Λάουρα Σταυρίδου, 24/11/2023 - 08:46 facebook twitter linkedin Γιατί να χρειαστώ ασφάλεια φυσικών φαινομένων; Θα πλημμυρίσω στον 5o όροφο; Λάουρα Σταυρίδου, 24/11/2023 facebook twitter linkedin Το φθινόπωρο τα φύλλα από τις γλάστρες με τα λουλούδια στις βεράντες, διασκορπίζονται και ο αέρας τα συσσωρεύει στις άκρες των μπαλκονιών όπου είναι τα σιφόνια. Όταν αρχίζουν οι βροχοπτώσεις, φύλλα και χώμα προκαλούν βούλωμα στο σιφόνι της βεράντας. Μια καλή ιδέα είναι η απόφραξη του σιφονιού, από έναν ειδικό. Αν όμως δεν γίνει κάτι τέτοιο, μια έντονη βροχόπτωση, θα οδηγήσει τα νερά μέσα στο διαμέρισμα. Επίσης μπορεί να υπάρχει πρόβλημα στην κεντρική υδρορροή της πολυκατοικίας και αυτό να εκβάλλει τα νερά σε ένα οποιοδήποτε μπαλκόνι, ανεξαρτήτου ορόφου. Πέρα από τα παραπάνω έχει αλλάξει η ένταση της βροχόπτωσης τα τελευταία χρόνια. Η ένταση της βροχόπτωσης μετριέται με βάση τα χιλιοστά βροχής που πέφτουν ανά ώρα. Συμβαίνει να έχουμε πλημμύρες σε διαμερίσματα, κατοικίες και επιχειρήσεις, επειδή ακόμα και τα μεγαλύτερης διαμέτρου σιφόνια, δεν μπορούν να απορροφήσουν βροχή με τέτοια ένταση. Η εισροή υδάτων από το μπαλκόνι δημιουργεί ζημιές τόσο στο περιεχόμενο του σπιτιού (χαλιά- έπιπλα) όσο και στο ίδιο το κτίριο καθώς φουσκώνουν τα πατώματα και τα κουφώματα. Ως κόστος φυσικά δεν είναι αμελητέο και γι’ αυτό το λόγο καλό είναι να συμβουλευτείτε τον ασφαλιστικό σας Διαμεσολαβητή για το ποσό της κάλυψης του συμβολαίου σας. Αν όμως δεν έχετε συμβόλαιο, ξανασκεφτείτε το. Χειμωνιάζει. Ρίξτε και μια ματιά στα κλιματικά δεδομένα ανά μήνα της ΕΜΥ: (http://www.emy.gr/emy/el/climatology/climatology_month?minas=06 και θα βεβαιωθείτε για το πόσο απρόβλεπτη και καταστροφική μπορεί να είναι μια καταιγίδα. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Λάουρα Σταυρίδου, 11/06/2025 - 09:00 Πως αξιολογούμε έναν Δυνητικό Πελάτη, για να μην χάνουμε τον χρόνο μας;
Λάουρα Σταυρίδου, 10/06/2025 - 09:28 Ένας Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής, μοιράζεται μαζί μας μυστικά επιτυχίας και αλήθειες!
Λάουρα Σταυρίδου, 06/06/2025 - 09:00 Προτείνουμε στον πελάτη σφαιρική κάλυψη της επιχείρησης. Όχι μόνο Φυσικές Καταστροφές…
Προσδοκίες Πελατών στην Ψηφιακή Εποχή: Πώς Μπορούν να Προσαρμοστούν οι Πράκτορες Αναδημοσίευση από το ειδικό τεύχος της εφημερίδας Nextdeal (Τεύχος 560) Της Λάουρας Σταυρίδου Σε μια εποχή όπου τα πάντα γίνονται γρήγορα και... Λάουρα Σταυρίδου, 05/06/2025 - 13:18
Διαχείριση κρίσης; Προτιμήστε την Δράση και όχι την Αντίδραση. Είναι αλήθεια πως συνήθως ο Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής, περιμένει από τον ήδη πελάτη του, να επικοινωνήσει μαζί του για οποιαδήποτε θέμα... Λάουρα Σταυρίδου, 05/06/2025 - 09:09
Ποιοι είναι οι λόγοι που ένα χαρτοφυλάκιο είναι «αδρανές περιουσιακό στοιχείο»; Ο όρος «αδρανές περιουσιακό στοιχείο» αναφέρεται σε ένα περιουσιακό στοιχείο που δεν χρησιμοποιείται ενεργά και έτσι δεν αποφέρει εισόδημα. Μπορεί για... Λάουρα Σταυρίδου, 03/06/2025 - 09:23
Οι συναισθηματικοί λόγοι που «κρύβονται» πίσω από την πτώση Ασφαλίστρων Το Σαββατοκύριακο που μας πέρασε, δημοσιεύτηκαν άρθρα σχετικά με την πτώση Ασφαλίστρων στον κλάδο ζωής, υγείας, στις ασφαλίσεις συνδεδεμένες με... Λάουρα Σταυρίδου, 02/06/2025 - 09:03
Τι προτείνει ο οργανισμός Insurance Europe για την διευκόλυνση των καταναλωτών Επενδυτικών Ασφαλιστικών Προϊόντων; Ο οργανισμός Insurance Europe μέσω των 39 ενώσεων-μελών του, εκπροσωπεί 922.000 υπαλλήλους και περισσότερες από 4.900 ασφαλιστικές και αντασφαλιστικές επιχειρήσεις κάθε... Λάουρα Σταυρίδου, 30/05/2025 - 09:06
Γιατί τόσοι πολλοί άνθρωποι δεν έχουν Συνταξιοδοτικό Προγραμματισμό; Για άλλη μια φορά το δημογραφικό πρόβλημα της Ελλάδας, φέρνει στο προσκήνιο, το μεγάλο Ασφαλιστικό Χάσμα που προκαλεί την ελλιπή... Λάουρα Σταυρίδου, 28/05/2025 - 09:17