Λάουρα Σταυρίδου, 13/11/2023 - 12:47 facebook twitter linkedin Τι προμήθεια παίρνουν οι Ασφαλιστικοί Διαμεσολαβητές για την κάλυψη πτώσεως δέντρων; Λάουρα Σταυρίδου, 13/11/2023 facebook twitter linkedin Από τα 6.000.000 ασφαλισμένα οχήματα, είναι πάρα πολλά που δεν έχουν την κάλυψη για πτώση δέντρων και λοιπών καταστροφών από φυσικά φαινόμενα, συνεπώς οι Ασφαλιστικοί Διαμεσολαβητές δεν παίρνουν καμία προμήθεια. Όσοι έχουν δώσει αυτή την κάλυψη, παίρνουν μια μικρή προμήθεια περίπου 2€ με 3€, καθώς και το κόστος της κάλυψης είναι και αυτό μικρό. Το ερώτημα είναι γιατί δεν προσθέτουν αυτή τη κάλυψη, σε χιλιάδες αυτοκίνητα που την έχουν ανάγκη και το δεύτερο ερώτημα είναι, γιατί αφήνουν τους πελάτες τους εκτεθειμένους για μια κάλυψη που κοστίζει περίπου 10€ το χρόνο. Αυτό το ερώτημα το θέτουμε ως αρθρογράφοι, αφενός μεν για να προβληματιστούμε που ουσιαστικά έχουμε μια αγορά ανασφάλιστη έναντι της κλιματικής κρίσης, να δούμε τη φτώχια καλύψεων που υπάρχει και δεύτερον να βρούμε την αιτία που συμβαίνει κάτι τέτοιο. Τόσα εκατομμύρια οχήματα που δεν έχουν αυτή την κάλυψη τι συνέβη; Τους προτάθηκε και αρνήθηκαν την προσθήκη της για δέκα, δώδεκα ευρώ; Πιθανόν. Άρα ως Διαμεσολαβητές έχουμε πολύ ακόμα δουλειά να κάνουμε! Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Λάουρα Σταυρίδου, 18/11/2025 - 09:44 4 έτοιμες ιδέες email, προς επιχειρήσεις για την υποχρεωτική ασφάλιση!
Λάουρα Σταυρίδου, 14/11/2025 - 09:35 Πότε μια «εν ισχύ» κάλυψη αυτοκινήτου μπορεί να μην αποζημιώσει και τι μπορούμε να κάνουμε για να το αποφύγουμε;
Λάουρα Σταυρίδου, 12/11/2025 - 09:45 Επικαρπωτής και ψιλός κύριος - Ποιος πρέπει να είναι συμβαλλόμενος για την έκπτωση στον ΕΝ.Φ.Ι.Α;
Πόσο απέχει από την επιτυχία ο Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής; Ναι η απόσταση από την επιτυχία μπορεί να μετρηθεί και είναι…τρείς απαντήσεις μακριά. Συγκεκριμένα είναι οι απαντήσεις στις παρακάτω ερωτήσεις: Επικοινώνησα σήμερα... Λάουρα Σταυρίδου, 10/11/2025 - 09:18
Ποια είναι η «Απαγορευτική» ερώτηση του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή προς έναν πελάτη με χρήματα; Είναι πολύ συχνό το φαινόμενο, ένας συνάδελφος να περιμένει με αγωνία να κλείσει μια «μεγάλη» δουλειά ή να κλείσει μια... Λάουρα Σταυρίδου, 07/11/2025 - 08:52
Αύξηση ασφαλίστρων και…αύξηση αντιρρήσεων. Πως τις διαχειριζόμαστε; Όταν αυξάνεται το ασφάλιστρο, κάθε πελάτης βιώνει δυσαρέσκεια και πολλές φορές την εκφράζει έντονα. Κανόνας νούμερο ένα: Κάθε ένας από εμάς... Λάουρα Σταυρίδου, 04/11/2025 - 08:50
Ζημιά στον γείτονα από νερά πυρόσβεσης - Πως καλύπτεται; Με αφορμή ένα περιστατικό, κατά το οποίο τα νερά πυρόσβεσης από φωτιά που δημιουργήθηκε σε διαμέρισμα τρίτου ορόφου, προκάλεσαν εκτεταμένες... Λάουρα Σταυρίδου, 03/11/2025 - 09:00
Σημαντική η εμπειρία πελάτη αλλά ας μη ξεχνάμε και την εμπειρία του συνεργάτη ασφαλιστικού διαμεσολαβητή! Customer experience - CX, είναι η συνολική αντίληψη που έχει ένας πελάτης για μια εταιρεία, η οποία διαμορφώνεται μέσω κάθε... Λάουρα Σταυρίδου, 31/10/2025 - 09:34
Ασφάλιση Ευθύνης Ανελκυστήρων: Ποια η διαφορά με την Αστική Ευθύνη Διαχείρισης; Η ηλεκτρονική απογραφή όλων των ανελκυστήρων (ιδιωτικών και δημόσιων) στο Εθνικό Μητρώο Ανελκυστήρων είναι υποχρεωτική, με καταληκτική προθεσμία 30 Νοεμβρίου... Λάουρα Σταυρίδου, 30/10/2025 - 08:52