όχι μόνο τη συχνότητα αλλά και το είδος τους. Τέτοιους χάρτες έχουν όλα τα λογισμικά προστασίας και είναι πραγματικά εντυπωσιακοί. Οι Ασφαλιστικές Εταιρίες έχουν προγράμματα κάλυψης τόσο χρηματικών απωλειών όσο και λύτρων. Φυσικά κάθε εταιρία έχει το δικό της πρόγραμμα με τις εξαιρέσεις του. Αν συνηθίζετε να κάνετε Διαδικτυακές Αγορές και Διαδικτυακές Πληρωμές Συναλλαγών τότε μπορείτε μέσω ενός ασφαλιστηρίου να καλυφθείτε για πληρωμές που έγιναν χωρίς τη συγκατάθεσή σας, από τον τραπεζικό σας λογαριασμό ή από την χρεωστική / πιστωτική κάρτα, ή ακόμα από την ηλεκτρονική εφαρμογή πληρωμών της τράπεζας. Υπάρχουν προγράμματα που καλύπτουν την κλοπή ψηφιακής ταυτότητας, παρέχουν νομική προστασία ακόμα και τεχνική υποστήριξη για επιδιόρθωση και ανεύρεση της αιτίας κλοπής. Είτε έχετε μια μικρή επιχείρηση, είτε έχετε παιδιά που κάνουν διαδικτυακές αγορές, καλό είναι να ενημερωθείτε για τα προγράμματα που παρέχει η ασφαλιστική αγορά, ρωτώντας τον ασφαλιστικό σας Διαμεσολαβητή. Σίγουρα θα βρείτε ένα ταιριαστό με τις επιθυμίες σας και θα νιώθετε πιο ασφαλείς! Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Λάουρα Σταυρίδου, 14/11/2025 - 09:35 Πότε μια «εν ισχύ» κάλυψη αυτοκινήτου μπορεί να μην αποζημιώσει και τι μπορούμε να κάνουμε για να το αποφύγουμε;
Λάουρα Σταυρίδου, 12/11/2025 - 09:45 Επικαρπωτής και ψιλός κύριος - Ποιος πρέπει να είναι συμβαλλόμενος για την έκπτωση στον ΕΝ.Φ.Ι.Α;
Λάουρα Σταυρίδου, 07/11/2025 - 08:52 Ποια είναι η «Απαγορευτική» ερώτηση του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή προς έναν πελάτη με χρήματα;
Αύξηση ασφαλίστρων και…αύξηση αντιρρήσεων. Πως τις διαχειριζόμαστε; Όταν αυξάνεται το ασφάλιστρο, κάθε πελάτης βιώνει δυσαρέσκεια και πολλές φορές την εκφράζει έντονα. Κανόνας νούμερο ένα: Κάθε ένας από εμάς... Λάουρα Σταυρίδου, 04/11/2025 - 08:50
Ζημιά στον γείτονα από νερά πυρόσβεσης - Πως καλύπτεται; Με αφορμή ένα περιστατικό, κατά το οποίο τα νερά πυρόσβεσης από φωτιά που δημιουργήθηκε σε διαμέρισμα τρίτου ορόφου, προκάλεσαν εκτεταμένες... Λάουρα Σταυρίδου, 03/11/2025 - 09:00
Σημαντική η εμπειρία πελάτη αλλά ας μη ξεχνάμε και την εμπειρία του συνεργάτη ασφαλιστικού διαμεσολαβητή! Customer experience - CX, είναι η συνολική αντίληψη που έχει ένας πελάτης για μια εταιρεία, η οποία διαμορφώνεται μέσω κάθε... Λάουρα Σταυρίδου, 31/10/2025 - 09:34
Ασφάλιση Ευθύνης Ανελκυστήρων: Ποια η διαφορά με την Αστική Ευθύνη Διαχείρισης; Η ηλεκτρονική απογραφή όλων των ανελκυστήρων (ιδιωτικών και δημόσιων) στο Εθνικό Μητρώο Ανελκυστήρων είναι υποχρεωτική, με καταληκτική προθεσμία 30 Νοεμβρίου... Λάουρα Σταυρίδου, 30/10/2025 - 08:52
Οι αλλαγές στο κληρονομικό δίκαιο θα αλλάξουν τα συμβόλαια ζωής; Με τις αλλαγές στο κληρονομικό δίκαιο, ίσως γεννηθεί σε κάποιους το ερώτημα αν θα αλλάξει κάτι στον τρόπο που μεταβιβάζονται... Λάουρα Σταυρίδου, 27/10/2025 - 08:50
Οικονομικό άγχος αλλά και περιουσία - Πως το χειριζόμαστε ασφαλιστικώς; Υψηλό οικονομικό άγχος φαίνεται να έχουν οι νεαρότεροι εργαζόμενοι, οι οποίοι νιώθουν πως τα χρήματα που βγάζουν δεν επαρκούν για... Λάουρα Σταυρίδου, 22/10/2025 - 09:18