Λάουρα Σταυρίδου, 8/11/2023 - 08:43 facebook twitter linkedin Τι θέλουν οι πελάτες από τις Ασφαλιστικές Εταιρίες; Μπορούν οι Εταιρίες να το παρέχουν με σταθερότητα και συνέπεια; Λάουρα Σταυρίδου, 8/11/2023 facebook twitter linkedin Όταν οι Ασφαλιστικές Εταιρίες σχεδιάζουν νέα προϊόντα και πολιτικές, πρέπει να έχουν κατά νου την απάντηση σε ένα απλό ερώτημα: «Τι θέλουν οι Πελάτες;». Σύμφωνα με μια έρευνα της Bain & Company σε περισσότερους από 174.000 καταναλωτές ιδιωτικής ασφάλισης σε 18 χώρες, οι πελάτες σε όλο τον κόσμο εκτιμούν την ποιότητα και την ευκολία χρήσης. Οι πελάτες αλλά και οι δυνητικοί πελάτες δεν έχουν περίπλοκες ανάγκες. Θέλουν να μπορούν να επιλέγουν μέσα από σοβαρές προτάσεις συμβολαίων, ασφάλιση η οποία να είναι σε λογική τιμή. Θέλουν σαφείς και διαφανείς πληροφορίες. Θέλουν εύκολες, χωρίς προβλήματα αλληλεπιδράσεις με την εταιρία που έχουν επιλέξει να εμπιστευτούν τα συμβόλαια τους. Θέλουν όταν υποβάλλουν αξίωση μετά από ένα ατύχημα, κλοπή, τραυματισμό ή θεομηνία, τη στιγμή που βρίσκονται σε μεγάλο άγχος, να τους βοηθήσει η εταιρία να μετριάσουν το άγχος τους και όχι να προσθέσει σε αυτό. Η μελέτη καταλήγει πως τα απλά πράγματα κερδίζουν την εμπιστοσύνη και την πίστη των πελατών τους, αλλά η πραγματικότητα είναι πως οι περισσότερες ασφαλιστικές εταιρείες εξακολουθούν να μην προσφέρουν με συνέπεια την αξία που αναζητούν οι πελάτες τους. Δεν καταφέρνουν να διαφοροποιηθούν παρέχοντας υψηλής ποιότητας εξυπηρέτηση και επικοινωνία και συχνά καταλήγουν να ανταγωνίζονται στην τιμή, με προϊόντα που στα μάτια των καταναλωτών μοιάζουν όλο και περισσότερο με εμπορεύματα. Η τέταρτη παγκόσμια έρευνα της Bain & Company για πελάτες λιανικής ασφάλισης έδειξε ότι οι καταναλωτές, ειδικά οι ψηφιακά ενεργοί millennials, είναι πολύ ανοιχτοί στη μετάβαση σε άλλο πάροχο, συμπεριλαμβανομένου ενός παρόχου εκτός του κλάδου, όπως λιανοπωλητή οικιακών συσκευών, αυτοκινητοβιομηχανίας ή εταιρείας παροχής τεχνολογίας και προϊόντων τεχνολογίας όπως ακριβά κινητά κτλ. Προκειμένου οι πελάτες που γνωρίζουν περισσότερα και απαιτούν περισσότερα να μείνουν πιστοί στην εταιρία που έχουν επιλέξει, θα πρέπει η εταιρία να δομήσει ένα «οικοσύστημα υπηρεσιών» που θα υπερβαίνουν την ασφάλιση ως προϊόν και θα καθιστούν την πελατοκεντρική αντιμετώπιση και εξυπηρέτηση, ως κορυφαία προτεραιότητα. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Λάουρα Σταυρίδου, 03/10/2025 - 09:08 Είναι η Πρωτοβάθμια Φροντίδα Υγείας λύση για τη μείωση των δαπανών νοσηλείας;
Λάουρα Σταυρίδου, 02/10/2025 - 08:45 Σύμπραξη family offices και Ασφαλιστικής αγοράς - Ένας ιδανικός συνδυασμός!
Δυο είναι μόνο τα μυστικά για την επιτυχία του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή και είναι απλά! Στην ασφαλιστική αγορά, υπάρχουν Ασφαλιστικοί Διαμεσολαβητές που νιώθουν ότι αυτή η εργασία, είναι η καλύτερη επιλογή που έκαναν στη ζωή... Λάουρα Σταυρίδου, 01/10/2025 - 08:55
Έχουν οι Έλληνες οικονομική δυνατότητα ν΄ ασφαλιστούν; Τι δείχνουν τα νούμερα Αυτή είναι η πρώτη ερώτηση που θα κάνει ένας νέος στο επάγγελμα αλλά και οι περισσότεροι Ασφαλιστικοί Διαμεσολαβητές, όταν ξεκινάει... Λάουρα Σταυρίδου, 29/09/2025 - 09:03
Το παιδικό καρεκλάκι το μπουφάν και ο καφές στο στόχαστρο ελέγχων Μπορεί να μην το πιστεύετε αλλά ακόμα και σήμερα υπάρχουν άνθρωποι που δεν ακολουθούν τα μέτρα προστασίας για τα μικρά... Λάουρα Σταυρίδου, 25/09/2025 - 08:51
Ισόβιος - Ένα πρόγραμμα από το παρελθόν, που λύνει πολλά θέματα σήμερα! Η Ισόβιος Ασφάλιση Ζωή είναι από τα παλαιότερα και αποτελεσματικότερα χρηματοοικονομικά εργαλεία προστασίας αλλά και δημιουργίας περιουσίας. Υπήρχαν δυο τύποι, η Ισόβιος... Λάουρα Σταυρίδου, 24/09/2025 - 09:27
Επηρέασε αρνητικά η πανδημία τους Ασφαλιστικούς Διαμεσολαβητές; Πολλά άρθρα ασφαλιστικών εταιριών παγκοσμίως, αναπτύσσουν τη θετική πλευρά της πανδημίας στην διεύρυνση των Ασφαλιστικών εργασιών, καθώς αυξήθηκε η συνειδητοποίηση... Λάουρα Σταυρίδου, 23/09/2025 - 09:45
Οι εκπληκτικές καλύψεις που περιλαμβάνει ένα συμβόλαιο Cyber Risk! Οι κυβερνοεπιθέσεις που δέχτηκαν τα αεροδρόμια Χίθροου, Βρυξελών και Βερολίνου – Βρανδεμβούργου, φέρνουν πάλι στο προσκήνιο τις κυβερνοεπιθέσεις και τις... Λάουρα Σταυρίδου, 22/09/2025 - 08:57